Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

agni

καλησπέρα και από εμένα! επειδή θέλω να  πιστεύω ότι η τελική κατάληξη για τη βαθμολόγηση του θέματος Γ θα επηρεαστεί από τη στάση συναδέλφων καθηγητών και κυρίως των βαθμολογητών,καταθέτω και εγώ τη γνώμη μου. Γνωρίζω μαθητή ο οποίος έχει λύσει σχεδόν ότι έχει κυκλοφορήσει από ασκήσεις και διαγωνίσματα με πολύ έξυπνο τρόπο, έχει ξεσκονίσει το σχολικό βιβλίο διαβάζοντας και τα εκτός ύλης για αναδρομή κτλ ενώ μπορεί να μπεί σε οποια σχολή θέλει,έχει επίλέξει τον κλάδο της πληροφορικής. σήμερα το θέμα το έλυσε με πίνακα όχι  προφανώς γιατί δεν μπορούσε με επαναληψη αλλά γιατί 1ον τίποτα από την εκφώνηση δεν τον περιόριζε να το κάνει...και 2ον επειδή επρεπε να επιλέξει έναν τρόπο να απαντήσει ανάμεσα στους δύο στο συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο. Απάντησε στα θέματα με τη σειρά που δόθηκαν, δεν είδε ποιο πριν το Δ οτί είχε και αυτό πίνακες....για να μαντέψει τις κρυφες σκέψεις της επιτροπής. Εξάλλου και σε πάρα πολλά θέματα οι σωστές άπαντήσεις είναι πολύ περισσότερες από δυο. θυμίζω πχ τις πολλες σωστές απαντησεις για το θεμα 4ο του ΟΕΦΕ 2010. εεε και λοιπόν δεν ήταν όλες βέλτιστες όμως η κάθε μια πρόσφερε στο να δει ο άλλος κάτι που δεν είχε σκεφτεί ο ίδιος.... αν θέλουμε μαθητες με ελευθερη σκέψη, και αυτοί είναι που αγαπουν το μαθημα μη δεχτούμε άκριτα την άποψη ότι όσοι έλυσαν  τη άσκηση με πίνακα ήταν φυγόπονοι ή λιγότερο διαβασμένοι. Αύριο θα την έλυναν αλλιώς....
Είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν πολλοί τετοιοι μαθητες ίσως και η πλειοψηφία που έλυσαν σωστά το θέμα αλλά με πίνακα.
Ελπίζω να μην κούρασα....

kagoris

παντως ας μην κατηγορουμε τα φροντιστηρια και τους καθηγητες γιατι καποιοι το υλοποιησαν ως επρεπε....εχει μεγαλη ευθυνη η αναληψη διδασκαλιας σε μαθητες που δινουν πανελληνιες εξετασεις.

Σούλας Βασίλης

Παράθεση από: LefterisP στις 29 Μαΐου 2010, 12:56:50 ΠΜ
Μήπως στην επόμενη αλλαγή στην Παιδεία, θέλουμε να καταργηθεί το μάθημα μας από τις πανελλήνιες; Μήπως και να βγεί απο τη Γ' Λυκείου ως άχρηστο ή δύσκολο ή ασαφές;
Με τέτοια θέματα θα το πετύχουμε!!! Συγχαρητήρια!!!

Συμφωνώ και γω οτι θα ναι μέγιστο λάθος να κόψουμε μονάδες στο Γ. Εδώ ρε παιδιά το πρωι στους Φυσικώς αδυνάτους, όλοι οι βαθμολογητές το λύσαμε με πίνακα!

Κρίμα τα παιδιά να στεναχωριόνται και μάλιστα κάποιοι που αξίζουν το 100!

Υ.Γ : Κρίμα και για μας που τρωγόμαστε και μιλάμε άσχημα για συνάδελφο του οποίου το βιβλίο έχουμε χρησιμοποιήσει όλοι μας!





Ερώτηση: στους φυσικώς αδυνάτους κόψατε μόρια σε όσους το έκαναν με πίνακες;;;; Την οδηγία δεν την λάβατε υπ' όψη;;;;
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

pascal

Λοιπόν, έχω καθίσει και έχω διαβάσει όλα σχεδόν τα posts, προφανώς κάποιοι θέλουν να μας κάνουν να ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε. Δυστυχώς για σας και ευτυχώς για μας υπάρχει παλιότερα ένα δεδικασμένο θα το έλεγα εγώ που είναι τρανή απόδειξη Η ΧΡΗΣΗ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ Ν ΣΤΟΙΧΕΙΑ. Σας παραπέμπω λοιπόν όλους στο θέμα 3/2005, το οποίο ξεκινάει κάπως έτσι: "∆ίνεται πίνακας Α[Ν] ακέραιων και θετικών αριθμών, καθώς και πίνακας Β[Ν-1] πραγματικών και θετικών αριθμών
Να γραφεί αλγόριθμος, ο οποίος να ελέγχει αν κάθε στοιχείο Β....".

Τότε ο πίνακας δεν απαγορευόταν;
Τότε το βιβλίο ήταν διαφορετικό;
Τότε είχατε βγει εσείς όλοι να παραπονεθείτε;
Τότε η σελίδα αυτή που λέτε δεν ήταν στην ύλη;

Υ.Γ. Αφήστε τα παιδιά να αγιάσουν λίγο και μη προσπαθείτε να βγάλετε από την μύγα ξύγκι...

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: Vangelis στις 29 Μαΐου 2010, 12:52:27 ΠΜ

Μήπως τελικά η φασαρία  γίνεται γιατί το θέμα ήταν αντι-sos?   Τα περισσότερα φροντιστήρια έβγαλαν λύση με πίνακες.  Μήπως αυτό λέει κάτι για την τυποποίηση της σκέψης που προσπαθούμε να επιβάλουμε?  (βάλε πίνακες και κάνε αυτό που ξέρεις που να κάθεσαι να σκέπτεσαι κάτι καινούργιο) 

Και όχι μόνον αυτό.
Αν αποδεχτούμε την λύση με πίνακα ,τότε  μπορούμε να φτάσουμε στο εξής άλλο άκρο : Από το 2ο κεφάλαιο του βιβλίου να παραλείψουμε όλες τις μεθοδολογίες για εύρεση min, max,πλήθος αθροίσματος κλπ καθώς δεν θα χρειάζονται διότι όλες οι ασκήσεις μπορουν να λυθο΄ν με πίνακες και θα χρησιμοποιούμε τις αντίστοιχες μεθοδολογίες για τους πίνακες.


maggie

Παράθεση από: themata στις 29 Μαΐου 2010, 12:19:27 ΠΜ
ναι αλλά με αυτόν τόν τρόπο πώς δεσμεύεται μνήμη για την αποθήκευση των στοιχειων του πίνακα?
και αν ενας χρηστης ορισει αριθμο κελιών που υπερβαινει την δυνατοτητα της μνημης η της γλωσσας?

όσον αφορά στο ότι μπορεί να γίνει στην διαρκεια της εκτελεσης δες στο σχολικο που τους οριζει σελιδα 56 παραγραφος 3.3 στην 4η γραμμη...

Τι εννοείς πως δεσμεύεται; Αυτό μετά εξαρτάται από την γλώσσα προγραμματισμού. Και όσο για το δεύτερο που λες. Μήπως μέσα στους αλγόριθμους κάνετε πουθενά έλεγχο για το αν χρήστης δίνει ακέραιο ή χαρακτήρες; Γιατί στην πραγματικότητα θα πρέπει να το κάνεις.

LefterisP

Κόψαμε 2 μόρια. Δεν θα απορήσω αν τελικά κόψουμε και περισσότερα, Πέσανε προτάσεις για μηδεν , για 2, για 4, για 5 ακόμα και για 10! Τελικά κόψαμε 2. Κακώς, αλλά τα κόψαμε

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: Vangelis στις 29 Μαΐου 2010, 12:52:27 ΠΜ
Μήπως τελικά η φασαρία  γίνεται γιατί το θέμα ήταν αντι-sos?   

Κάθε άλλο! Το πιο αναμενόμενο είναι το ένα θέμα να θέλει πίνακα και το άλλο να μην θέλει. Πέρυσι αποτέλεσε έκπληξη που και τα δύο θέματα ήθελαν πίνακα...

Σούλας Βασίλης

Στον αλγόριθμο του θέματος Γ που δεν επιτρεπόταν η χρήση πίνακα γιατί ήταν άγνωστο το πλήθος των μαθητών επιτρεπόταν πλήθος μαθητών αρνητικό;;;;;;;;;;;
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: Σούλας Βασίλης στις 29 Μαΐου 2010, 01:01:55 ΠΜ
Ερώτηση: στους φυσικώς αδυνάτους κόψατε μόρια σε όσους το έκαναν με πίνακες;;;; Την οδηγία δεν την λάβατε υπ' όψη;;;;

Κόψαμε 2 ή 3 μόρια το πολύ.
Βέβαια αυτό δεν ξέρω αν θα γίνει στην βαθμολόγηση των υπολοίπων μαθητών

veni



Salvador Dali - Οι ελέφαντες

Τα συμπεράσματα δικά σας.
Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

Σούλας Βασίλης

Παράθεση από: Σούλας Βασίλης στις 29 Μαΐου 2010, 01:08:47 ΠΜ
Στον αλγόριθμο του θέματος Γ που δεν επιτρεπόταν η χρήση πίνακα γιατί ήταν άγνωστο το πλήθος των μαθητών επιτρεπόταν πλήθος μαθητών αρνητικό;;;;;;;;;;;

Το είδος των δομών δεδομένων, ο έλεγχος δεδομένων γίνεται στη φάση του Προγραμματισμού και ανάλογα με τη Γλώσσα Προγραμματισμού. Απο τους μαθητές ζητήθηκε αλγόριθμος χωρίς περιορισμό χρήσης πίνακων.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

mbathas

1)τεράστια η επιτυχία της επιτροπής
2)παταγώδης αποτυχία
τρίτος δρόμος δεν υπάρχει... ο καθένας μας διαλέγει ένα απ'τα δύο.
είναι από τις λίγες φορές στη ζωή που δεν χωράει άλλη άποψη.
¨Ασπρο ή μαύρο;διαλέχτε...
Μιχάλης Μπάθας
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής

LefterisP

 :D :D :D
Η ΚΕΕ το έβαλε το θέμα Γ για να ξενυχτήσουμε! :(  :o

difan

Παράθεση από: psar_73 στις 29 Μαΐου 2010, 12:52:12 ΠΜ
Υποψια 1: καποιος απο τους συμμετεχοντες στη συζητηση ηταν στην επιτροπη.
Διαφορετικα δεν εξηγειται τετοια εμμονη σε αυτή την πινακομαχία.
Υποψια 2: εχουν καταλάβει ότι ήταν λάθος η οδηγία που δόθηκε για λαθος σε λύση με χρήση πίνακα, αλλά το λάθος πρέπει να το παραδέχεσαι, και να μη πέρνεις στο λαιμό σου και αλλους αθώους.
ίσως όμως σε καποιους αρέσει το αίμα.
Νόμιζα ότι το μάθημα διδάσκει αλγοριθμική σκέψη.
Προφανώς λύση με πίνακα ειναι σωστή.
Πρόβλεψη: Ο τίτλος του επόμενου topic με τόσα πολλά post όπως το σημερινό θα είναι ''Βγαίνει η ΑΕΠΠ απο τις Πανελληνιες''. (Τρωγόμαστε για το τίποτα)

Κύριοι συνάδελφοι, το μαθημα δεν αναβαθμίζεται διυλίζοντας τον κώνωπα, αλλά προαγοντας  την σκέψη του σημερινού μαθητή-αυριανου συνάδελφου μας.

Ευχαριστώ πολύ



Συμφωνώ 100%