Γενικό Λύκειο > Εξετάσεις 2007-2008

Στατιστικά Πανελληνίων

(1/2) > >>

EleniK:
Συνάδελφοι τα στατιστικά σε όλα τα μαθήματα μπορείτε να τα δείτε εδω (alfavita)

http://www.alfavita.gr/ejetaseis05/statistikapanelladikwn08.php

ΑΕΠΠ
0-9,9: 46,79 % (ανεξήγητο,  :( )
10-11,9: 8,15 %
12-14,9: 13,9 %
15-17,9: 18,39 % (σαν πολλοί δεν μαζεύτηκαν εδώ?  :-\)
18-20: 12,75 % (λιγότερους αριστούχους από πέρσυ  :D  :D)

46,8 % κάτω από τη βάση? Με τέτοια θέματα? Γιατί? Τι έφταιξε?

Δεν θα σχολιάσω τη φυσική κατ που το 40 % είναι μεταξύ του 18-20.

Laertis:
Ελένη , η απάντηση που αναζητάς υπάρχει στο διδακτικό ποίημα του Κώστα Βάρναλη "Οι μοιραίοι" απο το οποίο σου μεταφέρω το δίστιχο :

          Φταίει το κακό το ριζικό μας,
          φταίει ο Θεός που μας μισεί .....


Για να μη μπερδεύουμε τη βούρτσα με άλλα όργανα καλό θα ήταν να συγκρίνουμε τους αριστούχους της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης. Έτσι το 42% των αριστούχων στη Φυσική είναι ποσοστό στην Θετική, ενώ στην Τεχνολογική 2 το ποσοστό στη Φυσική είναι 13,28% κάτι παραπάνω απο το 12,75% στην ΑΕΠΠ.
Πάντως το έργο αυτό το έχω ξαναδεί και μάλιστα σε 5πλή επανάληψη. Έχει καταντήσει αυτοκτονικά βαρετό πλεόν ....

gfoustan:
Το μικρό ποσοστό των αριστούχων οφείλεται στα θέματα θεωρίας αν έπρεπε να οφείλεται στις
ασκήσεις.....τις οποίες φέτος έγραψαν ΟΛΟΙ σχεδόν (στο σχολείο μου τουλάχιστον των 120 μαθητών τεχνολογικής) οι μαθητές που όπως ομολογούν οι ίδιοι δεν είχαν κατανοήσει πολλά σημεία της ύλης οπότε σε άλλα πιο ποιοτικά θέματα θα 'πάτωναν'!!
Αυτή η κατηγορία των μαθητών ποντάρωντας στην 'παπαγάλιση' της θεωρίας κέρδισαν τελικά την μάχη γράφοντας σχεδόν άριστα ενώ τα 'μυαλά' την πάτησαν και αρκέστηκαν σε βαθμολογίες γύρω στο 18 με 19.....αυτό συνέβει τουλάχιστον στο σχολείο μου!!!  Τελικά ας βάζουμε τα παιδιά μας να αποστηθίζουν και όχι να σκέφτονται ....δεν χρειάζονται οι σκεπτόμενοι 'αλγοριθμικά' μαθητές!!!!
Τώρα το ποσοστό των μαθητών που γράφουν κάτω από την βάση είναι και το ποσοστό το μαθητών που γενικά δεν γράφει σε κάνενα μάθημα!!!

evry:
Τα στατιστικά δε λένε ποτέ την αλήθεια, απλά είναι ένας ωραίος τρόπος να παρουσιάζεις τα αποτελέσματα έτσι ώστε να φαίνεται ότι όλα πήγαν καλά. Ας μας δείξουν πόσοι έγραψαν 19-20. Και πάλι όμως εμένα αυτό δε με καλύπτει γιατί όπως έχω ξαναπεί δε μου αρέσει να βλέπω τα παιδιά σαν αριθμούς, δε με ενδιαφέρει πόσοι έγραψαν στην τελική 18-20 αλλά ποιοι ήταν αυτοί. Και για να καταλάβετε τι εννοώ δίνω τα παρακάτω παραδείγματα

1) Μαθητής με 18,9 μαθηματικά κατεύθυνσης, 19,8 Φυσική ο οποίος ήταν όλη τη χρονιά αστέρι στην ΑΕΠΠ έγραψε 18,1
2) Μαθήτρια με 08,2 μαθηματικά κατεύθυνσης, 11 Φυσική έγραψε 18,5 ΑΟΔΕ και 19,5 ΑΕΠΠ!!! Η μαθήτρια αυτή δεν μπορούσε σε καμία περίπτωση να λύσει ένα πρόβλημα που δεν είχε ξαναδεί όσο εύκολο και να ήταν, αλλά τους πίνακες 2 διαστάσεων τους έπαιζε στα δάκτυλα  ;) (χωρίς να καταλαβαίνει φυσικά τι ακριβώς κάνει).

Να γιατί οι γονείς μπερδεύουν το μάθημά μας με το ΑΟΔΕ, γιατί τελικά αν κανείς δει τους βαθμούς είναι το μάθημα στο οποιο γράφουν όλοι. Απλά φέτος το μάθημά μας ήταν πιο εύκολο και από το ΑΟΔΕ για κάποιους. Εκεί μας κατάντησε η επιτροπή εξετάσεων. Να κάνει το μάθημα από Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Αποστήθιση Εφαρμογών

papet:
Είναι αλήθεια ότι με τη στατιστική δεν είναι πάντα εύκολο να βγάζει κανείς αξιόπιστα συμπεράσματα...
Αυτή όμως δεν είναι η κλιμάκωση που περιμέναμε ούτως ή άλλως και συζητούσαμε εδώ;
Έτσι, ποσοτικά τουλάχιστον, η μόνη σοβαρή μετακίνηση που έγινε ήταν η μεταφορά ενός 5% από το 5-10 στο 15-18
Κατά τα άλλα οι εντελώς αδιάβαστοι παρέμειναν στο ίδιο περίπου ποσοστό (λογικό), και όλοι "ανέβηκαν" μια κατηγορία, με εξαίρεση την ομάδα 18-20 που, ενώ αριθμητικά παρέμεινε σχεδόν σταθερή, βάζω το χέρι μου στη φωτιά, ότι άλλαξε "σύσταση" (ενσωματώνοντας πολλά "παπαγαλάκια" και διώχνωντας κάποιους πιο σκεπτόμενους υποψηφίους).

Αυτές είναι κάποιες πρώτες σκέψεις... δεν είμαι όμως ακόμα σίγουρος... οπότε αν κάποιος έχει διαφορετική άποψη, παρακαλώ να με βοηθήσει διαφωνώντας μαζί μου...

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση