Έχω προκαλέσει πολλές φορές συζήτηση και "προκαλέσει" για διάφορα θέματα και αυτό θα ήταν η αρχή για ζυμώσεις, αλλά τα ιδιαίτερα δεν αφήνουν χρόνο. Έτσι, μπήκαν 30 και πλέον νέες καταχωρήσεις στο στέκι σε 2 μέρες και σε λίγο καιρό πάλι νέκρα. Και τώρα, στην ουσία όλοι θέλουν να μάθουν πως θα βαθμολογηθεί το μάθημα για τους μαθητές τους και όχι για αυτό καθ' αυτό το μαθημά.
Εδώ και 2 χρόνια παλεύω ανιδιοτελώς στο δίκτυο για την ομογενοποίηση του μαθήματος και την άμβλυνση των αντιθέσεων και των "ιδιαιτεροτήτων" στην διδασκαλία. Όλοι ξέρουμε τι συμβαίνει. Ο δικτυακός κόμβος
http://users.kor.sch.gr/ptsiotakis περιέχει ασκήσεις σε όλες τις κατευθύνσεις - και προς την κατεύθυνση των φετινών θεμάτων. Άκουσα διάφορα γι αυτό κατά καιρούς και τα αντιπαρέρχομαι
Τα φετινά θέματα σε γενικές γραμμές κινούνται προς την σωστή κατεύθυνση καθώς υπηρετούν τον στόχο του μαθήματος : οτι οι μαθητές πρέπει να μάθουν να σκέφτονται και όχι να απομηνομεύουν τυποποιημένες ασκήσεις. Ναι στις μεθοδολογίες αλλά με προσαρμογή και αξιοποίηση και όχι παπαγαλία. Να μάθουν να αναλύουν την άσκηση και να αντιμετωπίζουν κάθε τμήμα στη σειρά.
Έτσι, δουλεύουν οι φυσικοί και οι μαθηματικοί το μάθημά τους, έτσι πρέπει να δουλέψουμε και μεις
Όσοι από μας δεν μπορούμε να υπηρετήσουμε τους στόχους του μαθήματος ας το καταλάβουμε όσοι όμως ενδιαφέρομαστε ας το δείξουμε έμπρακτα και όχι με περίοδο μια φορά το χρόνο
Με εκτίμηση,