Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

odysseas

Χμμμ, ούτε μία απόσπαση ΠΕ19/20 σε όλη την Ελλάδα. Υποθέτω επειδή δεν υπάρχει ούτε ένα κενό. Ξέρω, ξέρω, αυτό δεν έχει σχέση με την Πληροφορική στο Λύκειο. Ήθελα απλά να το σημειώσω, επειδή αισθάνομαι πολύ βολεμένος.

Υ.Γ.: Εξασφάλισα αποκλειστική φωτογραφία από τα άδυτα του Υπουργείου. Είναι η στιγμή της γέννησης του νομοσχεδιου.

P.Tsiotakis

Φανταστική ατάκα:

Πρόθεσή μας είναι διατηρήσουμε το προσωπικό και να μη βγει σε διαθεσιμότητα.
Το εξεταζόμενο μάθημα θα είχε ως συνέπεια να μη γίνονται όλα τα τμήματα σε μικρά σχολεία και να χάσουν ώρες οι καθηγητές πληροφορικής.


ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;;


Σπύρος Δουκάκης

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 07 Σεπ 2013, 12:02:14 ΠΜ
καθε προσπάθεια συζητηση με νπδδ και θεσμοθετημενα μελη τους ειναι ανωφελη, σας το εχω πει
απλα τα θεσμοθετημενα δικαιωματα των διαφορων γυρω γυρω και η ανυπαρξια ικανοτητας χαραξης εκπαιδευτικης πολιτικής εχει τις προσωρινες συνεπειες που βλεπουμε

στην Ελλάδα του 2013 περιμενουμε κατι αλλο;

Συμφωνώ πλήρως!

Αυτό το θέμα ανήκει στην ατζέντα του σχεδιασμού της Πανελλήνιας Ένωσης Πληροφορικών που θα τους αγκαλιάζει ΟΛΟΥΣ και η οποία θα είναι απαραίτητη είτε μπει είτε δεν μπει το μάθημα στα εξεταζόμενα πανελλαδικώς.
Για την ώρα οι κόντρες με τους άλλους δεν συνεισφέρουν σε τπτ. Δεν αλλάζουν τα μυαλά πλέον με τις λεκτικές επιθέσεις...

P.Tsiotakis

Στις εκλογές πάντως ξέρουμε όλοι:

στήριξη στα blogs της εκστρατείας κ.κ. Αρβανιτόπουλου, Κεδίκογλου και Γκιούλεκα

επίσης να παρακολουθούμε την πορεία του ΑΛ

(οι κ.κ. Γκλαβάς και Μπαμπινιώτης είναι ήδη συνταξιούχοι, όταν ο κ. Τσουκαλάς μιλούσε για σχολείο δεινοσαύρων μάλλον για αυτούς μιλούσε)

Crazy_Waters

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 06 Σεπ 2013, 11:58:37 ΜΜ
Απάντηση στο esos στο άρθρο "Πληροφορική και Χημεία: Εχθροί ή όχι; Η αλήθεια"

Φιλλένια Σιδέρη    06 Σεπ. 2013, 20:56 (http://www.dfe.gr/profile/PhillheniaSidhere)

Μικρά εγκλήματα μεταξύ «φίλων» ή απάντηση στο άρθρο του κ. Π. Παπαδόπουλου
Στην επιστήμη το πρώτο πράγμα που μαθαίνουμε είναι ότι δεν υπάρχει η απόλυτη αλήθεια, την οποία επικαλείστε στον τίτλο του άρθρου σας διεκδικώντας την αυθεντία. Θα επιχειρήσω λοιπόν την κατ΄ άρθρο ανασκευή της αλήθειας σας.

1. Τα προηγούμενα 15 χρόνια που ακόμη και στο Χημικό η πλειοψηφία των φοιτητών εισαγόταν χωρίς να έχει εξεταστεί Χημεία και έχοντας εξεταστεί Πληροφορική, εμείς οι Χημικοί δεν διανοηθήκαμε ποτέ να προτείνουμε να μπει διαζευτικό ή μεταξύ Χημείας και Πληροφορικής, θεωρώντας ορθά κατά τη γνώμη μου ότι η εκπαίδευση δεν είναι supermarket να αγοράζει ο καθένας τη φέτα της επιλογής του. Σε καμία χώρα του κόσμου δεν επιλέγουν οι μαθητές σε ποια μαθήματα θα εξεταστούν για να εισαχθούν στο πανεπιστήμιο. Οι σύλλογοι Πληροφορικής δεν έδειξαν αντίστοιχη ευαισθησία και στοχοποίησαν αμέσως τη Χημεία ως αδύναμο κρίκο.

