Εδώ μιλάμε για το θέμα Β
Στο Β1 υπάρχει περίπτωση αρχικά η ουρά να είναι άδεια???
Δεν το λέει αλλά υπονοεί ότι έχει κάποια στοιχεία και ότι οι πρώτες θέσεις είναι κενές
Για να γίνει αντιγραφή στοιχείων σίγουρα έχει κάποια μέσα, έτσι πιστεύω..
Από την στιγμή που είναι άσκηση συμπλήρωσης κενών δεν υπάρχει πρόβλημα. Θα πρέπει να το υποθέσουμε.
Β1.
1. 0
2. κ + 1
3. κ
4. i
5. r - f + 1
Παράθεση από: progmat στις 08 Ιουν 2022, 10:39:44 ΠΜΒ1.
1. 0
2. κ + 1
3. κ
4. i
5. r - f + 1
το 5. θεωρώ οτι ειναι K
και το κ και το r-f+1 ειναι σωστο
Και τα δυο σωστά νομίζω...με k φυσικά πιο απλό
5. κ
Παράθεση από: progmat στις 08 Ιουν 2022, 10:43:50 ΠΜΚαι τα δυο σωστά νομίζω...με k φυσικά πιο απλό
Έχετε δίκιο το r - f + 1 είναι λάθος! Σωστό είναι το k!
Παράθεση από: progmat στις 08 Ιουν 2022, 10:53:16 ΠΜΈχετε δίκιο το r - f + 1 είναι λάθος! Σωστό είναι το k!
γιατι ειναι λαθος ;;;;
Παράθεση από: ΜΑΚΡΙΔΑΚΗ ΣΤΕΛΛΑ στις 08 Ιουν 2022, 10:54:09 ΠΜγιατι ειναι λαθος ;;;;
θα ήταν λάθος αν μπορούσε η ουρά να είναι άδεια. Αφού το f το βάζει στο 1, υπονοεί >:( ότι υπάρχει τουλάχιστον 1 στοιχείο άρα είναι σωστό.
Αν η ουρά είναι άδεια, τότε ο τύπος r-f+1 δεν ισχύει, οπότε και θα είχαμε πρόβλημα.
Στο 4 είναι σωστό και το f+k-1
Στο (5) το r-f+1 είναι λάθος επειδή στην πιο πάνω εντολή το f παίρνει την τιμή 1 (δηλαδή σα να έχουμε r <- r. Αν ήταν ανάποδα θα ήταν σωστό.
Πολλοί μαθητες δεν κατάλαβαν τελικά το β1
5. r-f+1 Είναι σωστό , αφού πιο πριν ΔΕΝ τροποποιεί το f !
Παράθεση από: andreas_p στις 08 Ιουν 2022, 12:46:14 ΜΜ5. r-f+1 Είναι σωστό , αφού πιο πριν ΔΕΝ τροποποιεί το f !
Μα πιο πριν αλλάζει το f...
Το θεμα Β1 πολλοί μαθητές δεν το σκεφτηκαν έτσι αλλα όπως το περιγραφει στις ενδεικτικες λύσεις, και τελικα μπερδεψε πολύ κόσμο. Πρεπει να εχει διδαχθει καποιος μεσος μαθητής την ολισθηση έτσι για να το συμπληρωσει, διαφορετικα ειναι για δυνατούς...
Το Β2, ουσιαστικά δεν ειναι μετατροπή μεχρις_οτου σε όσο αλλα μια οσο που έχει μετατραπεί σε μεχρις ότου και ζηταν το ανάποδο. Και εδω θα έχουν μπερδευτει πολλοί και έχουν βαλει εντολές και πριν την ΟΣΟ...
Κακώς μεν αλλα έχει συμβει.
Στο Β1 στο κενό (3) ένας μαθητής μου, έβαλε i - f + 1 το οποίο δουλεύει σωστά. Φαντάζομαι θα θεωρηθεί σωστό στην βαθμολόγηση. Έτσι δεν είναι?
