Θέμα 3ο Ημερησίων

Ξεκίνησε από EleniK, 30 Μαΐου 2008, 11:55:29 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gpapargi

Παράθεση από: Sergio στις 02 Ιουν 2008, 03:35:32 ΜΜ
Θα ήταν μέγα ολίσθημα να κοπούν μονάδες εάν ο μαθητής δηλώσει τις αριθμητικές μεταβλητές ως πραγματικές.  Δυστυχώς όμως άκουσα τέτοιες απόψεις από συναδέλφους. Ελπίζω τέτοια σημεία να αποσαφηνιστούν σήμερα στην πειραματική βαθμολόγηση.

Σίγουρα θα ήταν ολίσθημα Σέργιο. Τα λάθη έχουν κάποια ιεράρχηση.
Το πιο σοβαρό (στο οποίο δε κόβουμε βαθμούς) είναι το να αλλάζεις την αλγοριθμική τάξη (πχ εύρεση μεγίστου με πλήρη ταξινόμηση).

Ένα επίπεδο κάτω σε σοβαρότητα λάθους (που πάλι δεν κόβουμε βαθμούς) είναι η άσκοπη χρήση πίνακα, υπό την προυπόθεση βέβαια ότι είναι γνωστό το μέγιστο πλήθος των δεδομένων μας.

Αν δεν κόβουμε στα παραπάνω, είναι δυνατόν να κόψουμε βαθμούς επειδή κάποιος μαθητής χρησιμοποίησε πραγματική αντί για ακέραια μεταβλητή; Τι μας ενοχλεί; Η σπατάλη χώρου μνήμης; Εδώ κάνουμε ότι δε βλέπουμε στους πίνακες που είναι το ίδιο επί το μέγεθος του πίνακα. Για να μην πω για το θέμα της πολυπλοκότητας που φτάνει σε αντιεπιστημονικά επίπεδα.

Καταλήγω στο ότι δεν πρέπει ούτε για αστείο να κοπούν βαθμοί. Κάτι τέτοιο θα σήμαινε ότι δεν ξέρουμε να ιεραρχήσουμε βασικά πράγματα.
Γιώργος Παπαργύρης

tkon

ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΚΑΝΑΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ (ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΧΡΕΩΣΗ) ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ,ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ;

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

sstergou

Έχω την εντύπωση ότι η εμφάνιση έπρεπε να γίνει έξω από το υποπρόγραμμα αλλά δεν νομίζω πως είναι και τόσο σοβαρό.

sstergou

Παράθεση από: bagelis στις 02 Ιουν 2008, 08:08:03 ΜΜ
Δεν νομίζω ότι έχει απαντηθεί το επιχείρημά μου: αν κάποιος μαθητής γράψει μόνο το Για θα πάρει 6 - 7 μονάδες??

Δεν ξέρω πόσες μονάδες πρέπει να κοπούν αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτή δεν είναι η μόνη λογική βαθμολόγησης, ότι δηλαδή χωρίζω την λύση σε εντολές και κάθε εντολή παίρνει τον ίδιο βαθμό με τις υπόλοιπες.

Δεν θεωρώ την λογική σου λάθος αλλά υπάρχει και η λογική ότι κάποιες εντολές έχουν μεγαλύτερη σημασία από κάποιες άλλες μέσα σε μια λύση. Η προσέγγισή μου βασίστηκε στο ότι χωρίς βρόχο οι απαντήσεις σε κάποια ερωτήματα δεν είναι σωστές. Δεν ξέχασε και κανένα γράψε...

Αυτό που έχει σημασία είναι η κοινή γραμμή από όλους τους βαθμολογητές...

Σαφώς και σκέτος ο βρόχος δεν παίρνει και 6-7 μονάδες..

pav_rod

Στάθη συμφωνώ εν μέρει με την άποψή σου για τη σημασία κάποιων εντολών έναντι κάποιων άλλων στα ερωτήματα.
Το ερώτημα όμως που σχετίζεται άμεσα με την επανάληψη στη συγκεκριμένη άσκηση είναι το γ το οποίο και παίρνει 4 μονάδες. Τα υπόλοιπα ερωτήματα εξετάζουν το μαθητή ως προς τις ικανότητες - γνώσεις διαβάσματος (βi), σωστής κλήσης συνάρτησης (βii), εμφάνισης (βiii) και υλοποίησης της συνάρτησης που κλήθηκε (ερώτημα 2).
Ελπίζω και εγώ με τη σειρά μου να υπάρξει κοινή αντιμετώπιση από τους συναδέλφους διορθωτές στα γραπτά των μαθητών, ώστε να
μην παρουσιαστούν μεγάλες αποκλίσεις στη βαθμολογία. 
ΠΕ 19
MSc καθηγητής Πληροφορικής

petrosp13

Το τόπικ του 3ου θέματος ήταν αόρατο μάλλον
Ευχαριστώ
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

anastasia


anastasia

Συνάδελφοι και μαθητές μας...στο 3ο θέμα , ήδη από την ημέρα των εξετάσεων και στα κέντρα των Φ.Α από την Κ.Ε.Ε, είχε έρθει γραπτή οδηγία ότι είναι σωστή η χρήση της διαδικασίας και της συνάρτησης..οπότε μην προβληματίζεστε!!!