Η τελική εξεταστέα ύλη

Ξεκίνησε από tdrivas, 09 Απρ 2020, 09:28:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Στο ΑΟΘ, θα μπει ο καθηγητής στην τάξη και θα πει: "Κεφάλαια 7,9,10 εκτός"
Εμείς πόση ώρα θα χρειαστούμε να εξηγήσουμε τι μένει και τι φεύγει;

Το ΑΟΘ επιστρέφει στην περσινή ύλη, τα μαθηματικά έχουν την πιο μειωμένη ύλη από ποτέ, εμείς αφαιρέσαμε λιγότερο από το μισό της νέας
ΓΙΑΤΙ;;;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής


meteo_xampos

Και ένα άλλο θέμα είναι το εξής... Αυτοί που επέλεξαν να δώσουν με το περσινό σύστημα που πλέον δεν διαφέρει και πολύ με το φετινό σε ότι αφορά την ύλη του μαθήματός μας, θα έχουν παραπάνω ποσοστό θέσεων; Έχετε καμία πληροφόρηση;

Άρης Κεσογλίδης

Παράθεση από: bagelis στις 09 Απρ 2020, 04:19:31 ΜΜ
+1000

ΑΟΘ: βγήκε όλη η νέα ύλη
ΜΑΘ: δεν είχε προστεθεί ύλη και αφαιρέθηκε όλο το κεφάλαιο των ολοκληρωμάτων και μερικά ακόμα

εμείς είμαστε βασιλικότεροι του βασιλέως μου φαίνεται...


Παράθεση από: petrosp13 στις 09 Απρ 2020, 04:41:42 ΜΜ
Στο ΑΟΘ, θα μπει ο καθηγητής στην τάξη και θα πει: "Κεφάλαια 7,9,10 εκτός"
Εμείς πόση ώρα θα χρειαστούμε να εξηγήσουμε τι μένει και τι φεύγει;

Το ΑΟΘ επιστρέφει στην περσινή ύλη, τα μαθηματικά έχουν την πιο μειωμένη ύλη από ποτέ, εμείς αφαιρέσαμε λιγότερο από το μισό της νέας
ΓΙΑΤΙ;;;


Πραγματικά, η μείωση της Ύλης στην Πληροφορική είναι ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ σε σχέση με τα Μαθηματικά!
Εγώ περίμενα
- ή να βγάλουν όλη τη νέα Ύλη που προστέθηκε το καλοκαίρι
- ή αν τελικά διδάχτηκαν οι Στοίβα - Ουρά και οι άλλες Δομές, να αφήσουν μέσα αυτά, και να κόψουν ίσως τις ασκήσεις με Ουρά και Στοίβα (όπου υπάρχουν και κάποιες ασάφειες εκεί με την Ουρά) και να βγάλουν τα τελευταία με τον Αντικειμενοστραφή... ακόμα και από Υποπρογράμματα...
Άρης Κεσογλίδης
Μαθηματικός
Μεταπτυχιακό στη "Θεωρητική Πληροφορική και Θεωρία Συστημάτων και Ελέγχου"

gkatsion

Όπως πάντα είμαστε για τα μπάζα!! Είχαμε την μεγαλύτερη αύξηση σε ύλη ποσοστιαία από όλους της κατεύθυνσης μας!!
Και τώρα βγάζουν 3 ολόκληρα κεφάλαια από το ΑΟΘ!!, 3 ΣΟΣ παραγράφους μαθηματικά κεφάλαιο 2, και όλο το κεφάλαιο 3 από τα ολοκληρώματα και σε εμάς ΤΡΙΧΕΣ!

Δηλαδή σε σχέση με πέρυσι οι μαθητές μας δίνουν τα ίδια, + Στοίβα Ουρά από το παλιό και καινούριο και ασκήσεις για αυτά, +Επίλεξε παλιό-νέο, + 1οκεφ Πρόβλημα , + 4ο κεφάλαιο Τεχνικές + Νέο, + το περισσότερο από το 13 εκσφαλμάτωση + Νέο....

Ότι και να πεις για αυτούς τους "Πληροφορικάριους" είναι λίγο....
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

sensible

Συγνώμη ρε παιδιά, έχετε υπόψιν το πλάνο κάλυψης της ύλης από το ΙΕΠ, με ώρες κτλ (μάλιστα Συντονιστής μας έδωσε και ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ που όντως έλεγε 2η εβδομάδα Μαρτίου να πάμε σε Δυναμικές Δομές Δεδομένων....δηλαδή ακριβώς όταν κλείσαμε!). Ήταν ξεκάθαρο ότι το ΙΕΠ "πρότεινε" (και προφανώς η συντριπτική πλειοψηφία ακολούθησε) να γίνουν στο τέλος το Μαυρο Κουτί, μετά οι Δυναμικές Δομές και στο τέλος Αντικειμενοστραφής. Άρα προς τι "το ξάφνιασμα". Αναμενόμενο ήταν. Τώρα αν κάποιοι τα τέλειωσαν όλα αυτά πριν τα Χριστούγεννα, δικαίωμα....ίσως διδάσκουν στην Premier League των σχολείων!

gkatsion

Δεν έχουμε τελειώσει τίποτα (εγώ προσωπικά δεν έχω κάνει αυτά που κόπηκαν, αλλά είναι και άλλα που δεν έχω κάνει)!
Το θέμα είναι ότι οι οικονομολόγοι έχουν τελειώσει όλοι, όλη την ύλη, και κόψανε όλη την νέα ύλη.
Ακούω επιχειρήματα και για αυτό...
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

sensible

Παράθεση από: gkatsion στις 09 Απρ 2020, 05:51:51 ΜΜ
Δεν έχουμε τελειώσει τίποτα (εγώ προσωπικά δεν έχω κάνει αυτά που κόπηκαν, αλλά είναι και άλλα που δεν έχω κάνει)!
Το θέμα είναι ότι οι οικονομολόγοι έχουν τελειώσει όλοι, όλη την ύλη, και κόψανε όλη την νέα ύλη.
Ακούω επιχειρήματα και για αυτό...

Δεν γνωρίζω λεπτομέρειες για το ΑΟΘ. Δεν δύναμαι να έχω άποψη για τα πάντα! Ίσως τελικά να μην έχουν τελειώσει όλοι.
Πρόσφατα μας ζήτησαν να στείλουμε τι έχουμε και τι δεν έχουμε κάνει. Εσύ συνάδελφε έστειλες στη ΔΙΔΕ σου αυτά τα άλλα που δεν έχεις κάνει; Αν τα έστειλες και είναι ουσιαστικά και κρίσιμα (και όχι δεν πρόλαβα να κάνω επαναληπτικές ασκήσεις στα υποπρογράμματα!) τότε ναι υπάρχει θέμα!

gkatsion

Δεν είπα ότι υπάρχει θέμα στο τυπικό μέρος (ποτέ δεν θα με ένοιαζε αυτό). Τυπικά τα έχω κάνει.
Ξέρουμε ότι κάποιες έννοιες δεν έχουν γίνει πλήρως κατανοητές στα παιδιά.
Και φυσικά χρειαζόταν επανάληψη (και έξτρα δύσκολες ασκήσεις).
Επί της ουσίας όμως πάλι κάναμε τους έξυπνους, που τα έχουν κάνει όλα.

