ELEOS

Ξεκίνησε από wr250f, 23 Φεβ 2009, 04:29:18 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Δημήτρης Κανάς

Πολλά και ωραία γράφτηκαν στο θέμα αυτό...

Μόνο που πρέπει να είμαστε προσεχτικοί για τις συμβουλές που δίνουμε. Είναι λεπτό ζήτημα και χρειάζεται ΠΡΩΤΑ από ΌΛΑ η συζήτηση μεταξύ μαθητή (ή μαθητές) και καθηγητή (ούτε γονείς, ούτε διευθυντής, ούτε σύμβουλος  κτλ). Για να μπορέσουν να συζητήσουν πρέπει να είναι ψύχραιμοι. Αν πάει το παιδί στο καθηγητή και χρησιμοποιήσει τέτοιες εκφράσεις τότε φυσικά χάνει το δίκιο του (αν το έχει). Η ηλικία δε δικαιολογεί  άσχημους τρόπους και ενέργειες.  Πιστεύω πως τα παιδιά πρέπει να προτείνουν κάποιες λύσεις στον καθηγητή τους και πιστεύω πως το πρόβλημα θα διορθωθεί χωρίς να δημιουργηθεί ένα τόσο μεγάλο θέμα που σίγουρα δε θα ωφελήσει κανέναν. Είμαι σίγουρος πως το μήνυμα το έγραψε ο μαθητής σε μια χρονική στιγμή που δεν ήταν σε θέση να σκεφτεί με ψυχραιμία.

Ας περιμένουμε από το μαθητή την συνέχεια της ιστορίας...

Powered by Elxis : LabSchool.mysch.gr

Σούλας Βασίλης

#16
Εαν η κατάσταση είναι αυτή όπως περιγράφεται από τον μαθητή θα του δώσω κάθε δίκιο να διαμαρτύρεται (δεν συμφωνώ καθόλου βέβαια με κάποιες εκφράσεις του). Η άποψη μου είναι ότι ο πρώτος υπεύθυνος για το τι γίνεται στην τάξη είναι ο καθηγητής. Πιστεύω ο καθηγητής δίνει το ρυθμό και οι μαθητές απλά συντονίζονται και συμπεριφέρονται ανάλογα. Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα να σε θεωρήσει και μάλιστα το σύνολο του τμήματος (όπως εδώ περιγράφεται) ανεπαρκή. Τότε λογικά συμβαίνουν αυτά που αναφέρει ο συνάδελφος κ. Βραχνός και πολλά άλλα που δεν αναφέρει.

ΠαράθεσηΌλη την χρονιά όλοι οι μαθητές δεν δίνουν δεκάρα για το σχολείο, μπορεί ας πούμε την ώρα κάποιου μαθήματος να λύνουν ασκήσεις του φροντιστηρίου και άλλα.
Ξαφνικά λοιπόν στη μέση της χρονιάς που παίρνουν βαθμούς ανακαλύπτουν πως υπάρχει και το σχολείο ειδικά αν δεν έχουν μεγάλους βαθμούς. 

Σε τέτοιες καταστάσεις όπως αυτές που περιγράφει ο μαθητής εγώ προσωπικά δεν θα έριχνα καμμία ευθύνη στους μαθητές και αυτό γιατί όπως ανέφερα παραπάνω τα παιδιά είναι η ορχήστρα και όταν φαλτσάρουν μάλλον φταίει ο μαέστρος.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

Δημήτρης Κανάς

ΠαράθεσηΣε τέτοιες καταστάσεις εγώ προσωπικά δεν θα έριχνα καμμία ευθύνη στους μαθητές και αυτό γιατί όπως ανέφερα παραπάνω τα παιδιά είναι η ορχήστρα και όταν φαλτσάρουν μάλλον φταίει ο μαέστρος.

ΠαράθεσηΌλη την χρονιά όλοι οι μαθητές δεν δίνουν δεκάρα για το σχολείο, μπορεί ας πούμε την ώρα κάποιου μαθήματος να λύνουν ασκήσεις του φροντιστηρίου και άλλα.
Ξαφνικά λοιπόν στη μέση της χρονιάς που παίρνουν βαθμούς ανακαλύπτουν πως υπάρχει και το σχολείο ειδικά αν δεν έχουν μεγάλους βαθμούς.

Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση... Και οι καθηγητές φταίνε αλλά και οι μαθητές.
Powered by Elxis : LabSchool.mysch.gr

gpapargi

Παράθεση από: ntzios kostas στις 24 Φεβ 2009, 05:41:40 ΜΜ

Γιώργο οι εξετάσεις που δίνουν τα παιδιά δεν είναι ολυμπιάδες. Στα θέματά μας μπορεί ένας μαθητής που έχει περάσει ολυμπιάδα πληροφορικής να γράψει λιγότερο από έναν μαθητή που ξεκίνησε φέτος τον προγραμματισμό. Γι' αυτό απαιτούν και καλά κάνουν οι μαθητές το 20. Βλέποντας τα θέματα παλιότερων ετών βλέπουν ότι δεν είναι και ακατόρθωτο να το γράψουν.

Βασικά προτίμησα να μιλήσω για τα μαθηματικά γιατί είδα 20 και στα μαθηματικά κατεύθυνσης.
Πάντως αυτό που γράφεις Κώστα εμένα μου λέει το εξής:
Ότι τα θέματα δεν είναι αυτά που πρέπει και δεν ξεχωρίζουν οι καλοί. Μόνο έτσι γίνεται κάποιος διακεκριμένος σε διαγωνισμούς να γράψει στις πανελλήνιες λιγότερο από κάποιον που ξεκίνησε φέτος. Ο βαθμός έχει χάσει την αξία του. Ο πραγματικά καλός σε επίπεδο διαγωνισμών παίρνει σχολικό βαθμό όσο και ο καλός για τα κυβικά του σχολείου. Δεν είναι όμως ίδιοι. Οι βαθμοί έχουν ισοπεδωθεί.

Ξέρουμε ότι οι καθηγητές χαρίζουν βαθμούς για να σπρώξουν τους μαθητές. Αλλά το να φτάνουμε στο σημείο να θεωρεί ο μαθητής υποχρέωση του καθηγητή το 20 σημαίνει ότι το πράγμα έχει εκτροχιαστεί. 

Ο συγκεκριμένος μαθητής εγώ θα δεχτώ ότι αδικήθηκε στην ΑΕΠΠ. Αλλά δεν μπορώ να μην πιστέψω ότι δεν ευνοήθηκε κάπου αλλού. Είναι δυνατόν να είναι αντικειμενικό το 20 σε όλα τα μαθήματα (μαζί με έκθεση και μαθηματικά κατεύθυνσης);

Το να διαμαρτύρεσαι όταν αδικείσαι και να μη μιλάς όταν ευνοείσαι δείχνει ότι κάπου δεν κοιτάς το δίκαιο αλλά το τι σε συμφέρει. Βέβαια αν κατάλαβα καλά ο ίδιος μάλλον θεωρεί ότι τα εικοσάρια είναι αντικειμενικά, οπότε πάμε σε αυτό που έλεγα για εκτροχιασμό.

Τέλος θα ήθελα να πω ότι όταν όλοι θεωρούν υποχρέωση του σχολείου να βάζει 20 αυτό εξευτελίζει το σχολείο. Και αν το 20 τελικά μπει, μη νομίζετε ότι κανείς σέβεται το σχολείο μετά από κάτι τέτοιο. Όλοι θα συνεχίζουν να πιστεύουν τα ίδια και χειρότερα για το όλο του και μάλιστα οι σχολικοί καθηγητές θα τους έχουν δώσει το δικαίωμα να το κάνουν.  Ας γίνει μια ερώτηση στους μαθητές και τους γονείς «γιατί πάνε τα παιδιά σχολείο στη Γ». Θα σου απαντήσουν «Πάμε σχολείο για να πάρουμε το βαθμό και φροντιστήριο για να μάθουμε». Με το να δεχόμαστε από τους μαθητές να ΑΠΑΙΤΟΥΝ εικοσάρια (χωρίς να αναγνωρίζουν ότι τους χαρίστηκαν)  δείχνει το σχολείο ότι αποδέχεται αυτό το ρόλο.

ntzios kostas

Νομίζω ότι ο μαθητής αυτός δεν έχει τόσο παράπονο για τον βαθμό του, όσο για τον συνδυασμό κακού μαθήματος και αξιολόγησής του.

Παράθεση από: gpapargi στις 25 Φεβ 2009, 10:12:14 ΠΜ
Ας γίνει μια ερώτηση στους μαθητές και τους γονείς «γιατί πάνε τα παιδιά σχολείο στη Γ». Θα σου απαντήσουν «Πάμε σχολείο για να πάρουμε το βαθμό και φροντιστήριο για να μάθουμε». Με το να δεχόμαστε από τους μαθητές να ΑΠΑΙΤΟΥΝ εικοσάρια (χωρίς να αναγνωρίζουν ότι τους χαρίστηκαν)  δείχνει το σχολείο ότι αποδέχεται αυτό το ρόλο.

Για την απάντηση αυτή φταίνε λες οι μαθητές και οι γονείς τους ή το σχολείο.
Πρέπει λοιπόν να βελτιώσουμε τη δουλεία μας να αυτοαξιολογήσουμε πρώτα τους εαυτούς μας και μετά να αξιολογούμε τους μαθητές μας. Αν τη δουλεία μας δεν την κρίνουμε άψογη, τότε δεν έχουμε δικαίωμα να κρίνουμε κανέναν, γιατί ακόμα και εκεί πιθανόν να κάνουμε λάθος.

Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

agelos

#20
Θα συμφωνήσω με τον Γιώργο αν και δουλεύω σε φροντιστήριο και όχι σε σχολείο.Η γνώμη μου είναι ότι οι καθηγητές στο σχολείο προσπαθώντας και πρός τιμήν τους να κρατήσουν το σύστημα των εξετάσεων όσο ποιό αξιοκρατικό γίνεται βάζουν σε όλα τα παιδιά 20 και πολύ καλά κάνουν.Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν.Πρέπει να τους ευχαριστούμε που το κάνουν.Επίσης είναι όντως χαρακτηριστικό της εποχής να νομίζουμε ώς δίκαιο αυτό που μας συμφέρει και επίσης να τα περιμένουμε όλα από τους άλλους και πάντα φταίνε οι άλλοι για ότι ασχημο μας συμβαίνει.Γι αυτό ξαναλέω πρός τον μαθητή.Το μόνο που έχει να κάνει είναι να διαβάσει και να κοιτάξει να πάρει ότι καλύτερο μπορεί από όποιον μπορεί (φροντιστήριο,βοηθήματα κλπ) να του το δώσει,να μην ασχολείται με τους άλλους και όλα θα πάνε καλά.Διότι υπάρχουν και χειρότερα.Πχ στην προκειμένη περίπτωση είναι προφανές σύμφωνα με τα λεγόμενα του μαθητή ότι ο καθηγητής είναι ανεπαρκής.Υπάρχουν όμως και πάρα πολλοί άλλοι καθηγητές,που διδάσκουν λάθος αλλά βάζουν 20.Οπότε πάνε τα παιδιά απροετοίμαστα στην ουσία στις εξετάσεις χωρίς κάν να το ξέρουν.Αυτό το πρόβλημα δεν το έχει ο συγκεκριμένος μαθητής διότι ξέρει ότι ο καθηγητής του είναι ανεπαρκής,οπότε δρά αναλόγως και επομένως έχει πλεονέκτημα.

evry

Σαφώς και πρέπει να γίνουν αυτά που λες, αλλά δεν είναι αυτή η ρίζα του συγκεκριμένου πρόβληματος. Και θα αναφέρω ένα παράδειγμα το οποίο θα μου μείνει και δείχνει πως έχουν μάθει να σκέφτονται οι μαθητές.

Επειδή ασχολούμαι με τα μαθηματικά, πάντα σε όποιο σχολείο και να είμαι "κολλάω" πιο πολύ με τους μαθηματικούς. Στο Λύκειο που ήμουν πέρυσι ήταν ένας φοβερός μαθηματικός, ο οποίος όχι μόνο ήξερε μαθηματικά αλλά και τον τρόπο να τα περάσει στα παιδιά. Όλοι παραδέχονταν ότι είναι ο καλύτερος. Θυμάμαι ότι τα παιδιά της Β Λυκείου ήθελαν όλα να τον έχουν και μάλιστα είχαν πιέσει τον διευθυντή για αυτό. Ακόμα και γονείς είχαν έρθει.

Ξαφνικά στη Γ Λυκείου παρατηρώ μια αλλαγή. Από ότι έμαθα αργότερα πολλοί μαθητές της τεχνολογικής τι έκαναν, περίμεναν μέχρι τελευταία στιγμή να δουν ποιο τμήμα θα πάρει ο καθηγητής ώστε να δουν αν θα διαλέξουν το μάθημα Αρχές Οικονομίας. Τους μαθητές που παίρνουν Αρχές Οικονομίας τους βάζουν πολλά σχολεία σε ξεχωριστά τμήματα όλους μαζί ώστε να τους διευκολύνει στο πρόγραμμα. Αυτό ισχύει για τα τμήματα γενικής παιδείας.
   Ο καθηγητής αυτός λοιπόν πάντα έπαιρνε και ένα τμήμα γενικής και τους έκανε το μάθημα "Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής". Ρώτησα λοιπόν τους μαθητές που το έκαναν αυτό, γιατί το κάνουν αφού είναι πολύ καλός, γιατί θέλουν να τον αποφύγουν και μου είπαν έτσι απλά ότι      ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΕΥΚΟΛΑ 20
           Αυτό είναι το σύστημα, και ελπίζω αυτοί που το σκέφτηκαν να βλέπουν πως έχει εξελιχθεί και να καμαρώνουν για το επίτευγμά τους.


Παράθεση
Πρέπει λοιπόν να βελτιώσουμε τη δουλεία μας να αυτοαξιολογήσουμε πρώτα τους εαυτούς μας και μετά να αξιολογούμε τους μαθητές μας. Αν τη δουλεία μας δεν την κρίνουμε άψογη, τότε δεν έχουμε δικαίωμα να κρίνουμε κανέναν, γιατί ακόμα και εκεί πιθανόν να κάνουμε λάθος.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gpapargi

Με πρόλαβε ο Ευριπίδης, ουσιαστικά κάτι τέτοιο θα έλεγα κι εγώ.
Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις κακών καθηγητών που δεν μαθαίνουν τα παιδιά. Σε αυτές τις περιπτώσεις δίκαια τα παιδιά περιμένουν να μάθουν από το φροντιστήριο και φταίει το σχολείο για αυτό.

Ωστόσο υπάρχουν και περιπτώσεις καθηγητών που κάνουν πολύ καλή δουλειά. Αλλά και σε αυτές τις περιπτώσεις πάλι οι μαθητές απαιτούν εικοσάρια. 

Μπορείς εύκολα να καταλάβεις ποιοι ανήκουν σε κάθε κατηγορία. Αν ο μαθητής δεν είναι ικανοποιημένος με τον καθηγητή τότε εγκαίρως διαμαρτύρεται για το επίπεδο της διδασκαλίας. Όταν όμως το θέμα γίνεται με τους βαθμούς, και όσοι έβαλαν εικοσάρια είναι «καλοί» ενώ όσοι έβαλαν χαμηλούς βαθμούς  είναι «κακοί», τότε το πράγμα αλλάζει.

Αυτό που συμβαίνει είναι ότι όλοι υιοθετούν στρατηγικές συμπεριφοράς ανάλογα με το πώς θα μεγιστοποιήσουν το όφελός τους (θεωρία παιγνίων δηλαδή). Σε ένα τέτοιο σύστημα εισαγωγής συμφέρει τους μαθητές να απαιτούν βαθμούς. Αν μέτραγε μόνο η γνώση η οποία θα εξεταζόταν μέσα από γραπτές εξετάσεις σοβαρού επιπέδου (όχι τα ψεύτικα θέματα που πέφτουν) τότε όλοι θα απαιτούσαν καλό μάθημα από το σχολικό καθηγητή.
Αυτοί που τώρα κάνουν ζήτημα για βαθμούς τότε θα έκαναν ζήτημα για το μάθημα.

Σίγουρα από το σύστημα εισαγωγής ξεκινάει το κακό… αλλά τουλάχιστο ας ξέρουν τα παιδιά και οι γονείς ότι αυτό που κάνουν είναι κάτι κακό. Μη νομίζουν ότι έχουν και δίκιο απαιτώντας εικοσάρια.

ntzios kostas

#23
Όταν λέω ότι πρέπει να γίνεται σωστά η δουλεία, δεν εννοώ μόνο ότι ο καθηγητής πρέπει να είναι άρτια καταρτισμένος. Εννοώ και τις συνθήκες δουλειάς του. Πιστεύετε με 2 45λεπτα τη βδομάδα (αν γίνονται και όλα) προλαβαίνει να βγάλει σωστά την ύλη; Όχι βέβαια, αλλά στη συνέχεια μπορεί να αξιολογεί τους μαθητές σε ύλη που δεν δίδαξε, ή σε ύλη που την έκανε βιαστικά, απλά για να είναι τυπικός με το υπουργείο ότι την τελείωσε.
Σε όλα τα στραβά λοιπόν θέλω να πω ότι δεν φταίνε οι μαθητές και οι γονείς που έχουν ξεπαραδιαστεί για να μάθουν στα παιδιά τους αυτά που το σχολείο δεν τους διδάσκει, αλλά τους τα απαιτεί.
 
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

stratosg

Παράθεση από: gpapargi στις 25 Φεβ 2009, 12:02:39 ΜΜ
Α.Με πρόλαβε ο Ευριπίδης, ουσιαστικά κάτι τέτοιο θα έλεγα κι εγώ.
Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις κακών καθηγητών που δεν μαθαίνουν τα παιδιά. Σε αυτές τις περιπτώσεις δίκαια τα παιδιά περιμένουν να μάθουν από το φροντιστήριο και φταίει το σχολείο για αυτό...

Β.... Σε ένα τέτοιο σύστημα εισαγωγής συμφέρει τους μαθητές να απαιτούν βαθμούς. Αν μέτραγε μόνο η γνώση η οποία θα εξεταζόταν μέσα από γραπτές εξετάσεις σοβαρού επιπέδου (όχι τα ψεύτικα θέματα που πέφτουν) τότε όλοι θα απαιτούσαν καλό μάθημα από το σχολικό καθηγητή.

Όσον αφορά στο Α. Υπάρχουν και φροντιστήρια που μαθαίνουν στους μαθητές να αντιδρούν και να αμφισβητούν, για την αμφισβήτηση, τους καθηγητές. Είχα μαθητή που επέμενε να λύνει ασκήσεις σε Pascal γιατί έτσι τους είχαν πει στο φροντιστήριο. Άρα, για μένα υπάρχει και το κακό φροντιστήριο εκτός από το κακό σχολείο.

Για να περάσω και στο Β. τώρα, θα προσέθετα και από το καλό φροντιστήριο, αλλά και καλό διάβασμα από τον καλό (δυνατό) μαθητή. Έχουμε λοιπόν ψεύτικα θέματα γιατί υπάρχει κάτι ψεύτικο πιο πίσω. Ας μη γελιόμαστε, αν είναι να κάνεις σωστά τη δουλειά σου θα την κάνεις, είτε είσαι στο φροντιστήριο, είτε στο ιδιωτικό, είτε στο δημόσιο σχολείο.

Και κάτι ακόμα. Όσοι δεν το κάνατε ακόμα, δοκιμάστε σε μια επόμενη γραπτή δοκιμασία των μαθητών σας να βάλετε το βαθμό που κρίνετε, χωρίς όμως να κοκκινίσετε τα γραπτά και λύστε στη συνέχεια τα θέματα στην τάξη. Πρίν ξεκινήσετε να λύνετε θα κατακλυστείτε από διαμαρτυρίες για το βαθμό που βάλατε.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Καλοπροαίρετα θα δεχτώ την άποψη του συγκεκριμένου μαθητή
Κακοπροαίρετα όμως έχω να προσθέσω τα εξής:
1. Ο μαθητής αναφέρει ότι ο καθηγητής δεν ξέρει την ύλη, εντούτοις βλέπω πως έχει διδάξει στην τάξη  μονοδιάστατους πίνακες.
2. αναφέρθηκε στην γλώσσα PASCAL. Μήπως ο συνάδερφος μας, έκανε κάποια ενδεικτικά παραδείγματα στην PASCAL απλώς για να τους δείξει τι συμβαίνει σε μια πραγματική γλώσσα προγραμματισμού;
3. όλοι οι μαθητές γνωρίζουν(λόγο φροντιστηρίων) το τη θα πρέπει να διδαχτούν στο σχολείο στο συγκεκριμένο μάθημα.  Εαν τα πράγματα ήταν τόσο χάλια, κανείς μαθητής μέσα από το τμήμα δεν έκανε μια παρατήρηση στον καθηγητή ότι κάτι δεν πάει καλά με το μάθημα;Τα παιδιά δεν είναι χαζά να αφήσουν τον καθηγητή να λέει ότι να είναι μέσα στην τάξη.
4. Λέτε να υπάρχει άραγε ένας συνάδερφος μας που δεν θα μπορούσε να βρει πληροφορίες μέσω του διαδικτύου για το μάθημα ώστε να μάθει και αυτός
5. Κάποια λάθη στην αρχή της διδασκαλίας μας όλοι κάναμε.

Για το θέμα τον βαθμών και γενικά για την άποψη των μαθητών περί σχολείου, το  γεγονός που ανέφερε ο evry είναι χαρακτηριστικό το πως σκέφτονται τα παιδιά

gpapargi

Κώστα συμφωνώ αλλά μόνο εν μέρη. Όντως υπάρχουν πολλά στραβά στην παιδεία αλλά θέλει πολύ προσοχή το πως επικαλούμαστε ένα τέτοιο επιχείρημα.

Έχουμε φτάσει στο σημείο για ότι στραβό κάνει ο καθένας να το φορτώνει στα γενικότερα στραβά της παιδείας.
Ανεπαρκείς καθηγητές με δημοσιοϋπαλληλίστικη νοοτροπία λένε «ας φτιαχτούν πρώτα τα στραβά της παιδείας κα μετά ας μας κρίνουν»
Μαθητές που δεν έχουν σκοπό να ανοίξουν ποτέ βιβλίο λένε ότι το κάνουν λόγω του κακού εκπαιδευτικού συστήματος.
Σε διάφορες υπηρεσίες του δημοσίου, ο υπάλληλος που βαριέται να κουνηθεί πάντα έχει κάπου να φορτώσει την τεμπελιά του. Πάντα κάποιος άλλος του φταίει.

Θέλω να πω με αυτά ότι πλέον αποτελεί την εύκολη δικαιολογία το να φορτώνει ο καθένας την ευθύνη του κάπου αλλού και να κρύβεται πίσω από μια τέτοια δικαιολογία.

Πέρυσι είχα μια μαθήτρια που έγραψε 19300 μόρια. Ήταν πρώτη σε καταλήψεις και αγώνες και πρώτη στο να κατονομάζει τα στραβά. Αλλά ποτέ δεν είπε «δε διαβάζω
και απαιτώ βαθμούς λόγω του εκπαιδευτικού συστήματος». Κοίταγε να είναι σωστή από τη μεριά της.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση το ζήτημα είναι ποια είναι η πραγματική νοοτροπία του μέσου γονιού.
Αν πας λοιπόν σε ένα καλό ιδιωτικό που δεν γίνονται καταλήψεις και δεν χάνονται μαθήματα, που γίνονται 3 ώρες ΑΕΠΠ αντί για 2 και που οι καθηγητές ελέγχονται… πάλι θα δεις ότι οι γονείς και οι μαθητές απαιτούν βαθμούς και μάλιστα πιο πολύ από ότι στα δημόσια. Έχουν ευθύνη για αυτή τη νοοτροπία και δεν τους αναγνωρίζω ως άλλοθι τα στραβά της παιδείας που υπάρχουν. Ίσως σαν ένα μικρό ελαφρυντικό ναι... αλλά σαν επιχείρημα όχι. 

Vangelis

Παράθεση από: agelos στις 25 Φεβ 2009, 11:26:24 ΠΜ
Η γνώμη μου είναι ότι οι καθηγητές στο σχολείο προσπαθώντας και πρός τιμήν τους να κρατήσουν το σύστημα των εξετάσεων όσο ποιό αξιοκρατικό γίνεται βάζουν σε όλα τα παιδιά 20 και πολύ καλά κάνουν.
Όταν υπάρχουν καθηγητές (που έστω δουλεύουν στα φροντιστήρια) οι οποίοι θεωρούν ότι είναι αξιοκρατικό το σχολείο που βάζει 20 σε όλους έχουμε ξεφύγει πολύ και σα σχολείο αλλά και σαν κοινωνία.
Προσωπικά στην κατεύθυνση ποτέ τα 20-σάρια δεν ξεπέρασαν το 10% της τάξης και τα μισά απο αυτά ήταν 18-άρια ή 19-άρια που έγιναν 20 στα πλαίσια "ανεβάσματος" της βαθμολογίας στο σύνολο της τάξης.  Πιθανά να είμαι και εγώ "αχρείος" και πολέμιος ενός "αξιοκρατικού" συστήματος. Έμαθα βλέπετε ότι η αξιοκρατία σήμαινει κάτι άλλο και όχι ισοπέδωση -έστω- και προς τα πάνω.

Θα περίμενα από το μαθητή περισσότερα στοιχεία για να εκφράσω την άποψή μου για τον καθηγητή.  Φυσικά το παράδειγμα που αναφέρει είναι σοβαρό λάθος απο την πλευρά του καθηγητή. 

Καρκαμάνης Γεώργιος

Ένας  αναλυτής της εκπαίδευσης είπε το εξής κάποτε : οι βαθμοί ενός τμήματος σε ένα μάθημα πρέπει να ακολουθεί την καμπύλη του Γκάους (εαν θυμάμαι καλά). Όπου λίγοι βαθμοί -στο σύνολο του τμήματος-  θα πρέπει να είναι κάτω από 12(κακοί μαθητές) οι περισσότεροι βαθμοί θα είναι μεταξύ 13-17(μέτριοι μαθητές) και λίγοι ΑΠΟ 18 και πάνω(άριστοι μαθητές).

Όταν σε ένα τμήμα οι περισσότεροι βαθμοί είναι χαμηλοί τότε : είτε όλοι οι μαθητές είναι πάρα πολύ κακοί ή δεν υπάρχει σωστή βαθμολόγηση.

Όταν σε ένα τμήμα οι περισσότεροι βαθμοί είναι αριστούχοι τότε : είτε όλοι οι μαθητές είναι "ΑΪΝΣΤΑΙΝ"  ή κάτι δεν πάει καλά.

Τι από αυτά συμβαίνει;; :D

theofilos26

Καλησπερα..ειμαι συμμαθητης του wr250f και θελω να σας πω για αυτο που συμβαινει με αυτον τον καθηγητη.Εκτος απο αυτα που σας εγραψε πριν,εχουμε προσπαθησει πολλες φορες να συζητησουμε μαζι του για αυτο και η απαντηση που λαβαμε ολες τις φορες ηταν οτι εμεις δεν ειμαστε αυτοι που γνωριζουμε και αυτα που μας μαθαινουν στα φροντιστηρια ειναι διαφορετικα,οταν λυνει μια ασκηση στον πινακα και κανει λαθος,και τον διορθωνουμε αλλα δεν το παραδεχεται,παρα μονο οταν κοιταξει τη λυση απο το βοηθημα που εχει ανοικτο στην εδρα..Σε ενα διαγωνισμα που ειχαμε γραψει εκανε 1 μηνα να τα διορθωσει και τελικα εφερε διορθωμενη μονο τη θεωρια και τις ασκησεις μας σηκωνε στον πινακα να τις κανουμε εμεις κ τις διορθωνε παραλληλα.Αυτος ο ανθρωπος μας ειχε πει πολλες φορες πως θα μας τσεκουρωσει στους βαθμους,χωρις να ξερει την αξια μας ως μαθητες-(εγω εχει τυχει πολλες φορες να γραφω κατι σωστο που το γραφει διαφορετικα μεσα η λυση που εχει και να τσακωνομαστε ολη την ωρα μαζι του για το αν ισχυει και τελικα να λεει ναι,απλα παραλειπεται ευκολα κλπ)-και το ελεγε σαν κατορθωμα.
μαλιστα μια φορα εξω απο επαναληψη η λυση του ελεγε να αρχικοποιησουμε max<--A και μολις τον ρωτησα αν το σωστο ειναι max<--Α[1],το αρνουταν,αλλα τελικα διαπιστωσε οτι ειχε λαθος τη λυση και δικαιολογηθηκε πως λυνεται και ετσι.. 
Παντως οσες φορες εχουμε κατσει να συζητησουμε μαζι του,οχι επιθετικα, δεν εχει δεχτει καμια συζητηση.
και το σημαντικοτερο,για μενα,οτι εχουν περασει τοσοι μηνες και ακομα οταν θελει να μιλησει σε καποιον απο εμας δειχνει με το δαχτυλο.Δεν ξερει το ονομα κανενος.,δηλαδη δεν εχει ενδιαφερθει να το μαθει.Για εμενα αυτο ειναι το χειροτερο για εναν καθηγητη,δειχνει το ποσο αδιαφορος ειναι,,και ναι δεν ενδιαφερεται για το καλο των μαθητων του(καποιος απο τουσ προηγουμενους κυριους δυσκολευτηκε να το πιστεψει αυτο..) Δυστυχως ετσι εχουν τα πραγματα..