Γενικό Λύκειο > Εξετάσεις 2007-2008

Πρώτες εντυπώσεις από τη βαθμολόγηση

(1/6) > >>

evry:
  Επιστρέφοντας από το βαθμολογικό σήμερα, είπα να πω λίγα πράγματα για αυτά που είδα. Όσον αφορά το 1ο θέμα μέσα από 70 γραπτά μόνο 4 είχαν απαντήσει σωστά στην ερώτηση για τις τεχνικές σχεδίασης αλγορίθμων. Επίσης τα 2 πρώτα ΣΛ τα έχουν λάθος αρκετοί. Η πλάκα όμως (όπως περίμενα) είναι ότι τα έχουν λάθος ειδικά οι μαθητές που έχουν ολόσωστα τα θέματα 3 και 4 και από τον τρόπο που γράφουν κώδικα φαίνεται ότι ξέρουν προγραμματισμό. Αυτό κάτι πρέπει να λέει.  Επίσης πολύς κόσμος τα έχει κάνει σαλάτα στην Επίλεξε. Υποθέτω ότι η επιτροπή την έβαλε για εύκολο θέμα αλλά δεν τα υπολόγισαν καλά.
   Τώρα στο δεύτερο θέμα είδα κάτι που ομολογουμένως δεν το περίμενα. Όταν είδα το θέμα 2 σκέφτηκα ότι όλοι θα τα κάνουν σαλάτα στα div και mod (ειδικά σε αυτό). Και όμως ως δια μαγείας ρε παιδιά σχεδόν όλοι το έχουν σωστό. Και μιλάμε για γραπτά που δεν έχουν αγγίξει τα 3,4 για γραπτά που απαντάνε αντί για αλγόριθμο με φυσική γλώσσα. Και όμως αυτοί οι μαθητές έχουν κάνει τους υπολογισμόυς με το div και το mod. Να γιατί η επιτροπή δεν ζήτησε πίνακα τιμών αλλά έδωσε 12 μονάδες για 3 αριθμούς!!! και 8 στο διάγραμμα ροής με την εμφωλευμένη Όσο. Καταλαβαίνετε φυσικά που το πάω, κάποια στιγμή κάποιος θα ρώτησε στην τάξη :

  Ρε παιδιά τι ώρα είναι ? και κάποιος απάντησε φωναχτά 1 και 2 λεπτά και 8 δευτερόλεπτα. 
ή τελος πάντων κάπως έτσι.
Πραγματικά απαράδεκτο να έχουν δώσει 12 μονάδες σε 3 νούμερα.
   Τώρα το απίστευτο είναι ότι πολλοί τα έχουν κάνει σαλάτα στο θέμα 3 ενώ έχουν γράψει το θέμα 4 σωστά σε γενικές γραμμές. Από ότι κατάλαβα τους μπέρδεψε η διαδικασία και κυρίως το γεγονός ότι τους ζήταγε πρόγραμμα και όχι αλγόριθμο. Κυρίως στη ν επικοινωνία υποπρογράμματος με πρόγραμμα γίνεται το έλα να δεις, μερικοί έχουν βάλει και global μεταβλητές (εν άγνοιά τους φυσικά). Άρα από ότι βλέπω ως τώρα η μεγαλύτερη αποτυχία θα είναι στο θέμα αυτό και στη θεωρία.
  Τέλος το θέμα 4 ήταν το θέμα των παπαγάλων, δώσε διπλή επανάληψη και πάρτους την ψυχή. και στο τέλος και μια διπλή ταξινόμηση είναι ψωμοτύρι.

  Συμπερασματικά, από ότι φαίνεται η επιτροπή έχει ένα ελαφρυντικό αν μπορούμε να το πούμε έτσι, ότι σίγουρα πιέστηκαν για εύκολα θέματα. Η πλάκα είναι ότι ναι μεν έβαλαν εύκολα αλλά εύκολα για ποιους, μα για τους διαβασμένους. Δηλαδή όσοι θα ήταν από 16 και πάνω θα πάνε στο 19 και όσοι ήταν για 20 θα πάνε στο 19 πάλι λόγω θεωρίας.
   Η πλάκα όμως θα είναι στα πιο κάτω στρώματα. Οι μαθητές που θα έγραφαν κοντά στο 10-12 φέτος μπορεί να γράψουν κάτω από 10. Δηλαδή αν όλα αυτά τα έκαναν για τη βάση του 10 την πάτησαν παταγωδώς. Ο μαθητής που είναι κοντά στο 10 είναι φανερό ότι δεν έχει κατανοήσει βασικές έννοιες του μαθημάτος άρα δε μπορεί να γράψει έναν ολόκληρο αλγόριθμο ή πρόγραμμα όσο εύκολα και να είναι. ʼρα τα θέματα 3 και 4 δεν θα τα γράψουν, ή απλά θα τσιμπολογήσουν μονάδες από εκεί. Από το θέμα 2 θα πάρουν 12 μονάδες για τους λόγους που προανέφερα και 2-3 από το διάγραμμα ροής. ʼρα έχουμε 15. Τώρα αυτά τα παιδιά περίμεναν να γράψουν κάτι από το 1ο θέμα. Εκεί όμως είναι που έβαλαν δύσκολα. Από εκεί όλοι έχουν πάρει 6 από τα ΣΛ (όπως καταλαβαίνετε τα λάθη έκαναν propagation) και 4+8 από κενά-αντιστοιχίσεις (τα έχουν σωστά ΟΛΟΙ!!!). ʼρα έχουν σύνολο γύρω στις 33 μονάδες στην καλύτερη περίπτωση. Θα πρέπει να πάρουν άλλες 17+ από τα άλλα δυο θέματα. Δεν ξέρω αν αυτό είναι τόσο εφικτό, τουλάχιστον με όσα έχω δει ως τώρα. Μιλάω πάντα για τους μαθητές που πέρυσι ήταν κοντά στο 10 ή λίγο πιο πάνω έτσι?

Αυτά σαν μια πρώτη εντύπωση

ΥΓ. Επίσης να ευχαριστήσω δημόσια την επιτροπή γιατί τα θέματα που έβαλε ήταν τόσο τυποποιημένα που η βαθμολόγηση γίνεται πολύ πιο εύκολα και πιο γρήγορα (τα λάθη που κάνουν οι μαθητές είναι στάνταρντ) από πέρυσι (καταραμένα γραμματόσημα!!!) και λογικά θα προκύψουν ελάχιστες αναβαθμολογήσεις. Ουδέν κακόν αμιγές καλού τελικά

potato:
really useful!

andreas_p:
Καλημέρα σας.

Στατιστικά  :

< 50   :   35/75 (47%)

>90    :   6/75 (8%)

Μεγάλο ποσοστό στην περιοχή  50-79.

Ανδρέας

andreas_p:
Υ.Γ.

Όσοι βρέθηκαν  στο 85-95  απάντησαν ολόσωστα τα Θ2, Θ3, Θ4 !!!

Καλημέρα παπαγαλάκια.



Ανδρέας

potato:

--- Παράθεση από: andreas_p στις 04 Ιουν 2008, 07:48:10 πμ ---Όσοι βρέθηκαν  στο 85-95  απάντησαν ολόσωστα τα Θ2, Θ3, Θ4 !!!

Καλημέρα παπαγαλάκια.

--- Τέλος παράθεσης ---

Και από έναν καλό περιμένουμε να απαντήσει ολόσωστα τα 2,3,4 και να χάσει από θεωρία.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση