ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ

Ξεκίνησε από manolis, 17 Φεβ 2005, 11:59:55 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

manolis

Συνάδελφοι γεια σας !!!
Διδάσκω το μάθημα εδώ και  χρόνια χρόνια, αλλα
πάντα δημιουργούνται απορίες από τους μαθητές μου
που δεν μορώ να τους απαντήσω με σιγουριά.
Μου λένε για παράδειγμα :

α) Κύριε θα μας κόψουνε μονάδες αν αντί για σειριακή αναζήτηση, σαρώσουμε τον πίνακα από το τέλος προς
τα μπροστά ( με Για .. από .. μέχρι με _βήμα -1 ) και βρούμε το πρώτο στοιχείο του πίνακα ;

β) Αν μας ζητηθεί ο αλγόριθμος της ταξινόμισης. Αν θα
τοποθετήσουμε τα στοιχεία των πινάκων Α και Β σε έναν τρίτο Γ , και κατόπιν ταξινομίσουμε τον πίνακα Γ, θα μας κοπούν μονάδες;;;

Αν γνωρίζει κάποιος ας με ενημερώσει

                                                     ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Επισκέπτης

Μανώλη,

1. Δεν μας απασχολεί η αποδοτικότητα κάθε αλγορίθμου και το πλήθος των περιττών ενεργειών. Αν κάποιος κάνει αναζήτηση με Για δεν είναι λάθος (αρκεί να κάνει αυτό που ζητάει η εκφώνηση π.χ. εύρεση ΠΡΩΤΟΥ στοιχείου που θα βρεθεί ή ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ) ή ΟΛΑ

Πρέπει βέβαια, για να υποστηρίξουμε και το βιβλίο και να τονίζουμε την σειριακή με Οσο η οποία και εντοπίζει το ΠΡΩΤΟ στοιχείο (αν το βρει). Αν επιθυμούμε όλα τα στοιχεία βγάζουμε το done ή παίρνουμε Για

Αν παρ' όλα κάποιος μαθητής δεν αντιληφθεί ποιο από τα 2 βολεύει ας πάρει Για... (γιατί όχι και με_βήμα -1 ?? )

ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ

2. Προφανώς αναφέρεσαι στην λειτουργία της συγχώνευσης σε ταξινομημένους πίνακες όπου ο τελικός πίνακας πρέπει να είναι επίσης ταξινομημένος.

Απο το να μπορέσουν να θυμηθούν/υλοποιήσουν ένα πολύ δύστρωπο αλγόριθμο ας ενώσουν απλά τους δύο πίνακες και ας ταξινομήσουν τον τελικό, πολύ απλό και ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ

Και όλα αυτά σύμφωνα με την κοινή λογική που χαρακτηρίζει όλα τα νοήμονα όντα του πλανήτη μας  ;)