Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 10
11
Linux / Απ: Δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο ο server
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις Σήμερα στις 09:32:21 πμ »
Έχει πέσει ο DNS server 194.63.238.4 του ΠΣΔ. Μόλις έκανα ένα ticket στο helpdesk σχετικά με αυτό, ελπίζω να το λύσουν σύντομα.

Στο μεταξύ, κλικ στο εικονίδιο δικτύου → Επεξεργασία συνδέσεων → enp2s0,sch-scripts → Ρυθμίσεις IPv4 → DNS servers: 127.0.0.1,194.63.237.4,194.63.238.4 → Αποθήκευση
Κλικ στο εικονίδιο δικτύου → enp2s0,sch-scripts, για επανενεργοποίηση της σύνδεσης αυτής μετά από την αλλαγή των DNS servers.
12
Linux / Απ: Δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο ο server
« Τελευταίο μήνυμα από jim_katsar στις Σήμερα στις 09:29:55 πμ »
Επιβεβαιώνω το πρόβλημα!
Νόμιζα ότι είχε πρόβλημα το ΠΣΔ αλλά μέσα από windows μπήκα κανονικά!!!
13
Linux / Δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο ο server
« Τελευταίο μήνυμα από elf στις Σήμερα στις 09:19:52 πμ »
To ltsp λειτουργεί κανονικά, οι client επίσης, ο server όμως δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο. Εσβησα cookies κτλ(αν και οταν συνδέομαι σε client έχω πρόσβαση στο ιντερνετ), αρχικοποίησα σύνδεση από τη διαχείριση σεπευ, επανεκκίνησα, κάτι άλλο;
14
Γ΄ Λυκείου / Απ: Απορία
« Τελευταίο μήνυμα από George Eco στις Σήμερα στις 12:44:11 πμ »
Ο προβληματισμός μου αφορά κάποιο Σωστό  - Λάθος της μορφής:
<<Κατά την κλήση μιας διαδικασίας επιτρέπεται να υπάρχει σαν παράμετρος ένας αριθμός  >>.
Ελπίζω ότι δε θα δούμε κάτι τέτοιο.

Νομίζω πως η παράμετρος μια χαρά θα μπορούσε να είναι αριθμός. Σε αυτή τη περίπτωση δε δέχεται αλλαγές, ενώ αν "κουμπώσουμε" μεταβλητή, οι αλλαγές μεταφέρονται κανονικά. Προσωπικά δε με βασανίζει αυτό κι υποθέτω πως αυτή η Σ/Λ θα είχε απάντηση ΣΩΣΤΟ, μόνο και μόνο για τον εξής λόγο:

! ...
! Κάπου σε ένα πρόγραμμα...
ΚΑΛΕΣΕ ΑΑΑ(10)
!... κλπ...

ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΑΑ(Χ)
  ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
     ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Χ, Ι
ΑΡΧΗ
  ΓΙΑ Ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ Χ
     ΓΡΑΨΕ 'ΟΡΙΣΤΕ!'
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

Δε βρίσκω λόγο να μη γίνεται αυτό.





Με το να καθόμαστε να σκεφτόμαστε ακραία ΣΛ σε ένα μάθημα με άπειρα γκρίζα σημεία μόνο καλό δεν κάνουμε.

Ξέρετε πόσα ΣΛ μπορούμε να βγάλουμε που να μην έχουν απάντηση?
π.χ.
Επιτρέπεται σε πραγματική μεταβλητή να εκχωρήσουμε ακέραια τιμή;
Σωστό ή Λάθος;

ΑΥΤΟ δε θα πέσει... ελπίζω... γιατί θα πρέπει by the book να πούμε ΛΑΘΟΣ κλαίγοντας.
Βέβαια evry τι θα κάνουμε με Χ πραγματική;
Χ <- 12 * 1.0
για να αναθέσουμε τιμή;  :D
15
Θεωρία / Απ: ΕΚΣΦΑΛΜΑΤΩΣΗ
« Τελευταίο μήνυμα από George Eco στις Σήμερα στις 12:38:34 πμ »
Καθαρά συντακτικό, παραβίαση της σύνταξης της εκχώρησης, αριστερά δεν έχει μεταβλητή

Να το σχολιάσω τώρα αυτό το σημείο του βιβλίου ή όχι;;;

ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΑΒΓ(Χ): ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ: Χ
ΑΡΧΗ
  ΑΒΓ <- Χ ^ 4
ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ

Η ΑΒΓ δεν είναι μεταβλητή κι η σύνταξη είναι σωστή.

Κάπου το είχα θίξει αυτό και νομίζω πως ο Άλκης παρέθεσε κι άλλα παραδείγματα.
Μη σε βασανίζει... το βιβλίο έχει ξεχάσει στο αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ να αναφέρει τα : και [ ]  ενώ σε άλλο σημείο αναφέρει κανόνα που ουσιαστικά απαγορεύει τυπικά να αναθέσουμε σε πραγματικό ακέραια τιμή. Χάος. :D

16
Θεωρία / Απ: ΕΚΣΦΑΛΜΑΤΩΣΗ
« Τελευταίο μήνυμα από Λαμπράκης Μανώλης στις Χθες στις 11:19:59 μμ »
Συμφωνούμε, αυτό λέμε και εμείς, απλά μιας που βγήκε το αντίστοιχο κεφάλαιο, υποθέτω δεν θα ζητηθεί από το μαθητή να φτιάξει μόνος του τα σενάρια, τα διαστήματα  και τις τιμές που θα πρέπει να επιλέξει .. θα του δίνει τα σενάρια και τις τιμές που πρέπει να μελετήσει, μετά απλά θα συμπληρώσει ένα πίνακα τιμών.. υπάρχουν τόσα άλλα θέματα, ελπίζω να μην μπλέξουμε σε αυτά
17
Θεωρία / Απ: ΕΚΣΦΑΛΜΑΤΩΣΗ
« Τελευταίο μήνυμα από andreas_p στις Χθες στις 11:12:27 μμ »
Κι όμως ...
Το Βιβλίο #2 , την εκσφαλμάτωση  στη δομή  επιλογής  , την αντιμετωπίζει με πίνακα που εξετάζει τα σενάρια ελέγχου  για  στοχευμένες τιμές.
18
Γ΄ Λυκείου / Απ: Τελευταίο μάθημα
« Τελευταίο μήνυμα από meteo_xampos στις Χθες στις 11:00:39 μμ »
Καλησπέρα σας!!! εγώ κάνω κυρίως Α και Β θέματα, μεθοδολογίες ψιλοζόρικες, και μερικά Γ θέματα κυρίως με δομή επανάληψης... Βέβαια αυτό φέτος που έχουμε μονο 3 ώρες για επανάληψη, πέρυσι τους είχα διαλύσει στις ασκήσεις  με περίπου 1 εβδομάδα κενό... Ανεβάζω το αρχείο που θα τους εκτυπώσω... Δεν ξέρω αν θα προλάβω να το κάνω όλο, αλλά τα περισσότερα θα τα κάνω πιστεύω... Παρακαλώ χρησιμοποίησετέ το όπως θέλετε!!! Καλή μας επιτυχία!!! :)
19
Γ΄ Λυκείου / Απ: Απορία
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Χθες στις 10:36:10 μμ »
Με το να καθόμαστε να σκεφτόμαστε ακραία ΣΛ σε ένα μάθημα με άπειρα γκρίζα σημεία μόνο καλό δεν κάνουμε.

Ο προβληματισμός μου αφορά κάποιο Σωστό  - Λάθος της μορφής:
<<Κατά την κλήση μιας διαδικασίας επιτρέπεται να υπάρχει σαν παράμετρος ένας αριθμός  >>.
Ελπίζω ότι δε θα δούμε κάτι τέτοιο.

Ξέρετε πόσα ΣΛ μπορούμε να βγάλουμε που να μην έχουν απάντηση?
π.χ.
Επιτρέπεται σε πραγματική μεταβλητή να εκχωρήσουμε ακέραια τιμή;
Σωστό ή Λάθος;
20
Τεχνική υποστήριξη / Απ: ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ ΣΤΟ ΜΗΤΡΩΟ
« Τελευταίο μήνυμα από Γεώργιος Θεοδώρου στις Χθες στις 10:12:59 μμ »
Σας κοινοποιώ ένα ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΜΗΤΡΩΟΥ

Είναι ο αριθμός των γραμμών που πρέπει να μπουν σε κάθε στήλη καθώς και το μάθημα για φιλτράρισμα ανά τάξη

για
  • γυμνάσιο
  • γενικό λύκειο
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 10