2. Στο μηχανογραφικό όπως σωστά επισημαίνεται υπάρχουν 70-80 σχολές σε σύνολο 200, των οποίων το άμεσο αντικείμενο σχετίζεται ή είναι Χημεία. Υπάρχουν όμως και περίπου ακόμη 90 σχολές που προαπαιτούν γνώσεις Χημείας για τη μελέτη των δικών τους γνωστικών αντικειμένων, μεταξύ των οποίων και οι σχολές Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, Ηλεκτρονικών, Αυτοματισμού, Πολιτικών Μηχανικών (τις οποίες συμπεριλαμβάνετε στους υπολογισμούς σας), διότι στα προγράμματα σπουδών τους τα υλικά, η τεχνολογία υλικών και η αντοχή υλικών κατέχουν εξέχουσα θέση και προαπαιτούν σοβαρές γνώσεις Χημείας.

3. Είναι προφανές ότι οι καθηγητές Πληροφορικής θεωρούν εαυτούς αρμόδιους να βάζουν, να βγάζουν ή να υποκαθιστούν μαθήματα κατά το δοκούν. Το ερώτημα είναι αν υπάρχει συντεταγμένη πολιτεία η οποία θα τους το επιτρέψει.

4-5. Οι γνώσεις Χημείας που παρέχονται στο λύκειο στα πλαίσια των κατευθύνσεων δεν είναι εξειδικευμένες γνώσεις που αφορούν στο γνωστικό αντικείμενο των σχολών, αλλά οι βασικές γνώσεις, αρχές και μέθοδοι της επιστήμης. Οι γνώσεις προγραμματισμού είναι απολύτως εξειδικευμένες και χρήσιμες σε όσους θα ασχοληθούν με αυτό το αντικείμενο και προφανώς αυτές οι απολύτως εξειδικευμένες γνώσεις οφείλουν και είναι το άμεσο αντικείμενο των σπουδών αυτών των σχολών, όπως η Βιομηχανική Χημεία είναι αντικείμενο του Χημικού και των Χημικών Μηχανικών, η Φαρμακοχημεία της Φαρμακευτικής, το Αστικό Δίκαιο της Νομικής, η Παθολογία της Ιατρικής. Κατά την εκτίμησή μου, και νομίζω και της ΕΕΧ, δεν υπάρχει καμία αντίρρηση για τις 33 σχολές που είναι άμεσα εμπλεκόμενες με την Πληροφορική να εξετάζεται η Πληροφορική, αλλά αυτό προϋποθέτει είτε κάθετο διαχωρισμό σε ξεχωριστό πεδίο, είτε την εξέταση της Πληροφορικής ως 5ο ειδικό μάθημα, όπως το σχέδιο για την Αρχιτεκτονική, τα Αγγλικά για τα Ναυτιλιακά κ.α.

6. Η ΕΕΧ, όπως ακριβώς έχει πράξει έως τώρα και με την ευθύνη που έχει ως θεσμοθετημένος Σύμβουλος του Κράτους δεν προτείνει και δεν έχει προτείνει ποτέ την εξαφάνιση κανενός γνωστικού αντικειμένου ούτε άμεσα, ούτε έμμεσα. Αντιθέτως, σε όλες τις ανακοινώσεις αναφέρει με σαφήνεια ότι θεωρεί τον ψηφιακό εγγραμματισμό απολύτως αναγκαίο και πιστεύει ότι αυτός πρέπει να αφορά στο σύνολο των μαθητών και να ολοκληρώνεται με το τέλος της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, ώστε στο Λύκειο να δίνεται η δυνατότητα οι μαθητές να αποκτούν πιο προχωρημένες γνώσεις στα πλαίσια της γενικής παιδείας. Αποτελεί όμως αντικείμενο απορίας γιατί θεωρείται πογκρόμ (δηλαδή καταδίωξη με σκοπό την εξαφάνιση) το να μην είναι η Πληροφορική εξεταζόμενο μάθημα στις εξετάσεις για το Πανεπιστήμιο.

7-10. Μια που μεταξύ άλλων είστε ειδικός στην αξιολόγηση της ευκολίας ή δυσκολίας των γνωστικών αντικειμένων το κριτήριο δεν μπορεί να είναι το ποσοστό των μαθητών που αριστεύουν, διότι δε λαμβάνει υπόψη του την ποιότητα του μαθητικού πληθυσμού, αλλά το συγκριτικό αποτέλεσμα. Ας δούμε λοιπόν τους λόγους των ποσοστών των αριστευσάντων μαθητών Θετικής και Τεχνολογικής 2 για το 2013. Στη Θετική Κατεύθυνση βαθμό πρόσβασης μεταξύ 18-20 είχε το 10,67% των μαθητών, ενώ στην Τεχνολογική 2 είχε το 2,79%, δηλαδή ο λόγος είναι περίπου 19/5. Στη Χημεία Θετικής Κατεύθυνσης αρίστευσε το 22,26% των μαθητών και στις Εφαρμογές σε Υπολογιστικό Περιβάλλον το 13,14%, δηλαδή ο λόγος είναι 17/10. Είναι λοιπόν προφανές ότι για τα δεδομένα της Τεχνολογικής 2, το μάθημα των Υπολογιστών είναι το μάθημα στο οποίο οι μαθητές έχουν πολύ καλύτερες επιδόσεις, δηλαδή αντιμετωπίζουν με μεγαλύτερη ευκολία. Γνωρίζοντας αυτό, οι Σύλλογοι των Πληροφορικών προκρίνουν ως λύση το διαζευκτικό ή, μεταξύ Χημείας και Υπολογιστών οδηγώντας έμμεσα, αλλά με μαθηματική ακρίβεια σε εξαφάνιση το μάθημα της Χημείας από το πεδίο των Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών, των οποίων αποτελεί βασικό γνωστικό υπόβαθρο.

8. Τα στοιχεία που αναφέρονται δεν αφορούν στην εξέταση των μαθημάτων για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο, αλλά τη διδασκαλία στο Πρόγραμμα Σπουδών ΙΒ. Το ερώτημα που έχει τεθεί είναι αν το μάθημα είναι εξεταζόμενο για εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο και όχι αν διδάσκεται. Υπάρχει κάποιο εκπαιδευτικό σύστημα που εξετάζει το μάθημα των Υπολογιστών και αν ναι ποιο;

9. Όπως έχει επισημανθεί το ζητούμενο είναι ο ψηφιακός εγγραμματισμός, ο οποίος μπορεί να επιτευχθεί στις ώρες διδασκαλίας του μαθήματος της Πληροφορικής από το Δημοτικό μέχρι και τη Γ΄ Λυκείου πλέον και μάλιστα για το σύνολο του μαθητικού πληθυσμού. Αν δεν έχει επιτευχθεί στη δωδεκαετή πορεία της Πληροφορικής στο σχολείο, πως ακριβώς θα επιτευχθεί για τη μερίδα του πληθυσμού του ΕΠΕ Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών με την εξέταση του μαθήματος; Είναι λυπηρό το γεγονός ότι οι φίλοι επιστήμονες της Πληροφορικής αξιοποίησαν τις δεξιότητες και ίσως και τις γνωριμίες τους για να χειραγωγήσουν την κοινή γνώμη με τίτλους της μορφής: «Ψηφιακά αναλφάβητο το Νέο Λύκειο Η κατάργηση του μαθήματος της Πληροφορικής υπονομεύει τον στόχο για το σχολείο του 21ου αιώνα» Βήμα on line/1/9/2013 αποσιωπώντας το γεγονός της διδασκαλίας της πληροφορικής σε όλη την υποχρεωτική εκπαίδευση και με τις βελτιώσεις του νόμου και σε όλο το Λύκειο.

Είναι επίσης λυπηρό, ότι βρέθηκαν «δάσκαλοι» που επιτέθηκαν με υβριστικά σχόλια σε μια Επιστημονική Ένωση στο βωμό της εξυπηρέτησης στενά συντεχνιακών συμφερόντων, όπως είναι λυπηρό κατά παράβαση κάθε επιστημονικής δεοντολογίας να βαφτίζουμε αλήθεια την έντεχνη παραποίησή της.

"Εφαρμογές σε Υπολογιστικό Περιβάλλον"????

Η κυρία δεν μπήκε στον κόπο να διαβάσει καν τον τίτλο του μαθήματος.
Αν αυτό που φαίνεται στις ανακοινώσεις της ΕΕΧ είναι το επίπεδο Επιστημονικής Ένωσης τι να πω? Κανονικά πρέπει οι υγιώς σκεπτόμενοι Χημικοί να πάρουν αποστάσεις το συντομότερο από την ΕΕΧ. Αν ψηφιστεί ως είναι το νομοσχέδιο να περιμένουμε και γηπεδικού-οπαδικού περιεχομένου ανακοινώσεις?



