Διδακτική και παιδαγωγική επάρκεια

Ξεκίνησε από nikolasmer, 31 Αυγ 2017, 06:15:00 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

nikolasmer

Δεν έχω καταλάβει τίποτα. :(
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τί λέει το κείμενο με απλά λόγια, γιατί αισθάνομαι εντελώς χαζός. :'(
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

dpa2006

#1
Καλησπέρα συνάδελφε,

"Απαραίτητοι όροι για την αρχική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών σε σχέση με τις ανάγκες του σημερινού (δευτεροβάθμιου) σχολείου είναι οι εξής:
1. Ουσιαστική γνώση του επιστημονικού αντικειμένου που καλείται ο/η εκπαιδευτικός να διδάξει, καθώς και εφάμιλλη ικανότητα διδασκαλίας των αντικειμένων της συνολικής επιστημονικής περιοχής στην οποία εντάσσεται η εξειδίκευσή του (π.χ. Χημικός να μπορεί να διδάξει όλες τις Φυσικές Επιστήμες).
"

Λόγω της μείωσης του αριθμού των διορισθέντων,(Διοριζόμενοι - Αποχωρούντες<0) θέλουν να δίνουν τη δυνατότητα να διδάσκει οποιοσδήποτε απόφοιτος μιας σχολής όλα τα αντικείμενα της σχολής,πράγμα αδύνατο!
Χημικός να διδάσκει Φυσική ή Μαθηματικά με ένα ή δύο μαθήματα Μαθηματικών και ένα ή δύο μαθήματα Φυσικής και το ανάποδο...!
Αδύνατο...!!!
Μηχανολόγος να διδάσκει αντικείμενο Ηλεκτρολόγου,Χημικού Μηχανικού,Πολιτικού Μηχανικού κλπ...
αυτό είναι λίγο επικίνδυνο ακόμα και για την Πληροφορική....!
Ας μην ξεχνάμε τι συνέβη πριν από 20+ χρόνια... :( :'(
epetirida plhroforikhs 1997

ps: σκέφτηκες γιατί δεν έδωσαν ποτέ στους Πληροφορικούς(ειδικά της ΦΜΣ-ΣΘΕ) την Παιδαγωγική Επάρκεια(και στις άλλες σχολές) αφού θα ήταν από τις βασικές επαγγελματικές διεξόδους;  ::)

ps2:μην σου φαίνεται περίεργο μια απόφαση να πάμε σε τέτοιες καταστάσεις,ήδη πολλά Πανεπιστημιακά Τμήματα δεν έχουν προσωπικό για να διδάξουν μαθήματα που πριν 6-7 χρόνια τα δίδασκαν άνετα, ήδη έχουν προχωρήσει πολλά τμήματα σε συγχώνευση μαθημάτων και οδηγούς σπουδών ανάγκης αφού δεν βγαίνουν ή δεν θα βγαίνουν τα επόμενα χρόνια τα προγράμματα σπουδών.
Όσα δε τμήματα έχουν νεαρότερο ηλικιακά προσωπικό θα αντιμετωπίσουν το πρόβλημα αυτά όχι άμεσα αλλά σε έναν χρονικό ορίζοντα λίγο μεγαλύτερο από τους άλλους... ??? :-[
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

gbougioukas

@dpa2006

Και γιατί αυτό είναι κακό για μας τους πληροφορικούς με τόσα Μαθηματικά που έχουμε στα προγράμματα σπουδών μας; Θέλω να πω προφανώς ότι μπορούμε άνετα να διδάξουμε και το αγαπητό μάθημα των Μαθηματικών (και σε Α' ανάθεση):

https://gbougioukas.wordpress.com/2017/04/13/anathesi/

υγ
Πριν εκφέρετε καμιά κοσμοσωτήρια άποψη αναλογιστείτε ότι με το "άνοιγμα" των σχολών Πληροφορικής στο 2ο πεδίο, είχαμε εισαγωγή στις σχολές πληροφορικής χωρίς εξέταση στην ΑΕΠΠ, αλλά με εξέταση στο μάθημα της Χημείας (θέλω να πω...ότι η σωτηρία του κόσμου είναι δύσκολο πρόβλημα)


Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

dpa2006

Παράθεση από: gbougioukas στις 01 Σεπ 2017, 10:56:01 ΠΜ
@dpa2006

Και γιατί αυτό είναι κακό για μας τους πληροφορικούς με τόσα Μαθηματικά που έχουμε στα προγράμματα σπουδών μας; Θέλω να πω προφανώς ότι μπορούμε άνετα να διδάξουμε και το αγαπητό μάθημα των Μαθηματικών (και σε Α' ανάθεση):

https://gbougioukas.wordpress.com/2017/04/13/anathesi/

υγ
Πριν εκφέρετε καμιά κοσμοσωτήρια άποψη αναλογιστείτε ότι με το "άνοιγμα" των σχολών Πληροφορικής στο 2ο πεδίο, είχαμε εισαγωγή στις σχολές πληροφορικής χωρίς εξέταση στην ΑΕΠΠ, αλλά με εξέταση στο μάθημα της Χημείας (θέλω να πω...ότι η σωτηρία του κόσμου είναι δύσκολο πρόβλημα)



Ασφαλώς και δεν είναι κακό...
ακριβώς το αντίθετο.
:)
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science