συζήτηση για τα θέματα

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 31 Μαΐου 2008, 09:35:34 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

p-p

Ερώτηση: Ένας μαθητής μου έγραψε όλες τις διαφορές ανάμεσα σε διερμηνευτή και μεταγλωττιστή. Πρέπει να χάσει κάποιο μόριο; Συγκεκριμένα αν απάντησε:

1. Ο μεταγλωττιστής μεταφράζει όλο το πηγαίο πρόγραμμα σε γλώσσα μηχανής και κατόπιν το εκτελεί ενώ ο διερμηνεύτής
για κάθε μια απο τις εντολές του πηγαίου προγράμματος παράγει και εκτελεί αμέσως μια ισοδύναμη εντολή σε γλώσσα μηχανής.

2. Η εκτέλεση του προγράμματος μετά τη διαδικασία της μεταγλώττισης είναι πολύ γρήγορη ενώ επειδή επαναλαμβάνεται κάθε φορά η διερμηνεία του προγράμματος, η εκτέλεσή του είναι πιο αργή, απο εκείνη του ισοδύναμου εκτελέσιμου προγράμματος που παράγει ο μεταγλωττιστής.

3. Ο μεταγλωττιστής εμφανίζει κατάλληλα ενημερωτικά μηνύματα για τα συντακτικά λάθη ολόκληρου του προγράμματος ενώ ο διερμηνευτής εμφανίζει ενημερωτικά μηνύματα για τα συντακτικά λάθη κάθε εντολής και διακόπτει την διαδικασία διερμηνείας και εκτέλεσης.

4. Τα μηνύματα λαθών που παράγει ο μεταγλωττιστής δεν προσδιορίζουν με ακρίβεια τα σημεία σε ενα πρόγραμμα που υπάρχουν λάθη, ενώ με το διερμηνευτή έχουμε το πλεονέκτημα της άμεσης εκτέλεσης και άμεσης διόρθωσης της εντολής.
“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

karaba

πρωτη γενικη εκτιμηση μιλωντας με μαθητες:
ολοι καλα με τις ασκησεις και η διαφορα παιζεται στην θεωρια
αυτο κατα τη γνωμη σας ξεχωριζει αυτους που πραγματικα καταλαβαινουν το μαθημα?
κατα τη γνωμη μου οχι βεβαια
θεωρω οτι τα θεματα ηταν για μια ακομη φορα πολυ κακα και φυσικα πολλοι μετριοι μαθητες θα συνοστιστουν μετξυ 18 και 20
πραγματικα αναρωιεμαι ποια ειναι η χρησιμοτητα του να λυνουμε δυσκολες ασκησεις και να προσπαθουμε να βαλουμε τα παιδια στη λογικη της κατανοησης οσων κανουν
ο αριστος 19,5  - ο απλα καλος 19
πραγματικα απορω με τη λογικη αυτων που βαζουν τα θεματα
καλη επιτυχια στα παιδια
karaba

Σούλας Βασίλης

Σίγουρα πιο εύκολα από πέρισυ.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

taxata

Για μιά ακόμα φορά θέματα χωρίς φαντασία, επίπεδα και χωρίς κλιμάκωση δυσκολίας, , ενω φαινόταν ότι κάποια στιγμή θα συρικνωθούν οι μονάδες των θεμάτων που αφορούν την αποστήθιση της θεωρίας.... άντε πάλι από την αρχή θα πρέπει να πιέζουμε τους μαθητές μας να "απαγγέλουν αλγοριθμική". Ίσως τελικά η επιτροπή πρωτίστως θέλει να βγάλει "ασφαλή θέματα"....αλλά θα πρέπει να γίνει default τουλάχιστον ένα υποερώτημα του 4ου θεματος να ξεχωρίζει και να επιβραβεύει τους καλά προετοιμασμένους.
Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
Κύριε δεν έχω internet
http://users.sch.gr/chatzipap/

andreas_p

Επιστροφή στο 2001.


Κύριοι της ΝΕΟ-επιτροπής γιατί απαξιώνετε το διδακτικό εγχειρίδιο ; 

ΖΗΤΩ τα πολύχρωμα παπαγαλάκια !!!!

Ανδρέας

Eri

Εντελώς ανόητα θέματα που σε καμοια περίπτωση δεν εξετάζουν αν κάποιος μαθητής κατέχει προγραμματιστική παιδεία.
Δε ξέρω αλλά απογοητεύομαι! Τσάμπα οι ασκήσεις που λύθηκαν μέσα στη τάξη και τα 2ώρα που (παρανόμως) τους έβαζα!
Τσάμπα και η ωραία δουλειά και τα διαγωνίσματα απο τους συναδέλφους στο ΣΤΕΚΙ .. απο του χρόνου τεστακια στη θεωρία και μάλιστα σε
εκείνη τη θεωρία που δεν εφαρμόζεται στις ασκήσεις (έτσι για να βρούμε τον πιο .. παπαγάλο).  >:(

Εν πάσει περιπτώσει.. ίσως 'σωθεί' η παρτίδα στις επαναληπτικές! :-\

sstergou

Συμφωνώ - θέματα χωρίς φαντασία, τυποποιημένα. Ακόμη και η θεωρία ήταν χάλια - ασάφεια θέματος 1β2.

Κάποιες παρατηρήσεις που ήρθαν στα ειδικά εξεταστικά (δεν ξέρω αν δόθηκαν και αλλού)

Θέμα 3ο : Οι απαντήσεις με μικρά η κεφαλαία είναι ισοδύναμες (επιτέλους, να ησυχάσουν και οι απανταχού τυπολάτρες)
οποιαδήποτε λύση με συνάρτηση και με διαδικασία είναι αποδεκτή.


Θέμα 1ο Β2 :
Είναι αποδεκτή κάθε διαφορά μεταξύ μεταγλωττιστή και διερμηνευτή που αναφέρεται στο σχολικό βιβλίο.

Θέμα 1ο Γ2 :
Η απάντηση:
Περίπτωση Χ=0
  Γράψε "Μηδέν"
Περίπτωση Χ=1 ή Χ=2 ή Χ=3
προφανώς είναι εσφαλμένη.
Αποδεκτή είναι ΜΟΝΟ η λύση που περιέχει τιμές των μεταβλητών με βάση το σχολικό βιβλίο.




clevercitizen

O κ Παπαργύρης γιατί δεν έχει μιλήσει καθόλου? ανησυχώ!
ΘΕΛΩ
                ΑΛΛΑΓΗ
                ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
                ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

mostel

#38
Γεια σας,


τα θέματα ήταν επιεικώς απαράδεκτα . Σόρυ , δε μπορώ να χρησιμοποιήσω άλλη έκφραση.


Συγκεκριμένα έγραψα 19,2 και αυτό επειδή έχασα από το Σωστό Λάθος το 1ο ...

Με τα απλούστερα προβλήματα ... Είχα την εντύπωση και εξακολουθώ να πιστεύω πως αφορά κυρίως το top to down algorithm designing method . Τώρα τι να κάνουμε , δε κάθισα να διαβάσω τα small prints του βιβλίου. Που το 'χει σε παραπομπή της παραπομπής, ώ παραπομπή.


Επίσης, έχασα αυτό με τα δεδομένα ζητούμενα. Έχω να ρωτήσω κάτι, άνευ αυτού που γράφει το σχολικό εγχειρίδιο. Παιδιά, σε έναν υπολογιστή το πρόβλημα δε το αναθέτουμε όταν έχουμε πολλά ζητούμενα ; Π.χ. πάρτε μια πολυωνυμική εξίσωση 15ου βαθμού και δοκιμάστε να τη λύσετε με το χέρι ! Οι υπόλοιποι ας το βάλουν στο mathematica ...

Δηλαδή, my point is: Ντάξει, οκ, data χρειάζεται όντως, αλλά το ότι έχουμε πλήθος δεδομένων , δε σημαίνει πως θα αναθέσουμε και το πρόβλημα στον υπολιγστή σων και καλά. Αντιθέτως δε, όταν έχουμε ΠΟΛΛΑ ζητούμενα, είναι επιτακτική η ανάγκη και επιβάλλεται να θέτουμε το πρόβλημα στον υπολογιστή. (Πάρτε το παράδειγμα με το πάρτι πχ για τα πολλά δεδομένα)



Έχω ασχοληθεί με τον προγραμματισμο΄και το coding για αρκετό καιρό, ήξερα πολλά παραπάνω απ' αυτά που έγραφε το βιβλίο, αλλά τι κατάλαβα ; Ένας μέτριος έγραψε παραπάνω από εμένα.  Και  δεν είμαι απ' αυτούς που διατυμπανίζουν ότι ξέρουν , αλλά ρε παιδιά σε ένα τέτοιο μάθημα μου φαίνεται εντελώς γελοιό να ψάχνουν κομμάτια που στην ουσία είναι ανύπαρκτα και απαρατήρητα μέσα στο βιβλίο. (Όσοι το έβαλαν, ήσαν τυχεροί, μη νομίζετε ότι κάθισαν και το ανέλυσαν ή και γω δε ξέρω τί.)



ΕΠίσης, οι διαφορές του compiler και interpreter δεν είναι καθόλου fixed & standard, αλλά αλλάζουν από programming language σε programming language.




Αγανακτισμένος πραγματικά με τα άθλια θέματα,


Στέλιος
When you see a good move ; Look for a better one .

veni

#39

Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

evry

Αν εσύ θεωρείς τους μαθητές σου παπαγάλους οπότε θεωρείς λογικό να είναι τα θέματα στα όρια της παπαγαλίας οκ, αλλά
ελπίζω ότι οι περισσότεροι συνάδελφοι που κάνουν αυτό το μάθημα προσπαθούν να παρακινήσουν τους μαθητές να σκέφτονται
και όχι να παπαγαλίζουν.
Επίσης όταν έρχεσαι σε επαφή με κάτι πρώτη φορά το διαβάζεις για να το καταλάβεις και όχι για να το μάθεις απέξω
Παράθεση από: Κώστας στις 31 Μαΐου 2008, 12:12:35 ΜΜ
Για τα θέματα της θεωρίας λόγικο είναι να βρίσκονται στα όρια της "παπαγαλίας" .Ας μην ξεχνάμε ότι τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τον προγραμματισμό για πρώτη φορα στα 6 χρόνια γυμν. - λυκείου!