Σπύρος Δουκάκης

Να πάμε στα πολιτικά γραφεία τους και να τους προτείνουμε να δουλέψουμε εθελοντικά για αυτούς!

Ο ΑΛ θα πάει κάπου αλλού εθελοντής... Σε αυτούς έχει προσφέρει τις υπηρεσίες του!!!

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 07 Σεπ 2013, 12:33:15 ΠΜ
Στις εκλογές πάντως ξέρουμε όλοι:

στήριξη στα blogs της εκστρατείας κ.κ. Αρβανιτόπουλου, Κεδίκογλου και Γκιούλεκα

επίσης να παρακολουθούμε την πορεία του ΑΛ

elias

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 06 Σεπ 2013, 11:58:37 ΜΜ
Απάντηση στο esos στο άρθρο "Πληροφορική και Χημεία: Εχθροί ή όχι; Η αλήθεια"

Φιλλένια Σιδέρη    06 Σεπ. 2013, 20:56 (http://www.dfe.gr/profile/PhillheniaSidhere)

.....

«αἱρετικόν ἄνθρωπον μετά μίαν καί δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ» (Τιτ. γ΄ 10)

seibei

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 06 Σεπ 2013, 11:58:37 ΜΜ
Απάντηση στο esos στο άρθρο "Πληροφορική και Χημεία: Εχθροί ή όχι; Η αλήθεια"

Φιλλένια Σιδέρη    06 Σεπ. 2013, 20:56 (http://www.dfe.gr/profile/PhillheniaSidhere)


3. Είναι προφανές ότι οι καθηγητές Πληροφορικής θεωρούν εαυτούς αρμόδιους να βάζουν, να βγάζουν ή να υποκαθιστούν μαθήματα κατά το δοκούν. Το ερώτημα είναι αν υπάρχει συντεταγμένη πολιτεία η οποία θα τους το επιτρέψει.

Σβήσε το Πληροφορικής, γράψε Χημείας, σβήσε το θα τους, γράψε τους το επιτρέπει και είσαι μέσα.
Αφού εσείς ξέρετε καλύτερα από τον κοσμήτορα των ΗΜΜΥ του ΕΜΠ τί πρέπει να διδάσκονται οι φοιτητές του πάω πάσο.

-5. Οι γνώσεις Χημείας που παρέχονται στο λύκειο στα πλαίσια των κατευθύνσεων δεν είναι εξειδικευμένες γνώσεις που αφορούν στο γνωστικό αντικείμενο των σχολών, αλλά οι βασικές γνώσεις, αρχές και μέθοδοι της επιστήμης. Οι γνώσεις προγραμματισμού είναι απολύτως εξειδικευμένες και χρήσιμες σε όσους θα ασχοληθούν με αυτό το αντικείμενο και προφανώς αυτές οι απολύτως εξειδικευμένες γνώσεις

Εδώ φαίνεται πόσο ΑΣΧΕΤΗ είστε τόσο επιστημολογικά όσο και ερευνητικά! Φαίνεται επίσης γιατί δεν έχετε βγάλει έναν μεγάλο επιστήμονα τα τελευταία 100 χρόνια...

Είναι επίσης λυπηρό, ότι βρέθηκαν «δάσκαλοι» που επιτέθηκαν με υβριστικά σχόλια σε μια Επιστημονική Ένωση στο βωμό της εξυπηρέτησης στενά συντεχνιακών συμφερόντων, όπως είναι λυπηρό κατά παράβαση κάθε επιστημονικής δεοντολογίας να βαφτίζουμε αλήθεια την έντεχνη παραποίησή της.

