Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

amavidis

Παράθεση από: lampros.mousselimis στις 30 Μαΐου 2010, 01:07:22 ΜΜ

Θα απαντήσει κανένας σοβαρά στο ερώτημά μου;

Ή θα συνεχίσουμε να μιλάμε περί ανέμων και υδάτων;


Λάμπρο είσαι συναδελφος; Βλέπω ότι έκανες εγγραφή μολις χθες... Αν το χες κάνει παλιότερα θα γνώριζες ότι η κουβέντα έχει ξαναγίνει το 2008 ! Η ίδια!
Δεν μπορώ να ακούου τα περί ανέμων και υδάτων από κάποιον που ξύπνησε να συμμετάσχει σε μία κουβέντα 2 ετών και περιμένει επιχειρήματα!
Γράφτηκαν στο παρελθόν, ειπώθηκαν παλι στα πρώτα post.. τι άλλο να πω...


bagelis

Παράθεση από: nickandy στις 30 Μαΐου 2010, 12:29:24 ΜΜ
@perastikos
Συμφωνώ μαζί σου σχετικά με τα λάθη βιβλίου/τετραδίου μαθητή αλλά το παράδειγμα που δίνεις δε νομίζω ότι είναι το ίδιο με το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε εδώ. Στην περίπτωση των CD το πλήθος μπορεί να οριστεί στα Δεδομένα // Ν // ας πούμε όπως ορίζεται και σε άλλες ασκήσεις. Το πλήθος δηλαδή είναι προκαθορισμένο εξ'αρχής. Στο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε το πλήθος δεν είναι καθορισμένο εξ'αρχής αλλά παίρνει τιμή τη στιγμή εκτέλεσης του αλγόριθμου. Αυτή είναι η διαφορά κατά τη γνώμη μου, δε συμφωνείς?
Επίσης να προσθέσω πως αρκετοί είπαν ότι ο αλγόριθμος δεν εκτελείται αλλά είναι κάτι αφηρημένο. Αν δεν εκτελείται τότε μάλλον παραβιάζει σχεδόν όλα τα κριτήρια άρα δεν είναι αλγόριθμος, δεν συμφωνείτε?

συνάδελφε έχω γράψει ολόκληρο post με σημεία των σχολικών βιβλίων που δείχνει σωστό αυτό που εμείς θέλουμε να πάρουμε για λάθος...

Γιώργος Λάμπρου

Καλημέρα σε όλους, είμαι μαθητής και έδωσα φέτος ΑΕΠΠ,

1)Επειδή το TOPIC είναι "Πανελλήνιες Εξετάσεις-Ημερίσια 2010" και όχι "ΘΕΜΑ Γ- Ημερίσια 2010" θα ήθελα να παραθέσω μία λύση που έδωσα στο Δ4 ερώτημα του ΘΕΜΑΤΟΣ Δ και να μου πείτε τη γνώμη σας, αν έχω κάπου λάθος, ή αν έχω τον κίνδυνο να μην την καταλάβει ο εξεταστής:

Αρχικά ταξινόμησα τους πινακες των ονομάτων, των σχ.χρόνων και των κατηγοριών με βάση την αύξουσα διάταξη των κατηγοριών (έτσι ώστε πανω πάνω στον πινακα να είναι τα C1,απο κάτω τα C2 και τέλος τα C3).
Στη συνέχεια αφου είχα διαμορφώσει έτσι τους πίνακες, ταξινόμησα το κάθε τμήμα των πινάκων χωριστά με βάση τον σχετικό χρόνο. Αφου ήξερα το πλήθος των σκαφών που ανήκουν σε κάθε κατηγορία έκανα ταξινόμηση με βάση το σχ.χρόνο στις θέσεις 1 έως PL1(για τα σκάφη της κατηγ. C1), μετα στις θέσεις PL1+1 έως PL1+PL2( για τα σκάφη της C2) και μετα στις PL1+PL2+1 έως 35(για τα σκάφη της C3). έτσι πήρα απο κάθε κατηγορία τους 3 πρώτους και "τους έδωσα τα μετάλλια τους" και μετά έκανα μια ταξινόμηση σε ολόκληρους τους πίνακες των ονομάτων και των σχ.χρόνων με βάση την αύξουσα διάταξη των χρόνων για να βρώ τους τρείς πρώτους της γενικής κατηγορίας, και τους "έδωσα τα μετάλλια τους"

Σωστή η λύση και θα την καταλάβουν οι εξεταστές???



2) Θα ήθελα να πώ ότι ίσως το ζήτημα της λύσης του Θέματος Γ να έχει κορεστεί, και η κουβέντα να τείνει να γίνει ατέρμονη. Δυστυχώς ανταλλάχθηκαν άσχημες κουβέντες  την μέρα των εξετάσεων στο "ΣΤΕΚΙ" μεταξύ ατόμων που έμπρακτα έχουν συμβάλλει στο μάθημα. Προσωπικά θεωρώ ότι καθηγητές και μαθητές θα έπρεπε να "μαζί" και όχι να λογομαχούν με τέτοιο άσχημο τρόπο. Όπως και να έχει έιμαι και γώ ένας απο αυτούς που έγραψε το τρίτο θέμα με πίνακες, παρόλο που σκέφτηκα και την άλλη λυση και πλέον νομίζω το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να δούμε την απόφαση των βαθμολογητών!

Ελπίζω να απαντησετε στο πρώτο μου ερώτημα...
Δε μένω τυφλός στα ψεγάδια μου, αλλα έχω την ιδιοτροπία να πιστεύω στον εαυτό μας...(Σεφέρης)

lampros.mousselimis

Παράθεση από: amavidis στις 30 Μαΐου 2010, 01:13:24 ΜΜ
Λάμπρο είσαι συναδελφος; Βλέπω ότι έκανες εγγραφή μολις χθες... Αν το χες κάνει παλιότερα θα γνώριζες ότι η κουβέντα έχει ξαναγίνει το 2008 ! Η ίδια!
Δεν μπορώ να ακούου τα περί ανέμων και υδάτων από κάποιον που ξύπνησε να συμμετάσχει σε μία κουβέντα 2 ετών και περιμένει επιχειρήματα!
Γράφτηκαν στο παρελθόν, ειπώθηκαν παλι στα πρώτα post.. τι άλλο να πω...


Απάντησέ μου τότε και διαφώτησέ με. Είναι ή δεν είναι λάθος το :

Αλγόριθμος Τάδε
Για i από 1 μέχρι 200
   Διάβασε Α{i}
Τέλος_επανάληψης
...
...

με βάση τα λεγόμενα όσων λένε, πως η λύση με πίνακες είναι λάθος.

Και με βάση τα λεγόμενά τους το σωστό, δεν είναι το :;

Αλγόριθμος Τάδε
Δεδομένα//Α//
! Ο πίνακας Α έχει δεσμεύσει 200 θέσεις στη μνήμη
Για i από 1 μέχρι 200
   Διάβασε Α{i}
Τέλος_επανάληψης
...
...


Λοιπόν;;;;;;

moge

εμενα μια χαρα μου φαινεται η λυση σου.

βεβαια επιδη γινεται και χωρις πίνακες, συμφωνα με μερικους γκουρου του μαθηματος που μαζευτηκαν,
θα πρεπει να σου κοψουν μοναδες!

amavidis

Παράθεση από: Γιώργος Λάμπρου στις 30 Μαΐου 2010, 01:15:23 ΜΜ
Καλημέρα σε όλους, είμαι μαθητής και έδωσα φέτος ΑΕΠΠ,

1)Επειδή το TOPIC είναι "Πανελλήνιες Εξετάσεις-Ημερίσια 2010" και όχι "ΘΕΜΑ Γ- Ημερίσια 2010" θα ήθελα να παραθέσω μία λύση που έδωσα στο Δ4 ερώτημα του ΘΕΜΑΤΟΣ Δ και να μου πείτε τη γνώμη σας, αν έχω κάπου λάθος, ή αν έχω τον κίνδυνο να μην την καταλάβει ο εξεταστής:

Αρχικά ταξινόμησα τους πινακες των ονομάτων, των σχ.χρόνων και των κατηγοριών με βάση την αύξουσα διάταξη των κατηγοριών (έτσι ώστε πανω πάνω στον πινακα να είναι τα C1,απο κάτω τα C2 και τέλος τα C3).
Στη συνέχεια αφου είχα διαμορφώσει έτσι τους πίνακες, ταξινόμησα το κάθε τμήμα των πινάκων χωριστά με βάση τον σχετικό χρόνο. Αφου ήξερα το πλήθος των σκαφών που ανήκουν σε κάθε κατηγορία έκανα ταξινόμηση με βάση το σχ.χρόνο στις θέσεις 1 έως PL1(για τα σκάφη της κατηγ. C1), μετα στις θέσεις PL1+1 έως PL1+PL2( για τα σκάφη της C2) και μετα στις PL1+PL2+1 έως 35(για τα σκάφη της C3). έτσι πήρα απο κάθε κατηγορία τους 3 πρώτους και "τους έδωσα τα μετάλλια τους" και μετά έκανα μια ταξινόμηση σε ολόκληρους τους πίνακες των ονομάτων και των σχ.χρόνων με βάση την αύξουσα διάταξη των χρόνων για να βρώ τους τρείς πρώτους της γενικής κατηγορίας, και τους "έδωσα τα μετάλλια τους"

Σωστή η λύση και θα την καταλάβουν οι εξεταστές???



2) Θα ήθελα να πώ ότι ίσως το ζήτημα της λύσης του Θέματος Γ να έχει κορεστεί, και η κουβέντα να τείνει να γίνει ατέρμονη. Δυστυχώς ανταλλάχθηκαν άσχημες κουβέντες  την μέρα των εξετάσεων στο "ΣΤΕΚΙ" μεταξύ ατόμων που έμπρακτα έχουν συμβάλλει στο μάθημα. Προσωπικά θεωρώ ότι καθηγητές και μαθητές θα έπρεπε να "μαζί" και όχι να λογομαχούν με τέτοιο άσχημο τρόπο. Όπως και να έχει έιμαι και γώ ένας απο αυτούς που έγραψε το τρίτο θέμα με πίνακες, παρόλο που σκέφτηκα και την άλλη λυση και πλέον νομίζω το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να δούμε την απόφαση των βαθμολογητών!

Ελπίζω να απαντησετε στο πρώτο μου ερώτημα...

Γιωργο, με μια πρόχειρη ανάγνωση μου φαίνεται ότι η λύση που έδωσες είναι απόλυτα σωστή, αρκεί η υλοποίησή της να μην περιλαμβάνει σφάλματα.
Για το θέμα Γ έχεις απόλυτο δίκιο.

Καλά αποτελέσματα

amavidis

Παράθεση από: moge στις 30 Μαΐου 2010, 01:18:12 ΜΜ
εμενα μια χαρα μου φαινεται η λυση σου.

βεβαια επιδη γινεται και χωρις πίνακες, συμφωνα με μερικους γκουρου του μαθηματος που μαζευτηκαν,
θα πρεπει να σου κοψουν μοναδες!

Είσαι απαράδεκτος

freedomst

Παράθεση από: Γιώργος Λάμπρου στις 30 Μαΐου 2010, 01:15:23 ΜΜ
Καλημέρα σε όλους, είμαι μαθητής και έδωσα φέτος ΑΕΠΠ,

1)Επειδή το TOPIC είναι "Πανελλήνιες Εξετάσεις-Ημερίσια 2010" και όχι "ΘΕΜΑ Γ- Ημερίσια 2010" θα ήθελα να παραθέσω μία λύση που έδωσα στο Δ4 ερώτημα του ΘΕΜΑΤΟΣ Δ και να μου πείτε τη γνώμη σας, αν έχω κάπου λάθος, ή αν έχω τον κίνδυνο να μην την καταλάβει ο εξεταστής:

Αρχικά ταξινόμησα τους πινακες των ονομάτων, των σχ.χρόνων και των κατηγοριών με βάση την αύξουσα διάταξη των κατηγοριών (έτσι ώστε πανω πάνω στον πινακα να είναι τα C1,απο κάτω τα C2 και τέλος τα C3).
Στη συνέχεια αφου είχα διαμορφώσει έτσι τους πίνακες, ταξινόμησα το κάθε τμήμα των πινάκων χωριστά με βάση τον σχετικό χρόνο. Αφου ήξερα το πλήθος των σκαφών που ανήκουν σε κάθε κατηγορία έκανα ταξινόμηση με βάση το σχ.χρόνο στις θέσεις 1 έως PL1(για τα σκάφη της κατηγ. C1), μετα στις θέσεις PL1+1 έως PL1+PL2( για τα σκάφη της C2) και μετα στις PL1+PL2+1 έως 35(για τα σκάφη της C3). έτσι πήρα απο κάθε κατηγορία τους 3 πρώτους και "τους έδωσα τα μετάλλια τους" και μετά έκανα μια ταξινόμηση σε ολόκληρους τους πίνακες των ονομάτων και των σχ.χρόνων με βάση την αύξουσα διάταξη των χρόνων για να βρώ τους τρείς πρώτους της γενικής κατηγορίας, και τους "έδωσα τα μετάλλια τους"

Σωστή η λύση και θα την καταλάβουν οι εξεταστές???



2) Θα ήθελα να πώ ότι ίσως το ζήτημα της λύσης του Θέματος Γ να έχει κορεστεί, και η κουβέντα να τείνει να γίνει ατέρμονη. Δυστυχώς ανταλλάχθηκαν άσχημες κουβέντες  την μέρα των εξετάσεων στο "ΣΤΕΚΙ" μεταξύ ατόμων που έμπρακτα έχουν συμβάλλει στο μάθημα. Προσωπικά θεωρώ ότι καθηγητές και μαθητές θα έπρεπε να "μαζί" και όχι να λογομαχούν με τέτοιο άσχημο τρόπο. Όπως και να έχει έιμαι και γώ ένας απο αυτούς που έγραψε το τρίτο θέμα με πίνακες, παρόλο που σκέφτηκα και την άλλη λυση και πλέον νομίζω το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να δούμε την απόφαση των βαθμολογητών!

Ελπίζω να απαντησετε στο πρώτο μου ερώτημα...

Δεν βλέπω κανένα λάθος στη λύση του θέματος Δ που έδωσες.
Καλά αποτελέσματα
Σταματοπούλου Ελευθερία
ΠΕ19 - ΓΕΛ Κρύας Βρύσης

"Ουδέν κακόν αμιγές καλού"

xara_pap

Μα δεν έχει φτιάξει πίνακα. Η λύση σου είναι κάτι παραπάνω από καλή!
Συγχαρητήρια!

lampros.mousselimis

Παράθεση από: amavidis στις 30 Μαΐου 2010, 01:13:24 ΜΜ
Λάμπρο είσαι συναδελφος; Βλέπω ότι έκανες εγγραφή μολις χθες... Αν το χες κάνει παλιότερα θα γνώριζες ότι η κουβέντα έχει ξαναγίνει το 2008 ! Η ίδια!
Δεν μπορώ να ακούου τα περί ανέμων και υδάτων από κάποιον που ξύπνησε να συμμετάσχει σε μία κουβέντα 2 ετών και περιμένει επιχειρήματα!
Γράφτηκαν στο παρελθόν, ειπώθηκαν παλι στα πρώτα post.. τι άλλο να πω...


Απάντησέ μου τότε και διαφώτησέ με. Είναι ή δεν είναι λάθος το :

Αλγόριθμος Τάδε
Για i από 1 μέχρι 200
   Διάβασε Α{i}
Τέλος_επανάληψης
...
...

με βάση τα λεγόμενα όσων λένε, πως η λύση με πίνακες είναι λάθος.

Και με βάση τα λεγόμενά τους το σωστό, δεν είναι το :;

Αλγόριθμος Τάδε
Δεδομένα//Α//
! Ο πίνακας Α έχει δεσμεύσει 200 θέσεις στη μνήμη
Για i από 1 μέχρι 200
   Διάβασε Α{i}
Τέλος_επανάληψης
...
...


Λοιπόν;;;;;;

gthal

Παιδιά, μια υπενθύμιση:
όχι εντάσεις, δεν υπάρχει κανένας λόγος.
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

lampros.mousselimis

Παράθεση από: gthal στις 30 Μαΐου 2010, 01:24:24 ΜΜ
Παιδιά, μια υπενθύμιση:
όχι εντάσεις, δεν υπάρχει κανένας λόγος.


