ΟΕΦΕ Ή ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ ?

Ξεκίνησε από sotos, 03 Μαΐου 2021, 10:50:24 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

andreas_p

Πιο απλά ...
2^3 < 10 < 2^4  (1)
Λογαριθμίζεις (με βάση το 2) την (1)
και προκύπτει η  :
3 < log10 < 4   (2)

Η (2) αν εφαρμοστεί στον γνωστό τύπο προκύπτουν
τέσσερις (4) επαναλήψεις.


Κανένας

#16
Αν αναζητώ δυαδικά το 10 στο σύνολο 1..10 έχω:
left  right middle
1       10     5          1η σύγκριση 10>5
6       10     8          2η σύγκριση 10>8
9       10     9          3η σύγκριση 10>9
10     10     10        4η σύγκριση 10=10

Επειδή ο τελεστής div δίνει το ακέραιο πηλίκο (δηλαδή στρογγυλοποιημένο προς τα κάτω), αν αναζητώ σε ταξινομημένη αύξουσα ακολουθία N τιμών, τη μέγιστη τιμή ή μεγαλύτερή της, χρειάζομαι [log2( N)+1] συγκρίσεις ενώ για τις υπόλοιπες τιμές το πολύ [log2(N)] συγκρίσεις.
Νικηφόρος Μανδηλαράς
ΓΕΛ Νάξου "Μανώλης Γλέζος"
https://blogs.sch.gr/nobody/

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 10 Μαΐου 2021, 11:38:40 ΠΜ
Καλημέρα σε όλους

Για να μην ανοίξω άλλο θέμα, γράφω εδω
Ένα από τα θέματα του οεφε, στηρίζεται στον πολλαπλασιασμό αλά ρώσικα, έχουν ένα κώδικα με λάθη και πρέπει να βρούμε τα λάθη... Το ίδιο το θέμα δεν έχει να κάνει με την ερώτηση μου (επειδή τα θεματα μπορεί να μην είναι διαθέσιμα ακόμη και κάποιοι συνάδελφοι να μην τα εχουν ακόμη), η οποία είναι η εξής:
Οι μαθητές θα πρέπει άραγε να γνωρίζουν τα ακόλουθα δίχως κάποια περιγραφή;;; - - > Πολλαπλασιασμός αλά ρώσικα, ταξινόμηση με " επιλογή" η "εισαγωγή", δυαδική αναζήτηση;;  δηλαδη μπορεί να μπει θέμα β " γράψε μου την τον πολλαπλασιασμό αλά ρώσικα" η " γράψε μου την ταξινόμηση με επιλογή";; εμείς έχουμε κάνει παράδειγματα  αλλά να δίνεται κάπως μια περιγραφή.. Μόνο τη δυαδικη αναζήτηση τους ζητάω να γνωρίζουν καλύτερα δίχως περιγραφή... Ποια είναι η γνώμη σας;;

Μανώλη μέχρι τώρα δεν έχει ζητηθεί στις πανελλήνιες εξετάσεις ως θέμα να γραφεί ένας αλγόριθμος χωρίς κάποια περιγραφή και προφανώς δεν εχει καμια αξία , οπότε το θεωρώ απίθανο την εμφάνιση θεμάτγων του τύπου "Να γράψετε τον αλγόριθμος της σειριακής αναζήτησης...."

Λαμπράκης Μανώλης

Καλημέρα σε όλους

Καλά σίγουρα αυτό λέω και εγώ Γιώργο... Και γενικά όλες αυτές οι συζητήσεις νομίζω κυρίως είναι θεωρητικού επιπέδου, απλά έτσι συζήτηση να γίνεται... Καλη συνεχεια σε όλους

George Eco

Καλημέρα συνάδελοι.
Ακόμα αναρωτιέμαι, έχει κανείς τις προτεινόμενες λύσεις που έδωσε ο ΟΕΦΕ για τα φετινά θέματά του; Κάθε χρόνο τα κοιτάω αυτά.

Σε γενικές γραμμές, Γιώργο, Μανώλη,αυτά που βλέπω από τον ΟΕΦΕ με κάνουν να νιώθω μπερδεμένα συναισθήματα.
Ξεκαθαρίζω πως είναι προσωπική μου γνώμη αυτό, δε το παρουσιάζω ως την απόλυτη αλήθεια και τέτοια αστεία.
Έχω προβληματισμούς.
Φέρει πειν:
2020 ΕΠΑΛ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ: Θέματα και λύσεις σε Python3, ενώ το βιβλίο είναι γραμμένο και τα παιδιά  διδάσκονται κι εξετάζονται σε Python2, που έχει σαφείς συντακτικές διαφορές. Πιο πολλή σύγχιση παρά εξάσκηση και συμβολή στη γνώση. Δε μου άρεσε καθόλου αυτό προσωπικά. Επίσης συγγραφέας του εν λόγω βιβλίου που διδάσκεται στα ΕΠΑΛ είναι ο @evry, οπότε και μπορεί να επιβεβαιώσει τα όσα λέω.

2020: Γ Λυκείου Θέμα Γ. Δείτε τη λύση. Δυό σελίδες και κάτι, για το θέμα Γ.  Κοιτάζω την εκφώνηση, αναλύω... τι να δω; Έβγαινε γρηγορότερα. Χωρίς πλάκα, μη δείτε τη λύση τους. Προσπαθήστε μόνοι σας και θα καταλάβετε. Ψαρωτική εκφώνηση, με καλή ανάλυση όμως λύνεται πολύ απλά. Γνώμη μου.

Απλώς πιστεύω πως δεν έχει νόημα να τα δίνουμε για ίδιο χρόνο που απαιτείται για να λυθούν θέματα 100 μονάδων.
Συνήθως τα θέματα, κατ εκτίμηση τα υπολογίζω σε 120 με 140 μονάδες. Θέλω να πω, αν θέλω να βάλω μια ψαρωτική άσκηση, που κανείς να μη μπορέσει να λύσει, αλλά να μην έχει και κάποιο διακριτό διδακτικό στόχο, τότε ποιο το νόημα; Ας απαιτεί τουλάχιστο μεγάλο μέρος της ύλης για να λυθεί, να έχει μια επαναληπτική αξία τουλάχιστο. Ξαναλέω, γνώμη μου.

Στα θετικά:
Τόσο το 2020, όπως και φέτος, στη θεωρία, δε διαφωνώ καθόλου. Στα θέματα Α,Β συμφωνώ στα όσα έδωσαν έμφαση. Είναι καλά τα θέματα θεωρίας τους, έτσι νομίζω. Σίγουρα μπορούσαν να δουν κι άλλα θέματα, αλλά δε διαφωνώ καθόλου. Πολύ καλή δουλειά!



epsilonXi

άσχετη φιλολογική παρατήρηση

και αυτό το «θεωρείστε» αντί για «θεωρήστε» έχει γίνει καθεστώς

παίζει να υπάρχει σε ΟΛΕΣ τις χρονιές


SPY

Συνάδελφοι καλησπέρα,

Μήπως κάποιος μπορεί να μας πει ποιά ήταν τα θέματα θεωρίας του "Είμαστε μέσα" φάση Γ.

Ευχαριστώ

Καλή συνέχεια και καλή δύναμη σε όλους