Είναι πραγματικά πολύ λυπηρό. Οι χημικοί με τις ανακοινώσεις σας διδάξατε επιστημονική δεοντολογία! Υπηρετείτε με αυταπάρνηση την αλήθεια.
Είστε κάτι σαν τον Σωκράτη της σύγχρονης επιστήμης. Εύγε!!!

seibei

Παράθεση από: elias στις 07 Σεπ 2013, 12:45:40 ΠΜ
«αἱρετικόν ἄνθρωπον μετά μίαν καί δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ» (Τιτ. γ΄ 10)
παραιτοῦ ναί, εύκολο να το λες δύσκολο να το κάνεις! Πίεση είναι αυτή, με τις επιστημο-μπουρδολογίες ανεβαίνει η ριμάδα!

itt

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 06 Σεπ 2013, 11:58:37 ΜΜ
Απάντηση στο esos στο άρθρο "Πληροφορική και Χημεία: Εχθροί ή όχι; Η αλήθεια"

Φιλλένια Σιδέρη    06 Σεπ. 2013, 20:56 (http://www.dfe.gr/profile/PhillheniaSidhere)

Μικρά εγκλήματα μεταξύ «φίλων» ή απάντηση στο άρθρο του κ. Π. Παπαδόπουλου
Στην επιστήμη το πρώτο πράγμα που μαθαίνουμε είναι ότι δεν υπάρχει η απόλυτη αλήθεια, την οποία επικαλείστε στον τίτλο του άρθρου σας διεκδικώντας την αυθεντία. Θα επιχειρήσω λοιπόν την κατ΄ άρθρο ανασκευή της αλήθειας σας.

1. Τα προηγούμενα 15 χρόνια που ακόμη και στο Χημικό η πλειοψηφία των φοιτητών εισαγόταν χωρίς να έχει εξεταστεί Χημεία και έχοντας εξεταστεί Πληροφορική, εμείς οι Χημικοί δεν διανοηθήκαμε ποτέ να προτείνουμε να μπει διαζευτικό ή μεταξύ Χημείας και Πληροφορικής, θεωρώντας ορθά κατά τη γνώμη μου ότι η εκπαίδευση δεν είναι supermarket να αγοράζει ο καθένας τη φέτα της επιλογής του. Σε καμία χώρα του κόσμου δεν επιλέγουν οι μαθητές σε ποια μαθήματα θα εξεταστούν για να εισαχθούν στο πανεπιστήμιο. Οι σύλλογοι Πληροφορικής δεν έδειξαν αντίστοιχη ευαισθησία και στοχοποίησαν αμέσως τη Χημεία ως αδύναμο κρίκο.

2. Στο μηχανογραφικό όπως σωστά επισημαίνεται υπάρχουν 70-80 σχολές σε σύνολο 200, των οποίων το άμεσο αντικείμενο σχετίζεται ή είναι Χημεία. Υπάρχουν όμως και περίπου ακόμη 90 σχολές που προαπαιτούν γνώσεις Χημείας για τη μελέτη των δικών τους γνωστικών αντικειμένων, μεταξύ των οποίων και οι σχολές Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, Ηλεκτρονικών, Αυτοματισμού, Πολιτικών Μηχανικών (τις οποίες συμπεριλαμβάνετε στους υπολογισμούς σας), διότι στα προγράμματα σπουδών τους τα υλικά, η τεχνολογία υλικών και η αντοχή υλικών κατέχουν εξέχουσα θέση και προαπαιτούν σοβαρές γνώσεις Χημείας.

3. Είναι προφανές ότι οι καθηγητές Πληροφορικής θεωρούν εαυτούς αρμόδιους να βάζουν, να βγάζουν ή να υποκαθιστούν μαθήματα κατά το δοκούν. Το ερώτημα είναι αν υπάρχει συντεταγμένη πολιτεία η οποία θα τους το επιτρέψει.

4-5. Οι γνώσεις Χημείας που παρέχονται στο λύκειο στα πλαίσια των κατευθύνσεων δεν είναι εξειδικευμένες γνώσεις που αφορούν στο γνωστικό αντικείμενο των σχολών, αλλά οι βασικές γνώσεις, αρχές και μέθοδοι της επιστήμης. Οι γνώσεις προγραμματισμού είναι απολύτως εξειδικευμένες και χρήσιμες σε όσους θα ασχοληθούν με αυτό το αντικείμενο και προφανώς αυτές οι απολύτως εξειδικευμένες γνώσεις οφείλουν και είναι το άμεσο αντικείμενο των σπουδών αυτών των σχολών, όπως η Βιομηχανική Χημεία είναι αντικείμενο του Χημικού και των Χημικών Μηχανικών, η Φαρμακοχημεία της Φαρμακευτικής, το Αστικό Δίκαιο της Νομικής, η Παθολογία της Ιατρικής. Κατά την εκτίμησή μου, και νομίζω και της ΕΕΧ, δεν υπάρχει καμία αντίρρηση για τις 33 σχολές που είναι άμεσα εμπλεκόμενες με την Πληροφορική να εξετάζεται η Πληροφορική, αλλά αυτό προϋποθέτει είτε κάθετο διαχωρισμό σε ξεχωριστό πεδίο, είτε την εξέταση της Πληροφορικής ως 5ο ειδικό μάθημα, όπως το σχέδιο για την Αρχιτεκτονική, τα Αγγλικά για τα Ναυτιλιακά κ.α.

6. Η ΕΕΧ, όπως ακριβώς έχει πράξει έως τώρα και με την ευθύνη που έχει ως θεσμοθετημένος Σύμβουλος του Κράτους δεν προτείνει και δεν έχει προτείνει ποτέ την εξαφάνιση κανενός γνωστικού αντικειμένου ούτε άμεσα, ούτε έμμεσα. Αντιθέτως, σε όλες τις ανακοινώσεις αναφέρει με σαφήνεια ότι θεωρεί τον ψηφιακό εγγραμματισμό απολύτως αναγκαίο και πιστεύει ότι αυτός πρέπει να αφορά στο σύνολο των μαθητών και να ολοκληρώνεται με το τέλος της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, ώστε στο Λύκειο να δίνεται η δυνατότητα οι μαθητές να αποκτούν πιο προχωρημένες γνώσεις στα πλαίσια της γενικής παιδείας. Αποτελεί όμως αντικείμενο απορίας γιατί θεωρείται πογκρόμ (δηλαδή καταδίωξη με σκοπό την εξαφάνιση) το να μην είναι η Πληροφορική εξεταζόμενο μάθημα στις εξετάσεις για το Πανεπιστήμιο.

7-10. Μια που μεταξύ άλλων είστε ειδικός στην αξιολόγηση της ευκολίας ή δυσκολίας των γνωστικών αντικειμένων το κριτήριο δεν μπορεί να είναι το ποσοστό των μαθητών που αριστεύουν, διότι δε λαμβάνει υπόψη του την ποιότητα του μαθητικού πληθυσμού, αλλά το συγκριτικό αποτέλεσμα. Ας δούμε λοιπόν τους λόγους των ποσοστών των αριστευσάντων μαθητών Θετικής και Τεχνολογικής 2 για το 2013. Στη Θετική Κατεύθυνση βαθμό πρόσβασης μεταξύ 18-20 είχε το 10,67% των μαθητών, ενώ στην Τεχνολογική 2 είχε το 2,79%, δηλαδή ο λόγος είναι περίπου 19/5. Στη Χημεία Θετικής Κατεύθυνσης αρίστευσε το 22,26% των μαθητών και στις Εφαρμογές σε Υπολογιστικό Περιβάλλον το 13,14%, δηλαδή ο λόγος είναι 17/10. Είναι λοιπόν προφανές ότι για τα δεδομένα της Τεχνολογικής 2, το μάθημα των Υπολογιστών είναι το μάθημα στο οποίο οι μαθητές έχουν πολύ καλύτερες επιδόσεις, δηλαδή αντιμετωπίζουν με μεγαλύτερη ευκολία. Γνωρίζοντας αυτό, οι Σύλλογοι των Πληροφορικών προκρίνουν ως λύση το διαζευκτικό ή, μεταξύ Χημείας και Υπολογιστών οδηγώντας έμμεσα, αλλά με μαθηματική ακρίβεια σε εξαφάνιση το μάθημα της Χημείας από το πεδίο των Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών, των οποίων αποτελεί βασικό γνωστικό υπόβαθρο.

8. Τα στοιχεία που αναφέρονται δεν αφορούν στην εξέταση των μαθημάτων για την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο, αλλά τη διδασκαλία στο Πρόγραμμα Σπουδών ΙΒ. Το ερώτημα που έχει τεθεί είναι αν το μάθημα είναι εξεταζόμενο για εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο και όχι αν διδάσκεται. Υπάρχει κάποιο εκπαιδευτικό σύστημα που εξετάζει το μάθημα των Υπολογιστών και αν ναι ποιο;

9. Όπως έχει επισημανθεί το ζητούμενο είναι ο ψηφιακός εγγραμματισμός, ο οποίος μπορεί να επιτευχθεί στις ώρες διδασκαλίας του μαθήματος της Πληροφορικής από το Δημοτικό μέχρι και τη Γ΄ Λυκείου πλέον και μάλιστα για το σύνολο του μαθητικού πληθυσμού. Αν δεν έχει επιτευχθεί στη δωδεκαετή πορεία της Πληροφορικής στο σχολείο, πως ακριβώς θα επιτευχθεί για τη μερίδα του πληθυσμού του ΕΠΕ Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών με την εξέταση του μαθήματος; Είναι λυπηρό το γεγονός ότι οι φίλοι επιστήμονες της Πληροφορικής αξιοποίησαν τις δεξιότητες και ίσως και τις γνωριμίες τους για να χειραγωγήσουν την κοινή γνώμη με τίτλους της μορφής: «Ψηφιακά αναλφάβητο το Νέο Λύκειο Η κατάργηση του μαθήματος της Πληροφορικής υπονομεύει τον στόχο για το σχολείο του 21ου αιώνα» Βήμα on line/1/9/2013 αποσιωπώντας το γεγονός της διδασκαλίας της πληροφορικής σε όλη την υποχρεωτική εκπαίδευση και με τις βελτιώσεις του νόμου και σε όλο το Λύκειο.

Είναι επίσης λυπηρό, ότι βρέθηκαν «δάσκαλοι» που επιτέθηκαν με υβριστικά σχόλια σε μια Επιστημονική Ένωση στο βωμό της εξυπηρέτησης στενά συντεχνιακών συμφερόντων, όπως είναι λυπηρό κατά παράβαση κάθε επιστημονικής δεοντολογίας να βαφτίζουμε αλήθεια την έντεχνη παραποίησή της.

Πραγματικά , χωρίς να έχω διάθεση να σας πατρονάρω, γιατί κάθεστε και ασχολείστε με τα παραληρήματα του κάθε random ανόητου; Το πρόβλημα είναι fiscal και καμμια σχέση έχει με το να τεκμηριωθεί η επιστημονικότητα του CS. Δηλαδή πρέπει να εξηγούμε στη Σιδέρη πώς ανακαλύψαμε τον τροχό;

Αθανάσιος Πέρδος

Ένα σχόλιο για τους άλλους: ο αλ και ο αρβ και όλοι οι μεγάλοι που αποφασίζουν υπάρχουν γιατί υπάρχει ο σαμαράς ανάθεμα την υπέρβαση μου.
Η εεχ καλά κάνει και βγάζει ανακοινώσεις. Η Ένωση Ελλήνων Πληροφορικών ποια ανακοίνωση έβγαλε; Α, ξέχασα δεν υπάρχει ΕΕΠ.

εθελοντικά θα πάω στον Κουράκη και σε όποιον είναι βουλευτής των ανελ στη θεσσαλονίκη.

Το μέλλον της Ελλάδας μιας χρεωκοπημενης χώρας όπου βασίλευε η παροχή υπηρεσιών και η κατανάλωση με δανεικά είναι η επιστροφή στην πρωτογενή παραγωγή και η ανάπτυξη επιστημών που μπορεί να φέρει συνάλλαγμα με μηδενικο η ελάχιστο κεφάλαιο. Οποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό ας τον βοηθήσουμε να παει στο σπίτι του. Όποιος το καταλαβαίνει ας έχει την υποστήριξη μας με κάθε τρόπο.

Keep Growing

Παράθεση από: apom στις 06 Σεπ 2013, 06:12:10 ΜΜ
αυτό προσπαθούμε να κάνουμε... ίσως με άκομψο ορισμένες φορές τρόπο... αλλά τέτοια ώρα τέτοια λόγια... δεν έχουμε χρόνο για ωραιοποίηση καταστάσεων και φιλοσοφικές συζητήσεις... εξάλου μην ξεχνάς ότι είμαστε πάνω από όλα τεχνοκράτες και πραγματιστές... κι έχουμε μάθει να αντιμετωπίζουμε την πραγματικότητα κι όχι ιδεώδη συστήματα...

...έτσι ενισχύεται το επιχείρημα του Πέτρου.

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Keep Growing

Πάντως, τεχνοκράτες και πραγματιστές είναι και αυτοί που μας βιάζουν καθημερινά.
Δεν αρκεί μόνο η λατρεία ως δόγμα μιας επιστήμης - τεχνολογίας. Ο άνθρωπος είναι και άλλα πράγματα ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

gerk

apom, petrossp13...και λοιποί ομοιοπαθούντες (ιδιωτικού τομέα), όταν ο κλάδος μας αντιπροσωπεύεται από κάποια ανύπαρκτη... ΠΕΚΑΠ, που ...κατόρθωσε να διατηρήσει την Πληροφορική στα ΕΠΑΛ (φοβερό επίπεδο μαθητών) και στα δημοτικά (αυτό λέγεται ποντίκι, με το αριστερό κλίκ επιλέγουμε....), όταν δυστυχώς οι 7-8 στους 10 του κλάδου, που εργάζονται στο δημόσιο, μετέτρεψαν τις ώρες πληροφορικής της Α' Λυκείου σε ώρες fb και γενικώς χαβαλέ (σε κάτι τέτοια βρίσκουν πάτημα οι 'φίλοι' μας χημικοί) και η ΑΕΠΠ διδάχθηκε από άτομα που απορώ τι είδους πτυχία πληροφορικής έχουν πάρει (μήπως θεολογίας, χημείας αλά ftsak...κτλ.) με αποτέλεσμα να εξισωνόμαστε με μαθήματα όπως ΑΟΔΕ, φυσιολογικό είναι να είμαστε εύκολος στόχος! Λυπάμαι κ' οργίζομαι  για τους φορείς (ΠΕΚΑΠ, ΕΠΕ κτλ.) που μας αντιπροσωπεύουν  :'( , ευχαριστώ  :) απ΄την άλλη, όλους εσάς στο στέκι μας (κ΄του δημόσιου κ΄ του ιδιωτικού τομέα) και για την δουλειά σας στο παρελθόν αλλά και για το μεγάλο αγώνα του τελευταίου μήνα (κανείς που συμμετέχει εδώ μέσα δεν είναι κ΄δεν νοιώθει βολεμένος και τον σέβομαι)!Μπορεί να μη συμμετέχω ενεργά, αλλά παρακολουθώ τα τεκταινόμενα... ! Δυστυχώς επενδύσαμε τα πιο παραγωγικά χρόνια μας στην επαρχία και στις έννοιες πληροφορική κ΄εκπαίδευση! Αρρωστήσαμε μαζί με μας και τις οικογένειές μας! Καλή δύναμη σε όλους!
Υ.Γ. Το πώς θ΄αντιδράσουν οι συνάδελφοι του δημοσίου μετά την κηδεία της Τρίτης, το ξέρουν αυτοί καλύτερα. Εμείς του ιδιωτικού τομέα (τα ληγμένα), θα πρότεινα του χρόνου να παραιτηθούμε όλοι από τα φροντιστήρια που είμαστε πανελλαδικά (πλάκα δεν θα είχε;;;), και να κάνουμε μόνο ιδιαίτερα (γίνομαι αντιεκπαιδευτικός;ε και; μήπως με θέλει στον χώρο κανείς;)! Η' καλύτερα, ως αντικαταστάτες να προτείνουμε χημικούς (έχω εργοδότες τέτοιους)!!! Είναι οι καταλληλότεροι εκπαιδευτικοί στην επικράτεια,οι δάσκαλοι του γένους, οι αναμορφωτές του εκπαιδευτικού συστήματος, κ΄καλύπτουν τις απαιτήσεις όλων των σχολών (από νηπιαγωγούς μέχρι χειριστές οπλικών συστημάτων)! Τι να πω...απήδηυσα, αλλά το ήθος και ο πολιτισμός που διαθέτει ο καθένας μας σταματά όταν θίγεται η αξιοπρέπειά μας!!! Ή θα το πάμε όλοι μαζί σε πολεμική αντιπαράθεση ή καταργήστε τις ΠΕΚΑΠ,ΕΠΕ κ΄σία κ' διαλύστε το στέκι παιδιά, διότι σε 3-4 χρόνια η πληροφορική στην Ελλάδα θα σημαίνει word, internet...Συγνώμη, για την αγανάκτηση που 'βγάζω' αλλά ... .       

AlexPapplir

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 07 Σεπ 2013, 12:02:14 ΠΜ
καθε προσπάθεια συζητηση με νπδδ και θεσμοθετημενα μελη τους ειναι ανωφελη, σας το εχω πει
απλα τα θεσμοθετημενα δικαιωματα των διαφορων γυρω γυρω και η ανυπαρξια ικανοτητας χαραξης εκπαιδευτικης πολιτικής εχει τις προσωρινες συνεπειες που βλεπουμε

στην Ελλάδα του 2013 περιμενουμε κατι αλλο;

σε τρεις γραμμές περιγράφεις πολύ "κομψά " την αθάνατη ελληνική πραγματικότητα!