Γειά :)!
Προσπάθησα να μαζέψω λίγο τα θεωριτικά κομμάτια του βιβλίου. Βασικά λείπουν τα κεφάλαια 5,6....ίσως αργότερα!
Ήθελα επίσης να σας ρωτήσω την άποψή σας για το στυλ της θεωρίας των πανελληνιών, και κάτι άλλο: το κεφάλαιο 13 υπάρχει περίπτωση να πέσει σε άσκηση με κώδικα; Γιατί δεν το έχουν και πολύ, οι δικοί μου τουλάχιστον! Σε κανένα Σωστό-Λάθος κάτι μπορεί να γίνει!
Αυτά! Οποιαδήποτε παρατήρηση καλοδεχούμενη ;)
To 13 !!!!!! :-\
Den einai ektos ilis ??? :-[
Τα 13.1 και 13.2 είναι στην ύλη
Σας Ευψαριστώ πολύ mariana πολύ χρήσιμη η θεωρία.Αυτά είναι τα δύο κεφάλαια που θεωρω ότι είναι δύσκολα και με έχουν δυσκολέψει και εμένα.Ειδικά το 7.Ευχαριστώ πολύ...
Γεια!
απο οσα ξερω και ακουω απο διάφορους πολυ πιθανο να ζητησουν υποπρογραμματα και συναρτησεις .
Από τη στιγμή που είναι στην ύλη είναι πιθανό. Τα τελευταία χρόνια βάζουν συνήθως ένα υποπρόγραμμα αλλά όχι πάντα. Για παράδειγμα το 2007 δεν ζήτησαν υποπρόγραμμα στα θέματα 3 και 4.
Παράθεση από: aleremain στις 05 Μαΐου 2009, 02:40:59 ΜΜ
Γεια!
απο οσα ξερω και ακουω απο διάφορους πολυ πιθανο να ζητησουν υποπρογραμματα και συναρτησεις .
Μάζεψα όλες τις ερωτήσεις θεωρίας από το βιβλίο.
ωραία ! :)
Ευχαριστώ πολύ.Πιστεύετε ότι θα μπούν ερωτήσεις θεωρίας όπως ακριβώς είναι γραμμένες στο βιβλίο?
Όλα να τα περιμένεις από αυτούς. Πώς πιστεύεις ότι βγάζουν τα θέματα; Έχουν καμία λογική στο μυαλό τους; Ελπίζω οι κύριοι στο Υπουργείο να διαβάζουν φόρουμ και να εμπνευστούν από αυτά που έχουμε δημοσιεύσει κατά καιρούς ;D
πρώτη φορά θα δωθεί πανελλήνιες αυτό το μάθημα, οπότε καλό διάβασμα και άγιος ο θεός :P
Πάντως marianad ειλικρινά με έσωσες.Τώρα διαβάζω το 13 και το έχεις δώσει πολύ απλά γιατί στο βιβλίο είναι πολύ μπερδεμένα...Να σαι καλά...
Παράθεση από: joanna στις 10 Μαΐου 2009, 02:51:21 ΠΜ
Μάζεψα όλες τις ερωτήσεις θεωρίας από το βιβλίο.
joanna έχεις ξεχάσει τα κριτήρια αξιολόγησης 31....anyway ευχαρισω πολύ για τον κόπο σου....
σε ευχαριστώ!!
Κάποιες ερωτήσεις Σ-Λ και αντιστοίχησης για το κεφάλαιο 7, και ένα τεστάκι για το 13.
Mariosxania ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που βοήθησα :)
Παράθεση από: marianad στις 29 Απρ 2009, 03:22:08 ΜΜ
Γειά :)!
Προσπάθησα να μαζέψω λίγο τα θεωριτικά κομμάτια του βιβλίου. Βασικά λείπουν τα κεφάλαια 5,6....ίσως αργότερα!
Ήθελα επίσης να σας ρωτήσω την άποψή σας για το στυλ της θεωρίας των πανελληνιών, και κάτι άλλο: το κεφάλαιο 13 υπάρχει περίπτωση να πέσει σε άσκηση με κώδικα; Γιατί δεν το έχουν και πολύ, οι δικοί μου τουλάχιστον! Σε κανένα Σωστό-Λάθος κάτι μπορεί να γίνει!
Αυτά! Οποιαδήποτε παρατήρηση καλοδεχούμενη ;)
Στο κεφάλαιο 13 στη θεωρία, γράφεις ότι false<true και ότι ισχύει το > και το < σε λογικούς, ενώ το σωστό είναι ότι ισχύει μόνο το = και το διάφορο (<>), άρα true=true false=false και true<>false
έχεις κάνει πολύ καλή δουλεία..
Να σου πω την αλήθεια δεν το είχα προσέξει. :-[ Ίσως οδηγήθηκα αυθαίρετα σε αυτό το συμπέρασμα γιατί με βόλευε :)! Πρώτον, είναι διατεταγμένοι (μία από τις σχέσεις <, >, = αληθεύει για κάθε ζεύγος τιμών) και απλά ήθελα να είμαι σίγουρη πως θα μάθουν ότι ord(false)=0 και ord(true)=1. Μου φαίνεται πιο εύκολο να το θυμούνται έτσι, και πιστεύω ότι πιο πιθανό είναι να τους ρωτήσουν κάτι τέτοιο σε Σ-Λ, παρά να ορίσουν τον τύπο boolean.
Στην Pascal και στη ΓΛΩΣΣΑ ορίζεται μόνο ή ισότητα και η ανισότητα σε λογικούς. Το έχεις βάλει και σε ένα Σ/Λ σε διαγώνισμα..
Να ρωτήσω αυτός ο ορισμός για τον ιεραρχικό προγραμματισμό είναι σωστός?
Ιεραρχικός προγραμματισμός είναι η τεχνική προγραμματισμού που ξεκινάει πολύ συνοπτικά πχ με το όνομα του προγράμματος και στα κατώτερα επίπεδο αναλύεται όλο και περισσότερο ώσπου να φτάσει σε σημείο που να περιέχει αρκετές λεπτομέρειες ώστε να μπορεί να κωδικοποιηθεί από γλώσσα προγραμματισμού.
Τι λέτε το έγραψα έτσι γιατί το βιβλίο τα λέει πολύ μπερδεμενα και δεν μπορούσα να το μάθω απο εκεί...
ιεραρχική σχεδίαση ή από πάνω προς τα κάτω διαδικασία σχεδίασης είναι η τεχνική κατά την οποία με συνεχείς διαιρέσεις το αρχικό πρόβλημα διασπάται σε περισσότερα, αλλά απλούστερα προβλήματα. πχ σκέψου το πρόβλημα αγορά jet ski, μπορείς να το διασπάσεις σε επιμέρους προβλήματα 1. που θα βρω λεφτα, 2. απο που θα το αγοράσω, 3.τι μοντέλο θα αγοράσω. Δηλαδή κατά κάποιο τρόπο βρίσκεις τη δομή προβλήματος.
Στη συνέχεια χρησιμοποιώντας τον τμηματικό προγραμματισμό λύνεις κάθε ένα από τα επιμέρους, άρα και το αρχικό πρόβλημα. Ο ορισμός που έχεις βασίζεται στο σχολικό, με το παράδειγμα που σου δίνω εξηγώ τον ορισμό της συνεχούς διαίρεσης για να το καταλάβεις καλύτερα..
Wraio..efxaristw ki egw gia tin ylh afth.