Ημερήσια 2011

Ξεκίνησε από nef, 23 Μαΐου 2011, 07:47:57 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

EleniK

Ναι για της επιλογής εννοούσα Παναγιώτη.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

serkef

να ρωτήσω, συνήθως αν χρησιμοποιήσεις πίνακα, εκεί που δεν πρεπει (πχ θεμα Γ), πόσο σου κόβουν?

EleniK

Φανταζομαι τις μονάδες της συνθήκης, δηλαδή 4 - 5 μονάδες.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

P.Tsiotakis

Παράθεση από: EleniK στις 23 Μαΐου 2011, 01:09:21 ΜΜ
Ναι για της επιλογής εννοούσα Παναγιώτη.

off topic: ούτε επιλογής θα υπάρχει

kLee

Παράθεση από: ptsiotakis στις 23 Μαΐου 2011, 01:15:27 ΜΜ
off topic: ούτε επιλογής θα υπάρχει
The upcoming technological singularity...everywhere except here!
Ανδροκλής Πολυμένης

Πληροφορικός

P.Tsiotakis

#50
Λύσεις από ΠΕΚΑΠ
σχόλια ευπρόσδεκτα (όπως πάντα)

συγγνώμη για την αβλεψία


αναρτήθηκαν και για τα εσπερινά
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3948.msg41711#msg41711

Σπύρος Δουκάκης

Κάνανε και αυτοί ή αυτές το λάθος...στο Θέμα Γ...

ΣΒ <- (Β1 + Β2 + Β3)/3
Αν ΣΒ>=55 ΚΑΙ Β1>=50 ΚΑΙ Β2>=50 ΚΑΙ Β3>=50 ΤΟΤΕ
Εμφάνισε Όνομα, ΣΒ
Τέλος_αν
! ερώτημα Γ5
Αν ΣΒ < Μικ τότε
Μικ <- ΣΒ
Όνομα_μικ <- Όνομα
Τέλος_αν


Παράθεση από: ptsiotakis στις 23 Μαΐου 2011, 01:24:20 ΜΜ
Λύσεις από ΠΕΚΑΠ
σχόλια ευπρόσδεκτα (όπως πάντα)

P.Tsiotakis

#52
οκ, διορθώνεται σε λίγο (https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3939.msg41712#msg41712)

themata

να ρωτήσω πάλι γιατί μάλλον στο προηγουμενο ποστ μου δεν δοθηκε σημασια,

το Α4, σε ποιό σημείο του σχολικού βιβλίου αναφέρεται ως θεωρία ή παράδειγμα ή τελος πάντως υπάρχει κατι παρόμοιο?

pgrontas

Γενικά τα θέματα μου άρεσαν αρκετά. Ήταν εύκολα, αλλά είχαν και κάτι που τα έκανε ενδιαφέροντα.
Θετικό θεωρώ το γεγονός ότι έπεσε θεωρία - ίσως θα έπρεπε να έχει λιγότερες μονάδες - αλλά για μένα ένα θέμα καθαρής θεωρίας πρέπει πάντα να υπάρχει.
Νομίζω ότι στο θέμα Β2 θα διευκόλυνε την βαθμολόγηση αν είχαν ζητήσει τον πίνακα τιμών. Τώρα θέλει πολύ προσοχή.
Επίσης θα ήθελα ένα πιο δύσκολο υποερώτημα ή στο Γ ή στο Δ.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

petrosp13

Δυστυχώς, το μάθημα μας "ξεχειλώνει" από γνώσεις που έχουμε αποκτήσει εμείς στον προγραμματισμό και δυστυχώς ζητώνται και στις εξετάσεις, ενώ δεν αναφέρονται ούτε κατά διάνοια στο σχολικό εγχειρίδιο
Η αβεβαιότητα ως προς το περιεχόμενο των θεμάτων αυξάνει με τα χρόνια, αν και τα περισσότερα φετινά θέματα ήταν πολύ κλασικά

Υ.Γ. Το μόνο ελαφρυντικό είναι ότι το Α3 προϊδέαζε κάποιον υποψιασμένο μαθητή για το πώς μπορεί να αντιμετωπίσει μια τέτοια περίπτωση
Κατά τα άλλα, τα θέματα Α4 και Α5 είναι αυτά στα οποία θα γίνει η σφαγή για τους μεγάλους βαθμούς
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

pgrontas

Παράθεση από: themata στις 23 Μαΐου 2011, 01:39:00 ΜΜ
το Α4, σε ποιό σημείο του σχολικού βιβλίου αναφέρεται ως θεωρία ή παράδειγμα ή τελος πάντως υπάρχει κατι παρόμοιο?
Σελ. 31.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

spantoulis

Παράθεση από: themata στις 23 Μαΐου 2011, 01:39:00 ΜΜ
να ρωτήσω πάλι γιατί μάλλον στο προηγουμενο ποστ μου δεν δοθηκε σημασια,

το Α4, σε ποιό σημείο του σχολικού βιβλίου αναφέρεται ως θεωρία ή παράδειγμα ή τελος πάντως υπάρχει κατι παρόμοιο?

Μεταβλητή<-- Έκφραση (2ο κεφάλαιο)
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

themata

Παράθεση από: pgrontas στις 23 Μαΐου 2011, 01:45:39 ΜΜ
Σελ. 31.
ευχαριστώ,
απλά γίνεται μία γενική αναφορά στην εντολή εκχώρησης με τους τελεστές αλλά δεν το εφαρμόζουν κάπου
(δεν ξερω βεβαια στο τετραδιο του μαθητη αν εχει καποιο παραδειγμα)

επίσης να αναφερω σχετικά με το ποστ του spantoulis πως αναλογικά με την (σωστή) κλιμακωση των
τελευταιων ετων, που έκαναν τους μαθητες να "ψαχνονται" περισσοτερο, δεν είχαν κατι αξιολογο φετος.

και επίσης, δεν μίλησε κανεις για τα φροντιστήρια,
δλδ αποκλείεται στα σχολεία να γίνεται δουλειά εις βάθος? γιατί θαπρεπε να τα έχουμε στο απυροβλητο?

spantoulis

Παράθεση από: themata στις 23 Μαΐου 2011, 01:53:25 ΜΜ

δλδ αποκλείεται στα σχολεία να γίνεται δουλειά εις βάθος? γιατί θαπρεπε να τα έχουμε στο απυροβλητο?

Φυσικά και δεν αποκλείεται. Και αυτό περιλαμβάνει ΚΑΙ τη διδασκαλία του ορισμού του τμηματικού προγραμματισμού, του υποπρογράμματος και της παραμέτρου υποπρογράμματος. Εκτός αν αυτό το θεωρούμε ρηχότητα ....
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική