Γενικό Λύκειο > Θεωρία

Ερώτηση για θεωρία κεφ. 4

<< < (2/2)

Λαμπράκης Μανώλης:
Αγαπητέ συνάδελφε (καταρχάς Μανώλης, κύριε Λαμπράκη ακούω από τους μαθητές και δεν θέλω άλλο, είμαστε συνάδελφοι, είμαι και 37, οπότε Μανώλης ) αν έχεις διαβάσει και διάφαορα άλλα θέματα εδώ στο Στέκι, θα δείς πως δεν υπάρχει κάποια απάντηση που να είναι επίσημη και "αυστηρή".. καταλαβαίνω την ανάγκη να βρεις απαντήσεις πιο "επίσημες" αλλά δυστυχώς δεν υπάρχουν , απλά λέμε τη γνώμη μας από την εμπειρία μας .. γενικά έχε  στο στο νου σου πως υπάρχουν πολλά τέτοια σημεία, καλώς ή κακώς .. μια χαρά τα αναλύεις, απλώς δεν υπάρχει απάντηση "εδώ γίνεται αυτό και εδώ αυτό", είναι ανάλογα και την κρίση του διορθωτή (σν δεις σε πρόσφατα θέματα καταλήξαμε σε αυτό το γενικό συμπέρασμα) .. εγώ θα σου πρότεινα να μην αγνώνεσαι, ο κάθε μαθητής θα κάνει την καλύτερη δυνατή προσπάθεια .. καλή συνέχεια 

christod:
Μανώλη κι εγώ 45 είμαι και παρακολουθώ το στέκι χρόνια τώρα..  Σχεδόν από την αρχή ήμουν μέλος, μετά κάπου χάθηκα, ούτε το username μου δε θυμόμουν. Γι αυτό έκανα καινούριο λογαριασμό. Έχω πλήρη γνώση όσων κατά καιρούς έχουν γραφτεί... Τα ξέρω όλα αυτά τα σημεία της Αεππ... Απλά μου έτυχε το συγκεκριμένο και ήθελα να το μοιραστώ και γιατί όχι να πάρω μια δεύτερη γνώμη. Ελπίζοντας ότι ο μαθητής θα αποφασίσει να μάθει τις κουκκιδες ή ότι ο διορθωτής θα είναι ευέλικτος, ευχαριστώ για την άμεση απόκριση. Καλή συνέχεια.!

George Eco:

--- Παράθεση από: petrosp13 στις 11 Ιουν 2020, 11:35:34 πμ ---Αυτό το κεφάλαιο δεν έπρεπε να μείνει εντός ύλης ούτε κατά λάθος...

--- Τέλος παράθεσης ---
Ενώ το υπόλοιπο βιβλίο ε; Αλφάδι! :D ;D
Πραγματικά δε ξέρω τι σκέπτονταν.




gthal:

--- Παράθεση από: christod στις 11 Ιουν 2020, 12:53:58 μμ ---Όμως ο μαθητής δεν έχει τελικά δίκιο; Πώς θεωρείτε μετά από όλα αυτά ότι θα έπρεπε να βαθμολογηθεί σε μια τέτοια ερώτηση, δίνοντας τα 1-5 για απάντηση;

--- Τέλος παράθεσης ---
να δώσει τα 1-5 ως απάντηση αλλά με bullets μπροστά αντί για τα νούμερα. :D
Αστειεύομαι βεβαίως και δεν ειρωνεύομαι το ερώτημα (το οποίο και συμμερίζομαι) αλλά την κατρακύλα στην οποία ρίχτηκε το μάθημά μας φέτος.
Βάρος στη θεωρία και την παπαγαλία ανούσιων λεπτομερειών.
Εγώ προσωπικά ελπίζω σε βαθμολογητές οι οποίοι θα βαθμολογούν την ουσία και όχι τους τύπους, άρα θα ήθελα να το λάβουν σωστό και έτσι και αλλιώς.
Ακόμα περισσότερο ελπίζω η εξεταστική επιτροπή να αγνοήσει πανηγυρικά τέτοια ανούσια, διφορούμενα και αλληλο-αντικρουόμενα κομμάτια της ύλης ώσπου επίσης πανηγυρικά να τα ξαναπετάξουμε έξω από το μάθημά μας. Αν όχι, καλύτερα να το δώσουμε να το διδάσκουν οι φιλόλογοι που ξέρουν καλύτερα από αυτά.

christod:
Πολύ καλό (bullets αντί για νούμερα...)!!! Πάντως κι εγώ λέω πάντα στους μαθητές ότι οι διορθωτές είναι καθηγητές πληροφορικής και όχι φιλόλογοι. Τουλάχιστον έτσι θεωρώ ότι θα πρέπει να είναι και πιστεύω ότι στην τελική έτσι είναι. Και συμπληρώνω λέγοντάς τους ότι στο μάθημα δε μας ενδιαφέρουν οι παπαγάλοι. Αρκεί με σωστή ορολογία μαθήματος, πληρότητα και ακριβεια να είστε σε θέση να αποδώσετε την απαντηση, δείχνοντας ότι έχετε απόλυτη γνώση των όσων γράφετε.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[*] Προηγούμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση