ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gkatsion

Παράθεση από: Diotima στις 02 Ιουν 2015, 05:17:35 ΜΜ
+1

Η ΑΕΠΠ έδωσε ότι μπορούσε να δώσει μέσα σε 2 μόνο ώρες διδασκαλίας σε όλο το Λύκειο. Και αυτά δεν ήταν λίγα. Για μένα (και πολλούς άλλους) υπάρχουν οι μαρτυρίες των φοιτητών που έρχονται στο φροντιστήριο και όλοι μου λένε ότι το μάθημα τούς βοήθησε πολύ στο 1ο τουλάχιστον έτος γιατί είχαν κατανοήσει τη βασική λογική και δε δυσκολεύτηκαν στα μαθήματά τους. Ενώ αυτοί της Θετικής παθαίνουν μεγάλο σοκ. Ένας πρόσφατα ήρθε από το Μαθηματικό ΕΚΠΑ, πέρασε από Θετική, και μου είπε ότι τη bubblesort την έμαθε απ' έξω για να τη γράψει στο υποχρεωτικό μάθημα Πληροφορικής του 1ου έτους. Δε μπορεί το παιδί να καταλάβει τι κάνει και είναι πολύ διαβαστερός μαθητής, που δεν πέρασε σε Ιατρικές. Φυσικά κόπηκε. Σκεφτείτε τι έχω ακούσει από παιδιά που περνάνε σε ΗΜΜΥ και τμήματα Πληροφορικής. Ήρθανε πρόσφατα κάποιοι περσινοί μου μαθητές από ΗΜΜΥ  ΕΜΠ και μου είπαν ότι οι συμμαθητές τους από Θετική τους είπαν ότι "είμαστε για αυτοκτονία". Επειδή εγώ δουλεύω σε φροντιστήριο που έχει αρκετά καλό επίπεδο μαθητών, έρχονται και με βλέπουν και πάντα τους ρωτάω.
Δε μου παραπονέθηκε ποτέ κανείς για το ότι η ΑΕΠΠ δεν τους χρησίμευσε, ίσα-ίσα το αντίθετο λένε.
Βέβαια θα ήταν πολύ καλύτερα να είχαν κάνει πολλά περισσότερα πράγματα στο Λύκειο και σίγουρα πρέπει να εκσυγχρονιστεί το πρόγραμμα σπουδών του μαθήματος. Και αυτό έπρεπε να είχε γίνει χρόνια πριν. Πώς όμως;
Το βασικότερο είναι ότι θα έπρεπε να υπάρχει μάθημα Γενικής Παιδείας Επιστήμης των Η/Υ, 2ωρο σε όλο το Λύκειο, αναβαθμισμένο και συνεχόμενο ως προς την ύλη μέχρι να φτάσει ο μαθητής στο Κατεύθυνσης της Γ' Λυκείου.
Και θα βλέπαμε μετά αν θα μπορούσε κανείς να μας υποτιμήσει.
Να δούμε ο Χημικός πού θα το έφτανε το μάθημα του της Κατεύθυνσης αν δεν είχε μάθημα Γενικής Παιδείας στην Α' και Β' Λυκείου. Θα μπορούσε να κάνει την ύλη που κάνει τώρα; Επιτρέπεται τα Θρησκευτικά να έχουν στο Λύκειο περισσότερες ώρες από την Πληροφορική; Που αλλού γίνεται αυτό; Σε τι έτος ζούμε;
Είμαστε οπισθοδρομική χώρα γιατί κάποιους τους συμφέρει να είμαστε έτσι και να κρατάνε τα πράγματα έτσι. Σκεφτείτε τη θέση μας αν δεν είχαμε γεννηθεί εδώ αλλά σε μια άλλη Ευρωπαϊκή χώρα, θα ήμασταν νομίζετε σε αυτήν τη θέση; Με σπουδές, μεταπτυχιακά ή διδακτορικά να προσπαθούμε να πείσουμε την κοινωνία, τον εκπαιδευτικό κόσμο και το υπουργείο Παιδείας (συγγνώμη το ξέχασα: και Θρησκευμάτων) για την αξία της Επιστήμης των Η/Υ το 2015;

Νομίζω ότι πρέπει να φτιαχτεί ένα νέο thread όπου θα συζητηθεί η διάρθρωση του μαθήματος Επιστήμη των Η/Υ από το Δημοτικό μέχρι και το Λύκειο.
Ήδη διατυπώθηκαν κάποιες ωραίες προτάσεις.
Έχω δει το νέο και ωραίο πρόγραμμα σπουδών με την python κ.τ.λ. αλλά μην ξεχνάμε ότι αυτό το πρόγραμμα σπουδών φτιάχτηκε με τη λογική ότι το μάθημα θα είναι 6ωρο και όχι το ελεεινό 2ωρο που έδωσαν πάλι. Παρ' όλα αυτά και τώρα μπορεί να γίνει μια αναβάθμιση.
Δυστυχώς όμως με αυτά τα άτομα στο ΥΠΟΠΑΙΘ δε μπορεί να περιμένει κανείς και πολλά πράγματα. Δεν έδειξαν ούτε δείχνουν φιλικοί ως προς την Επιστήμη των Η/Υ, ούτε θέλουν την αναβάθμιση της στην εκπαίδευση.
Εμείς όμως δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να είμαστε έτοιμοι όταν βρούμε αυτιά που μπορούν να ακούσουν και εγκεφάλους που μπορούν να καταλάβουν.

ΥΓ: Αν γίνει κάποια κινητοποίηση προς υπεράσπιση του μαθήματος στο Λύκειο στην υπάρχουσα κατάσταση, θα ήθελα να το ξέρω και δηλώνω απερίφραστα ότι θα συμμετέχω. Δεν είναι κακή ιδέα και τα ΜΜΕ που παρακολουθεί ο καθείς το έκαναν γαργάρα το νέο εξεταστικό, παρά τις όποιες αντιδράσεις.

+ πολλά πολλά σύν
Μπράβο!!
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

Παναγιώτης Καραγεώργος

Παράθεση από: Diotima στις 02 Ιουν 2015, 05:17:35 ΜΜ

Η ΑΕΠΠ έδωσε ότι μπορούσε να δώσει μέσα σε 2 μόνο ώρες διδασκαλίας σε όλο το Λύκειο. Και αυτά δεν ήταν λίγα. Για μένα (και πολλούς άλλους) υπάρχουν οι μαρτυρίες των φοιτητών που έρχονται στο φροντιστήριο και όλοι μου λένε ότι το μάθημα τούς βοήθησε πολύ στο 1ο τουλάχιστον έτος γιατί είχαν κατανοήσει τη βασική λογική και δε δυσκολεύτηκαν στα μαθήματά τους. Ενώ αυτοί της Θετικής παθαίνουν μεγάλο σοκ. Ένας πρόσφατα ήρθε από το Μαθηματικό ΕΚΠΑ, πέρασε από Θετική, και μου είπε ότι τη bubblesort την έμαθε απ' έξω για να τη γράψει στο υποχρεωτικό μάθημα Πληροφορικής του 1ου έτους. Δε μπορεί το παιδί να καταλάβει τι κάνει και είναι πολύ διαβαστερός μαθητής, που δεν πέρασε σε Ιατρικές. Φυσικά κόπηκε. Σκεφτείτε τι έχω ακούσει από παιδιά που περνάνε σε ΗΜΜΥ και τμήματα Πληροφορικής. Ήρθανε πρόσφατα κάποιοι περσινοί μου μαθητές από ΗΜΜΥ  ΕΜΠ και μου είπαν ότι οι συμμαθητές τους από Θετική τους είπαν ότι "είμαστε για αυτοκτονία". Επειδή εγώ δουλεύω σε φροντιστήριο που έχει αρκετά καλό επίπεδο μαθητών, έρχονται και με βλέπουν και πάντα τους ρωτάω.
Δε μου παραπονέθηκε ποτέ κανείς για το ότι η ΑΕΠΠ δεν τους χρησίμευσε, ίσα-ίσα το αντίθετο λένε.
Βέβαια θα ήταν πολύ καλύτερα να είχαν κάνει πολλά περισσότερα πράγματα στο Λύκειο και σίγουρα πρέπει να εκσυγχρονιστεί το πρόγραμμα σπουδών του μαθήματος. Και αυτό έπρεπε να είχε γίνει χρόνια πριν. Πώς όμως;
Το βασικότερο είναι ότι θα έπρεπε να υπάρχει μάθημα Γενικής Παιδείας Επιστήμης των Η/Υ, 2ωρο σε όλο το Λύκειο, αναβαθμισμένο και συνεχόμενο ως προς την ύλη μέχρι να φτάσει ο μαθητής στο Κατεύθυνσης της Γ' Λυκείου.
Και θα βλέπαμε μετά αν θα μπορούσε κανείς να μας υποτιμήσει.
Να δούμε ο Χημικός πού θα το έφτανε το μάθημα του της Κατεύθυνσης αν δεν είχε μάθημα Γενικής Παιδείας στην Α' και Β' Λυκείου. Θα μπορούσε να κάνει την ύλη που κάνει τώρα; Επιτρέπεται τα Θρησκευτικά να έχουν στο Λύκειο περισσότερες ώρες από την Πληροφορική; Που αλλού γίνεται αυτό; Σε τι έτος ζούμε;
Είμαστε οπισθοδρομική χώρα γιατί κάποιους τους συμφέρει να είμαστε έτσι και να κρατάνε τα πράγματα έτσι. Σκεφτείτε τη θέση μας αν δεν είχαμε γεννηθεί εδώ αλλά σε μια άλλη Ευρωπαϊκή χώρα, θα ήμασταν νομίζετε σε αυτήν τη θέση; Με σπουδές, μεταπτυχιακά ή διδακτορικά να προσπαθούμε να πείσουμε την κοινωνία, τον εκπαιδευτικό κόσμο και το υπουργείο Παιδείας (συγγνώμη το ξέχασα: και Θρησκευμάτων) για την αξία της Επιστήμης των Η/Υ το 2015;

