ΘΕΜΑ Α

Ξεκίνησε από gpapargi, 06 Ιουν 2014, 09:07:43 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

viroulis

ΚΑΙ τι διαφορά θα είχε μια λογική μεταβλητή?

P.Tsiotakis

στην ψευδογλώσσα δεν υπάρχει συμβολική σταθερά, γιατι ολα εκχωρούνται
στη ΓΛΩΣΣΑ υπάρχει και δηλώνεται στο τμημα σταθερων

viroulis

Στην ψευδογλώσσα δεν υπάρχει καν σταθερά, το ΑΛΗΘΗΣ είναι λογική τιμή

viroulis

Απο την άλλη στην άλγεβρα Boole λογικη σταθερά είναι 3<5 που είναι πάντα ΑΛΗΘΗΣ

vistrian

Για όσους πάνε αύριο στο βαθμολογικό για το Α5 νομίζω ισχύει και το παρακάτω. Με αυτόν τον τρόπο το έλυσε ένας μαθητής μου

Α ← 104
Β ← 101
Αρχή_επανάληψης
  Β ← Β + Α - 1
  Α ← Α + 2
Μέχρις_ότου Α > 200
Εμφάνισε Β
VR in Computing

Καρκαμάνης Γεώργιος

θα συμφωνήσω με τους περισσότερους συναδέλφους  ότι οι προτάσεις Σ/Λ δεν ήταν και οι καλύτερες που έπρεπε να μπουν από μια επιτροπή εξετάσεων (ιδίως η 2η πρόταση)

Επίσης, παρατηρώ πως υπάρχει ένας προβληματισμός, αν το ΑΛΗΘΗΣ είναι λογική σταθερά.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: viroulis στις 07 Ιουν 2014, 12:13:23 ΠΜ
Απο την άλλη στην άλγεβρα Boole λογικη σταθερά είναι 3<5 που είναι πάντα ΑΛΗΘΗΣ

Πάει, ξεφύγαμε!

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: viroulis στις 06 Ιουν 2014, 11:58:36 ΜΜ
Ρε Παιδιά πλάκα κάνετε το 2 ΣΛ είναι προφανές αντι να αναφέρεστε στις 6 χαζες μονάδες των εμφολευμένων για . Προφανώς η Ταξινόμηση είναι για να μας διευκολύνει στην αναζήτηση ποιος άλλος λόγος υπάρχει εμφανισιακός ? Οποιος έχει προγραμματίσει ξέρει . το πρώτο ανάπτυξης είναι τραγικό 

Σαφήνεια διατύπωσης...

evry

Πάντως όσο αφορά την αναζήτηση και την ταξινόμηση θα το ξαναπώ και ας γίνομαι κουραστικός.
Προφανώς κάνεις ταξινόμηση για να κάνεις αναζήτηση. Για αυτό δεν υπάρχει καμία αμφισβήτηση. Ακόμα και η συγχώνευση που ανέφερε ο Πέτρος είναι και αυτή ταξινόμηση (merge sort) ώστε μετά να κάνεις αναζήτηση.
Το πρόβλημα κατά τη γνώμη μου είναι ότι ποτέ ο μαθητής δεν έχει δει ένα παράδειγμα πότε χρειάζεται η ταξινόμηση πριν την αναζήτηση αφού η δυαδική αναζήτηση είναι εκτός ύλης. Οπότε δεν μπορεί να το ξέρει αυτό. Μόνο αν έχει μάθει απέξω το βιβλίο ή αν ακολουθήσει τον παρακάτω νόμο που λέω κάθε χρόνο στους μαθητές μου:

Αν ποτέ στο μάθημα αυτό δεις ΣΛ για το οποίο δεν έχεις ιδέα, και δεν βγαίνει με την κοινή λογική είναι σίγουρα ΣΩΣΤΟ γιατί μάλλον το έχουν πάρει αυτούσιο από καπου στο βιβλίο

Νόμος evry

μέχρις στιγμής δουλεύει , δεν έχω κάψει κανένα παιδάκι >:D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

SuperTz

Παράθεση από: evry στις 07 Ιουν 2014, 09:39:37 ΠΜ


Αν ποτέ στο μάθημα αυτό δεις ΣΛ για το οποίο δεν έχεις ιδέα, και δεν βγαίνει με την κοινή λογική είναι σίγουρα ΣΩΣΤΟ γιατί μάλλον το έχουν πάρει αυτούσιο από καπου στο βιβλίο

Νόμος evry

μέχρις στιγμής δουλεύει , δεν έχω κάψει κανένα παιδάκι >:D

Πόσο πολύ θα συμφωνήσω!! Ειδικά όταν η διατύπωση είναι "καθώς πρέπει"!

merlin

Παράθεση από: evry στις 07 Ιουν 2014, 09:39:37 ΠΜ
.....
Προφανώς κάνεις ταξινόμηση για να κάνεις αναζήτηση. Για αυτό δεν υπάρχει καμία αμφισβήτηση. ...
Ευριπίδη δεν καταλαβαίνω πως βγάζεις τόσο γρήγορο συμπέρασμα. Επίσης δεν καταλαβαίνω το "δεν υπάρχει καμία αμφισβήτηση". Εμείς τι κάνουμε εδώ; :-)

Ας υποθέσουμε ότι η δυαδική αναζήτηση ήταν όντως εντός ύλης. Ας υποθέσουμε ότι οι μαθητές είχαν λύσει αρκετές ασκήσεις με αναζήτηση σε ταξινομημένο πίνακα (είτε έτοιμο είτε τον ταξινομούσαν οι ίδιοι). Έχουν λύσει και πολύ περισσότερες ασκήσεις που ταξινομούν και δε χρησιμοποιούν μετά αναζήτηση (ούτε σειριακή ούτε δυαδική). Άπειρα παραδείγματα με κατάταξη βαθμολογιών, ψήφων, διαχωρισμός μαθητών σε τμήματα με "δίκαιο" και τυχαίο τρόπο για αποφυγή προβλημάτων που όλοι γνωρίζουμε κλπ.

Έρχεται μετά κάποιος και σε ρωτάει αν ο σκοπός της ταξινόμησης είναι για να κάνεις μετά αναζήτηση (είτε σειριακή, είτε δυαδική, είτε παρεμβολής (interpolation), ή όποια άλλη γνωρίζεις). Πως να απαντήσεις?
Τα Σ-Λ θα τείνουν να γίνουν: Στο σχολικό βιβλίο υπάρχει η παρακάτω πρόταση "................" Σ ή Λ;
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

evry

χαχα, οκ ήμουν λίγο... απόλυτος. :-[
αλλά δεν ξέρω, για μένα δεν είναι το πρόβλημα αυτό. Αν ήταν η δυαδική στην ύλη δεν θα μου φαίνοταν περίεργο. Αλλά από την στιγμή που δεν είναι οι μαθητές δεν μπορούν να το απαντήσουν. Δεν έχουν τις γνώσεις και δεν έχουν διδαχθεί κάτι τέτοιο σε μορφή άσκησης ή προβλήματος. Αυτό κατά τη γνώμη μου ήταν το φάουλ.

Επίσης προσπαθώ να σκεφτώ ένα καθημερινό πρόβλημα είτε ένα συχνό πρόβλημα της πληροφορικής που να θέλει ταξινόμηση όχι για να κάνει μετά γρήγορη αναζήτηση αλλά για κάτι άλλο, και δεν μπορώ να σκεφτώ.
Ακόμα και το να εμφανίσεις μια σειρά από ονόματα αλφαβητικά είναι και αυτό ένα πρόβλημα αναζήτησης, γιατί η αλφαβητική σειρά σε βοηθάει γρήγορα να βρεις αυτό που ψάχνεις.

Δηλαδή εγώ δεν θα είχα πρόβλημα με το παρακάτω ΣΛ

Ο κύριος σκοπός της ταξινόμησης είναι η μετέπειτα αποδοτική αναζήτηση.

Έβαλα το κύριος όχι επειδή χρειάζεται κατά τη γνώμη μου, αλλά για να εξαλείψει οποιαδήποτε αμφιβολία από τους μαθητές.

Παράθεση από: merlin στις 07 Ιουν 2014, 10:12:57 ΠΜ
Ευριπίδη δεν καταλαβαίνω πως βγάζεις τόσο γρήγορο συμπέρασμα. Επίσης δεν καταλαβαίνω το "δεν υπάρχει καμία αμφισβήτηση". Εμείς τι κάνουμε εδώ; :-)

Ας υποθέσουμε ότι η δυαδική αναζήτηση ήταν όντως εντός ύλης. Ας υποθέσουμε ότι οι μαθητές είχαν λύσει αρκετές ασκήσεις με αναζήτηση σε ταξινομημένο πίνακα (είτε έτοιμο είτε τον ταξινομούσαν οι ίδιοι). Έχουν λύσει και πολύ περισσότερες ασκήσεις που ταξινομούν και δε χρησιμοποιούν μετά αναζήτηση (ούτε σειριακή ούτε δυαδική). Άπειρα παραδείγματα με κατάταξη βαθμολογιών, ψήφων, διαχωρισμός μαθητών σε τμήματα με "δίκαιο" και τυχαίο τρόπο για αποφυγή προβλημάτων που όλοι γνωρίζουμε κλπ.

Έρχεται μετά κάποιος και σε ρωτάει αν ο σκοπός της ταξινόμησης είναι για να κάνεις μετά αναζήτηση (είτε σειριακή, είτε δυαδική, είτε παρεμβολής (interpolation), ή όποια άλλη γνωρίζεις). Πως να απαντήσεις?
Τα Σ-Λ θα τείνουν να γίνουν: Στο σχολικό βιβλίο υπάρχει η παρακάτω πρόταση "................" Σ ή Λ;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

merlin

Παράθεση από: evry στις 07 Ιουν 2014, 10:31:32 ΠΜ
....
Επίσης προσπαθώ να σκεφτώ ένα καθημερινό πρόβλημα είτε ένα συχνό πρόβλημα της πληροφορικής που να θέλει ταξινόμηση όχι για να κάνει μετά γρήγορη αναζήτηση αλλά για κάτι άλλο, και δεν μπορώ να σκεφτώ.
Μπορώ να σου βρω πολλά τέτοια παραδείγματα και είμαι σίγουρος ότι μπορείς και εσύ.

Για παράδειγμα, θέλουμε να βρούμε ένα τρόπο να ομαδοποιήσουμε τους μαθητές για να τους βάλουμε να καθίσουν στα θρανία σε κάποιες διαθέσιμες αίθουσες. Ορίζουμε τον αλγόριθμο (ή το κριτήριο καλύτερα) με τον οποίο θα γίνει αυτή η κατανομή (θα μπορούσε να είναι σύμφωνα με τον βαθμό τους αλλά δεν είναι παιδαγωγικό, οπότε επιλέγουμε την αλφαβητική γιατί είναι τυχαία ως προς την επίδοση) και στη συνέχεια χωρίζουμε τους μαθητές σε 25άδες (ή 30αδες σε λίγο καιρό...). Αφού πάνε στην αίθουσα κάθονται με τυχαίο τρόπο, σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους.
Σε ποιο σημείο της παραπάνω διαδικασίας πιστεύεις ότι ο μαθητής διακρίνει κάποια αναζήτηση στοιχείου όπως την έχει διδαχθεί φέτος από το βιβλίο και τους καθηγητές του; Επιμένω, ας γνώριζε και τη δυαδική αναζήτηση. Που θα τη χρησιμοποιούσε;
Τέτοια παραδείγματα μπορώ να σου πω πολλά, από την καθημερινή ζωή αλλά και από ασκήσεις που έχω βάλει σε μαθητές μου.

Παράθεση από: evry στις 07 Ιουν 2014, 10:31:32 ΠΜ

Δηλαδή εγώ δεν θα είχα πρόβλημα με το παρακάτω ΣΛ

Ο κύριος σκοπός της ταξινόμησης είναι η μετέπειτα αποδοτική αναζήτηση.

Έβαλα το κύριος όχι επειδή χρειάζεται κατά τη γνώμη μου, αλλά για να εξαλείψει οποιαδήποτε αμφιβολία από τους μαθητές.
Αυτό λέω και εγώ. Οι μαθητές δεν πρέπει να έχουν αμφιβολίες στα Σ-Λ οι οποίες προκύπτουν από ασαφή ή ελλιπή σύνταξη της ερώτησης. Οι μόνες αμφιβολίες που πρέπει να έχουν είναι από ελλιπή γνώση για το αντικείμενο που πραγματεύεται η ερώτηση.
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: evry στις 07 Ιουν 2014, 09:39:37 ΠΜ
Αν ποτέ στο μάθημα αυτό δεις ΣΛ για το οποίο δεν έχεις ιδέα, και δεν βγαίνει με την κοινή λογική είναι σίγουρα ΣΩΣΤΟ γιατί μάλλον το έχουν πάρει αυτούσιο από καπου στο βιβλίο

Νόμος evry

;D

itt

Παράθεση από: SPY στις 06 Ιουν 2014, 09:43:12 ΜΜ
Σου απάντησε και η elenitaaaaa πιο πάνω.

Οι μαθητές αντιλαμβάνονται ως αναζήτηση αυτό που τους διδάξαμε: Δίνεται μια τιμή και την αναζητούν μέσα σε ένα πίνακα.
Δεν είναι υποχρεωμένοι να μπορούν να το γενικεύσουουν όπως κάνει ένας πληροφορικός.

Αλλά γιατί υπερασπίζεσαι τόσο το ερώτημα; Μήπως είσαι στην επιτροπή;  :)

Είπα εγώ ότι είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν το ότιδηποτε; Ο merlin έγραψε ένα πρόβλημα και ότι ένας μαθητής δεν θα το θεωρούσε αναζήτηση. Aπλούστατα για το συγκεκριμένο παράδειγμα ο μαθητής θα είχε μια λάθος θέωρηση.

Επίσης, όχι, δεν είμαι σε καμμια επιτροπή που θα σε απασχολούσε εσένα και αν σε βοηθάει σε κάτι, για να διευκολυνθείς στην αναζήτηση κάνεις άλλα πράγματα και η ταξινόμηση δεν είναι απο αυτά.