Ιδέες για την ατομική συνθετική δημιουργική εργασία Β΄ Τετραμήνου

Ξεκίνησε από Gpan, 20 Φεβ 2021, 04:46:45 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Gpan

Από την φετινή σχολική χρονιά (2020-21) εκτός από την επαναφορά του Ωριαίου Διαγωνίσματος Ά Τετραμήνου, καλούμαστε να αναθέσουμε ατομικές συνθετικές εργασίες στο Β Τετράμηνο σύμφωνα με τον Νόμο 4692/2020 και τις οδηγίες: https://cutt.ly/Vloect3
Νομίζω πως θα ήταν χρήσιμο να καταθέσουμε ιδέες και προτάσεις σχετικά με την οργάνωση, ενδεικτικά θέματα, τα κριτήρια αξιολόγησης και ότι άλλο μπορεί να μας βοηθήσει.
Επίσης, συνάδελφοι που έχουν εργαστεί σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ μπορούν να καταθέσουν την εμπειρία τους αν και απέχει πολύ η συνθετική εργασία των 2 και 3 ωρών από τα project.

Εγώ σκοπεύω να δώσω συγκεκριμένες προδιαγραφές στα παιδιά, δεν έχω καταλήξει ακόμα στο τελικό σχέδιο, π.χ. να παραδώσουν συμπιεσμένο φάκελο με όλο το υλικό της εργασίας: ένα αρχείο Word: Πληροφορίες Εργασίας (στοιχεία εργασίας, τίτλος, ονόματα αρχείων και φακέλων - μία σελίδα), ένα βασικό αρχείο-περιεχόμενο της εργασίας (σε Word για Α΄Γυμνασίου, σε Power Point για Β΄Γυμνασίου, έργο scratch για Γ Γυμνασίου και έναν φάκελο με το βοηθητικό υλικό, παραρτήματα, εικόνες ή γραφήματα που χρησιμοποίησαν).
Τεχνικές προδιαγραφές - ελάχιστες απαιτήσεις: αριθμός λέξεων (σελίδων-διαφανειών) Γραμματοσειρά, εικόνες -διάταξη εικόνων, υποχρεωτική χρήση πινάκων, κεφαλίδες -υποσέλιδα - περιεχόμενα, βιβλιογραφία (με αναφορά στην σελίδα του σχ. βιβλίου) - πηγές - ιστότοποι κλπ.

Επίσης αν κάποιοι συνάδελφοι έχουν υλικό ή οδηγίες από Συντονιστές καλό θα ήταν να το κοινοποιήσουν.



aspd

.... ανατίθεται σε κάθε μαθητή η εκπόνηση συνθετικής δημιουργικής εργασίας μικρής έκτασης.
Δεν κατάλαβα να πρέπει να είναι ατομική. Και σε ομαδική εργασία, υπάρχει ανάθεση σε κάθε μαθητή.
Λέει κάτι άλλο κάπου αλλού;

Εδώ λένε και ξαναλένε να δουλεύουν οι μαθητές σε ομάδες!

Gpan

Υποθέτω ότι ισχύουν οι γνωστές οδηγίες:

Στο Β1. Αναφέρει: "Ο/Η εκπαιδευτικός από την άλλη, ανάλογα με το τμήμα ή τα τμήματα στα οποία επιλέγει να αναθέσει Σ.Δ.Ε., εμπλέκεται στη διαδικασία παρακολούθησης και αξιολόγησης τόσων εργασιών όσοι/-ες είναι και οι μαθητές/-τριές του στο/α αντίστοιχο/α τμήμα/τμήματα και μάθημα/μαθήματα."

Στο Γ. αναφέρει: "Τέλος, ενημερώνονται ότι την επόμενη προκαθορισμένη 2η ώρα εκπόνησης της ατομικής τους Σ.Δ.Ε πρέπει να φέρουν μαζί τους στην τάξη τις οδηγίες και το συμπληρωματικό υλικό.

aspd

Ευχαριστώ πάρα πολύ συνάδελφε.
Είχα δει ότι πρέπει να κάνουν εργασία από το πρόγραμμα σπουδών πληροφορικής, αλλά δεν είχα παρατηρήσει ότι οι συνθετικές εργασίες είχαν τόσους περιορισμούς.

Πρόταση για Α Γυμνασίου (Επεξεργασία κειμένου)
Να φτιάξουν εφημερίδα ή περιοδικό σε ομάδες. Κάθε μαθητής τελικά να πάρει τη συλλογή άρθρων, να την μορφοποιήσει όπως νομίζει και να την υποβάλει ατομικά.

Πρόταση για τη Β Γυμνασίου (υπολογιστικά φύλλα)
Να δοθεί σε κάθε μαθητή ένα φύλλο με π.χ. 50 υποθετικά ονόματα, υποθετικούς βαθμούς μαθητών, σε υποθετικά μαθήματα.
                                  ΚΗΠΟΥΡΙΚΗ               ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ               ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑ
Π.χ. μαθητής 1             18                                      15                                19
        μαθητής 2             20                                      17                                15 
και να ζητηθεί να βγάζουν συμπεράσματα (δικά τους), τα οποία θα παρουσιάσουν σωστά σε κείμενο. Να παραδώσουν xls και κείμενο.


Πρόταση για Γ Γυμνασίου
Σε κάποιο θέμα, να δουν σύντομο βίντεο και να δοθεί υλικό αδιαμόρφωτο.
Να φτιάξουν και να παραδώσουν link σε διαδικτυακό κείμενο οργανωμένο και link σε διαδικτυακή παρουσίαση. Η παρουσίαση να είναι συνοπτική και να παρουσιάζει τα κύρια σημεία του κειμένου. 


Αυτά σκεφτόμουν να κάνω, χωρίς να έχω δει τις αναλυτικές οδηγίες για τις συνθετικές εργασίες. Θα δω πώς μπορώ να τα προσαρμόσω!

Ευχαριστώ ξανά