Θέματα Πανελληνίων 2019

Ξεκίνησε από clitos, 11 Ιουν 2019, 10:17:41 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

clitos

Τα θέματα τα σημερινά!
Με μια πρώτη άποψη το θέμα Δ είναι για πολύ καλα διαβασμένους μαθητές ( Ουρά), ή κάνω λάθος?

https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2019/EXETASEIS-2019/them_progyp_epal_c_hmer_190611.pdf

clitos

Εν ταχει:
Α1 ΛΣΛΣΣ
Α2 1δ 2γ 3α 4β
Α3
1 100
2 3
3'w'
4write
5str
6close

A4 γ

Β1
α) ΑΜ
β) def perasa_mathima(self,p):
          self.credits+=p
γ) foititis1=Foititis(103,'Kvnstantinou',0)
δ)foititis1.perasa_mathima(5)

B2  1 55 34 5 2 2
      1 2 55 34 5 2
      1 2 2 55 34 5
      1 2  2 5 55 34
      1 2  2 5 34 55

B3 το χ ειναι 100
το τοπικο χ ειναι 2
το χ ειναι ακομα 100





polikarpos

#2
προχειρη λύση
ΘΕΜΑ Γ
plithos =0
Sum =0.0
min_epidosi =200
#Γ1

for  i in range(35):
     onoma= raw_input('Δώστε ')
     prosp= 1
     epidosi= input('Δώστε')   
     while prosp <=4 and epidosi >180:
           epidosi= input('Δώστε')   
           prosp += 1
#Γ2
      print onoma
      if epidosi<=180:
              print epidosi
              #Γ3
              plithos+=1
              Sum += epidosi
       else:
              print "ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ"
#Γ4
    if  epidosi<= min_epidosi or i==0:
            min_epidosi = epidosi
            min_onoma = onoma

#Γ3
print plithos
print Sum/plithos
#Γ4
print min_onoma
print min_epidosi
www.sepchiou.gr
moodle.sepchiou.gr
museum.sepchiou.gr

dimitra

Προσωπικά μου φάνηκαν δύσκολα, ειδικά το θέμα Δ (εμένα μου πήρε κανά τέταρτο να το σκεφτώ και να το γράψω, άρα στα παιδιά...). Παραθέτω μια λύση, την έγραψα στα γρήγορα και σίγουρα δεν είναι η βέλτιστη. Χρησιμοποίησα επιπλέον λίστες για ευκολία, ξέρω ότι γίνεται και χωρίς αυτές. Συγγνώμη για τα greeklish.

w=input("Plithos vagoniwn: ")
v=input("Ogkos kivotiou: ")
QUE=[]
while v!=0:
	QUE.append(v)
	v=input("Ogkos kivotiou: ")

l1=[] #synoliko varos kivotiwn gia kathe vagoni
l2=[] #plithos kivotiwn gia kathe vagoni
wagon=1
while wagon<=w and QUE!=[]:
	s=0;pl=0
	kivotio=QUE[0]
	while s+kivotio<=2000 and QUE!=[]:
		QUE.pop(0)
		s+=kivotio
		pl+=1
		if QUE!=[]:
			kivotio=QUE[0]
	l1.append(s)
	l2.append(pl)
	wagon+=1
for i in range(len(l1)):
	print "To vagoni", i+1, "metefere", l2[i], "kivotia, synolikou varous", l1[i]
if QUE==[]:
	s=0
	for i in range(len(l1)):
		s=s+l1[i]
	print "Xrisimopoihthikan", len(l1), "vagonia, ta opoia meteferan kivotia synolikou ogkou", s
else:
	s=0
	for i in range(len(QUE)):
		s+=QUE[i]
	print "Paremeinan stin apothiki", len(QUE), "kivotia, synolikou ogkou", s
Ενιαίο, δημόσιο και δωρεάν δωδεκάχρονο σχολείο.

polikarpos

www.sepchiou.gr
moodle.sepchiou.gr
museum.sepchiou.gr

tkon

Μάλλον η επιτροπή με τα σημερινά θέματα δεν θέλει την ειδικότητά μας

socnafs

Κατεβητε απο το καλαμι οσο ειναι νωρις...

tvroch

Κατω απο άλλες συνθηκες δεν θα ειχα καμμια αντιρρηση για δύσκολα θεματα αλλά υπαρχουν κοινες σχολές με τις αλλες ειδικοτητες απο την μια και το μικρο μηχανογραφικο μας περιεχεται αυτουσιο στο τομεα της ηλεκτρολογιας απο την άλλη... Με αυτο το τροπο τα δύσκολα θέματα δημιουργούν αθεμιτο ανταγωνισμο εις βαρος των μαθητων ΜΑΣ και αυτο προσωπικα ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΔΕΧΘΩ...

Δεν γίνεται να βλεπεις τους μαθητες που σημερα εγραψαν ΑΟΔ να βγαινουν και να μιλουν για χαλαρο 18αρι και τους μαθητες που εδιναν Προγραμματισμο να παλευουν μεχρι τέλους για ενα πολυ χαμηλοτερο βαθμο...

socnafs

Ευτυχως στην κοινη ομαδα ο συντελεστης 3.5 ειναι στην γλωσσα και τα μαθηματικα

seibei

#9
Πραγματικά το παράκαναν στο 4ο. Αναμένω μεγάλο μακελειό εκεί. Είναι από την άλλη 4ο θέμα...

Μια παρατήρηση για το 3ο Σ/Λ. "Κάθε συνάρτηση όταν κληθεί επιστρέφει πάντα μια τιμή".
'Αστοχο θέμα, καθώς η απάντηση Σ είναι στην πραγματικότητα η σωστή και όχι η Λ όπως απλοποιητικά παρουσιαζεται στο βιβλίο της Β'. 'Επρεπε να το αποφύγουν.

Νομίζω πως τα βιβλία της Β και Γ πρέπει να αντικατασταθούν από 1 ενιαίο βιβλίο. Το πρώτο μισό για την Β και το 2ο μισό για την Γ. Δεν βρίσκω το λόγο να καλύπτεται τόσο μεγάλο μέρος της γλώσσας στην Β από ένα βιβλίο στην πραγματικότητα 80 σελίδων και να επαναλαμβάνονται τα ίδια πάλι στην Γ.

seibei

Παράθεση από: tvroch στις 11 Ιουν 2019, 02:28:53 ΜΜ
Κατω απο άλλες συνθηκες δεν θα ειχα καμμια αντιρρηση για δύσκολα θεματα αλλά υπαρχουν κοινες σχολές με τις αλλες ειδικοτητες απο την μια και το μικρο μηχανογραφικο μας περιεχεται αυτουσιο στο τομεα της ηλεκτρολογιας απο την άλλη... Με αυτο το τροπο τα δύσκολα θέματα δημιουργούν αθεμιτο ανταγωνισμο εις βαρος των μαθητων ΜΑΣ και αυτο προσωπικα ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΔΕΧΘΩ...

Δεν γίνεται να βλεπεις τους μαθητες που σημερα εγραψαν ΑΟΔ να βγαινουν και να μιλουν για χαλαρο 18αρι και τους μαθητες που εδιναν Προγραμματισμο να παλευουν μεχρι τέλους για ενα πολυ χαμηλοτερο βαθμο...

Τα ίδια είχαμε και πέρσι... Και εμένα μου φαίνεται εντελώς παράλογο να εξετάζονται δυο μαθητές για την ίδια θέση σε διαφορετικά μαθήματα.
Θα έπρεπε να γίνεται κανονικοποίηση των βαθμολογιών αλλά κάτι τέτοιο ακούγεται μάλλον σαν επιστημονική φαντασία...


bugman

Στη python οι συναρτήσεις μπορούν να κληθούν ως διαδικασίες. Άρα μπορούν να κληθούν χωρίς να επιστρέψουν τιμή. Αν όμως μια πρόταση έλεγε αν μια συνάρτηση δεν επιστρέφει τιμή σε έκφραση τότε θα ήταν λάθος. Στη ΓΛΩΣΣΑ της ΑΕΠΠ δεν καλούμε συναρτήσεις ως διαδικασίες οπότε εκεί η απάντηση σε ίδια πρόταση με αυτή  της εξέτασης θα ήταν Λάθος.

karinakis

Κυριολεκτικά η επιτροπή το παράκανε σήμερα με το 4ο ζήτημα...Εκτός από ένα δύσκολο ζήτημα εμένα προσωπικά μου φάνηκε ένα θέμα που στην διατύπωσή του ήταν μπερδεμένο γεγονός που αύξανε τον βαθμό δυσκολίας του κατακόρυφα.... Μου φαίνεται εκεί στην επιτροπή δεν έχουν γνώση σχετικά με το επίπεδο των μαθητών στο ΕΠΑΛ...και φυσικά δεν δέχομαι ότι επειδή δίνει πρόσβαση σε πανεπιστήμια πρέπει να υπαρχει αυτή η αντιμετώπιση στους μαθητές του Τομέα Πληροφορικής. Ακόμη και οι καλά διαβασμένοι μαθητές έπαιρναν απλά τις μονάδες του ερωτήματος Δ1 (σύνολο 5) και από κει και πέρα έπρεπε κυριολεκτικά να "ιδρώσουν" και μάλιστα πολύ για κάτι περισσότερο. Αν ένα τέτοιο θέμα δινόταν στα ΓΕΛ στο αντίστοιχο μάθημα θα γινόταν χαμός τώρα.... Λυπάμαι....

clitos

Μια άλλη κατηγορία συναρτήσεων είναι:
α) αυτές οι οποίες, όταν κληθούν, επιστρέφουν αποτέλεσμα (κάποια τιμή)
β) εκείνες που δεν επιστρέφουν κάποια τιμή (κενές/void συναρτήσεις), αλλά
εκτελούν ενέργειες μέσω των εντολών τους. Οι κενές αυτές συναρτήσεις
μπορεί να εμφανίζουν αποτέλεσμα στην οθόνη ή να έχουν κάποιο άλλο απο-
τέλεσμα, αλλά δεν επιστρέφουν κάποια τιμή.
Από το βιβλίο της Γ τάξης σελίδα 109.

clitos

Το πρόβλημα είναι η μη κοινή αντιμετώπιση σε όλες τις ειδικότητες που εφόσον μιλάμε για κοινές θέσεις έχει νόημα.
Από κει και πέρα δεν είμαι σίγουρος για το νόημα του Δ θέματος αν και τα υπόλοιπα μου φάνηκαν πιο εύκολα από πέρυσι ,ειδικά το Β θέμα ...