Οι παλιοί θαμώνες, άρχισαν τους χαρακτηρισμούς.

Το δυσάρεστο, είναι οτι δεν έχουν απαντήσεις...

Τους πνίξανε τα ίδια τους τα επιχειρήματα......

Και τώρα το μόνο που τους απομένει, είναι να προσβάλλουν, επειδή τους λείπει η επιχειρηματολογία....

karaberis

Προσωπική γνώμη:

Η ΛΟΓΙΚΗ της προτεινόμενης λύσης σου είναι σωστή. Αν διατυπώθηκε και σωστά δεν νομίζω να έχεις κάποιο πρόβλημα.
Βέβαια για να διευκολύνεις το βαθμολογητή, καλό (αλλά όχι υποχρεωτικό) θα ήταν να εξηγείς (όπως εδώ) τη λογική σου, είτε με ελεύθερο κείμενο είτε με σχόλια μέσα στον αλγόριθμό σου.

Βέβαια, αν βαθμολογούσαμε και την ποιότητα της λύσης (που ΔΕΝ το κάνουμε), επειδή κάνεις περισσότερες ταξινομήσεις, η λύση σου είναι δυσκολότερη στην κατανόηση και στην πιθανή συντήρηση. Όσο για την απόδοσή της, θα πρέπει να υπολογίσουμε το πλήθος των επαναλήψεων κάθε λύσης. Με μια πρώτη σκέψη η δική σου λύση είναι μάλλον λιγότερο αποδοτική διότι κάνει 4 ταξινομήσεις, αντί μίας που είναι το ελάχιστο απαιτούμενο με τον άλλο τρόπο. Αλλά όλα αυτά ξεφεύγουν από τα πλαίσια της εξεταστέας ύλης. Πάντως συγχαρητήρια για την λύση σου γιατί δείχνει δημιουργικότητα και φαντασία που είναι και η χαρά του προγραμματισμού...


xara_pap

lampro σωστά. Έχεις απόλυτο δίκιο... Ούτε καν το είχα σκεφτεί.
Αυτό νομίζω καταρρίπτει πλήρως το επιχείρημα ότι είναι λάθος.

Εύγε!

P.Tsiotakis

Παρακαλώ, θα ήθελα να βρούμε όλοι μαζί τα λάθη στις παρακάτω λύσεις, θεμάτων πανελλαδικών εξετάσεων:


ΘΕΜΑ 3ο γενικά 2007
Ένας συλλέκτης γραμματοσήμων επισκέπτεται στο διαδίκτυο το αγαπημένο του ηλεκτρονικό κατάστημα φιλοτελισμού προκειμένου να αγοράσει γραμματόσημα. Προτίθεται να ξοδέψει μέχρι 1500 ευρώ.
Να αναπτύξετε αλγόριθμο ο οποίος:
α. Για κάθε γραμματόσημο, να διαβάζει την τιμή και την προέλευσή του (ελληνικό/ξένο) και να επιτρέπει την αγορά του, εφόσον η τιμή του δεν υπερβαίνει το διαθέσιμο υπόλοιπο χρημάτων. Διαφορετικά να τερματίζει τυπώνοντας το μήνυμα «ΤΕΛΟΣ ΑΓΟΡΩΝ».
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Δεν απαιτείται έλεγχος εγκυρότητας για τα δεδομένα εισόδου. Μονάδες 10
β. Να τυπώνει:
1. Το συνολικό ποσό που ξόδεψε ο συλλέκτης. 2. Το πλήθος των ελληνικών και το πλήθος των ξένων γραμματοσήμων που αγόρασε. Μονάδες 4
3. Το ποσό που περίσσεψε, εφόσον υπάρχει, διαφορετικά το μήνυμα «ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΣΟ». Μονάδες 4


Αλγόριθμος Συλλογή
! αν κάθε γραμματόσημο κοστίζει 0.01 € (δε μπορεί λιγότερο)
! τότε μπορούν να αγοραστούν το πολύ 0.01 * 1500 = 150000 γραμ.
! άρα θα πάρω πίνακα τόσων θέσεων (αφού ο πίνακας δεν είναι 
! δυναμική δομή δεδομένων να έχει όσες θέσεις μου αρέσει

