Γεια σας φιλοι του ΣτΠ
Στο κεφάλαιο 3 και συγκεκριμένα στις σελίδες 62 και 63 έχει ένα παράδειγμα αποθήκης με FIFO LIFO.
Τι θέλει να μας πεί ;
Μπορούν να "σκαρώσουν" κανα ερώτημα ή άσκηση με βάση αυτά ;
Σας ευχαριστώ
Ασφαλώς και μπορούν να βάλουν κάτι τέτοιο σαν θεωρία.
Στην ουσία προσπαθεί να δείξει τον τρόπο που λειτουργεί η LIFO και η FIFO.
Να βάλουν τι δηλαδή ;
Ανάλογο παράδειγμα ;
Ασκηση ;
Δεν νομίζω ότι έχει χρησιμότητα το συγκεκριμένο κομμάτι και ούτε μπορεί να ζητηθεί
Δηλαδή, αν μπορούσε να δωθεί μια μικρή άσκηση σε κάποιο από τα δύο πρώτα θέματα το οποίο να δίνει ένα στιγμιότυπο της λίστας ή της ουράς και να ζητάει δίνοντας λίγα(2-3 στοχεία) ποιο θα είναι το στιγμιότυπο της ουράς ή της στοίβας μετά από τη διαδικασία αυτή;
έχει ουσιαστικό παράδειγμα λυμένο στο βιβλίο και τετράδιο μαθητή;
δύσκολα θα έλεγα,να βάλουν κάτι τέτοιο,.
βέβαια θα μπορούσαν να μας εκπλήξουν...
Και στις 2 περιτπωσεις λεει για το Υ=112 - 52 (Υ : Υπόλοιπο)
Το 52 πως το βρίσκει ;
Έχει ΛΑΘΟΣ στην 1η περίπτωση (LIFO)! (και να 'ταν μόνο αυτό...)
Το σωστό είναι 112-60=52 (το κόστος πωληθέντων είναι 60! Άρα το κόστος υπολοίπου είναι 52)
Παιδιά βλέπω διορθωμενοι το παράδειγμα και αντι για 112 λέει 1120 και αντι για 52 λεει 600 !!!
Τι γινεται εδώ ;
[1] Πως βρίσκει αυτο το 600 στη LIFO και πως αυτο το 520 στη FIFO;
[2] ΑΝ στη γραμμή της πωλησης είχαμε στη ποσοτητα αντι για 5 , 7 τοτε στη λειτουργια της LIFO τι θα γινόταν ;
ΚΑΙ ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΙΛΙΚΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
(
E M E R G E N C Y !!!!!
)
Το λάθος πέρασε και στο καινούριο βιβλίο..Νομίζω ότι πρέπει να γίνει ξεχωριστή ομάδα με τα παροράματα του νέου βιβλίου για τη αποφυγή προβλημάτων και την ενημέρωση των νέων εκδόσεων.
Παράθεση από: lykos στις 19 Απρ 2013, 10:12:33 ΜΜ
Έχει ΛΑΘΟΣ στην 1η περίπτωση (LIFO)! (και να 'ταν μόνο αυτό...)
Το σωστό είναι 112-60=52 (το κόστος πωληθέντων είναι 60! Άρα το κόστος υπολοίπου είναι 52)
Μια χαρά είναι το παράδειγμα για άσκηση στις δομές.
Παράθεση από: petrosp13 στις 18 Απρ 2013, 10:58:32 ΠΜ
Δεν νομίζω ότι έχει χρησιμότητα το συγκεκριμένο κομμάτι και ούτε μπορεί να ζητηθεί
Ναι, αν διδάσκουμε ΑΟΘ και όχι ΑΕΠΠ
Παράθεση από: petrosp13 στις 30 Ιαν 2016, 03:07:16 ΜΜ
Ναι, αν διδάσκουμε ΑΟΘ και όχι ΑΕΠΠ
Οι αλγόριθμοι δεν είναι αυθύπαρκτοι, ούτε αποκλειστικότητα της πληροφορικής. Λύνουν πραγματικά προβλήματα. Οι εφαρμοσμένες γνώσεις αντέχουν στο χρόνο και διεγείρουν τη συνδυαστικότητα. Το βιβλίο είναι γεμάτο από θέματα της πραγματικής ζωής (ευτυχώς υπερτερούν των μαθηματικογενών του τύπου: υπολογισμός Ημιτόνου με σειρά). Πχ. ο υπολογισμός της μέσης θερμοκρασίας, δεν σημαίνει ότι έπρεπε να διδάσκεται στη Μετεωρολογία.