Εμπρακτος αγώνας.

Ξεκίνησε από toufeki, 30 Ιαν 2010, 12:05:12 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Keep Growing

Μπράβο συνάδελφοι.
Αυτή την ώρα,
μόνο οι μεταξωτές κορδέλες μας λείπανε, όλα τα υπόλοιπα τα έχουμε βλέπετε.
Αλήθεια, τι θέμα είχε το σεμινάριο;


http://www.alfavita.gr/ank_b/ank30_4_10_2224.php
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

dim

Παράθεση από: Vangelis στις 24 Απρ 2010, 11:09:43 ΠΜ
http://www.syllogosdelmouzos.gr/index.php?categoryid=4&p2_articleid=5277

και έβαλαν και την ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ στο
http://www.syllogosdelmouzos.gr/index.php?categoryid=3&p2_articleid=5297

ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
http://www.alfavita.gr/ank_b/ank1_5_10_0827.php
3.      Εγκατάσταση e-school στα σχολεία

..... Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι καθηγητές πληροφορικής της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με έγγραφο τους προς το Δελμούζο δηλώνουν ότι αρνούνται να εγκαταστήσουν  το πρόγραμμα στα Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας  γιατί δικαιολογημένα θεωρούν ότι  δεν είναι κάτι που αφορά τις αρμοδιότητες τους και τα διδακτικά τους καθήκοντα

Stefania

Αν και διαβάζω αρκετό καιρό το forum σας, είναι το πρώτο μου μήνυμα.  :) Και δυστυχώς με βρίσκει αντίθετη με τις παραπάνω τοποθετήσεις (e-school).  :(

Καταρχάς είμαι ωρομίσθια σε δημοτικό. Δουλεύω και σε ιδιωτική εταιρία με ημιαπασχόληση. Και με θλίψη βλέπω ότι η ΠΕΚΑΠ και πολλοί μόνιμοι καθηγητές, αντί να παλεύουν να μπει το μάθημα της πληροφορικής στην πρωτοβάθμια και να αυξηθούν οι ώρες στην δευτεροβάθμια, ασχολούνται με το e-school.

Συνάδελφοι ξέρετε πόσοι είναι στους πίνακες περιμένοντας να διοριστούν; 5.000+. Και του χρόνου ακόμα περισσότεροι. Αντί να διεκδικείτε ώρες απαλλαγής για το e-school, αντί να διεκδικείτε ώρες απαλλαγής για να ανεβάσετε ιστοσελίδα σε κάθε σχολείο αυξάνοντας έτσι τις προσλήψεις πληροφορικών, προσπαθείτε για το αντίθετο;

Antigonh

Παράθεση από: Stefania στις 03 Μαΐου 2010, 12:02:00 ΜΜ
.................. Αντί να διεκδικείτε ώρες απαλλαγής για το e-school, αντί να διεκδικείτε ώρες απαλλαγής για να ανεβάσετε ιστοσελίδα σε κάθε σχολείο αυξάνοντας έτσι τις προσλήψεις πληροφορικών, προσπαθείτε για το αντίθετο;

Αγαπητή Στεφανία κατ΄αρχήν καλησπέρα.

Οι συνάδελφοι στο στέκι θέλουν να είναι καθηγητές και όχι τεχνική ή / και γραμματειακή υποστήριξη. Τόσο απλά.

Από την άλλη μεριά αν το Παιδείας ήθελε, θα μπορούσε να απευθυνθεί σε όσους Πληροφορικούς το επιθυμούν και είναι αρκετοί πιστεύω, να αναλάβουν τα καθήκοντα της τεχνικής - γραμματειακής - μηανογραφικής υποστήριξης σε σχολείο ή σε ομάδα σχολείων με ταυτόχρονη απαλλαγή από τα διδακτικά τους καθήκοντα. Έτσι θα δημιουργούνταν και νέες θέσεις εργασίας και θα ήταν όλοι ευτυχείς. Το έχει προτείνει και η ΠΕΚΑΠ αυτό νομίζω. Τέλος παραμυθιού.

  Αυτό που γίνεται στην πραγματικότητα είναι ότι μια μεγάλη πλειοψηφία συναδέλφων "τα κάνει όλα και συμφέρει" όπως έλεγε και μια παλιά διαφήμιση. Και φουλ ωράριο και υπερωρίες από Σεπτέμβρη και e school και Υπευθυνοι εργαστηρίου και τα οικονομικά του σχολείου και αλλάζουν και .....τόνερ στα φωτοτυπικά! Και όλα αυτά όχι οικειοθελώς αλλά δεχόμενοι αφόρητες πιέσεις οι οποίες όπου να'ναι θα γίνουν και νόμοι του κράτους με προεδρικά διατάγματα, διευκρινιστικές εγκυκλίους κλπ κλπ. Τα πράγματα σαφώς οδεύουν προς το χειρότερο και για μας όπως και για όλους τους άλλους, δεν αποτελούμε εξαίρεση, το αντίθετο θα έλεγα.

Πάντως, για να κλείσω με μια νότα αισιοδοξίας, κάποιες θέσεις θα βρεθούν έτσι κι αλλιώς, να εγώ για παράδειγμα σε δυο μήνες παραιτούμαι οπότε δημιουργείται αυτόματα ένα κενό για πρόσληψη.....  :)

skoud

Παράθεση από: Stefania στις 03 Μαΐου 2010, 12:02:00 ΜΜ
Και με θλίψη βλέπω ότι η ΠΕΚΑΠ και πολλοί μόνιμοι καθηγητές, αντί να παλεύουν να μπει το μάθημα της πληροφορικής στην πρωτοβάθμια και να αυξηθούν οι ώρες στην δευτεροβάθμια, ασχολούνται με το e-school.
....
Αντί να διεκδικείτε ώρες απαλλαγής για το e-school, αντί να διεκδικείτε ώρες απαλλαγής για να ανεβάσετε ιστοσελίδα σε κάθε σχολείο αυξάνοντας έτσι τις προσλήψεις πληροφορικών, προσπαθείτε για το αντίθετο;

Έχετε διαβάσει αγαπητή συναδέλφισσα τις ανακοινώσεις τις ΠΕΚΑΠ για τα ζητήματα που λέτε?
Ενώ οι μαθητές ξέχασαν από καιρό τα λάθη του δασκάλου, αυτός ακόμα τα θυμάται...

Keep Growing

Συνάδελφοι, εδώ έχουμε χάσει κοντά στο 50% του μισθού μας,
οι απαιτήσεις του υπουργείου μας και η ταυτόχρονη επίθεση στην αξιοπρέπειά μας έχουν σπάσει όλες τις κλίμακες μέτρου, 
οι απολύσεις μετά την δοκιμαστική υπηρεσία των 2 ετών για συναδέλφους που κρίνονται "ανίκανοι" από τους ... μέντορες;!;! είναι προ των πυλών,
η παράδοση άνευ όρων, των σχολείων, στις αγορές, με την εφαρμογή του "Καλλικράτη" στα σχολεία, με αποτέλεσμα το κλείσιμο πολλών σχολείων (βλέπε συγχωνεύσεις, κατάργηση χρηματοδότησης από το κράτος), είναι προ των πυλών, .....

και το πιο απαισιόδοξο όλων, είναι ότι αύριο και μεθαύριο θα υπάρχουν ανοικτά σχολεία.
Συνάδελφοι, πρέπει όλοι μαζί να κινητοποιηθούμε δυναμικά.
Δεν είναι ώρα για αντιπαραθέσεις επιπέδου e-skroutz.
....
Κάποιοι λένε ότι δεν μπορούμε να αλλάξουμε τίποτα διότι δεν υπάρχουν εναλλακτικά σενάρια.
Και εγώ σας λέω, που θα οδηγήσει ο δρόμος που ζητάν από εμάς να ακολουθήσουμε;
Είναι κάποιος που μας δίνει ένα όραμα που να αξίζει να θυσιάσουμε γιαυτό τα κορμιά μας;
Αν το γνωρίζει κάποιος, ας το περιγράψει και σε μένα για να μπορώ να κοιμάμαι ήσυχος τα βράδια, αλλά και να μπορώ να το διηγούμαι στα παιδιά μου, έτσι, για να έχουν και αυτά έναν στόχο για τον οποίο πρέπει να θυσιάζουν την εφηβεία  τους  .....

ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!!!
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

ntzios kostas

Και που να δείτε τι έχει να γίνει με τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ. Οι συγχωνεύσεις και οι καταργήσεις δεν θα έχουν όριο. Σε Κυριακάτικη Εφημερίδα υπήρχε άρθρο κατά το οποίο από 80000 θέσεις φέτος του χρόνου θα είναι 40000, επίπεδα δηλαδή 1994. Η επαρχία θα φάει μεγάλη σφαλιάρα.
Τα μέτρα που ακούσαμε χτες δεν είναι ούτε τα μισά. Σιγά σιγά θα τα βγάζουν στον αέρα. Χαζοί είναι να τους βγάλουν όλους μαζί στον δρόμο. Λίγους λίγους. 

Μας κάνανε να  ξεχάσούμε πώς είναι να ελπίζεις. Ντροπή τους. 
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Keep Growing

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

za√‘ag

Ένα χαλαρωτικό ανέκδοτο:

Εχτές στο σχολείο σε ένα κενό που είχα πέρασα από το γραφείο του Δ/ντή να τον ρωτήσω κάτι και πέφτω πάνω σε μια συνάδελφο (αγγλικών) και μου λέει με ύφος έκπληξης:

"Βαγγεεεέλη ... κοίτα να δεις που σε έψαχνα ... (χωρίς καλημέρα)  Να σε ρωτήσω... αυτά εδώ είναι εργασίες μαθητών στα Αγγλικά (μου δείχνει ένα ωραίο πακέτο) Γίνεται να μπουν αυτά στο site του σχολείου;;

- Απάντησή μου: Φυσικά και γίνεται ... αρκεί να βρείτε την ιστοσελίδα, να μετατρέψετε το χαρτομάνι σε ψηφιακή μορφή ... Μετά μπορείτε να επικοινωνήσετε με mail με το διαχειριστή της.

Η συνάδελφος με κοίταξε για λίγο ... κοίταξε και το χαρτομάνι (για το site αυτά που της είπα μάλλον δεν κατάλαβε τίποτα) και μου λέει:

- Καλά θα το ... ξανασκεφτώ !!!

«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

za√‘ag

Σχετικά με την "αυτοαξιολόγηση" του σχολείου μας...

Ενώ αρχίσαμε σε ήρεμο κλίμα κάποιοι (όλες γυναίκες είναι εκτός από 2 άντρες που είμαστε +1 ο Δ/ντής) άρχισαν να "κυρήττουν" το λόγο του υπουργείου .... αλλά τελικά παρεμβαίνονας οι ψυχραιμότεροι αποφασλίσαμε να ΜΗΝ το κανουμε...
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

poursali

Παράθεση από: za√'ag στις 05 Μαΐου 2010, 09:47:44 ΠΜ
Ένα χαλαρωτικό ανέκδοτο:

Εχτές στο σχολείο σε ένα κενό που είχα πέρασα από το γραφείο του Δ/ντή να τον ρωτήσω κάτι και πέφτω πάνω σε μια συνάδελφο (αγγλικών) και μου λέει με ύφος έκπληξης:

"Βαγγεεεέλη ... κοίτα να δεις που σε έψαχνα ... (χωρίς καλημέρα)  Να σε ρωτήσω... αυτά εδώ είναι εργασίες μαθητών στα Αγγλικά (μου δείχνει ένα ωραίο πακέτο) Γίνεται να μπουν αυτά στο site του σχολείου;;

- Απάντησή μου: Φυσικά και γίνεται ... αρκεί να βρείτε την ιστοσελίδα, να μετατρέψετε το χαρτομάνι σε ψηφιακή μορφή ... Μετά μπορείτε να επικοινωνήσετε με mail με το διαχειριστή της.

Η συνάδελφος με κοίταξε για λίγο ... κοίταξε και το χαρτομάνι (για το site αυτά που της είπα μάλλον δεν κατάλαβε τίποτα) και μου λέει:

- Καλά θα το ... ξανασκεφτώ !!!



χαχα μερικοι νομιζουν οτι τα χωνεις καπου και μπαινουν ομορφα και ωραια σε καποια ιστοσελιδα. αλλωστε για σενα σιγουρα ειναι 2 λεπτα δουλεια ;-)
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

gimnasio

Παράθεση από: za√'ag στις 05 Μαΐου 2010, 09:47:44 ΠΜ
Ένα χαλαρωτικό ανέκδοτο:

Εχτές στο σχολείο σε ένα κενό που είχα πέρασα από το γραφείο του Δ/ντή να τον ρωτήσω κάτι και πέφτω πάνω σε μια συνάδελφο (αγγλικών) και μου λέει με ύφος έκπληξης:

"Βαγγεεεέλη ... κοίτα να δεις που σε έψαχνα ... (χωρίς καλημέρα)  Να σε ρωτήσω... αυτά εδώ είναι εργασίες μαθητών στα Αγγλικά (μου δείχνει ένα ωραίο πακέτο) Γίνεται να μπουν αυτά στο site του σχολείου;;

- Απάντησή μου: Φυσικά και γίνεται ... αρκεί να βρείτε την ιστοσελίδα, να μετατρέψετε το χαρτομάνι σε ψηφιακή μορφή ... Μετά μπορείτε να επικοινωνήσετε με mail με το διαχειριστή της.

Η συνάδελφος με κοίταξε για λίγο ... κοίταξε και το χαρτομάνι (για το site αυτά που της είπα μάλλον δεν κατάλαβε τίποτα) και μου λέει:

- Καλά θα το ... ξανασκεφτώ !!!

μου θύμισες το εξής: πριν 3 χρόνια θα γινόταν ένα τεστ στο σχολείο μας και ο καθηγητής που θα το αναλάμβανε θα έπαιρνε ένα μικρό ποσό. Ο δ/ντής με ρώτησε αν θέλω να το κάνω και του είπα ότι δεν ενδιαφέρομαι αλλά του τόνισα ότι ο καθηγητής που θα το αναλάβει, ο,τιδήποτε χρειαστεί σε σχέση με τον ΗΥ θα πρέπει να το κάνει μόνος του και να μη μου ζητήσει να το κάνω εγώ.

Όπως το είχα προβλέψει:  η καθηγήτρια που το ανέλαβε μπροστά στο δ/ντή μου ζήτησε κάτι να της γράψω στον ηυ και της είπα ότι δε μπορώ και να το κάνει η ίδια αφού ανέλαβε το τεστ. Και μου απάντησε ' και ποιος θα το κάνει αν δε το κάνεις εσύ;'......!!!! και της απάντησα ' δε ξέρω πάντως ΟΧΙ εγώ'. Ο δ/ντής πήρε το μέρος μου.

Είναι από τις λίγες φορές που έχω πει όχι. Κακώς.

poursali

μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Keep Growing

Από την φυσική γνωρίζουμε ότι, η εικόνα προηγείται του ήχου.
Για παράδειγμα, όταν πέφτει ένα αστροπελέκι, σε ποιον γίνεται πρώτα αντιληπτό;
Σε αυτόν που βρίσκεται έξω στην αλάνα ή σ' αυτόν που βρίσκεται σε εσωτερικό χώρο χωρίς παράθυρα;   

Βέβαια, αυτός που βρίσκεται έξω, κινδυνεύει να σκοτωθεί από το αστροπελέκι, ενώ ο άλλος νοιώθει πάντοτε την ασφάλεια του κλειστού δωματίου χωρίς παράθυρα.

http://www.youtube.com/watch?v=xUi38CrRN1Q&feature=player_embedded
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

ntzios kostas

#464
H χώρα χρειάζεται και την βοήθεια των καλλιτεχνών μας και των πνευματικών ανθρώπων μας που βρισκονται στην υφήλιο. Απορώ που δεν τους έχω ακούσει τόσο καιρό.


http://www.youtube.com/watch?v=dhk0ckaCxDI&NR=1

http://www.youtube.com/watch?v=LGQLuclvFjc&feature=related
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...