Θέμα Δ

Ξεκίνησε από gpapargi, 23 Μαΐου 2011, 09:35:59 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gpapargi

Εδώ συζητάμε για το θέμα Δ´ των Πανελλήνιων Εξετάσεων Γ´ Τάξης Ημερησίων Γενικών Λυκείων.

Απαγορεύεται η δημοσίευση λύσεων πριν τις 12:30.

Stefevan

Ωραίο θέμα, έξυπνο και εύκολο!! ε??????

Stefevan

#2
lysi





Από την ομάδα διαχείρισης: απαγορεύεται η ανάρτηση λύσεων πριν τις 12:30


kpde

Παράθεση από: Stefevan στις 23 Μαΐου 2011, 09:56:02 ΠΜ
Ωραίο θέμα, έξυπνο και εύκολο!! ε??????

με ωραία σημεια που απαιτούν προσοχή (κοινώς.. παγιδίτσες..)

vasilpap

Αν κάποιος υπολογίσει τις ψήφους που έδωσαν και όχι που έλαβαν στο Δ4 ποσες μονάδες θα χάσει???
έχοντας όλη τη διαδικασία όπως παρακάτω

Για ι από 1 μεχρι 22
απ[ι]<- ι
πλ[ι]<-0
Για j από 1 μέχρι 22
    Αν ΨΗΦΟΣ[i,j]=1 τότε
        πλ[ι]<-πλ[ι]+1
     Τέλον_αν
Τέλος_επανάληψης
Τέλος_επανάληψης

kkkerm

#5
Καλά αποτελέσματα σε όλους τους μαθητές.

olga_2703

Αυτό πώς θα σας φαινόταν σαν λύση στο Δ4?

evry

με μια πρώτη ματιά μου φαίνεται οκ. Εκμεταλλεύεσαι το γεγονός ότι δεν υπάρχουν ισοψηφίες. καλό
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Θα ήθελα να πω κάτι το οποίο πραγματικά μου άφησε άσχημες εντυπώσεις σήμερα.
Αρκετοί συνάδελφοι στα βαθμολογικά από ότι έμαθα, θεώρησαν λάθος την λύση που έδωσε η ΚΕΕ όσον αφορά την ταξινόμηση
και στην οποία ανέβαιναν μόνο 3 φυσαλίδες γιατί μόνο τόσες χρειάζονταν. Η σωστή απάντηση κατά τη γνώμη πολλών ήταν η κλασσική φυσαλίδα που "τα κάνει όλα και δεν συμφέρει". Υπάρχει όμως στο βιβλίο!!!! άρα δεν είναι δυνατόν ο μαθητής να απαντήσει κάτι διαφορετικό.
Καλό θα ήταν λοιπόν στη βαθμολόγηση να το έχουμε αυτό στο νου μας.
   
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

agatha14

Έδωσα κι εγώ μια λύση που δε χρησιμοποιεί κανένο νέο πίνακα. Πώς σας φαίνεται;

spantoulis

Παράθεση από: agatha14 στις 23 Μαΐου 2011, 02:38:49 ΜΜ
Έδωσα κι εγώ μια λύση που δε χρησιμοποιεί κανένο νέο πίνακα. Πώς σας φαίνεται;
'Αριστη!
Πολύ καλή για κάποιον που δεν έχει διδαχτεί πίνακες.
Φανταστική για κάποιον που έχει διδαχτεί πίνακες!!!
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

noname

Σε περίπτωση που κάποιος μαθητής δώσει τη λύση της agatha14 αλλά κάνει λάθος σε κάποιες εναλλαγές χάνει όλες τις μονάδες του  υποερωτήματος Δ4;


agatha14

Παράθεση από: spantoulis στις 23 Μαΐου 2011, 02:54:14 ΜΜ
'Αριστη!
Πολύ καλή για κάποιον που δεν έχει διδαχτεί πίνακες.
Φανταστική για κάποιον που έχει διδαχτεί πίνακες!!!

Να'σαι καλά :)

spantoulis

Παράθεση από: noname στις 23 Μαΐου 2011, 03:10:41 ΜΜ
Σε περίπτωση που κάποιος μαθητής δώσει τη λύση της agatha14 αλλά κάνει λάθος σε κάποιες εναλλαγές χάνει όλες τις μονάδες του  υποερωτήματος Δ4;



Δυστυχώς η ΚΕΕ δεν δίνει συγκεκριμένες οδηγίες βαθμολόγησης οπότε τα βαθμολογικά κέντρα ή καλύτερα ο κάθε βαθμολογητής βαθμολογεί κατά την κρίση του. Από μένα θα έπαιρνε τουλάχιστον τις μισές μονάδες. Μη σου πω θα έδινα και μπόνους σκέψης.
Η χρήση υπολογιστών ΔΕΝ είναι πληροφορική

tanius76

Εύκολα φέτος...
Εμ κάπως έπρεπε να σωθεί η μεγάλη κατρακύλα των βάσεων!!!
Ερωτησούλα!
Ένας μαθητής στο υποερώτημα Δ4
δεν δημιούργησε πίνακα με τους ψήφους που έλαβαν οι παίκτες, αθροίζοντας τα στοιχεία κατά στήλη
αλλά  χρησιμοποιήσε τον πίνακα, που είχε αθροίσει κατά γραμμή ....
πόσο θα του κόψουνε λέτε????
τα υπόλοιπα τα έχει κάνει σωστά.
Δηλαδή και πίνακα με τα νούμερα των παικτών δημιούργησε και στην ταξινόμηση αντιμετάθεσε και αυτόν πίνακα!