Θέμα 3ο Ημερησίων

Ξεκίνησε από EleniK, 30 Μαΐου 2008, 11:55:29 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

bagelis

Α) Ο μαθητής είτε κάνει διαδικασία είτε συνάρτηση είναι ΣΩΣΤΟ!!!
Β) Ο μαθητής είτε χρησιμοποιήσει πίνακες είτε όχι είναι και πάλι ΣΩΣΤΟ!!!

Που είναι το λάθος δηλαδή σε κάθε μία από τις παραπάνω περιπτώσεις??? Δεν τρέχει??? Δεν βγάζει σωστά αποτελέσματα??? Πόσες φορές τα έχουμε συζητήσει αυτά???

EleniK

Αντρέα καταλαβαίνεις λοιπόν....

Δεν φταίνε τα παιδάκια, αλλά η εκφώνηση και αυτοί που την συνέταξαν. Δεν είναι σωστό να κόψεις καμία μονάδα ουτε απο το Θ3, ούτε απο το Θ2, ούτε οπουδήποτε. Δεν φταίνε οι μαθητές.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

andreas_p

Να τη δω και να την παραλάβω (τη διευκρίνηση).

Και πάλι με δεδομένη τη διευκρίνηση, η διαδικασία, δεν παύει να "βαραίνει" το γραπτό .

Ας προσέχει στο εξής  η επιτροπή τη διατύπωση των θεμάτων.

π.χ. η διατύπωση του Θ4 (για τον μηδενσμό του ΠΛ[16,3] ) τη θεωρώ άστοχη και απαράδεκτη.  Ήθελε να κατευθύνει τον μαθητή προς μια συγκεκριμένη λύση.  Το ερώτημα γ. μπορεί να απαντηθεί και χωρίς το ... "αφού προηγουμένως πρέπει να μηδενιστεί".

Ανδρέας

EleniK

αυτο λέω, ότι δεν φταίνε οι μαθητές εδώ αλλα η επιτροπή, δεν πρεπει να την πληρώσουν οι μαθητές.
Ελένη Κοκκίνου
Καθηγήτρια Πληροφορικής, ΠΕ19

xalastras

μα γιατι να κοπουν μοναδες για τη διαδικασια?  :'(

Πουθενα δεν σε περιοριζει στον αριθμο των παραμετρων :'(

Λειτουργεί ή όχι η διαδικασία ; Από πότε υπάρχει "σωστότερη" απάντηση;
Μαθηματικά κατεύθυνσης έλυσα ως εξής το Θ3δ:

f"(x)>0 αρα η f στρεφει κοιλα ανω, άρα για κάθε Xo η f(x) βρίσκεται πάνω απο την εφαπτομένη στο Xo
αρα f(x) >= g(x)  όπου g(x) η εφαπτομένη στο Xo δλδ
f(x) >= f'(xo)(x-xo)+f(xo) . Επισης , η ισότητα ισχύει μόνο στην περίπτωση που x=xo οπότε για κάθε χ<>χο ισχύει
f(x) > f'(xo)(x-xo)+f(xo) και αφού κάθε στιγμή ισχύει χ<>χ+1 , η f(x) βρισκεται πανω απο την εφαπτομενη στο χ+1. Δηλαδή για χο=χ+1 εχουμε f(x)>f'(x+1)(-1)+f(x+1) ή f'(x+1)>f(x+1)-f(x) .
Σαφώς η καταλληλότερη λύση (και αυτή που είχαν στο μυαλό τους τα μέλη της επιτροπής) ήταν το Θεώρημα Μέσης Τιμής αλλά γιατί να κοπούν μονάδες? Είναι ή δν είναι σωστή η λύση. Δεν σας καταλαβαίνω εσάς τους "επιστήμονες" που κρίνετε την κριτική σκέψη των μαθητών όσον αφορά την αποδοτικότητα της λύσης που προτείνουν (γιατί και οι δύο λύσεις είναι εξίσου λειτουργικές) και ειδικά όταν δεν υπάρχει κατεύθυνση προς    μία συγκεκριμένη λύση.
Η εκφώνηση ζητάει υποπρόγραμμα που να δέχεται ως είσοδο την κατηγορία και τις ημέρες ενοικίασης. Ε αυτά δέχεται ως είσοδο και η διαδικασία , έχει σημασία αν έχει κι άλλη μία παράμετρο? Ξεφεύγει σε κάτι από τα ζητούμενα?

Στην τελική ας μας μαθαίνατε , εσείς οι καθηγητές που θα πάτε τώρα να βαθμολογήσετε και να κόψετε μονάδες έτσι , να αξιολογούμε και να κρίνουμε το "κατάλληλο" υποπρόγραμμα , ή τον "κατάλληλο" αλγόριθμο. Δεν θα χαρακτηρίσω τη συμπεριφορά σας αντιεπιστημονική , αλλά σίγουρα εκτός των πλαισίων που έχουν τεθεί (και αναφέρομαι στα όρια του μαθήματος της ΑΕΠΠ) .

Αυτά από έναν αγανακτισμένο υποψήφιο.




GEG

Καλημέρα σε όλους,

Νομίζω τα εξής

1) Εφόσον γίνει με ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ και η διαδικασία έχει τις σωστές τυπικές παραμέτρους και δεν έχει μέσα ΓΡΑΨΕ για να εμφανίζει την υπολογισθείσα χρέωση τότε πρέπει να πάρει όλες τις μονάδες.
2) Όσον αφορά την χρήση πινάκων επειδή το βιβλίο αναφέρει κάποια μειονεκτήματα από την χρήση τους εδώ ίσως στο τέλος να αφαιρούσα 2-3 μόρια συνεκτιμώντας όμως το όλο γραπτό του μαθητή.....Θα μπορούσε εδώ στην εκφώνηση να αναφέρεται ρητώς ότι δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν πίνακες.

Η διατύπωση το κατάλληλο παραπέμπει (για πολλούς) στην επιλογή του καταλληλότερου υποπρογράμματος που κατα την ΔΤ1 (§10.4  σελ. 109) είναι η συνάρτηση. Δεν νομίζω ότι η εκφώνηση υπαγορεύει ντε και καλά τι ειδους υποπρόγραμμα να κατασκευαστεί. Απλά λέει να κατασκευάσετε ένα σωστό υποπρόγραμμα όπως αυτό περιγράφεται στο ερώτημα 1.β.ιι

Απλά η λέξη ΚΑΛΕΙ πιστεύω έσπρωξε τους περισσότερους μαθητές να χρησιμοποιήσουν ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ αν και από προσωπική εμειρία πιστεύω ότι οι περισσότεροι μαθητές αρέσκονται στη χρήση ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ αντί συνάρτησησης....τη θεωρούν ποιό προσιτή μάλλον.

----------
Hey! It compiles! Ship it! :-)

Juan

Κάτι άλλο:
2 μαθητές μου έκαναν διαδικασία. Στη διαδικασία περνούσαν σαν παραμέτρους, τους μετρητές για τα οικολογικά και συμβατικά αυτοκίνητα. Η ενημέρωση των μετρητών γινόταν λοιπόν στη διαδικασία. Τι λέτε γι'αυτό; Αφαιρείτε τίποτα;

ntzios kostas

Για να μην αγχώνουμε τον φίλο μας, η χρήση της διαδικασία αντί της συνάρτησης θα πάρει όλες τις μονάδες. Για να του επιβεβαιώσω αυτήν την άποψη, οι ενδεικτικές λύσεις που ήρθαν στο βαθμολογικό μου, όπου εξέταζα φυσικούς αδυνάτους, το υποπρόγραμμα ήταν με διαδικασία.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

pav_rod

Ένας μαθητής μου στο 3ο θέμα λόγω ας πούμε "τύφλωσης" έκανε το πρόγραμμα χωρίς να χρησιμοποιήσει τη ΓΙΑ (χωρίς καθόλου επανάληψη). Το πρόγραμμά του όπως και το υπορόγραμμά του κατά τα άλλα είναι σωστά περιλαμβάνοντας τις δηλώσεις, τους μετρητές, καλώντας σωστά τη συνάρτηση κλπ. Δηλαδή του λείπουν οι εντολές Για i από 1 μέχρι 30 και το Τέλος_επανάληψης. Προφανώς αγνόησε το "30 αυτοκίνητα" (?).

Πόσα μόρια πιστεύετε ότι θα χάσει; Θα εκτιμούσα και τις απόψεις διορθωτών.
ΠΕ 19
MSc καθηγητής Πληροφορικής

Vangelis

Ήρθε μήνυμα απο την Επιτροπή ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί οποιοδήποτε τύπου υποπρόγραμμα, άρα εκεί δεν υπάρχει πρόβλημα.
Μάλιστα στις ενδεικτικές λύσεις χρησιμοποιήσαν Διαδικασία.
Επίσης στις ενδεικτικές λύσεις έχει χρησιμοποιηθεί σαν όνομα μεταβλητής το Η άρα ούτε και εκέι θα υπάρξει πρόβλημα   

panosz

Παράθεση από: panosz στις 31 Μαΐου 2008, 11:04:27 ΜΜ
Καλησπέρα,

Μαθητής μου δήλωσε τη χρέωση πραγματική όπως και την μεταβλητή που χρησιμοποίησε για να την εμφανίσει.

Πιστεύετε ότι είναι λάθος???

Ευχαριστώ για το χρόνο σας

Μήπως έχετε να κάνετε κάποια παρατήρηση??
Ευχαριστώ
Panos

petrosp13

Συνηθίζεται η τελική χρέωση να είναι πραγματική, αλλά με παρατήρηση των δεδομένων σε αυτό το θέμα, προέκυπτε ακέραια
Εγώ, πάντως, δεν θα έκοβα μονάδες
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

panosz

Παράθεση από: petrosp_13 στις 02 Ιουν 2008, 11:44:46 ΠΜ
Συνηθίζεται η τελική χρέωση να είναι πραγματική, αλλά με παρατήρηση των δεδομένων σε αυτό το θέμα, προέκυπτε ακέραια
Εγώ, πάντως, δεν θα έκοβα μονάδες

Ευχαριστώ
Panos

gpapargi

Παρατήρησε ότι τα διαστήματα ημερών είναι από 1-7 και μετά 8-15. Αν υπήρχε περίπτωση να δοθεί δεκαδικός αριθμός ημερών τότε η εκφώνηση θα είχε τρύπα στο διάστημα 7-8 (δε θα κάλυπτε πχ την περίπτωση 7,2 ημέρες).
Άρα η εκφώνηση υπονοούσε σαφώς ακέραιο αριθμό ημερών. Και επειδή τα γινόμενα και τα αθροίσματα ακεραίων είναι ακέραιοι τότε η χρέωση είναι ακέραιος αριθμός.

Δεν μπορεί κανείς να κόψει τίποτα.

panosz

Παράθεση από: gpapargi στις 02 Ιουν 2008, 12:48:50 ΜΜ
Παρατήρησε ότι τα διαστήματα ημερών είναι από 1-7 και μετά 8-15. Αν υπήρχε περίπτωση να δοθεί δεκαδικός αριθμός ημερών τότε η εκφώνηση θα είχε τρύπα στο διάστημα 7-8 (δε θα κάλυπτε πχ την περίπτωση 7,2 ημέρες).
Άρα η εκφώνηση υπονοούσε σαφώς ακέραιο αριθμό ημερών. Και επειδή τα γινόμενα και τα αθροίσματα ακεραίων είναι ακέραιοι τότε η χρέωση είναι ακέραιος αριθμός.

Δεν μπορεί κανείς να κόψει τίποτα.

Το πρόβλημα δεν είναι τόσο στο διάστημα των ημερών, αλλά στο κόστος που δίνεται σε ευρώ. Η συγκεκριμένη νομισματική μονάδα απαιτεί δεκαδικό μέρος.
Κάποιος θα μπορούσε να σκεφτεί ότι αν αλλάξει το κόστος, θα μπορούσε να γίνει πχ 32,50 €.
Panos