Θέμα Δ

Ξεκίνησε από evry, 12 Ιουν 2018, 10:35:07 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

xara_pap

Παιδια ξερει κανεις τι οδξγια δοθηκε για το αν θα κοπει μοριο αν δν διαβαστει ο πινακας κατα στηλη?

kyriakos208

Παράθεση από: kyriakos208 στις 14 Ιουν 2018, 09:59:04 ΠΜ
Στη διαδικασία αν παίρνω ολόκληρο τον πίνακα και εκεί κάνω 12 επαναλήψεις για να βρω το MAX είναι λάθος.?Ουσιαστικά αντι να παίρνω ένα ένα στοιχείο παίρνω όλο τον πίνακα μαζί.Θα με κόψουν μόρια?

Λίγο την γνώμη σας.

xara_pap

δεν νομιζω να χασεις

petrosp13

Δηλαδή ουσιαστικά η διαδικασία σου είναι κάπως έτσι;

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Υ_Ε(ΕΠ,i)
...

ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 12
...τιμή φρουρός με μαχ
ΕΠ[i,j] <-- μαχ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Επειδή η εκφώνηση είναι σαφής ότι θα πρέπει να καλεί για κάθε δειγματοληψία την διαδικασία, θα πρέπει να κοπούν κάποιες μονάδες
Επίσης, αν δεις την εκφώνηση του υποπρογράμματος, δεν αναφέρεται κάτι που να αφορά τον αριθμό "12"
Αν το έχεις πλήρως σωστό σαν υλοποίηση, δεν θα πρέπει να κοπούν πολλές μονάδες (1 θα έλεγα εγώ)

Και φυσικά, αν θεωρήσουμε ότι η υλοποίηση σου κατά γραμμές είναι σωστή, γιατί δεν συμφωνήσαμε ούτε σε αυτό

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

kyriakos208

Παράθεση από: petrosp13 στις 16 Ιουν 2018, 11:22:00 ΠΜ
Δηλαδή ουσιαστικά η διαδικασία σου είναι κάπως έτσι;

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Υ_Ε(ΕΠ,i)
...

ΓΙΑ j ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 12
...τιμή φρουρός με μαχ
ΕΠ[i,j] <-- μαχ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Επειδή η εκφώνηση είναι σαφής ότι θα πρέπει να καλεί για κάθε δειγματοληψία την διαδικασία, θα πρέπει να κοπούν κάποιες μονάδες
Επίσης, αν δεις την εκφώνηση του υποπρογράμματος, δεν αναφέρεται κάτι που να αφορά τον αριθμό "12"
Αν το έχεις πλήρως σωστό σαν υλοποίηση, δεν θα πρέπει να κοπούν πολλές μονάδες (1 θα έλεγα εγώ)

Και φυσικά, αν θεωρήσουμε ότι η υλοποίηση σου κατά γραμμές είναι σωστή, γιατί δεν συμφωνήσαμε ούτε σε αυτό

Όμως λέει στο ερώτημα να επιστρέφει και να διαβάζει.  Αλλά δεν προσδιορίζει που να τα επιστρέφει.  Στον πίνακα ή στο πρόγραμμα?

Sergio

Παράθεση από: kyriakos208 στις 16 Ιουν 2018, 02:20:52 ΜΜ
Όμως λέει στο ερώτημα να επιστρέφει και να διαβάζει.  Αλλά δεν προσδιορίζει που να τα επιστρέφει.  Στον πίνακα ή στο πρόγραμμα?

Κάθε υποπρόγραμμα "επιστρέφει" σε αυτόν που το καλεί.
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

michaeljohn

Ακόμα πονάει το μυαλό μου..
Από απάντηση μαθητή στις πανελλαδικές
με ένα μικρό λογικό λάθος:

! Δ3
j ← 1
k ← 1
Για i από 1 μέχρι ΠΛ*12        ! ΠΛ : πλήθος ποταμών
  ΓΡΑΨΕ Π
  Αν i mod ΠΛ = 0 τότε
    j ← 0
  Τέλος_αν
  j ← j + 1
  ΚΑΛΕΣΕ Υ_Ε(ΕΠ1)
  Αν i mod ΠΛ ≠ 0 τότε
    Α[j - 1, k]  ΕΠ1
  αλλιώς
   Α[j , k]  ΕΠ1
  Τέλος_αν
  Αν i mod ΠΛ = 0 τότε
    k ← k + 1
  Τέλος_αν
Τέλος_επανάληψης

Ποια να είναι η πιο γρήγορη διόρθωση ώστε να είναι σωστό ?