ι ← 0
Διάβασε τ
Όσο  τ <> 0 επανάλαβε
   ι ← ι + 1
   ΤΙΜΗ[ι] <- τ
   Διάβασε ΠΡΟΕΛ[ι]
   Διάβασε τ
Τέλος_επανάληψης

! ... λοιπή επεξεργασία ΜΕ ΠΙΝΑΚΕΣ
Τέλος Συλλογή



ΘΕΜΑ 3ο, επαναληπτικές 2006
Σε ένα πάρκινγκ η χρέωση γίνεται κλιμακωτά, όπως φαίνεται στον παρακάτω πίνακα:
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ         ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΑ ΩΡΑ   
Μέχρι και 3 ώρες   2 €
   Πάνω από 3 ώρες έως και 5 ώρες      1.5 €
Πάνω από 5 ώρες   1.3 €
Ι. Να κατασκευάσετε πρόγραμμα το οποίο:
α) περιλαμβάνει τμήμα δηλώσεων. Μονάδες 2
β) για κάθε αυτοκίνητο που στάθμευσε στο πάρκινγκ:
i. διαβάζει τον αριθμό κυκλοφορίας μέχρι να δοθεί το 0. Να θεωρήσετε ότι ο αριθμός κυκλοφορίας μπορεί να περιέχει τόσο γράμματα όσο και αριθμούς. Μονάδες 2
ii. διαβάζει τη διάρκεια στάθμευσης σε ώρες και τη δέχεται μόνο εφ' όσον είναι μεγαλύτερη από το 0. Μονάδες 3
iii. καλεί υποπρόγραμμα για τον υπολογισμό του ποσού που πρέπει να πληρώσει ο κάτοχός του. Μονάδες 2
iv. εμφανίζει τον αριθμό κυκλοφορίας και το ποσό που αναλογεί. Μονάδες 2
γ) εμφανίζει το πλήθος των αυτοκινήτων που έμειναν στο πάρκινγκ μέχρι και δύο ώρες. Μονάδες 4
ΙΙ. Να κατασκευάσετε το υποπρόγραμμα που καλείται στο ερώτημα β) iii. Μονάδες 5

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Πάρκινγκ
!
σύμφωνα με τελευταία έρευνα της Στατιστικής Υπηρεσίας (www.stat.com)
! στη γη υπάρχουν 10.000.000.000 κάτοικοι και έχουν κατά μέσο όρο 30 αυτοκίνητα ο καθένας, άρα ο πίνακας με τις πληροφορίες έχει μέγεθος
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ  ! ερώτημα Ι α
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ : διάρκεια[300.000.000.000], πλήθος, π, ι
  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ : ποσό
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ : αρ_κυκλοφορίας[300.000.000.000]
ΑΡΧΗ
  π <– 0
  ΔΙΑΒΑΣΕ αρ
  ΟΣΟ (αρ <> '0') ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ  ! ερώτημα Ι β i
    π <– π + 1
    αρ_κυκλοφορίας[π] <- αρ
    ΑΡΧΗ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ  ! ερώτημα β ii
      ΔΙΑΒΑΣΕ διάρκεια[π]
    ΜΕΧΡΙΣ_ΟΤΟΥ διάρκεια[π] > 0
    ΔΙΑΒΑΣΕ αρ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ


  πλήθος <– 0
  ΓΙΑ ι ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ π 
    ποσό <– Υπολόγισε_Χρέωση (διάρκεια[ι])  ! ερώτημα Ι β iii
    ΓΡΑΨΕ αρ_κυκλοφορίας[ι], ποσό  ! ερώτημα Ι β iv
    ΑΝ διάρκεια[ι] <= 2 ΤΟΤΕ
      πλήθος <– πλήθος + 1
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
  ΓΡΑΨΕ πλήθος  ! ερώτημα Ι γ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Πάρκινγκ
! ============================================================
ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ Υπολόγισε_Χρέωση (ώρες):  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ  ! ερώτημα ΙΙ
++++++++++++++++++++



ΥΓ: οι παλιοί θαμώνες (λόγω του οτι συζητούσαν πολύ καιρό ανώνυμα και γραπτά με αγνώστους, είχαν αναπτύξει τρόπους