Χριστός Ανέστη...
Ένα ακόμη φετινό διαγώνισμα προσομοίωσης, διαβαθμισμένης δυσκολίας και χωρίς υπερβολές, όσο γίνεται κοντά στο πνεύμα των σχολικών βιβλίων και των εξετάσεων.
μια χαρά...
μόνο που στο Β2.1 τι ακριβώς θες;
και στο Δ4 εννοείς αναζήτηση στον ΟΝ
Παράθεση από: epsilonXi στις 20 Απρ 2023, 12:49:54 ΠΜμια χαρά...
μόνο που στο Β2.1 τι ακριβώς θες;
και στο Δ4 εννοείς αναζήτηση στον ΟΝ
Ευχαριστώ για την παρατήρηση, μόλις διορθώθηκε.
Ερώτηση για Το Δ3. Πώς θα καταλάβεις ότι είναι το ίδιο γκρουπ από τη θέση του max και τη θέση του min;
Παράθεση από: vasilis723 στις 08 Μαΐου 2023, 03:43:42 ΜΜΕρώτηση για Το Δ3. Πώς θα καταλάβεις ότι είναι το ίδιο γκρουπ από τη θέση του max και τη θέση του min;
Βρίσκεις από τον πίνακα min, max και τις θέσεις τους (έστω θ1 και θ2).
Μετά λες:
X1
ßθ1 div 1000
X2
ß θ2 div 1000
AN θ1 mod 1000 <> 0 TOTE
X1
ß Χ1 + 1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
AN θ2 mod 1000 <> 0 TOTE
X2
ß Χ2 + 1
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ Χ1=Χ2 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ ' ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΓΚΡΟΥΠ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ', Χ1 ! ή X2
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ ' ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΡΕΞΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ
ΔΥΣΚΟΛΟΥΤΣΙΚΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΑΘΗΤΗ ΑΛΛΑ ΩΡΑΙΟ
Παράθεση από: vasilis723 στις 08 Μαΐου 2023, 03:43:42 ΜΜΕρώτηση για Το Δ3. Πώς θα καταλάβεις ότι είναι το ίδιο γκρουπ από τη θέση του max και τη θέση του min;
ΜΑΧ <- ΣΧ[1]
ΜΙΝ <- ΣΧ[1]
Θ1 <- 1
Θ2 <- 1
ΑΡΧ <- 1 !ΠΡΩΤΟΣ ΑΘΛΗΤΗΣ 1ου ΓΚΡΟΥΠ
ΤΕΛ <- 1000 !ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΑΘΛΗΤΗΣ 1ου ΓΚΡΟΥΠ
ΓΙΑ ΓΚΡΟΥΠ ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 15
ΓΙΑ ΑΘΛ ΑΠΟ ΑΡΧ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛ
ΑΝ ΣΧ[ΑΘΛ] > ΜΑΧ ΤΟΤΕ
ΜΑΧ <- ΣΧ[ΑΘΛ]
Θ1 <- ΓΚΡΟΥΠ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΑΝ ΣΧ[ΑΘΛ] < ΜΙΝ ΤΟΤΕ
ΜΙΝ <- ΣΧ[ΑΘΛ]
Θ2 <- ΓΚΡΟΥΠ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΡΧ <- ΑΡΧ + 1000 !ΠΡΩΤΟΣ ΑΘΛΗΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥ ΓΚΡΟΥΠ
ΤΕΛ <- ΤΕΛ + 1000 !ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΑΘΛΗΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥ ΓΚΡΟΥΠ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΑΝ Θ1 = Θ2 ΤΟΤΕ
ΓΡΑΨΕ 'ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΓΚΡΟΥΠ'
ΑΛΛΙΩΣ
ΓΡΑΨΕ 'ΟΧΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΓΚΡΟΥΠ'
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
Σας ευχαριστώ και τους δύο. με δομή επανάληψης το σκεφτόμουν κι εγώ ανα χιλιάδα.
Ευχαριστούμε !
Υπάρχουν οι λύσεις ?
ΤΕΛΙΚΗ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ 2023 - ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.docx
Καλησπέρα,
Στη λύση του Β3 μάλλον δεν θα λειτουργήσει η χρήση του ονόματος της συνάρτησης ως λογική μεταβλητή.
Προτείνω την εξής προσέγγιση:
ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ is_sorted(Α): ΛΟΓΙΚΗ
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: j, Α[20]
ΛΟΓΙΚΕΣ: ΤΑΞ
ΑΡΧΗ
ΤΑΞ <- ΑΛΗΘΗΣ
ΓΙΑ j ΑΠΟ 20 ΜΕΧΡΙ 2 ΜΕ_ΒΗΜΑ -1
ΑΝ Α[j - 1] < Α[j] ΤΟΤΕ
ΤΑΞ <- ΨΕΥΔΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
is_sorted <- ΤΑΞ
ΤΕΛΟΣ_ΣΥΝΑΡΤΗΣΗΣ
Καλησπέρα,
βλ. Οδηγίες μελέτης μαθητή, σελ 115, Κλήση συνάρτησης:
- Το όνομα της Συνάρτησης χρησιμοποιείται σαν μεταβλητή μέσα στις εντολές της.
Επομένως, η συνάρτηση είναι λειτουργική.
Έχεις δίκιο, ευχαριστώ για την επισήμανση.
Καλημέρα.
Στο θέμα Β2 3) Το Χειρουργεί() και το εξετάζει() δεν είναι πολυμορφισμός; Οπότε πρέπει να τοποθετηθεί και στις υποκλάσεις;
Παράθεση από: dsmath στις 27 Μαΐου 2023, 08:07:15 ΠΜΚαλημέρα.
Στο θέμα Β2 3) Το Χειρουργεί() και το εξετάζει() δεν είναι πολυμορφισμός; Οπότε πρέπει να τοποθετηθεί και στις υποκλάσεις;
Στα πλαίδια της εκφώνησης δεν υπάρχει αναφορά για διαφορετικό τρόπο λειτουργίας των συγκεκριμένων μεθόδων. Επομένως, δεν μπορούμε να θεωρήσουμε πως υπάρχει πολυμορφισμός.
Παράθεση από: makkinen23 στις 28 Μαΐου 2023, 09:12:10 ΜΜΣτα πλαίδια της εκφώνησης δεν υπάρχει αναφορά για διαφορετικό τρόπο λειτουργίας των συγκεκριμένων μεθόδων. Επομένως, δεν μπορούμε να θεωρήσουμε πως υπάρχει πολυμορφισμός.
Αγαπητέ συνάδελφε πολύ ωραίο το διαγώνισμά σου!!!
Στο θέμα αυτό καλύτερα θα ήταν από την εκφώνηση να δίνεται στον μαθητή η πληροφορία ότι εξετάζουν και χειρουργούν με διαφορετικό τρόπο. Άλλωστε αυτό είναι και πιο κοντά στην πραγματικότητα. Άρα να έβαζες τον πολυμορφισμό.