Νομίζω ότι πρέπει να φτιαχτεί ένα νέο thread όπου θα συζητηθεί η διάρθρωση του μαθήματος Επιστήμη των Η/Υ από το Δημοτικό μέχρι και το Λύκειο.
Ήδη διατυπώθηκαν κάποιες ωραίες προτάσεις.
Έχω δει το νέο και ωραίο πρόγραμμα σπουδών με την python κ.τ.λ. αλλά μην ξεχνάμε ότι αυτό το πρόγραμμα σπουδών φτιάχτηκε με τη λογική ότι το μάθημα θα είναι 6ωρο και όχι το ελεεινό 2ωρο που έδωσαν πάλι. Παρ' όλα αυτά και τώρα μπορεί να γίνει μια αναβάθμιση.
Δυστυχώς όμως με αυτά τα άτομα στο ΥΠΟΠΑΙΘ δε μπορεί να περιμένει κανείς και πολλά πράγματα. Δεν έδειξαν ούτε δείχνουν φιλικοί ως προς την Επιστήμη των Η/Υ, ούτε θέλουν την αναβάθμιση της στην εκπαίδευση.
Εμείς όμως δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να είμαστε έτοιμοι όταν βρούμε αυτιά που μπορούν να ακούσουν και εγκεφάλους που μπορούν να καταλάβουν.

ΥΓ: Αν γίνει κάποια κινητοποίηση προς υπεράσπιση του μαθήματος στο Λύκειο στην υπάρχουσα κατάσταση, θα ήθελα να το ξέρω και δηλώνω απερίφραστα ότι θα συμμετέχω. Δεν είναι κακή ιδέα και τα ΜΜΕ που παρακολουθεί ο καθείς το έκαναν γαργάρα το νέο εξεταστικό, παρά τις όποιες αντιδράσεις.


Έτσι ακριβώς!

P.Tsiotakis

Επειδή διαβάζω και ακούω από πολλές διαφορετικές πηγές παρόμοια πράγματα

μπορεί κάποιος να μου χορηγήσει τον υπερσύνδεσμο που περιέχει την αξιολόγηση από θεσμικό φορέα των βιβλίων του γενικού λυκείου που έκρινε όλο το λύκειο και μεταξύ αυτών το βιβλίο και το μάθημα της ΑΕΠΠ (που φέρεται να έχει τα χαρακτηριστικά που προαναφέρονται);
Επίσης, παρακαλώ να με κατευθύνετε στο σημείο εκείνο της αξιολόγησης που αναφέρεται στην σπουδαιότητα/αξία/σκοπιμότητα κλπ του μαθήματος ΑΕΠΠ. Όχι Πληροφορικής, ΑΕΠΠ όπως επισημαίνουν κάποιοι στα εκπαιδευτικά sites.

