Θέμα 3

Ξεκίνησε από evry, 12 Ιουν 2019, 09:35:18 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Εδώ σχολιάζουμε το θέμα 3
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

progmat

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΕΜΑΓ_2019
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ: ΑΡ_ΕΠ, ΜΑΧ, ΜΜΑΧ, ΠΛ1, ΠΛ2, ΠΛ3
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: ΤΙΤΛΟΣ, ΤΜΑΧ, ΚΑΤΜΑΧ

ΑΡΧΗ
  ΜΑΧ <- 0
  ΠΛ1 <- 0
  ΠΛ2 <- 0
  ΠΛ3 <- 0
  ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΙΤΛΟΣ
  ΟΣΟ ΤΙΤΛΟΣ <> 'ΤΕΛΟΣ' ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
    ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
      ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΡ_ΕΠ
    ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ ΑΡ_ΕΠ > 0
    ΑΝ ΑΡ_ΕΠ > ΜΑΧ ΤΟΤΕ
      ΜΑΧ <- ΑΡ_ΕΠ
      ΤΜΑΧ <- ΤΙΤΛΟΣ
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΑΝ ΑΡ_ΕΠ <= 100 ΤΟΤΕ
      ΠΛ1 <- ΠΛ1 + 1
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΑΡ_ΕΠ <= 1000 ΤΟΤΕ
      ΠΛ2 <- ΠΛ2 + 1
    ΑΛΛΙΩΣ
      ΠΛ3 <- ΠΛ3 + 1
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
    ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΙΤΛΟΣ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΓΡΑΨΕ 'ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΡ_ΕΠ ΕΙΝΑΙ ', ΤΜΑΧ
  ΓΡΑΨΕ 'ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ', ΠΛ1
  ΓΡΑΨΕ 'ΜΕΣΑΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ', ΠΛ2
  ΓΡΑΨΕ 'ΥΨΗΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ', ΠΛ3
  ΜΜΑΧ <- ΠΛ1
  ΚΑΤΜΑΧ <- 'ΧΑΜΗΛΗ'
  ΑΝ ΠΛ2 > ΜΜΑΧ ΤΟΤΕ
    ΜΑΧ <- ΠΛ2
    ΚΑΤΜΑΧ <- 'ΜΕΣΑΙΑ'
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΑΝ ΠΛ3 > ΜΜΑΧ ΤΟΤΕ
    ΜΑΧ <- ΠΛ3
    ΚΑΤΜΑΧ <- 'ΥΨΗΛΗ'
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΓΡΑΨΕ ΚΑΤΜΑΧ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ

Στον ελεγχο εγκυροτητας η συνθηκη ειναι >=0 .... λεει να μην ειναι αρνητικος

P.Tsiotakis

μηδενικές επισκέψεις δεν καταμετρώνται

petrosp13

Το πινακάκι έχει παγίδα, προσοχή
Τα αν πρέπει να έχουν διπλές συνθήκες και όχι Αλλιώς
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

Καλή παρατήρηση!
Εκτός αν βάλεις το πρώτο Αν..τότε να διαχειριστεί τα μηδενικά βίντεο
Παράθεση από: petrosp13 στις 12 Ιουν 2019, 11:35:28 ΠΜ
Το πινακάκι έχει παγίδα, προσοχή
Τα αν πρέπει να έχουν διπλές συνθήκες και όχι Αλλιώς
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

merlin

Ή πιο απλά ξεκινάς με έλεγχο αυτών που είναι >1000 και βάζεις τετελευταίο  το Αλλιως_αν επισκ>0, χωρίς να βάλεις Αλλιώς.
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

akouts

Δεν καταμετρώνται μεν, θα πρέπει να γίνονται δεκτές δε. Δεν θα πρέπει όποιος δώσει 0 να εξαναγκασθεί να ξαναδώσει τιμή.
Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 12 Ιουν 2019, 11:13:20 ΠΜ
μηδενικές επισκέψεις δεν καταμετρώνται

Sergio

Παράθεση από: evry στις 12 Ιουν 2019, 11:43:16 ΠΜ
Καλή παρατήρηση!
Εκτός αν βάλεις το πρώτο Αν..τότε να διαχειριστεί τα μηδενικά βίντεο
δλδ?
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

evry

Παράθεση από: Sergio στις 12 Ιουν 2019, 09:36:16 ΜΜ
δλδ?
Όταν κατέβεις Αθήνα για καμιά μπύρα θα σου εξηγήσω :D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

giannakos

Καλησπέρα και από εμένα.
Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής:
Στο πρόγραμμα που δίνετε ως λύση, αν δοθεί την πρώτη φορά η λέξη 'ΤΕΛΟΣ' στην μεταβλητή ΤΙΤΛΟΣ, τότε δεν θα κάνει καμμία επανάληψη και η μεταβλητή ΤΜΑΧ δεν θα έχει αρχική τιμή.

Οπότε στην εντολή
ΓΡΑΨΕ 'ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΡ_ΕΠ ΕΙΝΑΙ ', ΤΜΑΧ
υπάρχει λάθος.

Δεν θα έπρεπε μετά το διάβασε ΤΙΤΛΟΣ να υπάρχει ΤΜΑΧ <-- τίτλος ?

Ευχαριστώ

pvs

Παράθεση από: giannakos στις 12 Ιουν 2019, 10:20:10 ΜΜ
Καλησπέρα και από εμένα.
Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής:
Στο πρόγραμμα που δίνετε ως λύση, αν δοθεί την πρώτη φορά η λέξη 'ΤΕΛΟΣ' στην μεταβλητή ΤΙΤΛΟΣ, τότε δεν θα κάνει καμμία επανάληψη και η μεταβλητή ΤΜΑΧ δεν θα έχει αρχική τιμή.

Οπότε στην εντολή
ΓΡΑΨΕ 'ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΡ_ΕΠ ΕΙΝΑΙ ', ΤΜΑΧ
υπάρχει λάθος.

Δεν θα έπρεπε μετά το διάβασε ΤΙΤΛΟΣ να υπάρχει ΤΜΑΧ <-- τίτλος ?

Ευχαριστώ
Κατά τη γνώμη μου από τη στιγμή που στο ερώτημα με την εύρεση μεγίστου αναφέρει ότι θεωρείστε ότι υπάρχει μόνο ένα αυτό σημαίνει ότι θα δοθεί τουλάχιστον μία σωστή εισαγωγή

Σάκης Δημόπουλος


pvs

Γ4. Να υπολογίζει για καθεμία από τις τρεις κατηγορίες επισκεψιμότητας το πλήθος των βίντεο που καταχωρίστηκαν σε αυτή.
Να εμφανίζει για κάθε κατηγορία: το όνομά της και το πλήθος των βίντεο που περιλαμβάνει. Μονάδες6

Σε ότι αφορά το ερώτημα Γ4 μαθητής μου έδωσε την παρακάτω απάντηση, δεν πήρε δηλαδή τον τελευταίο έλεγχο και έβαλε σκέτο αλλιώς με αποτέλεσμα όταν οι επισκέψεις είναι 0 να προστίθενται στη υψηλή.  Από τις 6 μονάδες θα πάρει μόνο τις 3 για την εμφάνιση των ονομάτων των κατηγορίων ή θα "τσιμπήσει" και από τον κώδικα της πολλαπλής. Πάντως αρκετοί μαθητές όπως έχω καταλάβει σε αυτό το ερώτημα έχουν φτιάξει την πολλαπλή μόνο με το δεξί όριο ΑΝ ΕΠ<=100 ΤΟΤΕ....

ΑΝ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ >= 1 ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ <= 100 ΤΟΤΕ
      ΠΛ1 <- ΠΛ1 + 1
    ΑΛΛΙΩΣ_ΑΝ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ >= 101 ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ <= 1000 ΤΟΤΕ
      ΠΛ2 <- ΠΛ2 + 1
    ΑΛΛΙΩΣ
      ΠΛ3 <- ΠΛ3 + 1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

έξω από την επανάληψη έγραψε
ΓΡΑΨΕ 'ΧΑΜΗΛΗ', ΠΛ1
ΓΡΑΨΕ 'ΜΕΣΑΙΑ', ΠΛ2
ΓΡΑΨΕ 'ΥΨΗΛΗ', ΠΛ3

petrosp13

Εγώ θα έκοβα το πολύ  μια μονάδα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής