Καποιο Feeling

Ξεκίνησε από konnacarmen, 16 Ιουν 2021, 03:26:09 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

konnacarmen

Καποιο feeling για τα θεματα της παρασκευή??  :D :D :D :D :D

petrosp13

Εκσφαλμάτωση
Δυαδική
Κώδικας στοίβας-ουράς
Θεωρία ανάπτυξης από κεφάλαια 1 και 6
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

Ρε παιδιά έλεος!
Πάλι τα ίδια?
Αφού έχουμε πει χίλες φορές ότι αυτό το πράγμα δεν βοηθάει κανέναν.
Δεν έχει νόημα.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gpapargi

#3
Ελπίζω απλώς να πέσουν θέματα που αναδεικνύουν τον σκεπτόμενο έναντι του παπαγάλου. Τα θέματα ανάπτυξης ευνοούν τον παπαγάλο έναντι τους σκεπτόμενου.

Οι φυσικοί και οι χημικοί έχουν αφαιρέσει τα  θέματα ανάπτυξης από τις εξετάσεις και καλά κάνουν γιατί είναι θετικές επιστήμες. Οι οικονομολόγοι, αντίθετα, βάζουν πάντα τέτοιο θέμα. Εμείς τώρα τελευταία βλέπω ότι τείνουμε να βάζουμε θέματα ανάπτυξης πράγμα που μας απομακρύνει από τη νοοτροπία της θετικής κατεύθυνσης στην οποία θα θέλαμε τόσο πολύ να είμαστε. 

edit: Προσθέτω στα παραπάνω ότι θα ήθελα να προστατευτεί η επιστημονικότητα του μαθήματος. Τι δουλειά έχουν ΑΔΟΜΗΤΑ διαγράμματα ροής που πρέπει να μετατραπούν σε ψευδοκώδικα; Τι δουλειά έχουν διαγράμματα ροής γενικώς;
Τα θέματα των πανελληνίων καθορίζουν το προφιλ του μαθήματος.

andreas_p

1) Να είναι άρτια διατυπωμένα.
2) Όχι ... τσελεμεντέδες.
3) Πρωτόγνωρα.
4) Να μη σχετίζονται με απομνημόνευση.

Laertis

Παράθεση από: konnacarmen στις 16 Ιουν 2021, 03:26:09 ΜΜ
Καποιο feeling για τα θεματα της παρασκευή??  :D :D :D :D :D

Μάσησα φύλλα δάφνης αλλά δεν μου ήρθε η φλασιά.
Λέω αντί για προβλέψεις να κάνω ένα στιφάδο με τις δάφνες που περίσσεψαν να μας δει κι ο Θεός  :laugh:
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

nikosx

Παράθεση από: gpapargi στις 16 Ιουν 2021, 07:43:27 ΜΜ
Ελπίζω απλώς να πέσουν θέματα που αναδεικνύουν τον σκεπτόμενο έναντι του παπαγάλου. Τα θέματα ανάπτυξης ευνοούν τον παπαγάλο έναντι τους σκεπτόμενου.

Οι φυσικοί και οι χημικοί έχουν αφαιρέσει τα  θέματα ανάπτυξης από τις εξετάσεις και καλά κάνουν γιατί είναι θετικές επιστήμες. Οι οικονομολόγοι, αντίθετα, βάζουν πάντα τέτοιο θέμα. Εμείς τώρα τελευταία βλέπω ότι τείνουμε να βάζουμε θέματα ανάπτυξης πράγμα που μας απομακρύνει από τη νοοτροπία της θετικής κατεύθυνσης στην οποία θα θέλαμε τόσο πολύ να είμαστε. 

edit: Προσθέτω στα παραπάνω ότι θα ήθελα να προστατευτεί η επιστημονικότητα του μαθήματος. Τι δουλειά έχουν ΑΔΟΜΗΤΑ διαγράμματα ροής που πρέπει να μετατραπούν σε ψευδοκώδικα; Τι δουλειά έχουν διαγράμματα ροής γενικώς;
Τα θέματα των πανελληνίων καθορίζουν το προφιλ του μαθήματος.

Συμφωνώ σε όλα, αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να αφαιρεθούν αρκετά κομμάτια από την ύλη ή να βγεί ένα (και μόνο ένα επιτέλους) νέο βιβλίο.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

George Eco

Εγώ πάντως κάνω προβλέψεις και πέφτω ΚΑΘΕ χρονιά μέσα. Δε κάνω πλάκα.
Γράφω στα παιδιά στο πίνακα τι μπορεί να πέσει. Και πέφτω πάντα μέσα. ΠΑΝΤΑ.
Διότι πολύ απλά γράφω στο πίνακα όλη την ύλη.


tanius76

Παράθεση από: nikosx στις 16 Ιουν 2021, 10:33:29 ΜΜ
Συμφωνώ σε όλα, αλλά για να γίνει αυτό πρέπει να αφαιρεθούν αρκετά κομμάτια από την ύλη ή να βγεί ένα (και μόνο ένα επιτέλους) νέο βιβλίο.
Ναι βρε παιδιά ! Ένα βιβλίο που να τα έχει όλα ! Με ένα καλά οργανωμένο βιβλίο και με λιγότερη θεωρία, τα πράγματα θα πάνε καλύτερα!

tanius76

Παράθεση από: Laertis στις 16 Ιουν 2021, 09:22:30 ΜΜ
Μάσησα φύλλα δάφνης αλλά δεν μου ήρθε η φλασιά.
Λέω αντί για προβλέψεις να κάνω ένα στιφάδο με τις δάφνες που περίσσεψαν να μας δει κι ο Θεός  :laugh:

Η αλήθεια είναι  μετά από αυτήν την περιπετειώδη  χρονιά που πέρασαν τα παιδιά, κάτι τέτοιο θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο....  :D ;)