Παράθεση από: giannakos στις 08 Ιουν 2022, 01:35:59 ΜΜΣτο Β1 στο κενό (3) ένας μαθητής μου, έβαλε i - f + 1 το οποίο δουλεύει σωστά. Φαντάζομαι θα θεωρηθεί σωστό στην βαθμολόγηση. Έτσι δεν είναι?
Είναι σωστό. Και μάλιστα δουλεύει χωρίς τον μετρητή κ.
Για i από f μέχρι r
O[i+1-f] <- O[ i ]
Τέλος_επανάληψης
r <- r-f+1 ! προφανώς f > 1 ΚΑΙ r=10
f <- 1 ! προσοχή στη σειρά
Ερώτηση / Απορία / Έκφραση αγανάκτησης ........
Πότε επιτέλους θα σταματήσουν να βάζουν Διάγραμμα Ροής;;;
Το 1999 που βγήκαν τα βιβλία, έγραφε στο Βιβλίο του Καθηγητή ότι
"Τα διαγράμματα έχουν εγκαταληφθεί εδώ και χρόνια, συμπεριλήφθηκαν στο πρόγραμμα κυρίως για ιστορικούς λόγους και καλό είναι να μην ασχολούμαστε πολύ με αυτά."
Πέρασαν 23 χρόνια ακόμα!!!
Πόσα ακόμα θέλουν να περάσουν για να σταματήσουν;;;
ΕΛΕΟΣ πια.........
Παράθεση από: giannakos στις 08 Ιουν 2022, 01:35:59 ΜΜΣτο Β1 στο κενό (3) ένας μαθητής μου, έβαλε i - f + 1 το οποίο δουλεύει σωστά. Φαντάζομαι θα θεωρηθεί σωστό στην βαθμολόγηση. Έτσι δεν είναι?
Αυτό τώρα πέφτει σε γκρίζα σημεία, έχει να κάνει με την τελική τιμή του μετρητή i... αν δηλαδή θα είναι r ή r+1
Edit: αλλά έτσι κι αλλιώς το πρόβλημα είναι αλλού, είναι στο f...
Παράθεση από: Άρης Κεσογλίδης στις 08 Ιουν 2022, 01:46:36 ΜΜΕρώτηση / Απορία / Έκφραση αγανάκτησης ........
Πότε επιτέλους θα σταματήσουν να βάζουν Διάγραμμα Ροής;;;
Το 1999 που βγήκαν τα βιβλία, έγραφε στο Βιβλίο του Καθηγητή ότι
"Τα διαγράμματα έχουν εγκαταληφθεί εδώ και χρόνια, συμπεριλήφθηκαν στο πρόγραμμα κυρίως για ιστορικούς λόγους και καλό είναι να μην ασχολούμαστε πολύ με αυτά."
Πέρασαν 23 χρόνια ακόμα!!!
Πόσα ακόμα θέλουν να περάσουν για να σταματήσουν;;;
ΕΛΕΟΣ πια.........
Σαν κομμάτι διδακτικό, ίσως δεν είναι και τόσο άσχημα, δίνουν μια ωραία κατανόηση των τριών δομών. Αλλά κάπου έχει παραγίνει στις πανελλήνιες, συμφωνώ. Ειδικά φέτος, με τόσες άλλες υποψήφιες ασκήσεις αναπαραστάσεων (λίστες, δέντρα, γράφοι, στοίβες, ουρές)..
Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 08 Ιουν 2022, 01:59:17 ΜΜΑυτό τώρα πέφτει σε γκρίζα σημεία, έχει να κάνει με την τελική τιμή του μετρητή i... αν δηλαδή θα είναι r ή r+1
Όπως και να έχει, για να μην μπερδεύουμε τον κόσμο, γιατί μπαίνουν και μαθητές για να δουν λύσεις, επειδή υπάρχει έτσι και αλλιώς η f<-1 πιο πριν, η τελευταία εντολή για να είναι σωστή πρέπει r<-k.
Και μόνο που πολλοί συνάδελφοι μπερδεύτηκαν θεωρώντας σωστή τη λύση στο (5) r-f+1 αυτό δείχνει ότι θα την έχουν πατήσει και πολλοί μαθητές... Ήδη δικιά μου άριστη μαθήτρια που έλυνε "παπάδες", την πάτησε!
αφού το f θα έχει πλέον την τιμή 1, το r-f+1 θα είναι ίσο με το r. Επομένως η εντολή r<-r-f+1 θα αφήνει το r ανεπηρέαστο και άρα λάθος!
Edit: το είχε αναφέρει και ο ssimaiof πιο πάνω
Παράθεση από: evry στις 08 Ιουν 2022, 07:58:13 ΠΜΕδώ μιλάμε για το θέμα Β
Καλησπερα. Ειμαι μαθητρια της γ λυκειου και σημερα εδινα πληροφορικη. Στο Β1 εκανα την εξης λυση :
(1) 0
(2) f -1
(3) i - k
(4) i
(5) r - k
Ειναι σωστη;
Παράθεση από: anastasia b στις 08 Ιουν 2022, 03:13:17 ΜΜΚαλησπερα. Ειμαι μαθητρια της γ λυκειου και σημερα εδινα πληροφορικη. Στο Β1 εκανα την εξης λυση :
(1) 0
(2) f -1
(3) i - k
(4) i
(5) r - k
Ειναι σωστη;
Καλησπέρα και καλά αποτελέσματα!Η απάντησή σου είναι σωστή.
Παράθεση από: anastasia b στις 08 Ιουν 2022, 03:13:17 ΜΜΚαλησπερα. Ειμαι μαθητρια της γ λυκειου και σημερα εδινα πληροφορικη. Στο Β1 εκανα την εξης λυση :
(1) 0
(2) f -1
(3) i - k
(4) i
(5) r - k
Ειναι σωστη;
Οι μαθητές δεν παύουν να μας εκπλήσσουν!
Δεν ξέρω πώς το κάνες αυτό, αλλά δουλεύει, είναι σωστό!
Το θέμα πλέον είναι να το αντιληφθούν οι βαθμολογητές! :)
Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 08 Ιουν 2022, 03:42:25 ΜΜΟι μαθητές δεν παύουν να μας εκπλήσσουν!
Δεν ξέρω πώς το κάνες αυτό, αλλά δουλεύει, είναι σωστό!
Το θέμα πλέον είναι να το αντιληφθούν οι βαθμολογητές! :)
πανέξυπνη λύση! Η Αναστασία έβαλε στο k τον αριθμό των κενών που υπάρχουν στην αρχή της ουρας! κ δούλεψε μ'αυτό. Αλλά τώρα το θέμα είναι αυτό που είπες. να βαθμολογηθεί και σωστά
Παράθεση από: elenitaaaaa στις 08 Ιουν 2022, 03:47:21 ΜΜπανέξυπνη λύση! Η Αναστασία έβαλε στο k τον αριθμό των κενών που υπάρχουν στην αρχή της ουρας! κ δούλεψε μ'αυτό. Αλλά τώρα το θέμα είναι αυτό που είπες. να βαθμολογηθεί και σωστά
Βέβαια, δεν είναι και τόσο κομψή η λύση... Καταρχάς η εκχώρηση κ<-0 στην αρχή δεν παίζει πλέον κανένα ρόλο (θα μπορούσε να εκχωρηθεί ο,τιδήποτε ή να σβηστεί αν γινόταν), ενώ η εκχώρηση κ<-f-1 θα γίνεται σε κάθε επανάληψη ενώ αρκούσε μόνο στην αρχή! Αλλά όντως τελικά δουλεύει σωστά!
Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 08 Ιουν 2022, 03:56:41 ΜΜΒέβαια, δεν είναι και τόσο κομψή η λύση... Καταρχάς η εκχώρηση κ<-0 στην αρχή δεν παίζει πλέον κανένα ρόλο (θα μπορούσε να εκχωρηθεί ο,τιδήποτε ή να σβηστεί αν γινόταν), ενώ η εκχώρηση κ<-f-1 θα γίνεται σε κάθε επανάληψη ενώ αρκούσε μόνο στην αρχή! Αλλά όντως τελικά δουλεύει σωστά!
Σωστά!
Μετά την προφανή λύση, έχοντας την αίσθηση ότι μπορούν να υπάρξουν και άλλες, δοκίμασα μια λύση σαν της Αναστασίας, με διαφορές στο (1) και (2):
(1) f-1
(2) k :angel:
Παράθεση από: elenitaaaaa στις 08 Ιουν 2022, 03:47:21 ΜΜπανέξυπνη λύση! Η Αναστασία έβαλε στο k τον αριθμό των κενών που υπάρχουν στην αρχή της ουρας! κ δούλεψε μ'αυτό. Αλλά τώρα το θέμα είναι αυτό που είπες. να βαθμολογηθεί και σωστά
Μπράβο στο κορίτσι.
Παράθεση από: anastasia b στις 08 Ιουν 2022, 03:13:17 ΜΜΚαλησπερα. Ειμαι μαθητρια της γ λυκειου και σημερα εδινα πληροφορικη. Στο Β1 εκανα την εξης λυση :
(1) 0
(2) f -1
(3) i - k
(4) i
(5) r - k
Ειναι σωστη;
Αναστασία μπράβο σου!
Να ξέρεις ότι το έχουν λύσει και άλλα παιδιά έτσι. Τουλάχιστον ένας μαθητής μου έκανε το ίδιο. Στα βαθμολογικά θα συζητηθεί και αυτή η λύση και θα την πάρουν και αυτή σωστή.
Καλή συνέχεια και στο ΑΟΘ!
Εναλλακτικη λυση για το 4ο κενο: f+k-1
Kαλησπέρα σας. Στο σημερινό θέμα Β1 έγραψα την παρακάτω λύση:
(1) f
(2) f -1
(3) i - k
(4) i
(5) r - k
Θα μπορούσατε να μου πείτε αν είναι σωστή ;;
σχολιάστηκε και παραπάνω, σωστή είναι!
Χαίρεται. Παραθέτω εναλλακτικές λύσεις για το Β1. Θα υπάρχουν και άλλες (παραλλαγές αυτών ή εντελώς διαφορετικές).
1. (1) 0 (2) k+1 (3) k (4) i (5) k
2. (1) 1 (2) k+1 (3) k-1 (4) i (5) k-1
3. (1) 0 (2) k+1 (3) r-f+2-κ (4) f+r-i (5) k
4. (1) r+1 (2) k-1 (3) r-κ+1 (4) i (5) r-k+1
5. (1) οποιαδήποτε ακέραια τιμή (2) f-1 (3) i-f+1 ή i-κ (4) i (5) r-k
6. (1) οποιαδήποτε ακέραια τιμή (2) f (3) i-f+1 ή i-κ+1 (4) i (5) r-k+1
7. (1) f (2) k (3) i-f+1 ή i-κ+1 (4) i (5) r-k+1
Παράθεση από: Καραμαούνας Πολύκαρπος στις 09 Ιουν 2022, 11:32:19 ΠΜΧαίρεται. Παραθέτω εναλλακτικές λύσεις για το Β1. Θα υπάρχουν και άλλες (παραλλαγές αυτών ή εντελώς διαφορετικές).
1. (1) 0 (2) k+1 (3) k (4) i (5) k
2. (1) 1 (2) k+1 (3) k-1 (4) i (5) k
3. (1) 0 (2) k+1 (3) r-f+2-κ (4) f+r-i (5) k
4. (1) r+1 (2) k-1 (3) r-κ+1 (4) i (5) r-k+1
5. (1) οποιαδήποτε ακέραια τιμή (2) f-1 (3) i-κ ή i-f+1 (4) i (5) r-k
6. (1) οποιαδήποτε ακέραια τιμή (2) f (3) i-κ+1 ή i-f+1 (4) i (5) r-k+1
7. (1) f (2) k (3) i-f+1 (4) i (5) r-k+1
Σας ευχαριστούμε πολύ!
Το θέμα είναι, θα ληφθούν υπόψιν; Επίσης αν κάποιος μαθητής έχει βάλει κάποια από τα κενά σωστά και κάποια λάθος (από οποιαδήποτε περίπτωση), θα πάρει μόρια;
Παράθεση από: KosTzag στις 09 Ιουν 2022, 11:44:44 ΠΜΣας ευχαριστούμε πολύ!
Το θέμα είναι, θα ληφθούν υπόψιν; Επίσης αν κάποιος μαθητής έχει βάλει κάποια από τα κενά σωστά και κάποια λάθος (από οποιαδήποτε περίπτωση), θα πάρει μόρια;
Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να κρατήσει ως σωστά τα περισσότερα που "κουμπώνουν" σε μία από τις εναλλακτικές λύσεις.
Συμφωνούμε! Το άλλο θέμα βέβαια είναι τί έγινε χθες με τους προφορικούς!
Αυτός είναι ο λόγος που δεν πρέπει να μπαίνουν θέματα συμπλήρωσης κενών. Αυτή την στιγμή τα θέματα αυτά βαθμολογούνται με την λογική των ερωτήσεων κλειστού τύπου. Δηλαδή, πόσα κενά έχεις συμπληρώσει σωστά και πόσα λάθος. Ακόμα και αν ένας βαθμολογητής προσπαθήσει να βαθμολογήσει την φιλοσοφία της λύσης ή θα έρθει σε σύγκρουση με τον άλλον βαθμολογητή ή θα βαθμολογήσει αυθαίρετα.
Παράθεση από: evry στις 09 Ιουν 2022, 12:01:46 ΜΜΑυτός είναι ο λόγος που δεν πρέπει να μπαίνουν θέματα συμπλήρωσης κενών. Αυτή την στιγμή τα θέματα αυτά βαθμολογούνται με την λογική των ερωτήσεων κλειστού τύπου. Δηλαδή, πόσα κενά έχεις συμπληρώσει σωστά και πόσα λάθος. Ακόμα και αν ένας βαθμολογητής προσπαθήσει να βαθμολογήσει την φιλοσοφία της λύσης ή θα έρθει σε σύγκρουση με τον άλλον βαθμολογητή ή θα βαθμολογήσει αυθαίρετα.
Συμφωνούμε! Κενά
μόνο όταν υπάρχει αντικειμενικά 1 και μόνο σωστή συμπλήρωση σε κάθε κενό.
Να θυμίσω το Θέμα Β2 του 2020 όπου
μέσα από το Στέκι πήραμε χαμπάρι το μαθηματικό-αλγοριθμικό λάθος στη 1:00 το μεσημέρι!
Παράθεση από: Καραμαούνας Πολύκαρπος στις 09 Ιουν 2022, 11:32:19 ΠΜΧαίρεται. Παραθέτω εναλλακτικές λύσεις για το Β1. Θα υπάρχουν και άλλες (παραλλαγές αυτών ή εντελώς διαφορετικές).
1. (1) 0 (2) k+1 (3) k (4) i (5) k
2. (1) 1 (2) k+1 (3) k-1 (4) i (5) k-1
3. (1) 0 (2) k+1 (3) r-f+2-κ (4) f+r-i (5) k
4. (1) r+1 (2) k-1 (3) r-κ+1 (4) i (5) r-k+1
5. (1) οποιαδήποτε ακέραια τιμή (2) f-1 (3) i-f+1 ή i-κ (4) i (5) r-k
6. (1) οποιαδήποτε ακέραια τιμή (2) f (3) i-f+1 ή i-κ+1 (4) i (5) r-k+1
7. (1) f (2) k (3) i-f+1 ή i-κ+1 (4) i (5) r-k+1
Πολυ ωραιες οι λύσεις κ. Καραμαούνα
Το θεμα είναι οτι με την συγκεκριμένη άσκηση και ειδικα με την εντολή Ο[κ] <- Ο[ι] καταστρατηγείται η εννοια της ουρας και έχουμε να κανουμε με ένα απλό πίνακα. Η ουρα του Β1 παραπέμπει σε μποστάνι που μπαινει και βγαινει όποιος θέλει.
Οπότε στο μέλλον αν σε μια ουρά ζητηθει να τυπωθούν τα στοιχεία της κατά αντίστροφη σειρά άφιξης η παρακάτω λύση θα είναι σωστή?
ΓΙΑ i ΑΠΟ r ΜΕΧΡΙ f ΜΕ_ΒΗΜΑ -1 ΓΡΑΨΕ Ο[ι]ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣΓνώμη μου: η δεν θα έπρεπε να γινεται αναφορά σε ουρά αλλά σε ένα απλό πίνακα Ή να μιλάμε για μια υποθετική ουρά ώπου έχουμε τη δυνατότητα να την χειριζόμαστε εσωτερικα του υποπρογράμματος ως απλό πίνακα
Γιώργος
Παράθεση από: GEG στις 09 Ιουν 2022, 02:51:08 ΜΜΠολυ ωραιες οι λύσεις κ. Καραμαούνα
Το θεμα είναι οτι με την συγκεκριμένη άσκηση και ειδικα με την εντολή Ο[κ] <- Ο[ι] καταστρατηγείται η εννοια της ουρας και έχουμε να κανουμε με ένα απλό πίνακα. Η ουρα του Β1 είναι ουσιαστικά ένα μποστάνι που μπαινει και βγαινει όποιος θέλει.
Οπότε στο μέλλον αν σε μια ουρά ζητηθει να τυπωθούν τα στοιχεία της κατά αντίστροφη σειρά άφιξης η παρακάτω λύση θα είναι σωστή?
ΓΙΑ i ΑΠΟ r ΜΕΧΡΙ f ΜΕ_ΒΗΜΑ -1
ΓΡΑΨΕ Ο[ι]
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Γνώμη μου: η δεν θα έπρεπε να γινεται αναφορά σε ουρά αλλά σε ένα απλό πίνακα Ή να μιλάμε για μια υποθετική ουρά ώπου έχουμε τη δυνατότητα να την χειριζόμαστε εσωτερικα του υποπρογράμματος ως απλό πίνακα
Γιώργος
Κατά τη γνώμη μου το θέμα δεν καταστρατηγεί την έννοια της ουράς. Παραμένει η αρχή της προτεραιότητας FIFO μιας και τα στοιχεία μεταξύ των δεικτών front και rear έχουν την ίδια διάταξη. Απλά τα κάνει όλα ένα shift-left στην αρχή. Θα μπορούσε να είναι μία αυτόματη λειτουργία της ουράς κάθε φορά που ο rear φτάνει στο τέλος του πίνακα και για εξοικονόμηση μνήμης. Παρόμοια με τη λειτουργία της κυκλικής ουράς.
Συμφωνώ ότι θα ήταν καλύτερο να μιλάει για απλό πίνακα και όχι ουρά-πίνακα.
Από την άλλη συμφωνώ ότι θα μπορούσε να αποτελεί αυτόματη λειτουργία για να δημιουργηθούν κενές θέσεις πίσω από το rear όταν rear = N.
Αλλά πρέπει να συμφωνήσουμε πού θα μπει όριο στο τί λέμε στα παιδιά. Καλό θα είναι να μην περπατάμε σε λεπτές κόκκινες γραμμές.
Παράθεση από: KosTzag στις 09 Ιουν 2022, 07:47:02 ΜΜΑλλά πρέπει να συμφωνήσουμε πού θα μπει όριο στο τί λέμε στα παιδιά.
Τώρα όπου να 'ναι θα συμφωνήσουμε. Οι στεκιώτες, οι μη στεκιώτες, ο ΟΕΦΕ, τα βοηθήματα, τα σχολικά εγχειρίδια, τα ινδικά χοιρίδια, το ΙΕΠ, το Υπουργείο και ο ανάδρομος Ερμής. Τον Σεπτέμβρη θα είμαστε έτοιμοι τι θα λέμε στα παιδιά.
Του 2065.
(δεν είναι προσωπικό το σχόλιο)
Παράθεση από: Καραμαούνας Πολύκαρπος στις 09 Ιουν 2022, 03:18:02 ΜΜΚατά τη γνώμη μου το θέμα δεν καταστρατηγεί την έννοια της ουράς. Παραμένει η αρχή της προτεραιότητας FIFO μιας και τα στοιχεία μεταξύ των δεικτών front και rear έχουν την ίδια διάταξη. Απλά τα κάνει όλα ένα shift-left στην αρχή. Θα μπορούσε να είναι μία αυτόματη λειτουργία της ουράς κάθε φορά που ο rear φτάνει στο τέλος του πίνακα και για εξοικονόμηση μνήμης. Παρόμοια με τη λειτουργία της κυκλικής ουράς.
Υπήρχε λόγος να φτάσουμε την ουρά στα όριά της; Το θέμα έχει προβλήματα, φιλοσοφικά και πρακτικά:
1. "Δίνεται στη συνέχεια αλγόριθμος ο οποίος αντιγράφει όλα τα στοιχεία της ουράς στην αρχή της". Ποια είναι η αρχή της ουράς; Μήπως το Ο[f] ή κάτι άλλο; Εδώ θεωρεί αρχή της ουράς το Ο[1]. Το Ο[1] είναι αρχή του πίνακα όχι της ουράς!
2. Το όνομα της διαδικασίας ΟΛΙΣΘΗΣΗ παραπέμπει σε Πολλαπλασιασμό αλά Ρωσικά, όπου έχουμε όντως ολίσθηση. Εδώ έχουμε μετάθεση διαδοχικών στοιχείων σε νέες θέσεις (με αφετηρία την αρχή του πίνακα).
3. Ο προτεινόμενος αλγόριθμος κάνει λειτουργίες πέραν των γνωστών εισαγωγή και εξαγωγή σε ουρά. Έπρεπε να το έχω διδάξει και δεν το έκανα; Υπάρχει άσκηση λυμένη ή άλυτη που παραπέμπει σε άλλες λειτουργίες πέρα από εισαγωγή και εξαγωγή, π.χ. "υποτιθέμενη ολίσθηση"
4. Η "νέα ουρά" στον ίδιο στατικό πίνακα (επιτρέψτε μου να την ονομάζω έτσι) πρώτα λαμβάνει στοιχεία και έπειτα τοποθετεί τους δείκτες... δεν το συνεχίζω
5. Σε επίπεδο βαθμολόγησης, ευχαριστώ θερμά τον συνάδελφο που παρέθεσε 7 ομάδες λύσεων. Ο τρόπος που σκοπεύω να βαθμολογήσω είναι να κάνω συνδυασμούς απαντήσεων και σε όποιο σετ έχει καλύτερη επίδοση ο μαθητής αυτό να κρατήσω...
Άλλη φιλοσοφία ουράς εμφύσησα στους μαθητές μου. Τον Σεπτέμβρη, αν είχα τους φετινούς μαθητές, θα έπρεπε να μπω απολογούμενος, με την ουρά στα σκέλια!
Καλή βαθμολόγηση
Παράθεση από: papalouk στις 10 Ιουν 2022, 09:37:00 ΠΜ5. Σε επίπεδο βαθμολόγησης, ευχαριστώ θερμά τον συνάδελφο που παρέθεσε 7 ομάδες λύσεων. Ο τρόπος που σκοπεύω να βαθμολογήσω είναι να κάνω συνδυασμούς απαντήσεων και σε όποιο σετ έχει καλύτερη επίδοση ο μαθητής αυτό να κρατήσω...
Από όλα όσα λες αυτό είναι το σημαντικότερο. Δεν είναι δυνατόν ένα θέμα να έχει τόσες πολλές λύσεις. Δεν θυμάμαι να έχει ξανασυμβεί. Ο τρόπος βαθμολόγησής σου είναι ο πιο υπεύθυνος.
@papalouk
Να τολμήσω να σκεφτώ και το ενδεχόμενο η ουρά να είναι άδεια;;;;
@papalouk
1. Σωστό.
3. Υπάρχει στις ενδεικτικές λύσεις. Όχι στην θεωρία.
5. Αυτό θεωρώ είναι το λογικότερο.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΤΟΛΙΣΘΗΣΗ (...)
Παράθεση από: Άρης Κεσογλίδης στις 08 Ιουν 2022, 01:46:36 ΜΜΕρώτηση / Απορία / Έκφραση αγανάκτησης ........
Πότε επιτέλους θα σταματήσουν να βάζουν Διάγραμμα Ροής;;;
Το 1999 που βγήκαν τα βιβλία, έγραφε στο Βιβλίο του Καθηγητή ότι
"Τα διαγράμματα έχουν εγκαταληφθεί εδώ και χρόνια, συμπεριλήφθηκαν στο πρόγραμμα κυρίως για ιστορικούς λόγους και καλό είναι να μην ασχολούμαστε πολύ με αυτά."
Πέρασαν 23 χρόνια ακόμα!!!
Πόσα ακόμα θέλουν να περάσουν για να σταματήσουν;;;
ΕΛΕΟΣ πια.........
Τα διαγράμματα ροής είναι ένας πολύ ωραίος τρόπος αναπαράστασης απλών αλγορίθμων. Δεν θα πρέπει να καταργηθούν ποτέ. Είναι διαφορετικό πράγμα όμως να χρησιμοποιούμε τα Δ.Ρ ως σπαζοκεφαλιές.
Παράθεση από: evry στις 10 Ιουν 2022, 09:45:03 ΠΜΑπό όλα όσα λες αυτό είναι το σημαντικότερο. Δεν είναι δυνατόν ένα θέμα να έχει τόσες πολλές λύσεις. Δεν θυμάμαι να έχει ξανασυμβεί. Ο τρόπος βαθμολόγησής σου είναι ο πιο υπεύθυνος.
Δεν θυμάμαι χειρότερο θέμα ως προς τη βαθμολόγηση από το φετινό Β1. Υπάρχουν πολύ περισσότερες από 7 πλήρως σωστές λύσεις και ακόμα περισσότερες μερικώς σωστές.
Θέλει πάρα πολλή προσοχή.
Κατά την δική μου αντίληψη, που δεν σκέφτηκα ποτέ 7 διαφορετικές λύσεις όταν είδα το θέμα, υποθέτω ότι η διόρθωση που έγινε στους ΦΑ θα ήταν εξαιρετικά δύσκολη.
Παράθεση από: pfan στις 08 Ιουν 2022, 07:15:51 ΜΜΑναστασία μπράβο σου!
Να ξέρεις ότι το έχουν λύσει και άλλα παιδιά έτσι. Τουλάχιστον ένας μαθητής μου έκανε το ίδιο. Στα βαθμολογικά θα συζητηθεί και αυτή η λύση και θα την πάρουν και αυτή σωστή.
Καλή συνέχεια και στο ΑΟΘ!
Μην ανησυχείς, θα βαθμολογηθεί σωστά. έχει δοθεί αυτή η λύση στους βαθμολογητες