Στα φετινά θέματα παρατήρησα (ως βαθμολογητής) αντιγραφές στα πιο κάτω:
Α1: (Σωστό - Λάθος), αντέγραψε ο «πάσα» πικραμένος. (10 μονάδες)
Α4: όσο κι αν φαίνεται δύσκολη η αντιγραφή στο συγκεκριμένο θέμα, έγινε και με μεγάλη «επιτυχία».
Πραγματικά απορώ πώς τα κατάφεραν! (10 μονάδες)
Β1: κι εδώ πανηγύρι! (10 μονάδες)
Τελικά 10+10+10=30 μονάδες δηλ. το 6.0 στα 20.0 το έπιανε κάποιος με αντιγραφή.
Βέβαια τα γραπτά αυτά ΔΕΝ πήγαιναν πάνω από 8/20 στην καλύτερη περίπτωση,
αλλά υπήρχαν και γραπτά του 12 π.χ. που είχαν αντιγράψει κάποια (όχι όλα) από τα πιο πάνω θέματα.
Αυτά...
Δεν βλέπω καμία απάντηση!
Τουλαχιστον το εχουν διαβασει κάμποσοι!
Έχεις ποτέ σκεφτεί ότι αυτός είναι ο λόγος που μπαίνουν οι ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών? Γιατί άλλο να ανακοινώνεις στατιστικά με βαθμούς 2 και 3 και άλλο να έχεις βαθμολογίες κοντά στο 10.
πραγματι, το εχω σκεφτει κι εγω αυτο!
Διοτι "πρεπει" οι βαθμολογιες να εχουν μια "σωστη" κατανομή.
Αλλα ακομη κι ετσι, καποιοι μαθητες αδικουνται, διοτι δεν μπορεσαν να "λαβουν" τις απαντησεις.
Πάντως για το επιμαχο Β2 με το διάγραμμα ροης τελικά πως πάει η βαθμολόγηση?
Παράθεση από: GiannisGL στις 21 Ιουν 2018, 03:17:02 ΠΜ
Πάντως για το επιμαχο Β2 με το διάγραμμα ροης τελικά πως πάει η βαθμολόγηση?
Οι οδηγιες (στο Β.Κ. που διορθωνα) ειπαν να αφαιρεσουμε 4 στην μεχρις_οτου.
Ομως οταν βλέπαμε ενα πολύ καλο γραπτο στο Γ και Δ, αφαιρουσαμε 2 ή 3 μοναδες αναλογως.
Προσωπικα ειχα καποια γραπτα 100αρια ("καθαρα" αριστα, μεχρι που εκαναν καινουριο πίνακα με τα ονοματα των ποταμων με ρυπους >7
και ετσι εκαναν "μονή" ταξινομηση, κατι που οι ενδεικτικες λυσεις του Υπουργεια δεν το ειχαν)
που πηραν 98 μονο και μονο από το Β2.
Με "τι καρδια" μπορεις να κοψεις 4 μοναδες απο τετοιο γραπτο;
Παράθεση από: petrosp13 στις 14 Ιουν 2018, 01:27:21 ΜΜ
Όσοι βαθμολογήσετε γραπτά, κρατήστε αν θέλετε ένα πρόχειρο στατιστικό
Σε πόσους μαθητές βάλατε 10/10 στο Β2 και 20/20 σε Γ και Δ θέμα
Γιατί αν υπάρχουν μαθητές που έλυσαν ολόσωστα τα θέματα παραγωγής κώδικα και έχασαν μονάδες στο Β2, νομίζω ότι είναι προφανές το συμπέρασμα
Αναμένω πάντως να δω τα στατιστικα για το μαθημα μας.
Παράθεση από: dimitrios67 στις 21 Ιουν 2018, 07:32:07 ΠΜ
Οι οδηγιες (στο Β.Κ. που διορθωνα) ειπαν να αφαιρεσουμε 4 στην μεχρις_οτου.
...
Οι ενδεικτικές απαντήσεις-λύσεις των θεμάτων από την ΚΕΕ, την ίδια ημέρα των εξετάσεων για την προφορική εξέταση των φυσικώς αδυνάτων, δεν περιελάμβανε καν λύση στο συγκεκριμένο θέμα με χρήση της Μέχρις_ότου. Δεν ξέρω γιατί έδωσαν τέτοια οδηγία σε εσάς στο Β.Κ αλλά το θεωρώ άδικο να κόβεις μονάδες όταν βλέπεις μία λύση που δουλεύει έστω και κάπως ανορθόδοξη ...
Σε κάθε περίπτωση, σε προφορικά εξεταζόμενο που θα παρουσίαζε λύση με τη Μέχρις_ότου, (99%) εμείς δε θα κόβαμε καθώς δεν υπήρχε καν σχετική οδηγία. Δεν μας έτυχε αλλά δεν είδα και κανένα άλλο βαθμολογητή να σκέφτεται να κόψει κάτι αν μας τύχαινε...
Πάντως η πολλαπλή επιλογή, κατά παράδοση, εξυπηρετεί την διαβάθμιση δυσκολίας στα θέματα καθώς είναι αρκετά εύκολα με ελάχιστες εξαιρέσεις.
Πόσα επαναλαμβανόμενα ίδια λάθη είχαν στο Α1 δηλαδή?