Τώρα όσον αφορά τα θέματα, τι να πω απλά αναρωτιέμαι αυτοί που έβαλαν σαν Σωστό Λάθος φράσεις από κάποια σημεία στο βιβλίο έχουν πτυχίο θετικών επιστημών? Ξέρουν τι σημαίνει σκέψη και τι λογική? Τους διδακτικούς στόχους του μαθήματος τους έχουν διαβάσει? Καλό θα ήταν τα θέματα να τα βάζουν καθηγητές που γνωρίζουν ποια είναι η φιλοσοφία του μαθήματος. Αν θέλουν να κάνουν το μάθημα ΑΟΔΕ κανένα πρόβλημα, αλλά ας μας το πουν και ας στείλουν και οδηγία στα σχολεία για τη διδασκαλία του μαθήματος που να λέει ρητά ότι επιβάλλεται η αποστήθιση και ότι το μάθημα έχει 2 στόχους
  1) Την εξαφανίση κάθε είδους σκέψης και δημιουργικότητας που έχει απομείνει στο μυαλό των μαθητών
  2) Την εξάσκηση σε τεχνικές παπαγαλίας (ουπς συγγνώμη αποστήθιση εννοούσα)

Δεν είναι δυνατόν μαθητές οι οποιοί ξέρουν να σκέφτονται αλγοριθμικά και μπορούν να σου λύσουν οποιοδήποτε πρόβλημα να χάνουν μονάδες από τη θεωρία η οποία εξετάζεται μάλιστα στην χειρότερη μορφή της. Είναι δυνατόν να κρίνεται το ποιος θα γράψει 100 από τα συγκεκριμένα Σωστά Λάθος?

Επίσης η επιτροπή έκανε το άλλο απαράδεκτο. Ζήτησε από τους μαθητές να πουν ποιες είναι οι τεχνικές σχεδίασης αλγορίθμων οι οποίες όμως είναι εκτός ύλης. Δηλαδή μάθε τα παιδί μου απέξω να μας τα πεις και ας μην καταλαβαίνεις τι λες. Δε βαριέσαι? Αφού το λέει το βιβλίο...

Λοιπόν θα μπορούσα να πω ακόμα περισσότερα και για τα υπόλοιπα θέματα αλλά ας τα αφήσουμε για μετά που θα ξεκινήσει η βαθμολόγηση

Συνολικά σχόλια: Τα θέματα ήταν απαράδεκτα και πήγαν το μάθημα 4 χρόνια πίσω. Φτου και από την αρχή.

What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Μάλλον έπαθε έμφραγμα μόλις είδε τα θέματα

Παράθεση από: clevercitizen στις 31 Μαΐου 2008, 03:55:50 ΜΜ
O κ Παπαργύρης γιατί δεν έχει μιλήσει καθόλου? ανησυχώ!
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Μάλλον, είμαι απο τους λίγους που τα θέματα ΔΕ με βρίσκουν αντίθετο

Επιδέχονται βελτιώσεων, θα άλλαζα λίγο τα ερωτήματα στο 3 και στο 4 για να ζητήσω άλλα ή και άλλα πράγματα..

ωστόσο, προσωπικά δε θεωρώ οτι είναι απαράδεκτα. Και δε μπορώ ακριβώς να αναλύσω το σκεπτικό μου σε δημόσια συζήτηση..


ΕΥΧΟΜΑΙ σε όλους τους μικρούς καλή επιτυχία και να διαβάσετε ΑΕΘ τώρα, άστε το στέκι

veni

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 31 Μαΐου 2008, 04:30:12 ΜΜ
Μάλλον, είμαι απο τους λίγους που τα θέματα ΔΕ με βρίσκουν αντίθετο

Επιδέχονται βελτιώσεων, θα άλλαζα λίγο τα ερωτήματα στο 3 και στο 4 για να ζητήσω άλλα ή και άλλα πράγματα..

ωστόσο, προσωπικά δε θεωρώ οτι είναι απαράδεκτα. Και δε μπορώ ακριβώς να αναλύσω το σκεπτικό μου σε δημόσια συζήτηση..


ΕΥΧΟΜΑΙ σε όλους τους μικρούς καλή επιτυχία και να διαβάσετε ΑΕΘ τώρα, άστε το στέκι

ΑΟΘ Παναγιώτη ΑΟΘ
... τι σου είναι η συνήθεια...(ΑΕ...ΠΠ)
Βενιέρης Γεώργιος
Καθηγητής Πληροφορικής
Πιλοτικό (R.I.P.)  Γυμνάσιο

P.Tsiotakis