Ξεκινώ ένα νέο θέμα, που εγγυώμαι οτι θα μας ψυχαγωγήσει...
Τι σημαίνει "επιμέλεια";
επιμέλεια η [epimélia] Ο27 : 1α.φροντίδα για κτ. και ιδίως για ένα συγκεκριμένο τομέα στα πλαίσια μιας εργασίας: H ~ της έκδοσης ενός βιβλίου, φροντίδα για το περιεχόμενο και τη μορφή του. Φιλολογική / καλλιτεχνική ~. H ~ του ήχου σε μια ραδιοφωνική / τηλεοπτική εκπομπή. β. (νομ.) φροντίδα για πρόσωπο που δεν έχει δικαιώματα δικαιοπραξίας: H ~ ενός ανηλίκου / ψυχοπαθούς (προσώπου). Tο δικαστήριο αναθέτει την ~ των ορφανών σε στενό συγγενή τους. 2. έντονη και συνεχής φροντίδα, ενδιαφέρον και προσπάθεια κάποιου να κάνει αυτό που οφείλει. ANT αμέλεια: Δείχνει ~ στις σπουδές του. Bραβεύτηκε για το ήθος και την επιμέλειά του.
[λόγ. < αρχ. ἐπιμέλεια (στη σημ. 1)]
Πηγή: http://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/search.html?lq=%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BC%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%B1&dq=
Δηλαδή αν κάποιος αντιγράψει τις ασκήσεις όλες του Τσιωτάκη και του Ντζιού και του Λαζαρίνη κλπ. κλπ. και απέξω βάλει Επιμέλεια, σύμφωνα με τον ορισμό είναι οκ! >:D :D :D Γιατί έτσι φρόντισε για τα περιεχόμενα και τη μορφή των σημειώσεων.Ο ορισμός δεν αναφέρει πουθενά τη συγγραφή!!!
Ετσι εξηγειται η πνευματική 'κλοπή' των διαγωνισμάτων τα προηγούμενα χρόνια. Οι συνάδελφοι βάζαν απέξω Επιμέλεια και όχι συγγραφεας! :police: :police:
Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 12 Οκτ 2008, 08:44:16 ΜΜ
H επιμέλεια της έκδοσης ενός βιβλίου, φροντίδα για το περιεχόμενο και τη μορφή του.
Τώρα να κάνω λίγο το δικηγόρο του διαβόλου;
Έχει τύχει αρκετές φορές να "συνθέσω" ένα διαγώνισμα από ασκήσεις που βρήκα στο στέκι, σε sites συναδέλφων, πρωτότυπες δικές μου, αλλάζοντας ελαφρώς εκφωνίσεις, διορθώνοντας ορθογραφικά/τυπογραφικά λάθη, φροντίζοντας τη μορφοποίηση του τελικού κειμένου, ρυθμίζοντας το βαθμό δυσκολίας του συνολικού διαγωνίσματος κλπ.
Πιστεύω, πρόθυμος πάντα να συζητήσω οποιαδήποτε άποψη περί του αντιθέτου, ότι αυτή η διαδικασία στην οποία μπαίνω είναι "επιμέλεια" και μάλιστα καλώς εννοούμενη. Πρόκειται εξάλλου για κάτι χρονοβόρο και -κακά τα ψέμματα- απαιτητικό, όταν πραγματικά ενδιαφέρεσαι για ένα ισορροπημένο τελικό αποτέλεσμα.
Αν το τραβήξει κάποιος ακόμα περισσότερο (και εδώ σταματώ να υποστηρίζω την άποψη -απλώς αναφέρω μια σκέψη-), μπορεί να ισχυριστεί ότι εφ' όσον μια εφεύρεση (με την έννοια της δημιουργίας νέων κατασκευασμάτων) δεν είναι παρά αναδιάταξη γνωστού, λίγο έως πολύ, υλικού, τότε το παραγόμενο αποτέλεσμα (το διαγώνισμα εν προκειμένω) είναι, σε τελική ανάλυση, προϊόν του επιμελητή.
Για να μην παρεξηγηθώ, αναφέρω ότι οι ασκήσεις, τμήματα θεωρίας και οποιοδήποτε άλλο υλικό δίνω στους μαθητές μου και δεν το έχω γράψει προσωπικά εξ΄αρχής, συνοδεύονται (όπου είναι δυνατόν) από βιβλιογραφικές αναφορές. Άλλωστε, αρκετοί μαθητές μου επισκέπτονται το στέκι και άλλα sites συναδέλφων, μετά από δική μου προτροπή.
Παρ' όλα αυτά βρίσκω υπερβολική την κίνηση, π.χ. να επισυνάπτω σελίδα με βιβλιογραφία στα διαγωνίσματα! Εκεί μου ταιριάζει περισσότερο η έννοια της επιμέλειας.
Μπορεί κάποιος να εντοπίζει μια σειρά ασκήσεων στο δίκτυο, να δημιουργεί με αυτές (χωρίς αλλαγές) φυλλάδιο/βιβλίο ή κάτι άλλο και να γράφει στο υποσέλλιδο:
"Επιμέλεια: εγώ" ????
Ναι αρκεί να βγάλει το όνομα Αρβίλογλου ;)
Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 31 Οκτ 2008, 12:00:18 ΜΜ
Μπορεί κάποιος να εντοπίζει μια σειρά ασκήσεων στο δίκτυο, να δημιουργεί με αυτές (χωρίς αλλαγές) φυλλάδιο/βιβλίο ή κάτι άλλο και να γράφει στο υποσέλλιδο:
"Επιμέλεια: εγώ" ????
Για παράδειγμα στον σύγχρονο εκπαιδευτικό όμιλο "Όμιλος", προτείνουν διαγωνίσματα:
http://www.omilosfr.gr/proteinomena_themata2008.htm
Όπου το
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ : ΠΡΕΣΙΑ ΙΩΑΝΝΑ
σημαίνει πως παίρνει ένα ολόκληρο διαγώνισμά μου σε μορφή Word, και το δίνει σε μορφή word, το ίδιο και τις λύσεις
Υπακούει στο ορισμό της επιμέλειας;
Ε εντάξει κι εσύ, μην γίνεσαι υπερβολικός
Λες να μπορεί να γράψει δικό της διαγώνισμα; :D
Παναγιώτη, δεν είχα σκοπό να το αναφέρω αλλά... δες, αν θέλεις, τι είχε συμβεί και πώς αντιμετώπισα ένα παρόμοιο περιστατικό πριν από 1,5 χρόνο περίπου. Σχετική αναφορά στο http://papet.wordpress.com/2007/03/02/
Θυμάμαι μάλιστα είχες αναρτήσει εκείνη την εποχή (πάνω-κάτω) μια άσκηση "αφιερωμένη", όπως έλεγες, "...σε όσους θα την παρουσιάσουν ούτως ή άλλως ως δική τους..."
Παρ' όλα αυτά, το ξαναλέω, η επιμέλεια μπορεί ορισμένες φορές να είναι τόσο σημαντική όσο και επίπονη ώστε να χρίζει μνείας...
May the Force b with u...
papet
Παράθεση από: EleniK στις 13 Οκτ 2008, 09:54:40 ΠΜ
Δηλαδή αν κάποιος αντιγράψει τις ασκήσεις όλες του Τσιωτάκη και του Ντζιού και του Λαζαρίνη κλπ. κλπ. και απέξω βάλει Επιμέλεια, σύμφωνα με τον ορισμό είναι οκ! >:D :D :D
Όποιος, θα ήθελε να έχει όλες τις ασκήσεις και θεωρία του δικτυακού κόμβου: (http://users.kor.sch.gr/ptsiotakis)
σε ένα και ενιαίο αρχείο με ενιαία αρίθμηση δεν έχει παρά να επισκεφθεί τον δικτυακό κόμβο του συναδέλφου χημικού-πληροφορικού: http://users.hol.gr/~ddriggas
Ειδικά στη θεωρία έχει γίνει πάρα πολύ καλή δουλειά στο υπο "Επιμέλεια: Δ. ΔΡΙΓΓΑ" υλικό, υπάρχουν όλα...
Είδες που στα έλεγα εγώ για την επιμέλεια ;) ;)
Και που να δείτε το βιβλίο ΑΕΠΠ που μοιράζει στους μαθητές μου , μεγάλο φροντιστήριο του Περιστερίου - Αθήνα.
Εχει σχεδόν όλες τις ασκήσεις απο βιβλίο συναδέλφου μας.
Και που να δείτε τι καλά φωτοτυπικά έχουν στη Νέα Γενιά Ζηρίδη.
ΠαράθεσηΚαι που να δείτε το βιβλίο ΑΕΠΠ που μοιράζει στους μαθητές μου , μεγάλο φροντιστήριο του Περιστερίου - Αθήνα.
Δώσε ονόματα, διευθύνσεις, τηλέφωνα... :police:
Ωραίο πράμα η επιμέλεια !!!!!!!!!!!!!!
Παράθεση από: sarakiniotis στις 05 Νοε 2008, 10:30:02 ΜΜ
Και που να δείτε το βιβλίο ΑΕΠΠ που μοιράζει στους μαθητές μου , μεγάλο φροντιστήριο του Περιστερίου - Αθήνα. Εχει σχεδόν όλες τις ασκήσεις απο βιβλίο συναδέλφου μας.
Παράθεση από: ntzios kostas στις 05 Νοε 2008, 10:43:08 ΜΜ
Δώσε ονόματα, διευθύνσεις, τηλέφωνα... :police:
Ναι, ναι δώσε !! Απο το βιβλίο του Κώστα έχουν πάρει;
Καλά κάνουμε και τους βγάζουμε στον αέρα. Ελπίζω κάποιοι να συμμορφωθούν.
Ακούς Αλέξανδρε !!! :)
Απ' οτι έχω ακούσει και το ΟΡΟΣΗΜΟ έχει πρωτότυπες ασκήσεις Κώστα !!
Για την μορφή των εκφωνήσεων των ασκήσεων που είχα το 2004, δείτε και
http://www.trifonopoulos.gr/sxoleio.htm
Πάντως γίνεται χαμός με τις αντιγραφές. Ίσως κάτι πρέπει να γίνει.
Εγώ σκοπεύω να τους πάρω τηλέφωνο να δώσω συγχαρητήρια
Καμιά αγωγή δεν παίζει;
Βέβαια, καταλαβαίνω ότι θα σας κοστίσει σε χρήμα, χρόνο και ψυχολογική ένταση
Το να παίρνεις ασκήση είναι κατακριτέο, αλλά όχι παράνομο
Εδώ μιλάμε για παρανομία ή οποία μπορεί να αποδειχθεί μάλλον
Και σε κάποια ιδιωτικά σχολεία (εκτός από φροντιστήρια) έχει γίνει αντιγραφή. Γενικά όπου υπάρχει πίεση εργοδότη για πακέτο σημειώσεων υπάρχει και η "εύκολη" λύση.
Πως και ο Σαββάλας δεν κάνει κάτι; Υποτίθεται πως είναι ξεκάθαρος σε αυτό που λέει στις πρώτες σελίδες του για την αντιγραφή. Μόνο για εκφοβισμό το γράφει;
Ελα ντε δεν ειναι θεμα εκδόσεων αυτό?
Στην σελίδα http://oktonia.com/index.php?&taxi=5&mathima_lykeiou_id=972 (http://oktonia.com/index.php?&taxi=5&mathima_lykeiou_id=972) αναγνώρισα κάποιες ασκήσεις απο βιβλία συναδέλφων.
Σας θυμίζουν κάτι ? :police:
Είχα δει και γω αυτόν τον εξαίσιο δικτυακό κόμβο με αντεγραμμένες ασκήσεις...
Ρε παιδιά μια άσκηση που έχει με ένα ρομπότ στον Άρη που θέλει div και mod κάπου την έχω ξαναδεί, αλλά που δεν μπορώ να θυμηθώ.
Τουλάχιστον δεν μπορούσε να αλλάξει πλανήτη? Ολόκληρο ηλιακό σύστημα έχουμε
Είναι άσκηση των "εξετάσεων προσομοίωσης ΟΕΦΕ" (κάπου στα 2002-3-4)
Στο site του φροντιστηρίου Εν δυνάμει: http://www.en-dynamei.gr/
θα δείτε ωραία διαγωνίσματα και ασκήσεις που δεν είναι όλες "δημιούργημα" του Ιορδανόπολου Κλεάνθη. Όσοι έχουν πραγματικά κοπιάσει για να τις δημιουργήσουν θα τις αναγνωρίσουν αμέσως.
Έχει κανείς το βιβλίο του φροντιστηρίου, γιατί έχω μια υποψία για το υλικό που περιέχει (ISBN 960-87965-2-0).
Μερικές φορές καταντά κουραστικό :'(
Τι να πεις??Ντροπή.....
Κρίμα για σας παιδιά που έχετε στίψει το μυαλό σας να σκεφτείτε..