Φορέας θα μπορούσε να είναι το ΙΕΠ, το ΥΠΟΠΑΙΘ, το ΤΕΑΠΗ του ΕΚΠΑ, κάποιο πανεπιστήμιο/ατει ή ακόμη και κάποια διπλωματική εργασία/έρευνα.
Στο τελευταίο δεν κατατάσσονται τα: μου είπε ο γιανης που περασε εκει, ο ανιψιος της κατίνας κλπ.

Όταν λέμε ότι θέλουμε νέο βιβλίο, φαντάζομαι, δεν εννοούμε ότι θα γίνει κολαζ από κεφάλαια διαφόρων υφιστάμενων σχολικών βιβλίων του λυκειου όπως με λατινικά και χημεία έτσι; Εννοούμε ότι θα γραφτεί νέο έτσι;

Η ερώτηση αφορά και αυτούς που έχουν 10 μηνύματα και αυτούς που έχουν 1000.

Πολλές φορές αναρωτιέμαι αν υπάρχει συναίσθηση του τι γίνεται γύρω μας και αν έχουμε καταλάβει τι ακριβώς συνέβη και συμβαίνει.
Θα πρέπει να αποδεχθούμε όλοι μας, ότι ούτε το 3031 μ.Χ. +-78 χρόνια, δε θα αλλάξει αυτή η χώρα._

Spyridon

Από Εφημερίδα Συντακτών

"4. Οι Σχολές Μηχανικών Πληροφορικής σε Πάτρα, Ιωάννινα, Σάμο και Κοζάνη είναι μόνο στο 2ο Πεδίο! Δηλαδή θα περνάνε σε ΑΕΙ πληροφορικής χωρίς να έχουν εξεταστεί Πανελλαδικά στο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ΑΕΠΠ)!

5. Τα ΤΕΙ Πληροφορικής είναι κοινά στο 2ο και 5ο πεδίο. Δηλαδή και εδώ θα περνάνε σε ΤΕΙ Πληροφορικής χωρίς να έχουν εξεταστεί πανελλαδικά στο μάθημα ΑΕΠΠ!


Ηδη καταγράφονται οι πρώτες διαμαρτυρίες για την κατανομή αυτή. Για παράδειγμα, τα τμήματα Πληροφορικής έχουν μετακομίσει στο 5ο Επιστημονικό Πεδίο «Επιστήμες Οικονομίας και Πληροφορικής» ενώ στο προηγούμενο σύστημα εισαγωγής βρίσκονταν στο δεύτερο πεδίο των Θετικών Επιστημών. Μάλιστα παρατηρείται να διαχωρίζονται αυθαίρετα τμήματα Πληροφορικής σε διαφορετικά επιστημονικά πεδία"

http://www.efsyn.gr/arthro/pos-tha-katanemithoyn-oi-sholes-apo-2016


str

γιατι   συναδελφοι   σε   καθε   3 μηνυματα   το   ενα   αναφερετε   στη   χημεια;

petrosp13

Αν η 4άδα στην Θετική ήταν Μαθηματικά-Φυσική-ΑΕΠΠ, η κοινότητα της Χημείας θα αναφερόταν στα Μαθηματικά πχ;
Οι ώρες είναι μετρημένες, οι κατευθύνσεις και οι σχολές είναι συγκεκριμένες
Οι σχολές Πληροφορικής είναι θετικές, το λένε τα προγράμματα σπουδών τους, το λένε οι σχολές, το ζήτησαν μέσω ανακοινώσεων, μέσω ΑΔΙΠ κτλ
Το παράδοξο είναι να εξετάζεται η Χημεία για 300 σχολές ενώ απαιτείται στις 150
Τα αντεπιχειρήματα είναι παντελώς στον αέρα
-Η ΑΕΠΠ διδάσκεται στην Θετική
-Τα παιδιά θα πρέπει να δηλώνουν όλες τις σχολές
-Πληροφορική μπορούν να μάθουν όλοι στο Πανεπιστήμιο
Αντιστρέψετε την κατάσταση και βάλτε την Πληροφορική στην θέση της Χημείας
Στέκουν τα επιχειρήματα; Όχι
Και πού καταλήγουμε;
Στην βασική επιστήμη και τον Παλαμά

Ο διαδρομίστας Λοβέρδος είχε πει μια σοφή και δίκαιη κουβέντα
Η Χημεία στου Χημικούς και η Πληροφορική στους Πληροφορικούς
Και γι'αυτό πέσατε να τον φάτε σαν εξυπηρετητή συμφερόντων
Αυτό που γίνεται σήμερα τι είναι;
Δικαιοσύνη;
Έχετε μιλήσει με συναδέλφους όλων των κλάδων για την άποψη τους για το νέο σύστημα;
Μόνο 1,5 κλάδος το θεωρεί προς την σωστή κατεύθυνση
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής


pthomop

Παράθεση από: str στις 03 Ιουν 2015, 08:16:52 ΠΜ
γιατι   συναδελφοι   σε   καθε   3 μηνυματα   το   ενα   αναφερετε   στη   χημεια;
Διότι η πρόεδρος σου που  αντιπροσωπεύει την συντεχνία σου την τελευταία διετία έχει επιτεθεί ουκ ολίγες φορές με χυδαίο τρόπο στον δικό μου κλάδο. Επίσης οι περισσότεροι του συναφιού σου έχουν μιλήσει και συνεχίζουν να μιλούν και να σχολιάζουν είτε σε διαδικτυακά forums είτε σε συνδικαλιστικές συναντήσεις, είτε στα βαθμολογικά κέντρα με  εμετικές και απαξιωτικές δηλώσεις, κάτι που με έχει οδηγήσει να μην σας θεωρώ πλέον ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ!!!

str

πρωτα  πρωτα   συναδελφοι   δεν   ξερετε   τι   ειδικοτητα   ειμαι......  παντως  θα   ηθελα   να  μου   δειξετε  ενα  site   που   οι   χημικοι   ασχολουνται  ,  ασχολουνταν  με  τη   πληροφορικη   με   τοσα   απαξιωτικα   σχολια  και   τοσο   , μενοσ.   εγω   νομιζω   αλλο  ειναι   το   θεμα ,   βολευτηκαν   οι   δημοσιοι   με   τισ   ωρεσ   τουσ   ασχετα   αν   ειναι  πανελλλαδικως   εξεταζομενο  ή   οχι   και   οι   καθηγητεσ   του   ιδωτικου   τομεα  θα   τρεχουν   και   δεν   θα   φτανουν  .....   οπως   και   εγω

petrosp13

Παράθεση από: str στις 03 Ιουν 2015, 01:55:34 ΜΜ
παντως  θα   ηθελα   να  μου   δειξετε  ενα  site   που   οι   χημικοι   ασχολουνται  ,  ασχολουνταν  με  τη   πληροφορικη   με   τοσα   απαξιωτικα   σχολια  και   τοσο   , μενοσ.

Γιατί να έχουν μένος εφόσον τα είχαν όλα με Αρβανιτόπουλο και σχεδόν όλα με Κουράκη;
Όταν ο Λοβέρδος πήγε να χωρίσει το πεδίο της Θετικής, μάλλον δεν παρακολουθούσες τα σχόλια
Όσο για ένα site που μέλη του δείχνουν απαξίωση και μένος για την δευτερεύουσα "επιστήμη" μας, ορίστε
http://ylikonet.gr/group/ximiac/forum/topics/3647795:Topic:261716
Συμμετείχαμε κάποιοι από εμάς εκεί σε μια προσπάθεια να βρούμε κοινό τόπο συνεννόησης
Αν αντέξεις να διαβάσεις τα ποστ..
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

thana$i$

Παράθεση από: str στις 03 Ιουν 2015, 08:16:52 ΠΜ
γιατι   συναδελφοι   σε   καθε   3 μηνυματα   το   ενα   αναφερετε   στη   χημεια;

Για να διαβάζεις  και να μαθαίνεις ορθογραφία.

