ΟΕΦΕ 2020 Β φάση

Ξεκίνησε από soc_h, 06 Ιουν 2020, 07:18:09 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

#15
Παράθεση από: ApoAntonis στις 08 Ιουν 2020, 07:54:17 ΜΜ
Σε κανένα άλλο μάθημα εκτός των Μαθηματικών ( είτε ΓΕΛ είτε ΕΠΑΛ) δεν αναφέρεται αυτό στα ΦΕΚ που περιλαμβάνουν την ύλη.
Στα μαθηματικά δεν μιλάει για ασκήσεις, για την ακρίβεια λέει:
Οι εφαρμογές και τα παραδείγματα των βιβλίων δεν εξετάζονται ούτε ως θεωρία ούτε ως ασκήσεις, μπορούν, όμως, να χρησιμοποιηθούν ως προτάσεις για τη λύση ασκήσεων ή την απόδειξη άλλων προτάσεων.
Ουσιαστικά ο λόγος που μπήκε αυτή η παρατήρηση δεν είναι για να ενημερώσει ότι τα παραδείγματα και οι εφαρμογές δεν εξετάζονται ως θεωρία, αυτό είναι αυτονόητο, ο σκοπός είναι να καταδείξει ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως προτάσεις στις ασκήσεις. Οι ασκήσεις προφανώς είναι εκτός ύλης ως θεωρία. Αν κάποιος πιστεύει το αντίθετο δεν ξέρω τι να πω.

Παράθεση
Μάλιστα στον Προγραμματισμό των ΕΠΑΛ γράφει το ΦΕΚ συγκεκριμένα ποιές δραστηριότητες/ερωτήσεις είναι εντός εξεταστέας .
Το ότι κάποιες ασκήσεις/δραστηριότητες είναι εντός εξεταστέας ύλης δε σημαίνει ότι είναι εντός ως θεωρία. Για παράδειγμα στο τετράδιο μαθητή της Ανάπτυξης Εφαρμογών δεν υπάρχει η ταξινόμηση με επιλογή ή με εισαγωγή ως άσκηση? Μπορεί κάποιος να τη ζητήσει στις εξετάσεις χωρίς να την περιγράψει αναλυτικά; ή για παράδειγμα μπορεί κάποιος να ζητήσει τον αλγόριθμο της συγχώνευσης που αναφέρεται στο τετράδιο μαθητή, χωρίς να περιγράψει τη λογική του;
Θέλω να πω ότι οι μαθητές δεν είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν τις ασκήσεις ως θεωρία.

Παράθεση
Έχεις, λόγω της ενασχόλησης με την συγγραφή, κάποιο άλλο έγγραφο;
Χρειάζεται έγγραφο που να λέει ότι οι ασκήσεις δεν είναι μέρος της θεωρίας; Δεν είναι αυτονόητο?
Δηλαδή επειδή κάποιοι έχουν την ισοπεδωτική λογική πως ότι υπάρχει στο βιβλίο μπορεί να ερωτηθεί λες και το μάθημα είναι Ιστορία πρέπει να υπάρχει έγγραφο και για αυτό;
Όταν γράφαμε το βιβλίο επειδή ήξερα ότι θα συμβούν αυτά, δηλαδή ότι οποιοσδήποτε θα ψάξει ότι πιο κουφό υπάρχει στο βιβλίο ώστε να το βάλει ως θεωρία είτε για να δυσκολέψει την εξέταση, είτε για να προκαλέσει συζήτηση για το διαγώνισμά του, προσπαθήσαμε να μειώσουμε τον όγκο αυτό της πληροφορίας.
Ωστόσο στην Python πρέπει να υπάρχει και μια παράγραφος που να έχει μερικά παραδείγματα από APIs. Είναι προφανές σε οποιονδήποτε έχει αντιληφθεί στοιχειωδώς τους στόχους ενός μαθήματος προγραμματισμού/αλγορίθμων ότι δεν μπορεί να βάζει τους μαθητές να μαθαίνουν απέξω αυτά τα πράγματα. Αν κάποιος δεν μπορεί να το καταλάβει δεν μπορώ να κάνω κάτι. Εγώ ως μέλος της συγγραφικής ομάδας ξέρω ότι αυτό ισχύει και είναι χρέος μου να το πω. Για αυτό το λόγο ήμουν αντίθετος με το να μπουν τα αρχεία στο μάθημα αυτό. Δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα. Δυστυχώς κάποιος/α θα βρει την ευκαιρία να τα βάλει ως θέμα, γιατί δεν μπορεί να σκεφτεί κάτι καλύτερο.

ΥΓ.Με το σκεπτικό αυτό πάντως θα μπορούσε να ζητηθεί από τους μαθητές να δώσουν τον αλγόριθμο κρυπτογράφησης του Καίσαρα που περιγράφεται σε δραστηριότητα του βιβλίου της Β τάξης, θα έπρεπε να το ξέρουν οι μαθητές ως θεωρία;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

George Eco

Παράθεση από: ApoAntonis στις 08 Ιουν 2020, 07:54:17 ΜΜ
καλά, με τόσα λάθη, λάθος θα είναι και αυτό
όμως αφού έχει κενό είναι προαιρετικές παρενθέσεις της έκφρασης.

Οι λύσεις είναι σε python3. Δεν είναι απλώς λάθη και περι προαιρετικότητας. Εκτός πραγματικότητας είναι τα θέματα αυτά.