Πανελλαδικές 2011 - Πρώτη εκτίμηση

Ξεκίνησε από AlgoBill, 23 Μαΐου 2011, 10:29:17 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

kpde

έχει ανοικτεί δομημένος χώρος συζήτησης για τις εξετάσεις.  ΜΗΝ ποστάρετε εδώ !!

tanius76

Μια μικρή απογοήτευση την πήρα σχετικά με τα φετινά θέματα!
Πολύ απλά βρε παιδιά..
Κρίμα για τους πολύ καλούς, πραγματικά κρίμα...
Δυστυχώς δεν θα φανούν τα αστέρια στην ΑΕΠΠ για φέτος...

Σούλας Βασίλης

Βατά, σαφή, αναμενόμενα, κλασικά. Μάλλον το κακό των προηγούμενων ημερών έπαιξε το ρόλο του.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

petrosp13

Να μην υπήρχαν και οι 12 μονάδες αποστήθισης που θα κάψουν πολύ κόσμο και όλα θα ήταν πολύ καλύτερα
Λόγω ευκολίας των θεμάτων 2,3,4, η διαφοροποίηση στις επιδόσεις αναμένεται από αυτές τις 12 μονάδες ΔΥΣΤΥΧΩΣ
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

spantoulis

Για το Α4: οι θεματοδότες  διαβάζουν πολύ στεκι!!!!!!!  ;)
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3839.0
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

spantoulis

Για τη δυσκολία των θεμάτων (επειδή ακούω κάποιους δυσαρεστημένους λόγω εύκολων θεμάτων):
Τα θέματα ήταν μια χαρά θέματα για μαθητές.
Μαθητές εξετάζονται, όχι καθηγητές.
Μόνο όποιος θέλει να ενισχύσει την παραπαιδεία πρέπει να θέλει εξεζητημένα θέματα που ξεφεύγουν από το επίπεδο του σχολικού μαθήματος.
Ξέρετε συνάδελφοι δεν πάνε όλοι οι μαθητές φροντιστήριο.
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

P.Tsiotakis


fof

Δυστυχώς τα θέματα είναι τόσοοοο πολύ εύκολα που αδικούν τους καλούς και άξιους μαθητές αυτούς που έχουν δουλέψει σκληρά όλο αυτόν τον καιρό... αφού μπόρεσαν κι έγραψαν αξιοπρεπώς και οι μαθητές εκείνοι που προετοιμάστηκαν και διάβασαν τους δύο τελευταίους μήνες.

Το θέμα Α4 θεωρώ ότι είναι ατυχές εφόσον δεν υπάρχει στην διδακτέα ύλη..

Μόνο το θέμα Δ είναι πολύ καλό κατά την γνώμη μου! 

petrosp13

Παράθεση από: fof στις 23 Μαΐου 2011, 01:08:39 ΜΜ
Το θέμα Α4 θεωρώ ότι είναι ατυχές εφόσον δεν υπάρχει στην διδακτέα ύλη..

+1908
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

gthal

Είπα λοιπόν κάποια στιγμή να ρίξω μια ματιά και στα θέματα των εσπερινών ...
https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3948.0
Κι εκεί μου ήρθαν αυτές οι σκέψεις:
Αυτά είναι απλά θέματα.
Τα θέματα των ημερησίων, δε μου πάει να τα χαρακτηρίσω απλά. Θα ήταν άδικο. Εντάξει, ούτε δύσκολα τα χαρακτηρίζω και στο μεγαλύτερο ποσοστό τους δεν εκπλήσσουν το μαθητή που μελέτησε όλη τη χρονιά.
Ο πιο ακριβής χαρακτηρισμός που μου ταιριάζει είναι αξιοπρεπή.
Προσωπικά θεωρώ ότι μαθητής που μέσα στον ένα χρόνο που διδάχθηκε προγραμματισμό, καταφέρνει να λύσει ζήτημα του επιπέδου ακόμα και του Δ2, είναι με διαφορά ικανότερος του μέσου όρου (το βλέπω από την εμπειρία μου). Αυτός δε που λύνει το Δ4 ανήκει στο υψηλότερο 20% τουλάχιστον.
Αξιοπρεπή, λοιπόν, κατά τη δική μου γνώμη.
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

dimpapadop

#25
δεν ξέρω gthal, νομίζω παραήταν εύκολα (συμπεριλαμβανομένου του Δ4), πού μόνο εκεί.... άντε ο μέτριος να μην σκεφθεί να δημιουργήσει νέο πίνακα εκτός του πλήθους των ψήφων με τον α/α του υποψηφίου, ώστε να απαντήσει ολόρθα στο ερώτημα.
(από την άλλη και αν δεν τό κανε όμως, πόσο θα του κόψουν, μιας και ήθελε τόσες ενέργειες το συγκεκριμένο ερώτημα για 8 μόρια;  2-3; άρα ο καλός δεν θα ξεχωρίσει σχεδόν καθόλου από τον μέτριο κατά τη γνώμη μου.)

Το Α4 τώρα... μ' άρεσε, και μάλιστα διπλά μιας και προέρχεται από το στέκι.  >:D

έξυπνο το Σ/Λ   Α.2.5  >:D αυτό μάλιστα, αλλά είναι σε Σ/Λ όπως και το Α.1.2

κατά τη γνώμη μου, τα θέματα ήταν προηγούμενης δεκαετίας.... :-[
δεν ξέρω αν αυτό οφείλεται στο ότι έπεσε γκρίνια στα προηγούμενα μαθήματα, ή αν υπάρχει προσπάθεια απαξίωσης του μαθήματος...  :-\


Παράθεση από: PE19 στις 23 Μαΐου 2011, 02:29:00 ΜΜ
... καποιοι από εδω μέσα είναι στην ΚΕΕ ή η ΚΕΕ διαβάζει πολύ στεκι! Σ ή Λ;

φίλε... στάνταρ! που λέμε!  ;)
πολύ έξυπνο Α4, και μάλιστα διπλό μπράβο στα παιδιά που το έλυσαν χωρίς να το έχουν διδαθχθεί... (δλδ δε χάρηκα τόσο για τα παιδιά που τους έδωσα να λύσουν το συγκεκριμένο διαγώνισμα), αλλά περισσότερο για αυτό που από μόνα τους σκεφθήκαν τη λύση... μπράβο!

PE19

... καποιοι από εδω μέσα είναι στην ΚΕΕ ή η ΚΕΕ διαβάζει πολύ στεκι! Σ ή Λ;

firecore

Συγνώμη, δε καταλαβαίνω αυτούς που λένε οτι τα θέματα καλώς είχαν αυτή τη χαμηλού επιπέδου δυσκολία γιατί απευθύνονται σε μαθητές κ όχι καθηγητές κ οι μαθητές δεν είναι υποχρεωμένοι να πηγαίνουν φροντιστήριο.
Καλά μεχρι εδω, απ' την άλλη όμως δεν είναι εντελώς ασύμβατο τα θέματα των μαθηματικών να θέλουν οχι απλά φροντιστήριο, αλλά ιδιαίτερο απο καθηγητή με μαστερ;!!!
Δηλαδή ποια είναι η λογική; Ο ίδιος μαθητής δε δίνει εξετάσεις; Που είναι η ενιαία αντιμετώπισή του;
Και αν θέλετε, μπορει το θέμα Α4 να πιάνει μόνο 3 μονάδες, αλλά πιστεύετε οτι υπάρχουν πολλοί μαθητες που μπορούν να να το λύσουν χωρίς φροντιστήριο;;;

dimpapadop

Παράθεση από: firecore στις 23 Μαΐου 2011, 02:31:15 ΜΜ
Συγνώμη, δε καταλαβαίνω αυτούς που λένε οτι τα θέματα καλώς είχαν αυτή τη χαμηλού επιπέδου δυσκολία γιατί απευθύνονται σε μαθητές κ όχι καθηγητές κ οι μαθητές δεν είναι υποχρεωμένοι να πηγαίνουν φροντιστήριο.
Καλά μεχρι εδω, απ' την άλλη όμως δεν είναι εντελώς ασύμβατο τα θέματα των μαθηματικών να θέλουν οχι απλά φροντιστήριο, αλλά ιδιαίτερο απο καθηγητή με μαστερ;!!!
Δηλαδή ποια είναι η λογική; Ο ίδιος μαθητής δε δίνει εξετάσεις; Που είναι η ενιαία αντιμετώπισή του;
Και αν θέλετε, μπορει το θέμα Α4 να πιάνει μόνο 3 μονάδες, αλλά πιστεύετε οτι υπάρχουν πολλοί μαθητες που μπορούν να να το λύσουν χωρίς φροντιστήριο;;;

όχι πολλοί, αλλά αρκετοί... μακάρι αυτοί να μπορούσαν να ξεχωρίσουν με λίγη μεγαλύτερη ανταμοιβή από τον μέτριο, και όχι με 3 + 3 από το Δ4 (και ΆΝ) = 6 μονάδες.

Κακά τα ψέματα, ο καλός μαθητής πρέπει να θεωρέιται αδικημένος, μιας με λίγο δυσκολότερα θέματα, θα μπορούσε να έχει καλύτερη διαφορά-"ανταμοιβή" από τον ανταγωνιστή του μέτριο ή/και κακό μαθητή, που με τα θέματα αυτά τον πλησιάζουν σε απόσταση αναπνοής δυστυχώς. Μην ξεχνάμε, η βάση της σχολής θα καθορισθεί όχι μόνο από την επίδοσή του, αλλά και από αυτήν του "ανταγωνιστή" - "συν-αγωνιστή" του διπλανού θρανίου.

Stefevan

Κάτι άσχετο, ο ΣΚΑΙ σε κάθε δημοσίευμα του στο ίντερνετ έχει τον τίτλο "Για καλά διαβασμένους τα θέματα των πανελλαδικών", ας τους πει κάποιος ότι όντως πρέπει να πας καλά διαβασμένος στις πανελλαδικές! Έλεος!