Παράθεση από: str στις 03 Ιουν 2015, 01:55:34 ΜΜ
βολευτηκαν   οι   δημοσιοι   με   τισ   ωρεσ   τουσ   

Μόλις τελειώσουμε με την την ορθογραφία θα κάνουμε και αριθμητική.

xristos_ts

Παράθεση από: str στις 03 Ιουν 2015, 01:55:34 ΜΜ
πρωτα  πρωτα   συναδελφοι   δεν   ξερετε   τι   ειδικοτητα   ειμαι......  παντως  θα   ηθελα   να  μου   δειξετε  ενα  site   που   οι   χημικοι   ασχολουνται  ,  ασχολουνταν  με  τη   πληροφορικη   με   τοσα   απαξιωτικα   σχολια  και   τοσο   , μενοσ.   εγω   νομιζω   αλλο  ειναι   το   θεμα ,   βολευτηκαν   οι   δημοσιοι   με   τισ   ωρεσ   τουσ   ασχετα   αν   ειναι  πανελλλαδικως   εξεταζομενο  ή   οχι   και   οι   καθηγητεσ   του   ιδωτικου   τομεα  θα   τρεχουν   και   δεν   θα   φτανουν  .....   οπως   και   εγω
Όταν ανατέθηκε από το υπουργείο ως β' ανάθεση η διδασκαλία των μαθηματικών γυμνασίου σε καθηγητές πληροφορικής, η ένωσή σου (ΕΕΧ) έβγαλε επίσημη ανακοίνωση διαμαρτυρίας!!!
Μπορείς να μας εξηγήσεις γιατί;!!!
Εκτός από την αρμοδιότητα, για το πώςπρέπει να διδάσκεται η πληροφορική, έχετε αναλάβει εργολαβικά και τους υπόλοιπους κλάδους;!!!
Αδικαιολόγητη επίθεση και βέβαια αποδικνύει τη γελιότητα και τη γραφικότητα αυτών που την εξέδωσαν!
Όταν το υπουργείο ανέθεσε στην ΕΕΧ συμβουλευτικό ρόλο, υποθέτω αναφερόταν σε θέματα χημείας και μόνο.
Όχι πληροφορικής, μαθηματικών ή styling! !!




Diotima

Παράθεση από: str στις 03 Ιουν 2015, 08:16:52 ΠΜ
γιατι   συναδελφοι   σε   καθε   3 μηνυματα   το   ενα   αναφερετε   στη   χημεια;

Πέφτουν και κάποιοι άνθρωποι σε χειμερία νάρκη δύο ετών;  ???
Σιγά σιγά και με το μαλακό συνάδελφοι!

Vangelis

Διαβάζω εύκολες κρίσεις και εύκολες λύσεις σε θέματα προγραμμάτων σπουδών και βιβλίων και μελαγχολώ για το μέλλον του κλάδου μας και της εκπαίδευσής μας.

Το 3000 είπες Παναγιώτη; .... μάλλον κοντά είναι  εμείς ακόμα θα μαλώνουμε για το τι τίτλο θα έχει το πτυχίο κάποιου για να διδάξει Πληροφορική (όχι τι ξέρει και αν μπορεί να διδάξει) επίσης  ο καθένας θα έχει  ακλόνητη άποψη για το τι πρέπει να διδάσκεται στην εκπαίδευση (κατά προτίμηση αυτά που ήδη ξέρει)

P.Tsiotakis


Παρότι ήθελα το τελευταίο μου μήνυμα να είναι το προηγούμενο, θα γράψω άλλο ένα.
Κοιτώντας το βίντεο, μόνο να μελαγχολήσει μπορεί κανείς

https://www.youtube.com/watch?v=YOtD8ger7fg

για το σύστημα που παρουσίασε η Άννα Διαμαντοπούλου, το σύστημα Κουλαϊδή
όσον αφορά στο λύκειο, αλλά και στο γυμνάσιο/δημοτικό (ή ανάποδα αν θέλετε)

τη συνέχεια μετά από 4+ χρόνια την ξέρουμε όλοι, κάποιοι λιγότερο, κάποιοι περισσότερο και κάποιοι πολύ καλά.

ΥΓ: η ανάρτηση δεν είναι ουδόλως πολιτική.

Καλή συνέχεια σε ότι κάνετε.