Διαγώνισμα προσομοίωσης 2020

Ξεκίνησε από jsari, 07 Ιουν 2020, 08:40:22 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

jsari

Ένα διαγώνισμα προσομοίωσης μπορείτε να δείτε στο άρθρο https://pliroforikiatschool.blogspot.com/2020/06/pliroforiki-themata-prosomoiosis-2020.html

Θεωρώ ότι είναι κοντά στο επίπεδο των Πανελλαδικών (ίσως περισσότερο για θέματα Επαναληπτικών Εξετάσεων).

Οποιαδήποτε παρατήρηση στον τρόπο εκφώνησης των θεμάτων αλλά και στο βαθμό δυσκολίας τους θα ήταν ευπρόσδεκτη.
Με εκτίμηση,
Σαρημπαλίδης Ιωάννης

nikolasmer

Εντυπωσιακό πραγματικά. Άριστο το θέμα Α. Στο Β1 έχω μπερδευτεί με την εκφώνηση. Ίσως φταίω εγώ που δεν είμαι εξοικειωμένος με τις παραλλαγές της ταξινόμησης με επιλογή. Το θέμα Β2 πάρα πολύ καλό.
Στο θέμα γ η αρίθμηση των τομών έχω την εντύπωση πως είναι παραπλανητική  :P
Στο θέμα Δ νομίζω πως ο αστροναύτης λεγόταν Μπαζ Ολτνριν :P . Επίσης έχω ένα θέμα με του πίνακες που θα χρησιμοποιήσει κάποιος. Βγαίνουν αρκετοί εκτός αν θέλει κάποιος να βάλει και δισδιστατους στο παιχνίδι. Βεβαια με το ανάλογο τίμημα που θα είναι ο πιο δύσκολος κώδικας ιδίως στην ταξινόμηση.

Άριστο όμως και το μοιράζω όπως είναι στα παιδιά. Εύχομαι το επίπεδο το φετινό να έχει ταβάνι αυτό το διαγώνισμα .
Ευχαριστούμε πάρα πολύ.

Καλή συνέχεια.
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

jsari

Στο θέμα Β1 το θέμα είναι να γίνει κατανοητή μία ακραία περίπτωση ( όταν το μέγιστο βρίσκεται όχι σε μία τυχαία θέση αλλά στην πρώτη θέση που ήδη έχει υποστεί αντιμετάθεση). Επειδή είναι δύσκολο σημείο δίνεται ξεκάθαρα η συνθήκη. Ακόμα και έτσι όμως τα 6/10 μόρια μπορούν να προκύψουν χωρίς εμβάθυνση στην αντιμετάθεση του μέγιστου στοιχείου.

Στο θέμα Γ τα στοιχεία είναι αυτά που πραγματικά ισχύουν. Βέβαια στην άσκηση είναι άχρηστα. Απλά στόχο έχουν τη δημιουργία ενός ρεαλιστικού σεναρίου.

Για το όνομα έχεις δίκιο, είναι Μπαζ.
Αυτό που λες με τη χρήση των πινάκων είναι μία από τις δυσκολίες της άσκησης. Μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους (εγώ χρησιμοποιώ και δισδιάστατους). Για την ταξινόμηση χρειάζεται λίγο σκέψη αλλά δεν απαιτείται ταξινόμηση σε δισδιάστατο πίνακα.

Να ενημερώσω πάντως ότι σήμερα το βράδυ θα ανεβάσω και τις λύσεις. Οπότε δεκτά και οποιαδήποτε σχόλια πάνω στη λύση τους.
Με εκτίμηση,
Σαρημπαλίδης Ιωάννης

epsilonXi

Στα Σ-Λ, αυτό με την εισαγωγή-εξαγωγή στη στοίβα το θες λάθος ή σωστό;
η λογική του είναι σωστή, η ορολογία του είναι λάθος

jsari

Σε ευχαριστώ πολύ.

Πολύ εύστοχη η παρατήρηση σου. Άλλαξα το ερώτημα και νομίζω ότι είναι πλέον ξεκάθαρο.
Με εκτίμηση,
Σαρημπαλίδης Ιωάννης

epsilonXi

πες μου κάτι...
τα στοιχεία που δίνεις στην εισαγωγή του 3ου θέματος, εγώ θεωρώ ότι τα δίνεις ενημερωτικά μόνο, ή κάνω λάθος; επειδή είναι φαν του Αστερίξ και θέλεις να μάθουμε κι εμείς κάτι σχετικό...

γιατί έδωσα το διαγώνισμα σε δυο παιδιά, τα οποία κάνανε πρώτα μια χρονολογική ταξινόμηση και μετά βασίστηκαν στα στοιχεία της εισαγωγής για να εμφανίσουν τα ζητούμενα

jsari

Έχεις δίκιο είναι ενημερωτικά. Μου αρέσει στις ασκήσεις που κάνω να υπάρχει ένα ενδιαφέρον ρεαλιστικό σενάριο και ο μαθητής να πρέπει να καταλάβει ποια από τα στοιχεία που δίνονται είναι απλά πληροφοριακά στοιχεία και ποια από αυτά μπορεί να τα χρησιμοποιήσει. Πάντως και κάποιοι δικοί μου μαθητές έκαναν το λάθος που αναφέρεις.

Αυτό που κατάλαβα, από τους δικούς μου μαθητές, είναι ότι επειδή δε μπορούσαν να σκεφτούν να εφαρμόσουν τον αλγόριθμο αναζήτησης από το τέλος προς την αρχή για το λόγο αυτό έκαναν αυτό που λες.
Με εκτίμηση,
Σαρημπαλίδης Ιωάννης

konnacarmen

καλησπέρα σε όλους πάρα πολυ ωραίο διαγώνισμα πολλά συγχαρητήρια.
Εχω μπρερδευτή στο εξής θέμα Δ ερωτημα 3 γιατί το πολλαπλασίαζεις με το 1440 τις ημέρες ?

dion

Παράθεση από: Konstantina Petropoulou στις 19 Ιουν 2020, 11:28:51 ΜΜ
καλησπέρα σε όλους πάρα πολυ ωραίο διαγώνισμα πολλά συγχαρητήρια.
Εχω μπρερδευτή στο εξής θέμα Δ ερωτημα 3 γιατί το πολλαπλασίαζεις με το 1440 τις ημέρες ?
Είναι τα λεπτά που έχει η  ημέρα.

konnacarmen

ναι ναι το συνειδητοποίησα αφου έστειλα το μήνυμα. Ευχαριστω για την απάντηση