Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Πολυδιάστατοι πίνακες => Μήνυμα ξεκίνησε από: rodotheos στις 01 Μαΐου 2009, 01:30:09 ΜΜ

Τίτλος: Μια ερώτηση σε μια άσκηση...
Αποστολή από: rodotheos στις 01 Μαΐου 2009, 01:30:09 ΜΜ
Για ρίξτε μια ματιά στην παρακάτω άσκηση που βρήκα σε ένα διαγώνισμα και πείτε μου...
στο iv μπορεί ο μαθητής να έχει αρνητική βαθμολόγηση ναι ή όχι;
ΠαράθεσηΘΕΜΑ 4ο
Να κατασκευαστεί αλγόριθμος ή πρόγραμμα το οποίο θα κάνει τα ακόλουθα:
i.   Θα διαβάζει τα ονόματα 30 μαθητών και θα τα αποθηκεύει σε κατάλληλο μονοδιάστατο πίνακα.
                           (Μονάδες 1)
ii.   Θα διαβάζει τις απαντήσεις όλων των μαθητών σε 20 ερωτήσεις Σωστού-Λάθους και θα τις καταχωρεί σε κατάλληλο δισδιάστατο πίνακα.                   (Μονάδες 2)
iii.   Θα διαβάζει έναν πίνακα Γ ο οποίος περιέχει τις σωστές απαντήσεις των ερωτήσεων.
                              (Μονάδες 1)
iv.   Με την βοήθεια του πίνακα Γ θα κατασκευάζει έναν μονοδιάστατο πίνακα Δ ο οποίος θα περιέχει τον βαθμό κάθε μαθητή αν γνωρίζουμε ότι κάθε Σωστή απάντηση παίρνει 5 μόρια και κάθε Λάθος αφαιρεί από τον μαθητή 2 μόρια.
                              (Μονάδες 6)
v.   Να υπολογίζει τον μέσο όρο της τάξης και να εμφανίζει το όνομα του μαθητή του οποίου ο βαθμός είναι πιο κοντά στο μέσο όρο της τάξης
                              (Μονάδες 6)
                           
vi.   Να εμφανίζει μήνυμα για το αν υπάρχει ή όχι μαθητής ή μαθητές που να έπιασε το άριστα (100) καθώς και το όνομά  ή τα ονόματά τους.
(Μονάδες 4)      

Δηλαδή αν ένας μαθητής δεν έχει καμία απάντηση σωστή θα πάρει -40 ή 0;

Ευχαριστώ.
Τίτλος: Απ: Μια ερώτηση σε μια άσκηση...
Αποστολή από: evry στις 01 Μαΐου 2009, 02:27:51 ΜΜ

  Προφανώς υπάρχει πρόβλημα με το συγκεκριμένο σύστημα βαθμολόγησης, και δε νομίζω ότι αν κάποιος βγάλει αρνητική βαθμολογία είναι σωστό να του βάλεις 0, διότι έτσι ένας μαθητής που απάντησε σωστά σε 2 ερωτήσεις θα πάρει τον ίδιο βαθμό με έναν άλλον που δεν απάντησε σωστά σε καμία ερώτηση.
   Αν ήθελε κάτι τέτοιο, δηλαδή να βάζεις 0 σε όποιον έχει αρνητικό σύνολο βαθμολογίας θα το έλεγε ρητά. Οπότε υποθέτω ότι όποιος έβαλε αυτή την άσκηση δεν σκέφτηκε ότι μπορεί να υπάρξει πρόβλημα με την αρνητική βαθμολογία. 
    Με άλλα λόγια αν ένας μαθητής δεν έχει καμιά σωστή απάντηση σύμφωνα με την εκφώνηση θα πάρει -40 και όχι 0, όσο περιέργο και αν φαίνεται
Τίτλος: Απ: Μια ερώτηση σε μια άσκηση...
Αποστολή από: P.Tsiotakis στις 01 Μαΐου 2009, 10:40:32 ΜΜ
Μα και στον ΑΣΕΠ υπάρχει αρνητική βαθμολόγηση
Τίτλος: Απ: Μια ερώτηση σε μια άσκηση...
Αποστολή από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 02 Μαΐου 2009, 01:09:51 ΠΜ
Νομίζω, μια βελτίωση της εκφώνησης θα ήταν η καλύτερη λύση και ας διατηρηθεί  και η αρνητική βαθμολογία