υ.γ. τέλος πάντων δεν αναφέρομαι σε κανέναν προσωπικά, και σας εύχομαι κυρίως υγεία
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

petrosp13

Ιστορία, Κοινωνιολογία, Γνωστό και Χημεία έχουν αφαιρεθεί σημαντικά κομμάτια (αυτά μου μεταφέρουν)
ΑΟΘ και Μαθηματικά τα είπαμε
Εμείς γιατί;
Μήπως τα βιβλία ύλης πανελλαδικά ανέφεραν ότι ουσιαστικά έφτασαν μέχρι τα σημεία αυτά;
Δηλαδή μόνο οι καθηγητές Πληροφορικής κατάφεραν να προχωρήσουν την ύλη;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

George Eco


Laertis

Αν υποθέσουμε ότι ακολουθήθηκε η γραμμή "διδασκαλίας" του ΙΕΠ, όντως τα τελευταία προτεινόμενα κεφάλαια ήταν το Μαύρο κουτί, οι λοιπές δομές δεδομένων (λιστες, δέντρα, γράφοι) και ο αντικειμενοστραφής. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι με το φετινό 7ωρο η υπόλοιπη ύλη καλύφθηκε και δηλώθηκε απο τα σχολεία μέχρι τις 10 Μαρτίου. Δεν θέλω να πιστεύω ότι υπάρχει κάποιος/κάποιοι απο το ΙΕΠ που δε θα μείωναν την ύλη αν υπήρχαν σχολεία που δεν είχαν καλύψει το Κεφάλαιο 10 ή την ουρά και Στοίβα ή την Εκσφαλμάτωση.
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

petrosp13

Πάντως, σύμφωνα με τις προτεινόμενες ώρες διδασκαλίας του ΙΕΠ, τα κομμάτια που αφαιρέθηκαν αφορούσαν 28 από τους 156 συνολικές ώρες
Δηλαδή η μείωση είναι κάτω από 20%
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Thanasis Daskaloudis

Παράθεση από: Laertis στις 09 Απρ 2020, 07:05:31 ΜΜ
Δεν θέλω να πιστεύω ότι υπάρχει κάποιος/κάποιοι απο το ΙΕΠ που δε θα μείωναν την ύλη αν υπήρχαν σχολεία που δεν είχαν καλύψει το Κεφάλαιο 10 ή την ουρά και Στοίβα ή την Εκσφαλμάτωση.
Εγώ πάντως την εκσφαλμάτωση δεν πρόλαβα να την καλύψω (πέρα από κάποιες αναφορές συντακτικών και λογικών λαθών που έκανα κατά την διάρκεια των ασκήσεων προγραμματισμού).

pgrontas

#29
Συμφωνώ αυτό που συνέβη με το δικό μας μαθημα είναι απαράδεκτο, βλέποντας τι έγινε στα άλλα. Και αισθάνομαι ότι δεν έλαβαν υπόψιν τις δηλώσεις των καθηγητών αλλά μόνο την ενδεικτική σειρά του ΙΕΠ

Παράθεση από: petrosp13 στις 09 Απρ 2020, 08:04:50 ΜΜ
Πάντως, σύμφωνα με τις προτεινόμενες ώρες διδασκαλίας του ΙΕΠ, τα κομμάτια που αφαιρέθηκαν αφορούσαν 28 από τους 156 συνολικές ώρες
Δηλαδή η μείωση είναι κάτω από 20%

Παράθεση από: petrosp13 στις 09 Απρ 2020, 04:41:42 ΜΜ
Στο ΑΟΘ, θα μπει ο καθηγητής στην τάξη και θα πει: "Κεφάλαια 7,9,10 εκτός"
Εμείς πόση ώρα θα χρειαστούμε να εξηγήσουμε τι μένει και τι φεύγει;

Το ΑΟΘ επιστρέφει στην περσινή ύλη, τα μαθηματικά έχουν την πιο μειωμένη ύλη από ποτέ, εμείς αφαιρέσαμε λιγότερο από το μισό της νέας
ΓΙΑΤΙ;;;

Παράθεση από: Thanasis Daskaloudis στις 09 Απρ 2020, 08:50:49 ΜΜ
Εγώ πάντως την εκσφαλμάτωση δεν πρόλαβα να την καλύψω (πέρα από κάποιες αναφορές συντακτικών και λογικών λαθών που έκανα κατά την διάρκεια των ασκήσεων προγραμματισμού).
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson