Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 10
21
Γ΄ Λυκείου / Απ: Απορία
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις 12 Ιουν 2021, 05:53:29 μμ »
Μία συνάρτηση ΠΡΕΠΕΙ να έχει τουλάχιστον μία παράμετρο. Όπως στα μαθηματικά δεν ορίζεται συνάρτηση χώρις όρισμα, έτσι και στην πληροφορική. Η διαδικάσια μπορεί να μην έχει παραμέτρους.
Ισχύει μόνο στο μάθημα ΑΕΠΠ και όχι στην πληροφορική γενικά. Σε πολλές γλώσσες προγραμματισμού μπορείς άνετα να ορίσεις συνάρτηση που δεν δέχεται καμία παράμετρο.

Παράθεση
Η διαδικασία ΔΕΝ δέχεται σταθερές ως παραμέτρους
Στο τετράδιο μαθητή σελ. 99 έχει κλήση διαδικασίας με σταθερές.
22
Γ΄ Λυκείου / Απ: Απορία
« Τελευταίο μήνυμα από Καλ. Ν. στις 12 Ιουν 2021, 04:45:18 μμ »
Μία συνάρτηση ΠΡΕΠΕΙ να έχει τουλάχιστον μία παράμετρο. Όπως στα μαθηματικά δεν ορίζεται συνάρτηση χώρις όρισμα, έτσι και στην πληροφορική. Η διαδικάσια μπορεί να μην έχει παραμέτρους.

Η διαδικασία ΔΕΝ δέχεται σταθερές ως παραμέτρους, γιατί επιστρέφει πίσω στις παραμέτρους τιμές (είτε είναι όμοιες ή ανόμοιες από την κλήση της διαδικασίας). Και αφού είναι προκαθορισμένες τιμές δεν μπορούν να μεταβληθούν όπως των μεταβλητών. Και για αυτό στους πίνακες τιμών, μετά το τέλος της εκτέλεσης της διαδικασίας οι τιμές των πραγματικών παραμέτρων ξαναγράφονται, είτε μεταβλήθηκαν, είτε όχι.
Είναι σαν να κάνουμε 5 <-- 10, άτοπο. Η παράμετρος μπορεί να δεχτεί σταθερές.
23
Γ΄ Λυκείου / Απ: Τελευταίο μάθημα
« Τελευταίο μήνυμα από pvs στις 12 Ιουν 2021, 03:54:09 μμ »
Καταρχήν ευχαριστώ για τις προτάσεις σας, σε ένα καλό τμήμα σκέφτομαι να κάνω πάλι τις περσινές επαναληπτικές και μία άσκηση με ουρά από το συμπληρωματικό. Επίσης, μία πολύ καλή άσκηση που έχεις αρκετές μεθοδολογίες είναι αυτή με το βενζινάδικο που είχε πέσει στις επαναληπτικές του 2013 (αν θυμάμαι καλά) 
24
Γ΄ Λυκείου / Απορία
« Τελευταίο μήνυμα από Ana geo στις 12 Ιουν 2021, 10:43:51 πμ »
Καλημέρα 
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν
 Μια συνάρτηση  (υποπρόγραμμα) μπορεί να μην έχει καμία παράμετρο εισόδου;και
Εάν οι διαδικασίες ή οι συναρτήσεις μπορούν να έχουν ως παραμέτρους σταθερές; πχ
Κάλεσε διαδ(7,5,α)
Ευχαριστώ
25
Γ΄ Λυκείου / Απ: ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΕΦ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ
« Τελευταίο μήνυμα από dpa2006 στις 12 Ιουν 2021, 10:31:09 πμ »
Πολύ καλή αναφορά για OO
https://en.wikipedia.org/wiki/Object-oriented_programming

Παράθεση
Object-oriented programming (OOP) is a programming paradigm based on the concept of "objects", which can contain data and code: data in the form of fields (often known as attributes or properties), and code, in the form of procedures (often known as methods).

A feature of objects is that an object's own procedures can access and often modify the data fields of itself (objects have a notion of this or self). In OOP, computer programs are designed by making them out of objects that interact with one another.[1][2] OOP languages are diverse, but the most popular ones are class-based, meaning that objects are instances of classes, which also determine their types.

Many of the most widely used programming languages (such as C++, Java, Python, etc.) are multi-paradigm and they support object-oriented programming to a greater or lesser degree, typically in combination with imperative, procedural programming. Significant object-oriented languages include: (list order based on TIOBE index) Java, C++, C#, Python, R, PHP, Visual Basic.NET, JavaScript, Ruby, Perl, Object Pascal, Objective-C, Dart, Swift, Scala, Kotlin, Common Lisp, MATLAB, and Smalltalk.


πολύ καλά βιβλία και αναφορές έχει ο

Bertrand Meyer (2009). [/size]Touch of Class: Learning to Program Well with Objects and Contracts[/size]. Springer Science & Business Media. p. 329. [/size]Bibcode[/size]:[/size]2009tclp.book.....M[/size]. [/size]ISBN[/size][/size]978-3-540-92144-8[/size].[/size]



Υπάρχει φυσικά και η άλλη άποψη, οπότε για πληρότητα καλό θα είναι να αναφέρεται:


Krubner, Lawrence. "Object Oriented Programming is an expensive disaster which must end". smashcompany.com. Archived from the original on 14 October 2014. Retrieved 14 October 2014.
  • [/size][/color]
26
Γ΄ Λυκείου / Απ: Τελευταίο μάθημα
« Τελευταίο μήνυμα από Konstantina Petropoulou στις 12 Ιουν 2021, 10:18:02 πμ »
Καλημέρα σας,

1. Εγω αρχικά του ετοιμασα επιγραμματικά όλες τις μεθοδολογίες που έχουμε κάνει στην διάρκεια της χρονίας και παραλλαγές που έχουμε δει και τους έδωσα ώστε να δούνε ποια απο αυτα έχουν ξεχάσει.
2. Συμφωνώ ότι, ότι ειχαμε να κανουμε για θεμα Γ και Δ έχει γίνει. ( Εννοείτε ασκήσεις με μικρές παγίδες μπορουμε να το ξαναθυμήσουμε)
3. Ξεκινάω και του κάνω βασικές μεθοδολογίες για Α και Β θέμα πχ διαγράμματα ροής, ΕΠΙΛΕΞΕ, φυσική γλώσσα, ουρά στοιβα, πίνακες και κύριες και δευτερεύουσες διαγωνίους.

Επίσης για ένα τμήμα που είναι σε πολυ πολυ υψηλό επίπεδο τι θα κάνατε για επανάληψη?

Ευχαριστω πολυ
27
Συναρτήσεις / Απορια
« Τελευταίο μήνυμα από Ana geo στις 12 Ιουν 2021, 09:45:55 πμ »
Καλημέρα
Θα ήθελα να ρωτήσω μια συνάρτηση (υποπρόγραμμα) μπορεί να μην έχει καμία παράμετρο εισόδου και εάν οι συναρτήσεις και οι διαδικασίες μπορούν να έχουν σταθερές για παραμέτρους  ;
Ευχαριστώ
28
Linux / Multiseat LTSP
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις 12 Ιουν 2021, 09:07:24 πμ »
Το multiseat LTSP έχει δοκιμαστεί για αρκετά χρόνια σε γραφεία και άλλα επαγγελματικά περιβάλλοντα, οπότε θεωρώ ότι είναι σταθερότατο ώστε να το προτείνουμε και για σχολεία.
Multiseat σημαίνει ένα κουτί Η/Υ, με 2 κάρτες γραφικών, 2 οθόνες, 2 πληκτρολόγια και 2 ποντίκια, ώστε να προσφέρει 2 θέσεις εργασίας.
Έτσι χρειαζόμαστε τις μισές πρίζες δικτύου, και μερικές λιγότερες ρεύματος.

Οι δύο θέσεις εργασίας, κανονικά κοστίζουν (εννοείται ότι οι τιμές εξαρτώνται από το τι αγοράζουμε):
2*(250 για κουτί, 50 για δίσκο, 100 για περιφερειακά) = 800 €.

Στο multiseat LTSP, κοστίζουν:
250 για κουτί, 20 για λίγο παραπάνω RAM, 20 για πρόσθετη κάρτα γραφικών, 2*100 για περιφερειακά = 490 €.

Δηλαδή το multiseat LTSP έχει παρόμοιο κόστος αλλά εξαιρετικά καλύτερες επιδόσεις και σταθερότητα από εργαστήριο με Raspberry Pi (και προωθούμε ελληνική λύση αντί για εγγλέζικη).

Επίσης, αν οι υπολογιστές παλιώσουν, αφαιρούμε την επιπλέον κάρτα και τους γυρνάμε σε single seat, επεκτείνοντας τον χρόνο ζωής τους.

Το multiseat δουλεύει και με απλό Linux χωρίς LTSP.
Αν εγκατασταθούν Windows, υποθέτω ότι θα δουλέψει η μία μόνο θέση, δεν το έχω δοκιμάσει (ενώ στα Raspberries δεν θα δουλέψουν καθόλου τα Windows).

Αν κάποιο σχολείο θέλει να δοκιμάσει εργαστήριο multiseat, προσφέροντας 12 θέσεις εργασίας με 6 μόνο κουτιά Η/Υ, είμαι διαθέσιμος να βοηθήσω στην εγκατάσταση και τη συντήρηση. Δεν χρειάζεται κάτι ιδιαίτερο, είναι μόνο μία γραμμή στο ltsp.conf (INCLUDE=multiseat).
Οι θύρες USB μοιράζονται αυτόματα "οι μονές στην αριστερή θέση, οι ζυγές στη δεξιά", οπότε παίρνει η κάθε θέση εργασίας τις μισές στο μπροστινό μέρος του κουτιού και τις μισές από πίσω.
Προσοχή απαιτείται δεύτερη κάρτα γραφικών, δεν μας κάνει η δεύτερη έξοδος μίας μόνο κάρτας γραφικών.
29
Προστέθηκε έλεγχος αν οι βαθμοί που καταχωρίζονται είναι κάτω από τη "βάση".
Σκοπός η αποφυγή λανθασμένης πληκτρολόγησης πχ: 2 αντί για 20.

Η "βάση" ορίζεται στις ρυθμίσεις πχ: 10.

Αν ο βαθμός είναι μικρότερος τότε ενημερώνεται ο καθηγητής και ερωτάται αν θέλει να συνεχίσει.

Σε θετική απάντηση καταχωρίζεται ο βαθμός.
30
Έχεις δίκιο

Αν οι συνολικές εγγραφές είναι λίγες (κάτω από 12) τότε έκοβε τους τελευταίους βαθμούς ολογράφως.

Αν θυμάμαι καλά το διόρθωσα τον Ιανουάριο (28/1/2021)

Μάλλον είχα ενημερώσει και τους υπερσυνδέσμους.

Κατέβασέ το πιο φρέσκο από εδώ:

https://drive.google.com/file/d/1xWOhcioduoGD3io6nA24nHvfvRbKab4N/view?usp=sharing

Αν μπορείς επιβεβαίωσε ότι όντως διορθώθηκε. Ευχαριστώ πολύ
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 10