Φορητός Μαθητικός Υπολογιστής

Ξεκίνησε από Σπύρος Δουκάκης, 11 Δεκ 2009, 11:46:34 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Σπύρος Δουκάκης

Η υφυπουργός είπε, λοιπόν,

ΠαράθεσηΛυπούμαι που το λέω, αλλά προβλήματα περιπλοκότητας του λογισμικού αποτρέπουν και εκείνους ακόμη τους μαθητές που έχουν τους φορητούς υπολογιστές να τους χρησιμοποιήσουν σωστά -υπάρχουν και μαθήματα που δεν είναι μέσα στο λογισμικό- και αποτρέπουν βεβαίως τους μη επιμορφωμένους καθηγητές τους από το να τους βοηθήσουν.

http://digi-classroom.gr/bouli.html

ΣΔ

Laertis

Ωραία, ανακαλύψαμε την Αμερική ...
Τι ακολουθεί ; Η ανακάλυψη του ηλεκτρισμού, του τηλέγραφου, του τηλέφωνου κ.α.
Μήπως να αλλάξω το όνομα μου σε Νοστράδαμος ; :laugh:
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

lykos

Μή μπερδευόμαστε, Συνάδελφοι!
Έπρεπε να δουλέψει η αγορά. Αυτό έγινε! Και συνεχίζει να γίνεται ("μπαμπά, να πάρουμε κι' εκτυπωτή";  Μπαμπάς: "..;;..". Μαμά: "Θα πάρουμε! Η Πόπη πήρε της Κικής και μεγάλη οθόνη!!")

Εγώ, χωρίς πλάκα, δυσκολεύομαι να πιστέψω πως το κίνητρο του μέτρου ήταν η μέριμνα για την παιδεία...

stratosg

Εγώ να μη σχολιάσω καλύτερα, απλά μου ήρθαν στο μυαλό κάποιοι στίχοι από τις Τρύπες που λέγανε

Για νέες ήττες για νέες συντριβές
Για όσα ποθείς μονάχα αξίζει να παλεύεις.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

za√‘ag

Παράθεση από: lykos στις 11 Δεκ 2009, 08:26:14 ΜΜ
Μή μπερδευόμαστε, Συνάδελφοι!
Έπρεπε να δουλέψει η αγορά. Αυτό έγινε! Και συνεχίζει να γίνεται ("μπαμπά, να πάρουμε κι' εκτυπωτή";  Μπαμπάς: "..;;..". Μαμά: "Θα πάρουμε! Η Πόπη πήρε της Κικής και μεγάλη οθόνη!!")

Εγώ, χωρίς πλάκα, δυσκολεύομαι να πιστέψω πως το κίνητρο του μέτρου ήταν η μέριμνα για την παιδεία...


Από διαφήμιση με αλουμίνια: "Θα πάρουμε το ίδιο με της κουμπάρας..... είναι και οικονομικά"
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: lykos στις 11 Δεκ 2009, 08:26:14 ΜΜ
Μή μπερδευόμαστε, Συνάδελφοι!
Έπρεπε να δουλέψει η αγορά. Αυτό έγινε! Και συνεχίζει να γίνεται ("μπαμπά, να πάρουμε κι' εκτυπωτή";  Μπαμπάς: "..;;..". Μαμά: "Θα πάρουμε! Η Πόπη πήρε της Κικής και μεγάλη οθόνη!!")

Εγώ, χωρίς πλάκα, δυσκολεύομαι να πιστέψω πως το κίνητρο του μέτρου ήταν η μέριμνα για την παιδεία...


Μάλλον ακόμα μια βιαστική κίνηση χωρίς πολύ μελέτη

Σπύρος Δουκάκης

Υπάρχει και έρευνα!! Ουάου!

http://www.ypepth.gr/survey/index.php?sid=48218

Ψηφιακή Τάξη – ερωτηματολόγιο για τους εκπαιδευτικούς της Α' Γυμνασίου που συμμετέχουν στη Δράση «Ψηφιακή Τάξη»

ΣΔ

Laertis

Αυτό αμαθείς συνάδελφοι λέγεται evaluation και εφαρμόζεται παντού στο Εξωτερικό, αλλά στα Ελληνικά η λέξη αξιολόγηση υπάρχει μόνο στα λεξικά.  ;D

Όταν όμως κάποιος αρμόδιος ανευθυνοϋπεύθυνος αποφασίσει να αποδείξει την Ευρωπαϊκή του ταυτότητα και ότι η Ελλας ανήκει εις τη Δύση και δεν είναι ακόμα βιλαέτι της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, εφαρμόζει την πάντα σωστή, απο εκπαιδευτική και παιδαγωγική άποψη του σωτηρίου έτους 1534, μέθοδο:
(Θα το πω απλοϊκά με ένα παράδειγμα για το καταλάβετε ολοι οι αμαθείς αυνάδελφοι)

