Θέμα 1

Ξεκίνησε από evry, 12 Ιουν 2019, 09:34:42 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

cets89

Παράθεση από: gbougioukas στις 12 Ιουν 2019, 02:45:15 ΜΜ
Από αυτά που λέει το βιβλίο, οι μόνες πράξεις των δομών δεδομένων που δεν εφαρμόζονται στους πίνακες είναι δύο: η διαγραφή και η εισαγωγή (λόγω του ότι ο πίνακας είναι στατική δομή δεδομένων). Οι υπόλοιπες, τουλάχιστον λόγω έλλειψης επαρκούς δικαιολόγησης στο βιβλίο, θα πρέπει να θεωρηθούν σωστές απαντήσεις για το Α2.
Συμφωνώ!
As soon as an Analytical Engine exists, it will necessarily guide the future course of the science. Whenever any result is sought by its aid, the question will then arise--
By what course of calculation can these results be arrived at by the machine in the shortest time?
--CHARLES BABBAGE (1864)

pvs

Επιτρέψτε μου τώρα που έχουμε ηρεμήσει όλοι μας να κάνω ξανά την ίδια ερώτηση,
στα διαγράμματα της όσο και της μέχρις_ότου οι λέξεις ΝΑΙ ΟΧΙ Ή Α, Ψ αντί για τις λέξεις ΑΛΗΘΗΣ, ΨΕΥΔΗΣ θα βαθμολογηθούν το ίδιο ή είναι λάθος? Προσωπικά θεωρώ ότι είναι σωστές αλλά θα ήθελα και τη γνώμη σας. Σας ευχαριστώ όλους

Λαμπράκης Μανώλης

Γιατί να κοπεί κάτι με το Ναι ή Όχι ?? δε νομίζω  ... εγώ πάλι θα ρωτούσα κάτι που δεν έχει ρωτήσει κάποιος... πως θα πρέπει να συμβολίσει κάποιος όλες τις "εντολές" μέσα στην επανάληψη με ένα σχήμα ?? ορθογώνιο παραλληλόγραμμο  ?? κάποιοι μαθητές ρώτησαν "και αν έχει Διάβασε πχ δεν θέλει πλάγιο ??" .. υποθέτω δεν πρέπει να κοπεί κάτι όπως και να το έκαναν ..

elenitaaaaa

Η επιλογή του ορθογωνίου γίνεται από τους συγγραφείς του βιβλίου. Υπάρχει δηλαδή στη θεωρία του βιβλίου μαθητή. Το αν θα κοπούν μονάδες για άλλο σχήμα, υποθέτω εξαρτάται και λίγο από τον βαθμολογητή και το βαθμολογικό κέντρο.

Βασίλης Παπαχρήστος

Μια ερώτηση κι από εμένα. Τι θα κοστίσει περίπου σε κάποιον μαθητή που έχει κάνει την κωδικοποίηση στο Α5 σε αλγόριθμο;

Λαμπράκης Μανώλης

Παράθεση από: elenitaaaaa στις 12 Ιουν 2019, 07:18:38 ΜΜ
Η επιλογή του ορθογωνίου γίνεται από τους συγγραφείς του βιβλίου. Υπάρχει δηλαδή στη θεωρία του βιβλίου μαθητή. Το αν θα κοπούν μονάδες για άλλο σχήμα, υποθέτω εξαρτάται και λίγο από τον βαθμολογητή και το βαθμολογικό κέντρο.

Συμφωνώ, στο βιβλίο σελ 36 (στην εκδοση που έχω εγώ), υπαρχει η εκτέλεση πράξεων είναι σε παραλληλόγραμμο ... έτσι όμως δεν περιορίζουμε τις εντολές μόνο σε εκχώρηση τιμής ?  νομίζω δεν είναι παράλογο να βάλει κάποιος πχ και ορθογώνιο και πλάγιο για να καλύψει όλες τις περιπτώσεις .. νομίζω μπερδεύει ..

gbougioukas

Παράθεση από: Λαμπράκης Μανώλης στις 12 Ιουν 2019, 08:22:24 ΜΜ
Συμφωνώ, στο βιβλίο σελ 36 (στην εκδοση που έχω εγώ), υπαρχει η εκτέλεση πράξεων είναι σε παραλληλόγραμμο ... έτσι όμως δεν περιορίζουμε τις εντολές μόνο σε εκχώρηση τιμής ?  νομίζω δεν είναι παράλογο να βάλει κάποιος πχ και ορθογώνιο και πλάγιο για να καλύψει όλες τις περιπτώσεις .. νομίζω μπερδεύει ..

Δεν θα πρέπει να κοπεί βαθμός γι' αυτό. Αν έγραφα εγώ εξετάσεις, στον βαθμό που ο δεδομένος κώδικας έχει την μεταγλωσσική περιγραφή (και όχι έγκυρο κώδικα) "εντολές", θα έβαζα στο διάγραμμα την εξίσου μεταδιαγραμματική περιγραφή "εντολές" (απλά το κείμενο χωρίς σχήμα).
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

evry

Παράθεση από: gbougioukas στις 12 Ιουν 2019, 02:45:15 ΜΜ
Από αυτά που λέει το βιβλίο, οι μόνες πράξεις των δομών δεδομένων που δεν εφαρμόζονται στους πίνακες είναι δύο: η διαγραφή και η εισαγωγή (λόγω του ότι ο πίνακας είναι στατική δομή δεδομένων). Οι υπόλοιπες, τουλάχιστον λόγω έλλειψης επαρκούς δικαιολόγησης στο βιβλίο, θα πρέπει να θεωρηθούν σωστές απαντήσεις για το Α2.

Συμφωνώ να θεωρηθούν σωστές αφού το βιβλίο εκεί οδηγεί, αλλά ο διαχωρισμός δομών όταν μιλάμε για στατικούς πίνακες (για τους λόγους που εξήγησα παραπάνω) έχει θέμα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gbougioukas

Παράθεση από: Βασίλης Παπαχρήστος στις 12 Ιουν 2019, 07:52:15 ΜΜ
Μια ερώτηση κι από εμένα. Τι θα κοστίσει περίπου σε κάποιον μαθητή που έχει κάνει την κωδικοποίηση στο Α5 σε αλγόριθμο;

Θεωρώ δεν είναι ουσιαστικό σφάλμα. Ίσως κάποιοι μπερδεύτηκαν επειδή στην εκφώνηση χρησιμοποιεί την έκφραση "αλγόριθμος" (πολλαπλασιασμού αλά ρωσικά), αλλά στο τέλος το ζητάει σε Γλώσσα.  Προσωπικά θα έκοβα το πολύ 0,5 βαθμούς (στους 10 που είναι το ερώτημα)
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

Sergio

Εφοσον είναι αλγοριθμικά σωστή η λύση που δίνεται, έστω και σε ψευδοκώδικα, εγώ θα έκοβα μία μονάδα για λαθεμένη ερμηνεία της εκφώνησης..
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

ntzios kostas

Προσωπικά τίποτα. Άλλωστε η μοναδική διαφορά είναι το τμήμα δηλώσεων και στο συγκεκριμένο πρόβλημα δεν μπορεί να γίνει από τη στιγμή που είναι τμήμα προγράμματος.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

gthal

Κάποιος μαθητής μου έδωσε Διάγραμμα Ροής κατά λαθος
Τι λέτε για αυτό ;
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: gthal στις 13 Ιουν 2019, 12:55:53 ΠΜ
Κάποιος μαθητής μου έδωσε Διάγραμμα Ροής κατά λαθος
Τι λέτε για αυτό ;

Εννοείς για το Α5! Ένας κι από μένα!

Γενικά οι μαθητές έχουν μια δυσκολία με την ανάγνωση και κατανόηση του γραπτού λόγου... Άλλα διαβάζουν κι άλλα καταλαβαίνουν, ενώ πολλές φορές διαβάζουν στο περίπου προσπαθώντας να "σκανάρουν" βιαστικά το κείμενο για σκόρπιες λέξεις κλειδιά και προφανώς ξεφεύγουν πράγματα.

Βασίλης Παπαχρήστος

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 13 Ιουν 2019, 05:31:43 ΜΜ
Εννοείς για το Α5! Ένας κι από μένα!

Γενικά οι μαθητές έχουν μια δυσκολία με την ανάγνωση και κατανόηση του γραπτού λόγου... Άλλα διαβάζουν κι άλλα καταλαβαίνουν, ενώ πολλές φορές διαβάζουν στο περίπου προσπαθώντας να "σκανάρουν" βιαστικά το κείμενο για σκόρπιες λέξεις κλειδιά και προφανώς ξεφεύγουν πράγματα.
Τεράστια αλήθεια. Πλέον έχω καταλήξει να λέω στους μαθητές μου, ιδίως στα προγράμματα των θεμάτων Γ και Δ, ότι το δύσκολο είναι να καταλάβετε τι σας ζητάει να κάνετε, το εύκολο θα είναι να το κάνετε.

andreas_p

Χάθηκαν τα ελληνικά !
Μεταξύ  survivor - power of love και εξάρτησης απ' την όποιας μορφής  οθόνη !
Το θέμα είναι κυρίως γλωσσικό !!!
Πολλές φορές αισθάνομαι  ... φιλόλογος  !

Α.Π.