Ημερήσια 2011

Ξεκίνησε από nef, 23 Μαΐου 2011, 07:47:57 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Stefevan

Ήταν όντως λίγα και ο αλγόριθμος του διαγράμματος μικρός και οι τιμές που εμφανίζονται λίγες. Και το θέμα με τον ΑΣΕΠ και αυτό γνωστό. Αλλά εντάξει κάθε χρόνο νέοι μαθητές εξετάζονται.Συμφωνώ και εγώ έπρεπε να είχε ένα δυσκολάκι ερώτημα!  :P

ZeglisX

Λοιπον ειναι το πρωτο σχολιο που κανω στο στεκι και θα ηθελα να εκφρασω την αποψη μου για τα σημερινα θεματα. Να αναφερω πως ειμαι μαθητης της τριτης και εγραφα σημερα και εγω μεταξυ αλλων.
Βλεπω τοσα πολλα σχολια εδω μεσα οπως π.χ. καλα θεματα, σωστα θεματα , αλλος ειπε ακομα πως η ''επιτροπη σταθηκε στο υψος των περιστασεων '' ή κατι αναλογο....
Πώς δηλαδη κρινετε τα θεμετα ως καλα ?? ποιο ειναι αυτο το κριτηριο σας που εγω δεν μπορω να καταλαβω ??
Λεμε πως θελουμε μαθητες με κριτικη σκεψη, να σκεφτονται κ.ο.κ. . Σε ποιο λοιπον σημειο χρειαζοταν σημερα κατι απο αυτα ??
Εγω απο τη θεση μου ειδα ενα διαγωνισμα που απευθυνοταν σε παπαγαλους ...
Για τι να μιλισουμε ?? θεμα Γ ?? μιση σελιδα ασκηση ??? Ακομα και στο Δ ... τα δ1,δ2,δ3 ηταν δωρο... αντε το Δ4 να ηθελε κατι παραπαπω απο αποψη σκεψης αλλα και παλι τιποτα το ιδιαιτερο. Απλες ασκησεις που τις λυνει και ο μικρος μου αδερφος με 1-2 βδομαδες μαθημα...
Χτες ημουν μεταξυ αυτων που ελπιζαν να πεσουν δυσκολα θεματα και αντι να γινει κατι τετοιο... στη μιαμιση ωρα ειχα ολοκληρωσει το γραπτο μου...
Ο λογος για να πεσουν δυσκολα θεματα ?? απλος ...
Η ΑΕΠΠ ειναι το μονο μαθημα στο λυκειο που ανοιγει τοσο πολυ το μυαλο, οταν βεβαια εχεις να λυσεις και καποιες αξιολογες ασκησεις.
Μπορεις να σκεφτεις και να δεις περα απο τη μυτη σου ?? μπορεις να λυσεις. Συνεπως η σωστη διαβαθμηση της δυσκολιας των θεματων θα επρεπε να στοχευει στην αντικειμενικη εξεταση των μαθητων σε αυτο το κομματι. Το να βαλεις βατα θεματα δεν ευνοει τους σκεπτοντες... ευνοει τους παπαγαλους οπως προανεφερα.
Φετος εκτος απο ευκολες ασκησεις επεσε και θεωρια .. 12 μοναδες παρακαλω.. θα μου πειτε ειναι 2-3 σειρες το καθενα απο αυτα που ζητουσε .. δεν αντιλεγω.. δεν παυει ομως να ειναι θεωρια μεσα απο ενα βιβλιο εκατονταδων σελιδων ( αν κανω λαθος διορθωστε με ). Εγω τα εγραψα με δικα μου λογια τα οποια εκφραζουν το ζητουμενο τους.. Τωρα αν θα με κοψουν μοναδες απο την "θεωρια του προγραμματισμου" ?? Μαλλον εφαπτεται στην κριση και την νοημοσυνη του διορθωτη.   
Και να λοιπον μετα απο οσα ειδα σημερα μπορω να πω συμπερασματικα οτι ο βαθμος στην "αναπτυξη εφαρμογων" δεν θα κριθει τελικα στη αναπτυξη εφαρμογων δηλαδη στην ουσια για μενα τους μαθηματος αλλα στις 12 μοναδες της θεωριας. Αυτη ηταν η γενικη διαπιστωση.
Συζητοντας με ενα φιλο απο το εξωτερικο μου ειπε το εξης ωραιο.  Εκει βλεπεις στο εξωτερικο οχι απλα στο αντιστοιχο μαθημα δινεται βαρυτητα στην ουσια του μαθηματος αλλα οι μαθητες εξεταζονται στο γραψιμο κωδικα σε Η/Υ εκεινη τη στιγμη.
Απορω γιατι γινονται συζητησεις σχετικα με το εκπαιδευτικο συστημα στην ελλαδα και την αποστηθηση των μαθηματων. Μου φαινεται πως μαλλον εμεις οι ιδιοι ειμαστε που προωθουμε αυτο το φαινομενο. Αξιοι της μοιρας μας.
Βλεπετε υπαρχουν καποιοι που παρα το γεγονος οτι μπορουν να ανταπεξελθουν σε οποιαδηποτε ασκηση και αν επεφτε ... υπαρχει περιπτωση να γραψουν το ιδιο ή και χειροτερα απο τον ΜΕΣΟ μαθητη.
enough is enough.. αυτο ηθελε η επιτροπη αυτο πηρε ...
Ειπα την γνωμη μου