- Πως μαθαίνουμε κολύμπι σε έναν άνθρωπο ;
- Τον πετάμε στη θάλασσα και οπότε
                      α) ή θα μάθει να κολυμπά απο ένστικτο
                      β) ή θα πνιγεί, αλλά καλά να πάθει γιατί του άξιζε αφού δεν έχει το ένστικτο της αυτοσυντήρησης

Σε κάθε περίπτωση επιβεβαιώνουμε την μέθοδό μας με ένα χτύπημα στην πλάτη του εκπαιδευόμενου  αν επιζήσει ή κάνοντας το σταυρό μας με τη συνοδεία της φράσης "Θεός σχωρέσ'τον" αν πνιγεί.
Η μέθοδος αυτή εφαρμόζεται αρκετά συχνά στην Ελλάδα και αποκτά συνεχώς καινούριους οπαδούς και υποστηρικτές. Είναι δε γνωστή με το όνομα "Στου κασίδι το κεφάλι".

Για περισσότερα και για όσους ενδιαφέρονται μπορώ να ετοιμάσω μια πρόχειρη εισήγηση
Ευχαριστώ για την υπομονή σας  8)


Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Έχω ξαναγράψει την άποψή μου: όσο παιδεία=χρήματα, μπορεί να ανεβαίνουν οι δείκτες του χρηματιστηρίου ή να κατεβαίνουν τα spreads, αλλά η παιδεία θα αργοβουλιάζει στο βούρκο της...

Δεν αμφιβάλλω για τις καλά προεκλογικά όνειρα των τελευταίων υπουργών παιδείας. Επίσης δε μπορώ να κατηγορήσω κανέναν για τις προθέσεις του. Δε νομίζω να υπήρχε υπουργός που να μην ήθελε να κάνει δώρο υπολογιστές στα παιδιά. Τα όνειρα όμως έγιναν πράξη μόνο εφόσον υπήρχε το σχετικό ευρωπαϊκό κονδύλι, η σχετική ευρωπαϊκή οδηγία, η ανάλογη ευρωπαϊκή διαταγή... Νερόβραστα πράγματα δηλαδή...:-\

Εξηγούμαι: δε νομίζω ότι το πρόβλημα είναι η πολυπλοκότητα του λογισμικού μόνο (δε γνωρίζω κατά πόσο απλούστερο θα μπορούσε να γίνει). Το πρόβλημά μας είναι στην ιστορία μας και στη νοοτροπία μας. Δίνεις σε έναν καθηγητή λάπτοπ επειδή πιστοποιήθηκε στις τπε πριν... 3 χρόνια! έλεος! και δίνεις λάπτοπ σε ένα πρωτάκι που σπάνια είναι τόσο κοντά στην τεχνολογία, που να έχει ανάγκη ένα δικό του λάπτοπ. άσε τα παιδιά να παίξουν και δώσε τα σε μεγαλύτερη ηλικία... όπως ανέφερες λαέρτη, πέταξαν κάποιον στη θάλασσα και του είπαν: κολύμπα, αφού το θεώρημα λέει ότι όποιος είναι στη θάλασσα by default κολυμπάει.

Αχ, Κολοκοτρώνη και Μακρυγιάννη... όποιος έχει διαβάσει τα απομνημονεύματά τους, την ιστορία τους, τα οράματά τους, θα με καταλάβει... Ναι στην τεχνολογία, αλλά όχι έτσι βρε παιδιά! Μπορούσατε και καλύτερα!
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

poursali

και τα παιδια απογοητευονται... "ποτε κυριε θα κανουμε μαθημα με το λαπτοπ μας?"
"κυριε, εμενα ο Πρασοπουλος (λεμε τωρα) δεν μου εβαλε τα προγραμματα, να το φερω να το βαλετε εσεις?" και πεταγονται αλλοι 10 απο πισω "και εγω κυριε, και εγω"

τι να τα πεις... ερχεται και ο συναδελφος και σου λεει τα δικα του...

αχ, αχ αχ... και.... βαχ!
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

Circle

Τα ίδια και σε εμάς! Στην αρχή μάλιστα, τα παιδιά τα έφερναν στο σχολείο με λαχτάρα και όσο δεν τα χρησιμοποιούσαν τόσο απογοητεύονταν.
Ένα μεγάλο ποσοστό των μαθητών κάνει τις δραστηριότητες της πληροφορικής σε αυτό και το φέρνει στο σχολείο ή φέρνει με κάποιον άλλο τρόπο την εργασία του.
Μερικά μηχανήματα έχουν σπάσει (οι οθόνες τους καθώς τα κλείνουν κ δεν προσέχουν) και αρκετά έχουν γεμίσει με ιούς και σκουλήκια!

Όσο για το λογισμικό, εξηγήσαμε πως το αποσυμπιέζουμε, το κάναμε σε μερικά μηχανήματα και οι κάτοχοί τους λειτούργησαν σαν πολλαπλασιαστές και βοήθησαν τους επόμενους.  Αλλά πέρα από το λογισμικό της πληροφορικής σπάνια ασχολούνται τα παιδιά καθώς δεν έχουν γίνει μαθήματα ούτε υπάρχει καθοδήγηση.