Επαναληπτικές Εξετάσεις

Ξεκίνησε από p-p, 03 Ιουλ 2008, 03:46:22 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

p-p

Για να δούμε αν και φέτος στις επαναληπτικές εξετάσεις θα δούμε πρωτότυπα θέματα όπως τα περσινά....Υπομονή μέχρι αύριο...
“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

P.Tsiotakis

οι επαναληπτικές των εσπερινών δε φαίνονται στο site του ΥΠΕΠΘ  !!!


EleniK

Δεν είναι ίδια η επιτροπή? Λες να εισακούστηκαν οι προσευχές! Μονο για λίγους όμως...
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

p-p

Βγαίνουν μαζί για ημερήσια και εσπερινά στο παρακάτω link

http://www.ypepth.gr/el_ec_category9238.htm


Πάντως η μεγαλύτερη δυσκολία των επαναληπτικών, εκτός των άλλων, είναι απόλυτα δικαιολογημένη και απο το γεγονός πως αυτά τα παιδιά είχανε ένα ολόκληρο μήνα προετοιμασίας επιπλέον...
“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

andreas_p

Καλημέρα.

Πιστεύω ότι η επιτροπή και είδε και τα ... άκουσε  !!!


Ανδρέας

P.Tsiotakis

Σε μια συνάρτηση επιτρέπεται το Διάβασε;

P.Tsiotakis

το θέμα 4, φαίνεται σουπερ...
Διαδικασίες, κάποιου είδους συγχώνευση...

amanou

Θεωρώ ότι μια συνάρτηση δεν μπορεί να διαβάσει, μάλιστα με βάση και την απάντηση που δόθηκε στις περσινές εξετάσεις στο ερώτημα για το που μπορεί να χρησιμοποιηθεί συνάρτηση και που όχι, για την εισαγωγή δεδομένου ή δεδομένων από συνάρτηση (στην ουσία χρήση της εντολής δίαβασε)
Αντώνης Μανουσάκης

Ηλεκτρονικός και Μηχανικός Η/Υ

p-p

Ας είναι κάθε χρόνο αντίστοιχο το 4ο θέμα και όλα τα άλλα ας παραμείνουν ώς έχει....



“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

p-p

#9
Η κριτική στα θέματα των επαναληπτικών συνοπτικά είναι η εξής:

Θέμα 1ο

Α. Αναμενόμενα τα σωστό - λάθος, και κατά την γνώμη μου ευκολότερα απο τις κανονικές εξετάσεις.
Β. εύκολο-θεωρία
Γ. εύκολο-θεωρία
Δ. πανεύκολο
Ε. Κλασικές μετατροπές - η μετατροπή Επίλεξε στις κανονικές σίγουρα δυσκόλεψε περισσότερο
ΣΤ.καλό αλλά απλό.

Γενικά πιστεύω πως στο Θέμα 1ο των κανονικών εξετάσεων είχε περισσότερα μόρια να χάσεις απο τις επαναληπτικές.

Θέμα 2ο

Α. Εύκολο αλλά ωραίο θεματάκι.
Β. Κλασικό

Γενικά πιστεύω πως ήταν βατό το 2ο Θέμα αλλά σίγουρα καλύτερο απο το 2ο Θέμα στις κανονικές. Επίσης ένας υποψήφιος είχε μεγαλύτερη πιθανότητα να χάσει περισσότερα μόρια με το θέμα αυτό των επαναληπτικών σε σχέση με το θέμα των κανονικών εξετάσεων.

Θέμα 3ο

Κλασικό θέμα. Αντίστοιχη η δυσκολία με το 3ο Θέμα των κανονικών εξετάσεων.(ίσως και ελαφρά πιο εύκολο γιατί δεν έχει συνάρτηση)


Θέμα 4ο

Τα πρώτα 12 μόρια σε αυτή την άσκηση(1α, 1β, 1γ, 2α, 2β) είναι μεθοδολογία αντίστοιχη του 4ου θέματος στις κανονικές εξετάσεις.

Ωστόσο τα τελευταία 8 μόρια απαιτούν κριτική σκέψη. Πρέπει ο μαθητής να αφήσει το στυλό κάτω, να σκεφτεί, και μετά να συνεχίσει να δώσει την λύση. Νομίζω πως αυτή η άσκηση είναι στην σωστή κατεύθυνση για το μάθημα. Είναι σαφώς ευκολότερη απο τις περσινές επαναληπτικές εξετάσεις αλλά σίγουρα μπλοκάρει τους μαθητές-τυφλοσούρτες!

Μακάρι να μπαίνουνε τέτοια θέματα και στις κανονικές εξετάσεις.

Για να επιτευχθεί αυτό επαναλαμβάνω πρέπει να αναβαθμιστεί το μάθημα στο σχολείο και όχι οι εξετάσεις, των οποίων η αναβάθμιση, δεν μπορεί παρά να είναι αποτέλεσμα της αναβάθμισης του μαθήματος και όχι το αντίστροφο.


p-p
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Υπολογιστών (Α.Π.Θ.)

ΥΓ. Εμένα συνάδελφοι, πραγματικά, η κυριότερη ελπίδα για την πληροφορική στην Β/θμια είναι η δημιουργία της προπαρασκευαστικής τάξης.
“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

P.Tsiotakis

Μια πρώτη απόπειρα επίλυσης των θεμάτων:

http://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/epangen2008.doc

Αν εντοπίσετε κάποιο λάθος χτυπήστε, γιατί η ζέστη  8)

NiColas1957

Παναγιώτη νομίζω ότι στο Δ ερώτημα του τρίτου θέματος, χρειάζεται έλεγχος του ΝΑΙ και του ΟΧΙ
Δουλεύει ο αλγόριθμος όπως τον έχεις, αλλά η εκφώνηση γράφει «να δέχεται απάντηση «ΝΑΙ» ή «ΟΧΙ» για τη συνέχεια ή τον τερματισμό της επανάληψης μετά την εμφάνιση σχετικού μηνύματος. »

Άρα θα πρότεινα:

       Αρχή_επανάληψης
           Εμφάνισε "Θέλετε να συνεχίσετε (Ναι/Όχι);"
           Διάβασε απάντηση
      Μέχρις_ότου απάντηση = "Ναι" ή απάντηση = "Οχι"

 

ΨΥΛΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ

Δεν έχω να πω κουβέντα.
Αρκετά καλά θα έλεγα.
Πολλά παιδιά θα μετάνιωσαν που έδωσαν τον Μάιο και όχι τώρα.
Μακάρι να ξαναδούμε αυτό το θέαμα και του Χρόνου.

ntzios kostas

Καλησπέρα συνάδελφοι,

Τα θέματα θα έλεγα είναι ωραία και νομίζω ότι με αυτά διακρίνονται ο καλύτερος από τον καλό. Αν εξαιρέσω το ερώτημα στο σωστό ή λάθος που έχει να κάνει με τις εγγραφές, το οποίο είναι για μένα εκτός της φιλοσοφίας της ύλης που διδάσκουμε, όλα τα άλλα είναι πολύ καλά θέματα(Ίσως και το πρόβλημα με τα συντακτικά λάθη είναι λίγο παράτυπο και ιδίως για την μεταβλητή C που δεν έχει την δήλωσή της, αλλά οκ είναι τόσο απλό που χαλάλι του).

ΠαράθεσηΓια να επιτευχθεί αυτό επαναλαμβάνω πρέπει να αναβαθμιστεί το μάθημα στο σχολείο και όχι οι εξετάσεις, των οποίων η αναβάθμιση, δεν μπορεί παρά να είναι αποτέλεσμα της αναβάθμισης του μαθήματος και όχι το αντίστροφο.
Πολύ καλός p-p (πες μας και το όνομά σου να σε ξέρουμε). Και αναρωτιέμαι πόσο απέχουν αυτά τα θέματα από το γενικό μέσο όρο της διδασκαλίας που δέχτηκαν οι μαθητές μας φέτος από τα σχολεία τους.

Παναγιώτη ευχαριστούμε για τις απαντήσεις. 

ΠαράθεσηΠολλά παιδιά θα μετάνιωσαν που έδωσαν τον Μάιο και όχι τώρα.
Δεν είμαι και τόσο σίγουρος γι' αυτό
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

P.Tsiotakis

Παράθεση από: NiColas1957 στις 04 Ιουλ 2008, 02:51:32 ΜΜ
Παναγιώτη νομίζω ότι στο Δ ερώτημα του τρίτου θέματος, χρειάζεται έλεγχος του ΝΑΙ και του ΟΧΙ

       Αρχή_επανάληψης
           Εμφάνισε "Θέλετε να συνεχίσετε (Ναι/Όχι);"
           Διάβασε απάντηση
      Μέχρις_ότου απάντηση = "Ναι" ή απάντηση = "Οχι"

Τείνω να συμφωνήσω, κοιτώντας και τις 4 μονάδες που παίρνει το θέμα..
Πάντως η διατύπωση σε όλο το θέμα 4, με προβλημάτισε λίγο

Συμφωνώ με τον Κώστα, το Σ/Λ για τις εγγραφές είναι προβληματικό

Για το θέμα 4, μάλλον κάποιος συνάδελφος στην επιτροπή, διαβάζει το στέκι (και καλά κάνει): https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=1348.0