Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Παράθεση από: Δημήτρης Αρ. στις 29 Αυγ 2013, 10:28:07 ΜΜ
Δεν ζητάμε επιπλέον ώρες, ζητάμε το αυτονόητο, να διδάσκεται η επιστήμη των υπολογιστών σε μαθητές που θα την χρειαστούν για τη φοίτηση τους και για τη δουλειά τους, κοινή λογική!

Οι Χημικοί έχουν άλλη γνώμη όμως
Από ότι βλέπεις, τα φόρουμ τους ασχολούνται πιο πολύ με τις δικές μας εξελίξεις
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

AlexPapplir

Να προσθέσω και αυτό: πρέπει να πείσουμε τους ίδιους τους συναδέλφους μας να συμβάλλουν! οι περισσότεροι είναι απλοί παρατηρητές...  Αυτό θα γίνει καλύτερα από τη Δευτέρα που επιστρέφουν από τις διακοπές!!!!

Όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα στις 6/9/13, έχουμε πολύ χρόνο μέχρι να ξεκινήσει η ουσιαστική εφαρμογή του νέου συστήματος. Το παιχνίδι θα έχει χαθεί αν του χρόνου στη Β΄  Λυκείου επικρατήσει η εφαρμογή του σημερινού ΕΚΤΡΩΜΑΤΟΣ. Θεωρητικά έχουμε έναν ολόκληρο χρόνο στον οποίο μπορούν να γίνουν αλλαγές πριν το σύστημα επικρατήσει de facto.

ΥΠΟΜΟΝΗ, ΕΠΙΜΟΝΗ, ΣΧΕΔΙΟ - ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ, ΔΟΥΛΕΙΑ!

petrosp13

Εγώ δυστυχώς είμαι απαισιόδοξος ως προς αυτό το σενάριο
Αν δεν αλλάξει κάτι τώρα που είμαστε ζεστοί, όταν θα μπούνε όλοι στην ρουτίνα, όλοι θα ξεχάσουν
Ήδη ασχολούνται ελάχιστοι, ειδικά τώρα που εξασφαλίστηκαν ώρες στα Λύκεια...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Δημήτρης Αρ.

Όλο το θέμα είναι να κινητοποιηθούν τα Πανεπιστήμια και οι πανεπιστημιακοί, νομίζω πως είναι οι μόνοι  που μπορεί να σώσουντην παρτίδα.
Δεν ξέρω και δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι χημικοί. Στο κάτω κάτω μπορεί και εμείς τα ίδια να λέγαμε αν ήμασταν στη θέση τους. Το θέμα είναι ότι το νομοσχέδιο έτσι και αλλιώς είναι ένα έκτρωμα. Ελπίζω να μπει και η Επιστήμη Υπολογιστών σαν Πανελλαδικώς εξεταζόμενο.
Δεν παύει να είναι ένα έκτρωμα που ο μόνος στόχος του, είναι να εξοικονομηθούν πόροι για το δημόσιο!

gkatsion

Δεν τους προβληματίζει του Πανεπιστημιακούς τίποτα!

Ούτε που το μεγαλύτερο ποσοστό των πολύ σημαντικών σχολών πληροφορικής
κυμάνθηκαν με βάσεις απο 13.000 μέχρι 15.500.

Πέφτουν συνέχεια τα τελευταία χρόνια.

Δεν το βλέπουν από το επίπεδο των φοιτητών τους.

Εγώ πάντως το βλέπω στο ΠΑΠΕΙ που συμμετέχω πολλές φορές!!!

Υ.Γ Μόνο όταν γίνει η πρώτη συγχώνευση σε τέτοιο επίπεδο σχολών και θα κινδυνεύουν
θέσεις ΔΕΠ, θα καταλάβουν!!
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

noname

ΠαράθεσηΑκόμη στο σχέδιο νόμου προβλέπεται η αύξηση των ωρών διδασκαλίας της Πληροφορικής στο λύκειο, η οποία τελικά θα διδάσκεται σε όλες τις τάξεις.

Επικοινωνιακά φαίνεται χαμένο το παιχνίδι. Τα ΜΜΕ παρουσιάζουν την Πληροφορική αναβαθμισμένη στο νέο λύκειο.

petrosp13

Κι εδώ νέκρα έπεσε μετά την δημοσιοποίηση
Και μετά μου λέτε ότι θα το γυρίσουμε σε 1 ή 2 χρόνια...
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

andrika

καληνυχτα παιδια....Καληνυχτα ΑΕΠΠ :'( Μακαρι καποια στιγμη να ξημερωσει ...

AlexPapplir

Παράθεση από: petrosp13 στις 29 Αυγ 2013, 10:42:37 ΜΜ
Εγώ δυστυχώς είμαι απαισιόδοξος ως προς αυτό το σενάριο
Αν δεν αλλάξει κάτι τώρα που είμαστε ζεστοί, όταν θα μπούνε όλοι στην ρουτίνα, όλοι θα ξεχάσουν
Ήδη ασχολούνται ελάχιστοι, ειδικά τώρα που εξασφαλίστηκαν ώρες στα Λύκεια...

πρεπει όμως να έχουμε και plan b. Εννοείται ότι τώρα θα γίνει η μεγαλύτερη μάχη, γι' αυτό και πρότεινα στην ΠΕΚΑΠ πραγματική οργάνωση συλλαλητηρίου-πορείας, όχι ανακοινώσεις για παράσταση διαμαρτυρίας.
Αν το αποτέλεσμα είναι αρνητικό, πρέπει να τεθει σε εφαρμογή το "σχέδιο Τσιωτάκη", το είχε προτείνει πριν λίγες μέρες

AlexPapplir

θυμίζω:

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 25 Αυγ 2013, 04:47:56 ΜΜ
Ταυτόχρονα με τις ενέργειες σε εξέλιξη πρέπει κατά τη γνώμη μου

ΟΛΕΣ οι Ενώσεις μας σε συνεργασία με Ακαδημαϊκούς
να συγκροτήσουν μια Ομάδα που θα απαιτήσει συνάντηση με τον Υπουργο Παιδείας, τον Πρωθυπουργό της χώρας και πιθανώς τον Υπουργό Ανάπτυξης

και θα τους εξηγήσουν την υπόθεση καταγγέλοντας τη συνεχή προσπάθεια μείωσης της Επιστήμης μας από όσους έχουν κάνει το ΙΕΠ, τους Θεσμούς και τον 5ετή διάλογο κουρελόχαρτα.

Παναγιώτης Τσιωτάκης

ΥΓ: στους ακαδημαϊκούς δείξτε τί έγραψαν για αυτούς οι συνάδελφοί τους της ΕΕΧ

AlexPapplir

Παράθεση από: noname στις 29 Αυγ 2013, 11:04:48 ΜΜ
Επικοινωνιακά φαίνεται χαμένο το παιχνίδι. Τα ΜΜΕ παρουσιάζουν την Πληροφορική αναβαθμισμένη στο νέο λύκειο.
ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΜΕ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

AlexPapplir

Παράθεση από: andrika στις 29 Αυγ 2013, 11:05:49 ΜΜ
καληνυχτα παιδια....Καληνυχτα ΑΕΠΠ :'( Μακαρι καποια στιγμη να ξημερωσει ...

ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ!!!!

                Τον αντρειωμένο μην τον κλαις.

                     σαν λάχει κι αστοχήσει

                 Κι αν ξαστοχήσει μια και δυο

                    πάλι αντρειωμένος θα 'ναι!!!!

dg69

Αν και δεν μου αρέσει αυτή η συζήτηση τώρα, οι ώρες στο Λύκειο ΔΕΝ ΑΥΞΗΘΗΚΑΝ σε σχέση με το παρόν πρόγραμμα.

Katsadouros_Dhm

Εκτός της πληροφορικής, που είναι χιλιοειπωμένο τι πρέπει να αλλάξει στο υπάρχον πρόγραμμα, νομίζω ότι θα πρέπει να εστιάσουμε και στο γεγονός των λίγων επιλογών που θα έχουν οι μαθητές ως προς τα επιστημονικά πεδία, γεγονός που συνδέεται τελικά και με την έλλειψη της Πληροφορικής (και ίσως θα πρέπει να τονιστεί και αυτό από την ΠΕΚΑΠ). Λίγα μαθήματα (4) εξέτασης συνεπάγονται και λίγες επιλογές (και στην περίπτωση της Χημείας σε πολλά τμήματα εξέταση χωρίς λόγο...τα γνωστά).
Αν για παράδειγμα, τα μαθήματα εξέτασης είχαν τη δυνατότητα να γίνουν 4+1 - για όσους ήθελαν να ξεκλειδώσουν και άλλα πεδία- τότε η Πληροφορική θα χωρούσε άνετα και για το καλό των μαθητών αλλά και χωρίς τα παρατράγουδα και τα χτυπήματα κάτω από τη μέση από άλλες ειδικότητες. Για να γίνει αυτό όμως θα πρέπει, όπως έχω πει, να αποφασισθούν αλλαγές ως προς την απαρχαιωμένη φιλοσοφία του σχεδίου (εποχής 1980), κάτι που τώρα μου φαίνεται πολύ δύσκολο. (Όχι όμως αδύνατο, γι΄αυτό ειδικά για την Πληροφορική και την αναβάθμισή της, θα πρέπει να υπάρχει πίεση συνεχώς).
Αυτό το σχέδιο θα πρέπει να... ξανασχεδιαστεί από την αρχή.
Κάτι όμως που φαίνεται τώρα δύσκολο, με την αλλαγή κάποιων παραμέτρων στο (ίσως άμεσο) μέλλον να γίνει ξαφνικά πολύ εύκολο. Είπαμε, το σχέδιο θα αρχίσει να εφαρμόζεται ουσιαστικά από του χρόνου το Σεπτέμβριο. Σε ένα χρόνο πολλά μπορεί να έχουν αλλάξει... Εδώ ταιριάζει το εξής: Έχει ο καιρός γυρίσματα...
Έτσι και γω καταλήγω σαν πιθανή λύση στο σχέδιο που έχει περιγράψει ο Παναγιώτης (Τσιωτάκης) για τα περισσότερα μαθήματα και τις περισσότερες επιλογές των μαθητών, για το καλό των μαθητών, αλλά... αλλά εἰπαμε... είναι άλλο σχέδιο.

petrosp13

Όταν ο ίδιος ο υπουργός λέει ότι τα 4 μαθήματα είναι πολιτική επιλογή για ελάφρυνση των μαθητών και των οικογενειών τους, το 4+1 μοιάζει ουτοπικό. Μόνο στην πράξη και κυρίως από αντιδράσεις μαθητών μπορεί να επέλθει κάτι τέτοιο και πάλι δύσκολα χωρίς πολιτική βούληση
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής