Γενικός Σχολιασμός θεμάτων

Ξεκίνησε από evry, 12 Ιουν 2019, 09:33:21 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ολγα

Παράθεση από: themata στις 12 Ιουν 2019, 11:00:28 ΠΜ
κατάντια θα έλεγα, Μεχρι και το θεμα Γ, κανένας διαχωρισμός μέτριου,καλού,άριστου

... ή μήπως ο χαρακτηρισμός αφορά όλα τα θέματα;
Απαράδεκτα εύκολα θέματα χωρίς να δίνουν τη δυνατότητα στους δυνατούς να διακριθούν.
Τα άριστα γραπτά εκτιμώ ότι θα τα έχουν γράψει οι προσεκτικοί και όχι αναγκαστικά οι καλύτεροι.

tsioulak

Και εμενα σχετικα ευκολα μου φανηκαν, αλλα η διαβαθμιση τους δεν ηταν καλη.

epsilonXi

τι να λέμε τώρα...
τέτοια θέματα χρόνια έχουνε να πέσουνε...

Vangelis

Τα θέματα ήταν εύκολα.
Μετά από τα "παλούκια" που έβαλαν στη Φυσική προβλέπω αύξηση του αριθμού μαθητών στην δική μας κατεύθυνση.
Για τις  βαθμολογίες θα δούμε τις  κατανομές και θα βγάλουμε συμπεράσματα.  Το θετικό είναι ότι διορθώνονται εύκολα, οι λύσεις είναι μικρές πέρασε η εποχή που τα παιδιά έγραφαν μια σελίδα κώδικα για να πάρουν 2 μονάδες.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Μπορω να πω οτι:
Τα θέματα κάλυπταν το μεγαλύτερο μέρος της εξεταστέας ύλης, είχαν σαφείς διατυπώσεις και  δεν έκρυβαν παγίδες.  Χαρακτηρίζονται με βαθμό δυσκολίας κάτω του μετρίου με τις περισσότερες ασκήσεις να στηρίζονται σε βασικές μεθοδολογίες με αποτέλεσμα να μπορούν να ανταποκριθουν σε αυτά ακόμα και οι μαθητές μέτριου γνωστικού επιπέδου.
Οι καλά προετοιμασμένοι μαθητές δεν  αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα, εύκολα θα γράψουν βαθμολογίες από 95 έως 100 και ο μόνος φόβος απώλειας μονάδων θα είναι από απροσεξία και βιασύνη. Τα θέματα αδικούν τους καλά διαβασμένους μαθητές και ευνοούν τους μαθητές με μέτρια προετοιμασία καθώς εύκολα μπορεί κάποιος να γράψει από 70 και πάνω
Το ποσοστό των άριστων γραπτών θα αυξηθεί σημαντικά όπως αντίστοιχα θα μειωθεί αισθητά και το ποσοστό των γραπτών με βαθμολογία κάτω του 10.
Η χαρά του μέτριου μαθητή........

Sergio

Αν είναι δυνατόν!! Το newsbeast τα χαρακτηρίζει "Μέτριας δυσκολίας όπως και ... της Φυσικής" !!
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Καρκαμάνης Γεώργιος

Μάλλον έχουμε χάσει το μέτρο...

mikezante

Παράθεση από: Sergio στις 12 Ιουν 2019, 09:33:32 ΜΜ
Αν είναι δυνατόν!! Το newsbeast τα χαρακτηρίζει "Μέτριας δυσκολίας όπως και ... της Φυσικής" !!

Πιο μετά το εν λόγω άρθρο γίνεται καλύτερο:

«Τα θέματα ήταν κλασικά και αναμενόμενα, αλλά κάπως απαιτητικά», ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Μιχάλης Βαξεβανίδης, καθηγητής στο Κοινωνικό Φροντιστήριο του Δήμου Αθηναίων. »
Γεράσιμος Βαρδακαστάνης
mikevard@hotmail.com

Laertis

Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola