Γενικό Λύκειο > Θεωρία

Ερώτηση για θεωρία κεφ. 4

(1/2) > >>

christod:
Στην παράγραφο 4.1 σελ. 77 του βιβλίου μαθητή αναφέρεται ότι "η ανάλυση ενός προβλήματος σε ένα σύγχρονο υπολογιστικό περιβάλλον περιλαμβάνει:".... και ακολουθούν 5 κουκκίδες που αναφέρουν τι περιλαμβάνει. Σε μια τέτοια ερώτηση στις εξετάσεις, εάν κάποιος μαθητής δεν απαντούσε τα αναφερόμενα στις κουκκίδες αλλά εκείνα που αναγράφονται λίγο πιο κάτω και είναι αριθμημένα 1-5, θεωρείτε ότι θα ήταν εξίσου αποδεκτό και πλήρως σωστό; Θα έπαιρνε όλες τις μονάδες της ερώτησης; Διότι κατά τη γνώμη μου τα ίδια επαναλαμβάνονται, κάπως πιο απλά και πρακτικά γραμμένα. Παρακαλώ ας μου απαντήσει κάποιος με εμπειρία στο μάθημα. Ευχαριστώ.

petrosp13:
Αυτό το κεφάλαιο δεν έπρεπε να μείνει εντός ύλης ούτε κατά λάθος...

christod:
Είναι όμως εντός ύλης, οπότε η ερώτηση ισχύει!

Λαμπράκης Μανώλης:
καλημέρα σε όλους

για εμένα η απάντηση είναι οι 5 πρώτες κουκίδες ... για τις επόμενες εγώ θα έβαζα την ερώτηση "παρουσιάστε τις ερωτήσεις που πρέπει να απαντηθούν κτλ κτλ κτλ"  σίγουρα μοιάζουν, όμως νομίζω είναι ξεκάθαρη η ερώτηση

christod:
Κ. Λαμπράκη κατανοώ απόλυτα αυτό που λέτε. Φαίνεται ξεκάθαρα ότι οι κουκκίδες απαντούν στην πρώτη ερώτηση και οι αριθμοί 1-5 στη δεύτερη, όπως αναγράφονται σαφώς μέσα στο βιβλίο. Όμως στα πλαίσια της μη ακριβούς αποστήθισης αλλά της απόδοσης μιας απάντησης με όρους μαθήματος φυσικά από κάποιο μαθητή, μήπως οι απαντήσεις καταλήγουν να είναι τελικά οι ίδιες; Για παράδειγμα τι σημαίνει "η καταγραφή της υπάρχουσας πληροφορίας για το πρόβλημα"; Δε σημαίνει πρακτικά (και πιο σωστά ίσως) "Ποια είναι τα δεδομένα (και τα ζητούμενα) και το μέγεθος του προβλήματος";

Αλλά και για τις υπόλοιπες μία προς μία:

η αναγνώριση των ιδιαιτεροτήτων του προβλήματος --> ποιες είναι οι συνθήκες που πρέπει να πληρούνται για την επίλυση
του προβλήματος

η πρόταση επίλυσης με χρήση κάποιας μεθόδου --> ποια είναι η πλέον αποδοτική μέθοδος επίλυσής τους

η τελική επίλυση με χρήση υπολογιστικών συστημάτων --> ποιος είναι ο τρόπος υλοποίησης στο συγκεκριμένο υπολογιστικό
σύστημα (π.χ. επιλογή γλώσσας προγραμματισμού).

Κάνω την ερώτηση διότι συγκεκριμένος μαθητής δυσκολεύεται να αποδώσει τα πρώτα και θεωρώντας ότι καλύπτεται και για τις δύο ερωτήσεις με τα δεύτερα, έχει μάθει μόνο τα δεύτερα. Με ρώτησε και του είπα ότι δε μπορώ να αναλάβω την ευθύνη, ώστε να συμφωνήσω μαζί του. Του είπα ότι κατά τη γνώμη μου τα ίδια λέει, αλλά με πιο απλά λόγια. Μου είπε ότι και εκείνος έτσι το σκέφτηκε αρχικά. Μιλάμε για πάρα πολύ καλό μαθητή. Παρόλα αυτά δυσκολεύεται στη συγκεκριμένη ερώτηση-απάντηση. Εγώ του είπα τελικά ότι για να είναι απόλυτα βέβαιος θα πρέπει να μάθει τα πρώτα.
Όμως ο μαθητής δεν έχει τελικά δίκιο; Πώς θεωρείτε μετά από όλα αυτά ότι θα έπρεπε να βαθμολογηθεί σε μια τέτοια ερώτηση, δίνοντας τα 1-5 για απάντηση;



Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση