Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

P.Tsiotakis

Παράθεση από: dspanoud στις 28 Μαΐου 2010, 06:16:00 ΜΜ
Τελικά ο μόνος πίνακας που θα έχει άπειρο μέγεθος είναι ο πίνακας που στον οποίο θα καταχωρηθούν οι δημοσιεύσεις για το συγκεκριμένο θέμα στο φόρουμ :)

Δημήτρης

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

gouvasg

#496
edit
Γεώργιος Γκούβας
Μηχ. Η/Υ-Σ
www.gouvas.eu

Γιώργος Λάμπρου

Παράθεση από: Helene στις 28 Μαΐου 2010, 06:10:59 ΜΜ
Γειά σας και από μένα, έδινα και εγώ σήμερα ΑΕΠΠ και έλυσα το θέμα χωρίς πίνακες.
Παρακολουθώ τη συζητήση από την αρχή, πήρα θάρρος να πω τη γνώμη μου τώρα που είδα ότι συμμετέχουν και άλλοι μαθητές.  :)

Θεωρώ άδικο για μας που λύσαμε το θέμα χωρίς πίνακες να πάρουμε τον ίδιο βαθμό με κάποιον που έλυσε το θέμα με πίνακες. Δεν πιστεύω ότι πρέπει να κοπούν πάνω από 5-6 (το πολύ) μόρια από τους υπόλοιπους, αλλά θα αδικηθούμε εμείς. Εγώ προσωπικά ήθελα να δείξω ότι μπορώ, ότι σκέφτομαι, ότι δεν κάνω πίνακα αμέσως μόλις δω ένα θέμα, ενώ μου φαίνεται λάθος.

Και δεν είμαι ούτε αστέρι ούτε τίποτα. Το Σεπτέμβρη το ξεκίνησα το μάθημα και μέχρι το Δεκέμβρη περίμενα 14. Νόμιζα πως είναι μια παπαγαλία με ασκήσεις για καμουφλάζ. Στην πορεία άρχισα να το διαβάζω προσπαθώντας να καταλάβω και όχι να παπαγαλίσω. Και γι΄αυτό χάρηκα μόλις είδα το τρίτο θέμα και το έλυσα χωρίς πίνακες. Σκέφτηκα ωραία, εδώ μπορώ να ξεχωρίσω. Κουταμάρα μου τελικά, αφού και με το να παπαγάλιζα θα έκανα έναν πίνακα και θα γλύτωνα από τον κόπο να κάθομαι να χαλάω φαιά ουσία προσπαθώντας να σκεφτώ μια λύση χωρίς πίνακα..

Δεν λέω ότι όσοι έλυσαν το θέμα με πίνακες είναι παπαγάλοι. Λέω πως ήταν μια ευκαιρία να ξεχωρίσουν οι μη παπαγάλοι. Και πως το θέμα με πίνακες γινόταν τόσο εύκολο, ώστε να μπορεί να το λύσει ο οποιοσδήποτε.


Θεμα Α->Ούτε ένα Σ-Λ->Ούτε μια ερωτηση παπαγαλίας-> Αποτελεσμα, οι παπαγάλοι κόπηκαν, Ξεχώρισαν οι σκεπτόμενοι!
Συμμαθήτρια, δεν νομίζω ότι είναι ζήτημα παπαγαλίας, με κάθε σεβασμό, και μπράβο σου που το έκανες χωρίς πίνακες, και μακάρι να τα πάρεις όλα τα μορια εσύ! Αλλ θα ήθελα να σου πώ ότι δεν ξεχωρίζεις για το ότι πήρες επανάληψη, αλλα γιατί κατάφερες σε 9 μήνες να αναπτύξεις σωστή σκέψη.

Θεωρώ άδικο, καθηγητές και μαθητές να είναι διασπασμένοι σε "ρευματα" και να τσακώνονται για κάτι τέτοιο...
Ας ελπίσουμε στην ενότητα....
Δε μένω τυφλός στα ψεγάδια μου, αλλα έχω την ιδιοτροπία να πιστεύω στον εαυτό μας...(Σεφέρης)

pgrontas

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 28 Μαΐου 2010, 06:12:27 ΜΜ
Σε κάποια σχολική τάξη, για το άθλημα «Άλμα εις μήκος» καταγράφεται για κάθε μαθητή η καλύτερη έγκυρη επίδοσή του. Να γράψετε αλγόριθμο ο οποίος:
α) Να ζητάει τον συνολικό αριθμό των μαθητών και για κάθε μαθητή το όνομα και την επίδοσή του σε μέτρα
κλπ κλπ
Νίκο δεν την πολυκατάλαβα την ερώτηση. Αλλά δεν βλέπω να χρειαζεται πίνακας.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Γιώργος Λάμπρου

Παράθεση από: pgrontas στις 28 Μαΐου 2010, 06:18:25 ΜΜ
Νίκο δεν την πολυκατάλαβα την ερώτηση. Αλλά δεν βλέπω να χρειαζεται πίνακας.

ούτε να απαγορεύεται...
Δε μένω τυφλός στα ψεγάδια μου, αλλα έχω την ιδιοτροπία να πιστεύω στον εαυτό μας...(Σεφέρης)

potato

Παράθεση από: sstergou στις 28 Μαΐου 2010, 06:08:26 ΜΜ
Μας ενδιαφέρει ο εκτελεστής, ότι και αν είναι αυτό. Ο εκτελεστής δεν γίνεται να ξέρει εκ των προτέρων λοιπόν το μέγεθος του πίνακα. Σε αυτό φταίει ο τρόπος με τον οποίο έχει οριστεί η ψευδογλώσσα από το βιβλίο.

Η δική μου διαφωνία είναι εκεί. Δεν γίνεται να λέμε ότι "είναι έτσι επειδή το λέει το βιβλίο". Αν ήθελαν στατικές δομές (που ήθελαν) τότε θα έπρεπε να τις είχαν περιγράψει και σωστά (όπως και χίλια δυο άλλα πράγματα) και όχι να τσακωνόμαστε τώρα εμείς.

Αυτό ακριβώς εννοώ.
Είναι προφανής αντίφαση, και μου κάνει εντύπωση πώς μπορείτε ακόμα να το υποστηρίζετε.
Be open source. Knowledge belongs to the world.

xara_pap

Ασάφεια δεν πιστέυω ότι υπάρχει ίσα ίσα.
Απλώς εγώ πλέον επιβεβαιώνω την άποψή μου ότι οι πληροφορικάριοι είναι (κι εγω ) οι πιο κομπλεξικοί άνθρωποι που δεν μπορούν να παραδεχτούν το προφανές.
Ακόμη δεν μπορώ να καταλάβω αν έχουν μερικοί γράψει δύο γραμμές κώδικα σε γλώσσα προγραμματισμού.
Πραγματικά κανείς πριν μάθει pointers δεν έκανε το κολπάκι με το μέγιστο πλήθος.
Ακόμη προς όσους χαρακτήρισαν παπαγάλους τα παιδιά που χρησιμοποίησαν πίνακες έχω να διαφωνήσω κατηγορηματικά και να ανταποδώσω το χαρακτηρισμό σε αυτούς που τσακώνονται τόση ώρα για τη σελίδα 56 που λένε ότιο πρέπει να γνωρίζεται το μέγεθος και ναι το μέγεθος δηλώνεται ώς μέγιστο και στη συνέχεια διαβάζεται (μικρότερο του μεγίστου) και ναι είναι γνωστό γιατί διαβάζεται.
Οι μαθητές που δίνετε οικονομία τη δευτέρα καλύτερα να πάτε για διάβασμα γιατί εδώ δεν βγαίνει άκρη.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: pgrontas στις 28 Μαΐου 2010, 06:18:25 ΜΜ
Νίκο δεν την πολυκατάλαβα την ερώτηση. Αλλά δεν βλέπω να χρειαζεται πίνακας.

Αν το θέμα Γ μιλούσε για μαθητές σχολικής τάξης θα ήταν λάθος η χρήση πίνακα; (ασχέτως αν γίνεται και χωρίς πίνακα...)

P.Tsiotakis

Παράθεση από: pgrontas στις 28 Μαΐου 2010, 06:18:25 ΜΜ
Νίκο δεν την πολυκατάλαβα την ερώτηση. Αλλά δεν βλέπω να χρειαζεται πίνακας.

αφού δεν ξέρουμε το μέγεθος, ούτε μας δίνεται το μέγιστο πλήθος αυτής της φανταστικής τάξης, δε μπορούμε να πάρουμε πίνακες
Γιατί στο φυσικό κόσμο σε μια τηλεκπαίδευση στο σύμπαν δε μπορούμε να γνωρίζουμε το πλήθος των συμμετεχόντων στην εκπαίδευση

pgrontas

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 28 Μαΐου 2010, 06:22:10 ΜΜ
αφού δεν ξέρουμε το μέγεθος, ούτε μας δίνεται το μέγιστο πλήθος αυτής της φανταστικής τάξης, δε μπορούμε να πάρουμε πίνακες
Γιατί στο φυσικό κόσμο σε μια τηλεκπαίδευση στο σύμπαν δε μπορούμε να γνωρίζουμε το πλήθος των συμμετεχόντων στην εκπαίδευση
Συμφωνώ.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

gouvasg

#505
edit2
Γεώργιος Γκούβας
Μηχ. Η/Υ-Σ
www.gouvas.eu

taxata

Τελικά νομίζω ότι έχουμε χαθεί στο μικρόκοσμό μας, μιλάμε για το καλό του μαθήματος και ξεχνάμε το καλό των μαθητών, αντιδικούμε για το ", " ή την "." και χάνουμε την ουσία ποια είναι η ουσία δεν ξέρω πάντως όχι αυτό που κάνουμε εδώ, πήραμε λάθος δρόμο σήμερα.

Υ.Γ. Διορθώστε με αν έχασα το μέτρημα, του χρόνου το μοναδικό Βιβλίο Πληροφορικής στο Γ. Λύκειο κλείνει 13 χρόνια μήπως είναι πολλά ?
Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
Κύριε δεν έχω internet
http://users.sch.gr/chatzipap/

P.Tsiotakis

τα παιδιά που χρησιμοποίησαν πίνακες δεν είναι κατα αναγκην παπαγαλοι

κάποια απο αυτά απλά ακολούθησαν εύκολες συνταγές διδασκόντων τους πως όλα λύνονται με πίνακες

vandroniki

λίγο πιο ευανάγνωστα:
ακόμα και στις μεταβλητές από τι στιγμή που δεν τις δηλώνουμε εκ των προτέρων στον αλγόριθμο, μολις πάρουν τιμή ουσιαστικά γίνονται αριθμητικές ή λογικες κλπ, άρα και στον πίνακα μόλις γεμίσει (διαβαστεί) «ορίζουμε» και το μέγεθος και τον τύπο του, γι αυτό και λέω ότι στον αλγόριθμο είμαστε πιο χαλαρά σε σχέση με το να προγραμματίζαμε σε πραγματική γλώσσα προγραμματισμού.

Κρίμα που κάποια παιδιά θα χάσουν μονάδες....

Aggelikoula

Συνάδελφοι, ήμουν σήμερα βαθμολογήτρια σε ειδικό κέντρο. Μας δόθηκαν ενδεικτικές λύσεις χωρίς πίνακες στο θέμα Γ. Μίλησα τηλεφωνικά με την Κεντρική επιτροπή εξετάσεων και είμαι και εγώ της άποψης ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πίνακες και στο κάτω κάτω ας ζητούσαν προγραμμα και όχι αλγόριθμο για να προβληματιστούν τα παιδιά και όχι να χάσουν μόρια χωρίς λόγο. Προφανώς, επειδή η συζήτηση έγινε στις 10:15 δεν μπορούσε να σταλεί οποιαδήποτε διευκρίνιση στα παιδιά γιατί είχε περάσει η δυνατή αποχώρηση, αλλά μετά από λίγο μας ήρθε οδηγία ότι "η χρηση πίνακα ΔΕΝ μπορεί να θεωρηθεί σωστή αφου το μεγεθος του πινακα δεν ειναι γνωστο την στιγμη του προγραμματισμου ...... και τα ερωτήματα του θεματος που απαντηθηκαν με χρηση πινακα ΔΕΝ πρεπει να βαθμολογηθουν με το συνολο των μοναδων που τους αναλογουν. Οι μονάδες που θα αφαιρεθούν ανα ερωτημα ειναι στην κριση του εξεταστη-βαθμολογητή".