World of Goo σε thin clients

Ξεκίνησε από apanagio, 23 Ιαν 2012, 02:09:35 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

apanagio

Γεια σας,
Προσπαθώ να τρέξω το Worls of Goo demo στους thin clients και δεν τα καταφέρνω. Το παιχνίδι τρέχει στους fat και στον server.
Το log file του παιχνιδιού μετά την εκτέλεση λέει τα παρακάτω:
[t=0.00] Loading persistent data...
[t=0.00] No supported language found for locale el_GR.UTF-8.
[t=0.00] Primary language: en
[t=0.00] InhibitGnomeScreensaver destructor: killing child process 6739...

Libraries used:
	linux-gate.so.1 =>  (0x00894000)
	librt.so.1 => /lib/tls/i686/cmov/librt.so.1 (0x00a21000)
	libGL.so.1 => /usr/lib/mesa/libGL.so.1 (0x00576000)
	libGLU.so.1 => /usr/lib/libGLU.so.1 (0x00110000)
	libSDL-1.2.so.0 => ./libs32/libSDL-1.2.so.0 (0x00f35000)
	libSDL_mixer-1.2.so.0 => ./libs32/libSDL_mixer-1.2.so.0 (0x00a87000)
	libstdc++.so.6 => /usr/lib/libstdc++.so.6 (0x00181000)
	libm.so.6 => /lib/tls/i686/cmov/libm.so.6 (0x00d26000)
	libc.so.6 => /lib/tls/i686/cmov/libc.so.6 (0x00277000)
	/lib/ld-linux.so.2 (0x0043d000)
	libpthread.so.0 => /lib/tls/i686/cmov/libpthread.so.0 (0x00934000)
	libdl.so.2 => /lib/tls/i686/cmov/libdl.so.2 (0x00ff5000)
	libX11.so.6 => /usr/lib/libX11.so.6 (0x005db000)
	libXext.so.6 => /usr/lib/libXext.so.6 (0x003d1000)
	libXxf86vm.so.1 => /usr/lib/libXxf86vm.so.1 (0x0077a000)
	libXdamage.so.1 => /usr/lib/libXdamage.so.1 (0x003e1000)
	libXfixes.so.3 => /usr/lib/libXfixes.so.3 (0x0087d000)
	libdrm.so.2 => /lib/libdrm.so.2 (0x00e25000)
	libgcc_s.so.1 => /lib/libgcc_s.so.1 (0x003e5000)
	libxcb.so.1 => /usr/lib/libxcb.so.1 (0x00d57000)
	libXau.so.6 => /usr/lib/libXau.so.6 (0x00eff000)
	libXdmcp.so.6 => /usr/lib/libXdmcp.so.6 (0x00404000)

Output of glxinfo:
X Error of failed request:  BadRequest (invalid request code or no such operation)
  Major opcode of failed request:  136 (DRI2)
  Minor opcode of failed request:  1 (DRI2Connect)
  Serial number of failed request:  18
  Current serial number in output stream:  18
name of display: 10.71.181.129:7.0


Κάτι παίζει μαλλον με το glx, πάντως στον server και χωρίς εγκατεστημένο το glxinfo (πακέτο:mesa-utils) το παιχνίδι τρέχει κανονικά.
Έχετε καμιά ιδέα;

alkisg

Το glx είναι για επιτάχυνση 3D. Δυστυχώς η επιτάχυνση 3D μέσω δικτύου είναι αργή, οπότε ακόμα κι αν ο driver των clients σου υποστηρίζει όλα τα απαραίτητα για επιτάχυνση μέσω δικτύου, πάλι οι 3D εφαρμογές θα πάνε τόσο αργά που θα είναι άχρηστες.

Άρα αν το world of goo χρησιμοποιεί opengl ξέχασέ το στους thin, εκτός αν το βάλεις ως localapp.
Από την άλλη, εφαρμογές που θέλουν μόνο 2D acceleration και όχι 3D πάνε μια χαρά.