Οσο για αυτους που λενε οτι παλι καλα που βαλαν ευκολα γιατι τις προηγουμενες μερες ειχε γινει "σφαγη" μαλλον δεν καταλαβαινουν οτι ετσι χανονται οι εξυπνοι μεσα στη μαζα ... αυτο οφελει τον μαθητη του 15 που θα γραψει για 19 ...
Τα δυσκολα θεματα ειναι δυσκολα για ΟΛΟΥΣ. 
Οσο για την επιτροπη που εβαλε τα θεματα... μαλλον θα επρεπε να ξανασκεφτουν το αντικειμενο των σπουδων τους...

Παω να κοιμηθω θα επιστρεψω αργοτερα...

Sergio

Παράθεση από: ptsiotakis στις 23 Μαΐου 2011, 01:24:20 ΜΜ
Λύσεις από ΠΕΚΑΠ
σχόλια ευπρόσδεκτα (όπως πάντα)

Στην εναλλακτική λύση του Γ με Μέχρις_ότου (στο πλαίσιο), να γίνει:

ΔΙΑΒΑΣΕ Όνομα
Αρχή_επανάληψης
   ΔΙΑΒΑΣΕ Β1, Β2, Β3
   ...
   ...
   ΔΙΑΒΑΣΕ Όνομα
Μέχρις_Ότου Όνομα="ΤΕΛΟΣ"

νομίζω :-\
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

andreas_p

Να διαβάσω τους βαθμούς (Β1,Β2,Β3) του κου "ΤΕΛΟΣ" ; 

Γιατί ;   Τι κακό έκανα ;

Α.Π.

Σχόλιο : ΘΕΜΑ  Γ   Κλασική σούπα, χωρίς σκέψη και φαντασία !!!!

Και στο "καπάκι", περί τις 10.00 : ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΑΣ ΕΠΙΤΥΧΩΝ !!!

Άσε το μαθητή να σκεφτεί το ...

Αν επ <> 0 τότε  ! επ το πλήθος των επιτυχόντων
   .....


petrosp13

Σωστά, διότι σε περίπτωση εισαγωγής  τιμής "ΤΕΛΟΣ", ο χρήστης δεν θα πρέπει να υποχρεώνεται να δίνει και 3 βαθμούς
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

kpde

Διαπίστωση μετά από συζήτηση επίδοσης μαθητών:

Μέτριοι (σε ικανότητες επίλυσης προβλημάτων στη διάρκεια της χρονιάς) αλλά προσεκτικοί μαθητές γράψαν πάνω από 90 ενώ κάποια σαΐνια (που έλυναν τα πάντα στη διάρκεια της χρονιάς) γράψαν κάτω από 80 κάνντας ανόητα λάθη απροσεξίας..

Πώς προέκυψε αυτό; Μας αρέσει που συνέβη;

poursali

Παράθεση από: kpde στις 23 Μαΐου 2011, 05:08:40 ΜΜ
Διαπίστωση μετά από συζήτηση επίδοσης μαθητών:

Μέτριοι (σε ικανότητες επίλυσης προβλημάτων στη διάρκεια της χρονιάς) αλλά προσεκτικοί μαθητές γράψαν πάνω από 90 ενώ κάποια σαΐνια (που έλυναν τα πάντα στη διάρκεια της χρονιάς) γράψαν κάτω από 80 κάνντας ανόητα λάθη απροσεξίας..

Πώς προέκυψε αυτό; Μας αρέσει που συνέβη;

τους φάνηκαν εύκολα και έχασαν τη συγκέντρωσή τους μάλλον... αυτό είναι θέμα εμπειρίας εξετάσεων γενικότερα. ψυχραιμία ναι, χαλάρωση όχι... δεν φταίνε τα θέματα.. βέβαια όσο πιο εύκολα θεωρούνται τόσο αδικούνται οι άριστοι.. αλλά το πόσο εύκολα ήταν θα φανεί στη διόρθωση.. πότε αρχίζει αλήθεια;
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Λάμπρος Μπουκουβάλας

προσωπικά, δε με ενδιαφέρει να μπω στο μυαλό των μελών της επιτροπής των φετινών θεμάτων. θα προτιμούσα να είχαν λίγο μεγαλύτερη δυσκολία και φαντασία. με αυτά τα θέματα, ένας καλός και ένας μέτριος θα γράψουν αρκετά καλά. θεωρώ πιο σωστό να υπάρχουν πιο διακριτές διαβαθμίσεις στη βαθμολόγηση, η οποία φυσικά σχετίζεται άμεσα και με το περιεχόμενο των θεμάτων. επίσης στενοχωριέμαι όταν συναντώ τόσο εύκολα θέματα (ευτυχώς, δεν ήταν σαν του... 2001), καθώς διαχρονικά περνά η εντύπωση ότι στη αεππ "γράφεις εύκολα".

κατά τα άλλα, φέτος είδα γενικά βατά θέματα. εγώ με ελαφρύ πονοκέφαλο και σχεδόν άυπνος, έλυσα τα θέματα μέσα σε περίπου 35 λεπτά. φαντάζομαι ότι και οι μαθητές δεν θα δυσκολεύτηκαν.
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

ntzios kostas

Καλησπέρα,
Θα ήθελα κάνω και μία γρήγορη εκτίμηση για τα φετινά θέματα: Καταρχήν ήταν αρκετά πιο εύκολα από τα περσινά σε όλα τα θέματα με εξαίρεση το ΘΕΜΑ Β. 

Θέμα Α. Καλό, έξυπνο και σε μερικά σημεία απαιτητικό.

Θέμα Β. Το διάγραμμα ροής απλό αλλά όχι της πλάκας, και το πρόγραμμα εύκολο. Η άποψη μου εδώ είναι ότι θα μπορούσε το ίδιο πρόγραμμα να ήταν τέτοιο ώστε να εμφάνιζε λιγότερα πράγματα (ο μαθητής αν ξέρει να εμφανίσει τα 4 πρώτα ξέρει και τα υπόλοιπα) και να είχε κάποιο ακόμα ερώτημα.   Το πολύ θετικό με αυτό το θέμα ήταν ότι το πρόγραμμα δόθηκε με πεζά γράμματα ώστε να πάψουν επιτέλους ορισμένοι συνάδελφοι να κουράζουν τα παιδιά με αυτή την απαίτηση. 

Θέμα Γ. Φτωχό, πολύ φτωχό. Η ερώτηση που θα κάνω εδώ είναι αν ένας μαθητής χρησιμοποιήσει πίνακες θα του κοπούν 2 μόρια όπως και πέρσι ή περισσότερα. Γιατί φέτος η ΚΕΕ δεν έστειλε καμία διευκρίνηση για την βαθμολόγησή του;

Θέμα Δ. Πολύ καλό.

Ευχαριστώ
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Stefevan

Ξέρω πως συζητάμε τις πανελλαδικές αλλά όποιος ενδιαφέρετε για δύσκολο θέμα έχω ένα  :D

P.Tsiotakis

Παράθεση από: andreas_p στις 23 Μαΐου 2011, 04:58:54 ΜΜ
Να διαβάσω τους βαθμούς (Β1,Β2,Β3) του κου "ΤΕΛΟΣ" ; 

Γιατί ;   Τι κακό έκανα ;

Θα τυπώσω και το μέσο όρο του κου "ΤΕΛΟΣ"
και μετά θα έρθει το τέλος   :D :D :D

merlin

Παράθεση από: andreas_p στις 23 Μαΐου 2011, 04:58:54 ΜΜ
Να διαβάσω τους βαθμούς (Β1,Β2,Β3) του κου "ΤΕΛΟΣ" ; 

Γιατί ;   Τι κακό έκανα ;


Δεν το καταλάβατε καθόλου νομίζω το θέμα! Ο κύριος είναι ο "Γουλιέλμος ΤΕΛΟΣ" που έδωσε ΑΣΕΠ, άρα πρέπει να διαβάσω τους βαθμούς του!!! :))
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

poursali

Παράθεση από: merlin στις 23 Μαΐου 2011, 05:58:57 ΜΜ
Δεν το καταλάβατε καθόλου νομίζω το θέμα! Ο κύριος είναι ο "Γουλιέλμος ΤΕΛΟΣ" που έδωσε ΑΣΕΠ, άρα πρέπει να διαβάσω τους βαθμούς του!!! :))

ναι αμέσως μετά τον Τσακ Νόρις.

μάλιστα όποιος έδινε αυτό ως απάντηση σε οποιοδήποτε θέμα

Αλγόριθμος Τσακ_Νόρις
Τέλος Τσακ_Νόρις

έπαιρνε άριστα.. μιας και είναι ένας καθολικός αλγόριθμος που μας λύνει όλα τα προβλήματα και μάλιστα σε O(1)
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

andreas_p

Α, να σας συστηθώ ..

Το εως τώρα andreas_p  ήταν το αναγνωριστικό μου (nickname)

Κος  ΚΑΝΕΝΑΣ.


poursali

Παράθεση από: andreas_p στις 23 Μαΐου 2011, 06:07:36 ΜΜ
Α, να σας συστηθώ ..

Το εως τώρα andreas_p  ήταν το αναγνωριστικό μου (nickname)

Κος  ΚΑΝΕΝΑΣ.



και η επιτροπή είναι ο Πολύφημος.
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