Θέμα για τους μαθητές που είναι εγγεγραμμένοι στο στέκι.

Ξεκίνησε από manosteach, 18 Μαΐου 2012, 08:07:17 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

manosteach

Θεωρώ οτι απλά η συγκεκριμένη άσκηση είναι πολύ καλή άσκηση προετοιμασίας.

Στις ασκήσεις προετοιμασίας δεν είναι καλό να βάζουμε κάποιες παγίδες;
Δωρεάν online μαθήματα μέσω internet.
http://www.manosteach.com

Stefevan

εγώ πιστεύω ναι, για να μην το βρεις ξαφνικά στις εξετάσεις και τα χάσεις

lp

Κατά τη γνώμη μου και αφού δεν γνωρίζουμε αν στο κυρίως πρόγραμμα χρησιμοποιούνται οι μεταβλητές α, β μετά την κλήση της συνάρτησης δεν είναι κακό να τις αφήσουμε να αλλάξουν με την διαδικασία...
ή με άλλα λόγια καλό είναι να δοθεί και το κυρίως πρόγραμμα ώστε να ξέρουν τα παιδιά πως χρησιμοποιείται η συνάρτηση.

Παρόλα αυτά μια καλή άσκηση.
Λέων Προκόπης
2ο ΓΕΛ Ναυπλίου

manosteach

Παράθεση από: ggfiogos στις 20 Μαΐου 2012, 09:39:28 ΜΜ
Κατά τη γνώμη μου και αφού δεν γνωρίζουμε αν στο κυρίως πρόγραμμα χρησιμοποιούνται οι μεταβλητές α, β μετά την κλήση της συνάρτησης δεν είναι κακό να τις αφήσουμε να αλλάξουν με την διαδικασία...
ή με άλλα λόγια καλό είναι να δοθεί και το κυρίως πρόγραμμα ώστε να ξέρουν τα παιδιά πως χρησιμοποιείται η συνάρτηση.

Παρόλα αυτά μια καλή άσκηση.
Θεωρώ οτι άσχετα με το αν στο κυρίως πρόγραμμα οι παράμετροι χρησιμοποιούνται ή όχι, μετά την επιστροφή απο το υποπρόγραμμα, δεν είναι σωστό να αλλάζουν οι τιμές τους.
Αφού η συνάρτηση δεν τις επιστρέφει έτσι και η αντίστοιχη διαδικασία θα πρέπει, παρόλο που τις επιστρέφει να έχουν την ίδια τιμή, οπότε στην ουσία να είναι σαν να μην τις επιστρέφει όπως κάνει και η συνάρτηση.
Δωρεάν online μαθήματα μέσω internet.
http://www.manosteach.com

Stefevan

αναλόγως τι θέλουμε ... σε ένα πρόγραμμα πχ. με καταθέσεις και αναλήψεις από ΑΤΜ θα θέλαμε να αλλάζουν οι τιμές των πραγματικών παραμέτρων. πχ μετά από μια κατάθεση ... ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ(ΥΠΟΛΟΙΠΟ, ΠΟΣΟ_ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ)... το ΥΠΟΛΟΙΠΟ θέλουμε να αλλάξει έτσι κ αλλιώς  ::)