Τελευταίο μάθημα

Ξεκίνησε από pvs, 10 Ιουν 2021, 04:14:12 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pvs

Μία ακόμα δύσκολη χρονιά τέλειωσε, κάθε χρόνο τέτοια εποχή προβληματίζομαι τι να κάνω στο τελευταίο μάθημα παραμονή των εξετάσεων. Εγώ σκεφτόμουν για μία άσκηση εκσφαλμάτωσης και τίποτα άλλο αλλά πρέπει να γεμίσει το δίωρο. Το να περάσω τις βασικές μεθοδολογίες (ταξινόμηση, αναζήτηση, στοίβα ουρά) έχει νόημα ή υπάρχει περίπτωση να αγχωθούν τα παιδιά? Εσείς συνάδελφοι τι κάνετε στο τελευταίο μάθημα? 

ikariofil

#1
Για ένα μέτριο τμήμα, έχω ετοιμάσει ένα τρισέλιδο όπου καταγράφω επιγραμματικά βασικές τεχνικές που έχουμε δει όλη την χρονιά (πχ, ομαδοποίηση, βασικές πράξεις σε στοίβα, ουρά κλπ)
Τους το έχω δώσει στα 2-3 τελευταία μαθήματα και τους θυμίζω με απλά παραδείγματα τις τεχνικές που δεν θυμούνται ή που έχουν απορίες.

Εκεί που δεν ξέρω τι να κάνω στο τελευταίο δίωρο είναι με δυνατά τμήματα που έχουμε δουλέψει παρα πολύ και σε καλό επίπεδο.
έχετε να προτείνεται κάτι γι αυτά τα τμήματα και πως θα γεμίσουμε το δίωρο, ειδικά όταν δεν έχουν απορίες;

peteglamgr

Παράθεση από: ikariofil στις 11 Ιουν 2021, 01:21:29 ΜΜ
Για ένα μέτριο τμήμα, έχω ετοιμάσει ένα τρισέλιδο όπου καταγράφω επιγραμματικά βασικές τεχνικές που έχουμε δει όλη την χρονιά (πχ, ομαδοποίηση, βασικές πράξεις σε στοίβα, ουρά κλπ)
Τους το έχω δώσει στα 2-3 τελευταία μαθήματα και τους θυμίζω με απλά παραδείγματα τις τεχνικές που δεν θυμούνται ή που έχουν απορίες.

Εκεί που δεν ξέρω τι να κάνω στο τελευταίο δίωρο είναι με δυνατά τμήματα που έχουμε δουλέψει παρα πολύ και σε καλό επίπεδο.
έχετε να προτείνεται κάτι γι αυτά τα τμήματα και πως θα γεμίσουμε το δίωρο, ειδικά όταν δεν έχουν απορίες;

Ναι γιατί τα αδύναμα έχουν απορίες  :angel: ::) :D ;D
Εγώ είμαι τις άποψης τώρα στο τέλος ΑΠΛΑ πράγματα. Απλές ασκησούλες κυρίως έμφαση Α,Β (ό,τι ήταν να μάθουν από Γ,Δ το έμαθαν) + υπενθύμιση βασικών μεθοδολογιών με απλά παραδείγματα.
Ενδεικτικά:
1) Αναγνώριση διαγραμμάτων ροής
2) Μετατροπές επαναλήψεων
3) Μετατροπές υποπρογραμμάτων
4) Πως στήνουμε άσκηση με επανάληψη (Γ θέμα δλδ) - πρόχειρο στην αρχή, προσοχή στο τι βάζω πριν την επανάληψη, μέσα και μετά κτλ
5) Μεθοδολογία με ασκήσεις που λύνονται είτε με πλήθος είτε με λογική μεταβλητή (προβλήματα απόφασης) και πως το εντοπίζουμε στην εκφώνηση της άσκησης (αν ΚΑΝΕΝΑΣ μπλα μπλα, να εμφανίζει κατάλληλο μήνυμα - αν ΟΛΟΙ ήταν μπλα μπλα να εμφανίζει μήνυμα κτλ κτλ)
6) καμιά συμπλήρωση κενών
7) καμιά ασκησούλα με δημιουργία αθροισμάτων - σειρών - ακολουθιών
8 ) Βασικές υπενθυμίσεις (σχηματικά ή και με αλγόριθμο) στοίβα-ουρά.
Νομίζω στο γέμισα το 2ωρο  :P

George Eco

Συνάδελφε, εστίασε στις αδύναμίες τους.
Αδυναμία στη θεωρία; Κάνε μια επανάληψη τονίζοντας παγιδούλες και τέτοια, πες τα sos και τα λοιπά.
Αδυναμία σε κάποιο τύπο ασκήσεων; Εστιάζεις εκεί.
ΓΕΝΙΚΑ συνδυασμός των παραπάνω γίνεται και συνήθως ρωτάω τα παιδιά.
Απλά μη ξεχάσεις τα τελευταία πέντε λεπτά να τα εμψυχώσεις, να τα ενδυναμώσεις και να τους ευχηθείς καλή επιτυχία.
Όλο το τελευταίο μάθημα αφιέρωσέ το στο να εξουδετερώσεις το άγχος τους.
Κι αυτό γίνεται καλύτερα, αν την αδυναμία τους, μπορέσεις να τη κάνεις δύναμη.

konnacarmen

#4
Καλημέρα σας,

1. Εγω αρχικά του ετοιμασα επιγραμματικά όλες τις μεθοδολογίες που έχουμε κάνει στην διάρκεια της χρονίας και παραλλαγές που έχουμε δει και τους έδωσα ώστε να δούνε ποια απο αυτα έχουν ξεχάσει.
2. Συμφωνώ ότι, ότι ειχαμε να κανουμε για θεμα Γ και Δ έχει γίνει. ( Εννοείτε ασκήσεις με μικρές παγίδες μπορουμε να το ξαναθυμήσουμε)
3. Ξεκινάω και του κάνω βασικές μεθοδολογίες για Α και Β θέμα πχ διαγράμματα ροής, ΕΠΙΛΕΞΕ, φυσική γλώσσα, ουρά στοιβα, πίνακες και κύριες και δευτερεύουσες διαγωνίους.

Επίσης για ένα τμήμα που είναι σε πολυ πολυ υψηλό επίπεδο τι θα κάνατε για επανάληψη?

Ευχαριστω πολυ

pvs

Καταρχήν ευχαριστώ για τις προτάσεις σας, σε ένα καλό τμήμα σκέφτομαι να κάνω πάλι τις περσινές επαναληπτικές και μία άσκηση με ουρά από το συμπληρωματικό. Επίσης, μία πολύ καλή άσκηση που έχεις αρκετές μεθοδολογίες είναι αυτή με το βενζινάδικο που είχε πέσει στις επαναληπτικές του 2013 (αν θυμάμαι καλά) 

meteo_xampos

Καλησπέρα σας!!! εγώ κάνω κυρίως Α και Β θέματα, μεθοδολογίες ψιλοζόρικες, και μερικά Γ θέματα κυρίως με δομή επανάληψης... Βέβαια αυτό φέτος που έχουμε μονο 3 ώρες για επανάληψη, πέρυσι τους είχα διαλύσει στις ασκήσεις  με περίπου 1 εβδομάδα κενό... Ανεβάζω το αρχείο που θα τους εκτυπώσω... Δεν ξέρω αν θα προλάβω να το κάνω όλο, αλλά τα περισσότερα θα τα κάνω πιστεύω... Παρακαλώ χρησιμοποίησετέ το όπως θέλετε!!! Καλή μας επιτυχία!!! :)

konnacarmen

πάρα πολυ καλή δουλεια πραγματικά μπράβω σας σιγουρα θα το χρησιμοποιήσω.

Μήπως εχετε και τις λύσεις ώστε να ξεκάρω κάποια πράγματα?

Αποστολάτος Άκης

Τίποτα που να μπορει να τους αγχωσει εστω και λίγο. Δεν έχει νόημα τώρα να δουν κατι καινουργιο. 1 άσκηση απο κάθε βασικο τύπο (απλου επιπεδου) για να θυμηθουν τις τεχνικές επίλυσης, 3-4 θεωρητικές, απαντω στις αποριες τους και μετα τους δίνω την ευχή μου.... (άσε που απο το διωρο τα 25-30 λεπτα κανουμε ψυχοθεραπεια για τα μαθηματικα....)

Σάκης Δημόπουλος

25 βιντεομαθήματα με τις περισσότερες βασικές μεθοδολογίες για μία σύντομη επανάληψη
https://www.youtube.com/playlist?list=PLQgMKB9FJMVDNDFxB0-HZpTysu36WKscn
Ίσως σε κάποιους φανεί χρήσιμο.

dpa2006

Ευχαριστούμε πολύ κε Δημόπουλε!
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science