Θέματα Πανελληνίων 2019

Ξεκίνησε από clitos, 11 Ιουν 2019, 10:17:41 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petroszoul

Παράθεση από: karinakis στις 13 Ιουν 2019, 07:45:24 ΠΜ
Μήπως πρέπει λίγο να προβληματιστούμε γιατί 2 μέρες μετά την εξέταση του μαθήματος Προγραμματισμός Η/Υ  της Γ' Πληροφορικής ΕΠΑΛ, στον ΟΕΦΕ δεν υπάρχουν λύσεις μα ούτε καν σχολιασμός.....και μια γρήγορη ματιά νομίζω ότι είναι το μοναδικό μάθημα που συμβαίνει αυτό....και εδώ θα αντιγράψω τη έκφραση που διατύπωσε πολύ σωστά λίγο παραπάνω συνάδελφος...."Θέλουμε να μείνουμε μόνοι με την επιστήμη μας?"...... αν αργήσουμε να το καταλάβουμε θα μείνουμε γρήγορα χωρίς μαθητές, χωρίς ώρες και κατά συνέπεια χωρίς δουλειά....
Συμφωνώ απόλυτα karinakis...Και εγώ έχω προβληματιστεί από τον ΟΕΦΕ και μάλιστα το ανέφερα από το ίδιο βράδυ (των εξετάσεων) ακόμη. Τώρα τι συμβαίνει και κανείς δεν έχει ανεβάσει λύσεις στον ΟΕΦΕ μόνο αν υπάρχει καμιά εσωτερική πληροφόρηση θα το μάθουμε

evry

Παράθεση από: karinakis στις 13 Ιουν 2019, 07:45:24 ΠΜ
Μήπως πρέπει λίγο να προβληματιστούμε γιατί 2 μέρες μετά την εξέταση του μαθήματος Προγραμματισμός Η/Υ  της Γ' Πληροφορικής ΕΠΑΛ, στον ΟΕΦΕ δεν υπάρχουν λύσεις μα ούτε καν σχολιασμός.....και μια γρήγορη ματιά νομίζω ότι είναι το μοναδικό μάθημα που συμβαίνει αυτό....και εδώ θα αντιγράψω τη έκφραση που διατύπωσε πολύ σωστά λίγο παραπάνω συνάδελφος...."Θέλουμε να μείνουμε μόνοι με την επιστήμη μας?"...... αν αργήσουμε να το καταλάβουμε θα μείνουμε γρήγορα χωρίς μαθητές, χωρίς ώρες και κατά συνέπεια χωρίς δουλειά....

Δεν μου άρεσαν καθόλου τα θέματα όμως δεν είναι δυνατόν να κατηγορούμε τους θεματοδότες επειδή δεν έβγαλε τις λύσεις ο ΟΕΦΕ. Αυτό είναι πρόβλημα του ΟΕΦΕ και όχι των θεμάτων.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

karinakis

Παράθεση από: evry στις 13 Ιουν 2019, 12:00:31 ΜΜ
Δεν μου άρεσαν καθόλου τα θέματα όμως δεν είναι δυνατόν να κατηγορούμε τους θεματοδότες επειδή δεν έβγαλε τις λύσεις ο ΟΕΦΕ. Αυτό είναι πρόβλημα του ΟΕΦΕ και όχι των θεμάτων.

το γεγονός ότι ανέφερα τον ΟΕΦΕ δεν έχει καμία σχέση με τη γνώμη μου σχετικά με τα θέματα. Χαρακτήρισα από την 1η στιγμή απαράδεκτο το θέμα 4 που ήταν ένα δύσκολο θέμα και αυτόματα γίνονταν ακόμη δυσκολότερο με την απαράδεκτη εκφώνησή του. Σε συνδυασμό πάντα με το γενικότερο επίπεδο που υπάρχει στα ΕΠΑΛ....  Τον ΟΕΦΕ τον ανέφερα για να προβληματιστούμε λίγο για ποιο λόγο δεν βγήκαν απαντήσεις εκεί..... μήπως γενικότερα το ξαναλέω δε βολεύει κάποιους, οι μαθητές να μετακινηθούν από τα ΓΕΛ στα ΕΠΑΛ;;;;

mcpillager

#63
Πολύ ωραία ήταν τα θέματα. Το Δ για πολύ καλούς μαθητές. Ίσως λίγο δύστροπη η εκφώνηση του 2ου μέρους του Δ3.

Οι απαντήσεις που προτάθηκαν μέχρι τώρα δεν με ικανοποιούν (αναφέρομαι στα θέματα Γ και Δ).

Προτεινόμενες λύσεις (μάλιστα, η λύση στο Δ θέμα είναι διορθωμένη απάντηση μαθητή όπως την έγραψε στις εξετάσεις!):

https://drive.google.com/file/d/1iqjhNck1-_Sgn8PM8Q8I1KoenOLNgHVC/view?usp=sharing

Συγκεκριμένα για το ΘΕΜΑ Γ:

count=sum=0
min=181
min_onoma=""
#Γ1
for i in range(35):
    onoma=raw_input("onoma=")
    prospatheies=4
    prokrithike=False    
    while not prokrithike and prospatheies>0:
        xronos=input("xronos=")
        prospatheies-=1
        if xronos<=180:
            prokrithike=True        
    
    #Γ2
    if prokrithike:
        print onoma, " ", xronos
        #Γ3
        count+=1
        sum=sum+xronos
        #Γ4
        if xronos<min:
            min=xronos
            min_onoma=onoma
    else:
        print onoma, " MH ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ"

#Γ3
print "count=",count
print "mo=", sum/float(count)
#Γ4
print "mmin_onoma=", min_onoma, ",min=", min


Για το ΘΕΜΑ Δ:

count=sum=xwros=0
QUE=[]
ar_vag=input("vagonia " )       
ogkos=input("ogkos ")      
while ogkos!=0:
    QUE.append(ogkos)
    ogkos=input("ogkos ")
    
k=ar_vag
while QUE!=[] and k>0:
    plhthos=0
    vol=0
    orio=2000
    j=0
    while j<len(QUE):
        if QUE[j]<=orio:        
            orio-=QUE[j]
            plhthos+=1          
            vol+=QUE[j]         
            sum+=QUE[j]         
            QUE.pop(j)          
        else:
            j+=1
    print "plithos kibwtiwn sto bagoni :",plhthos    
    print "ogkos sto bagoni :",vol        
    k-=1
    count+=1                    
    xwros+=orio     

if QUE==[]:
    print "bagonia xrhsimopoihthikan :",count," synolikos ogkos :",sum    
else:
    print "kibwtia sthn apothiki :",len(QUE)    
    temp=k*2000+xwros       
    print "xwros anaxiopoiitos :",temp

tvroch

Εσπαγαν πλακα οι ηλεκτρολογοι με τα σημερινα θεματα τα οποια ρωτουσαν τι ειναι το Hertz και ζορικες ασκησεις που οι δύσκολες θελαν εως και δύο ολακερους πολ/σμους με τυπους.... και μιλαμε ακομα  για τα "ωραία θεματα" στον προγραμματισμο..

Για να μην μπερδευομαστε  η μεταφορα μαθητη απο ΕΠΑΛ σε ΓΕΛ αποκλείεται.. αντιθετα η μεταφορα απο την πληροφορικη προς αλλους τομεις των ΕΠΑΛ οπως η ηλεκτρολογια -ηλεκτρονικη ειναι εξαιρετικα πιθανη απο την ωρα που εχουν σχεδον το ιδιο μηχανογραφικο και ανταγωνιζόνται για τις ιδιες ακριβως θεσεις ακομα και σε σχολες πληροφορικης αλλα με τεραστιο χασμα στις απαιτησεις (χαρη στους επιστημονες θεματοδοτες μας ).

κοντολογις οσοι ειστε σε ΕΠΑΛ αρχιστε να ψαχνετε για κενα στο οικειο ΠΥΣΔΕ ....

nefeli

Νομίζω πάντως ότι αδικούμε τους συμμετέχοντες στη συζήτηση και όσους εκφράζουμε  προβληματισμό για τη δυσκολία των θεμάτων σε σύγκριση με άλλα μαθήματα όταν καταλήγουμε απλά στο συμπέρασμα ότι θα ψάχνουμε για θέσεις. Είναι πολύ δυσάρεστο να βλέπουμε τους μαθητές μας να καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια και τελικά να υποσκελίζονται από άλλους που μάλλον κατέβαλαν μικρότερη...

tvroch

Παράθεση από: nefeli στις 14 Ιουν 2019, 04:48:51 ΜΜ
Νομίζω πάντως ότι αδικούμε τους συμμετέχοντες στη συζήτηση και όσους εκφράζουμε  προβληματισμό για τη δυσκολία των θεμάτων σε σύγκριση με άλλα μαθήματα όταν καταλήγουμε απλά στο συμπέρασμα ότι θα ψάχνουμε για θέσεις. Είναι πολύ δυσάρεστο να βλέπουμε τους μαθητές μας να καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια και τελικά να υποσκελίζονται από άλλους που μάλλον κατέβαλαν μικρότερη...

δηλαδη για να καταλαβω , απο 100 γραμμες σχολιασμου απομονωνεις την μια που   θεωρεις  "πεζή"  και την αποκαλεις ως καταληξη της συζητησης.... οκ παω πασο ...  το 99 τα εκατο των γραφομενων ειναι για την αδικη κατασταση που διαμορφωνεται εις βαρος των μαθητων μας ....
αν ομως αυτο το γεγονος που μαλλον θεωρεις ασημαντο πιστευεις οτι δεν πρεπει μας απασχολει .. οκ  ...

polikarpos

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ - ΕΠΑΛ - --ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΡΟΣΑΝ.-- - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2019

www.sepchiou.gr
moodle.sepchiou.gr
museum.sepchiou.gr

Σάκης Δημόπουλος


deserve2die

Καλησπέρα, μήπως έχει κανείς τις λύσεις των επαναληπτικών του 2019;

Laertis

Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

deserve2die



Laertis

Παράθεση από: deserve2die στις 26 Μαρ 2020, 01:45:55 ΜΜ
το λινκ που μου δώσατε είναι για θέματα του ενιαίου λυκείου

Έχεις δίκιο, χίλια συγγνώμη, δικό μου λάθος, δεν έχω λύσεις για τα ΕΠΑΛ
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola