Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 ... 7 8 9 [10]
91
Εντολή ΕΠΙΛΕΞΕ / Απ: Απορία στην ΕΠΙΛΕΞΕ
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις 27 Ιουν 2021, 03:59:24 μμ »
Εεε αν λέμε για ΕΠΙΛΕΞΕ με τελεστή λογικού τύπου, τότε προφανώς επιτρέπονται οποιεσδήποτε λογικές τιμές στις εντολές ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, συμπεριλαμβανομένων και των σύνθετων.
Το παρακάτω πρόγραμμα είναι συντακτικά σωστό (αν και δεν βγάζει νόημα, είναι μόνο για επίδειξη του συντακτικού):

Κώδικας: ΓΛΩΣΣΑ
  1. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Δοκιμή
  2. ΑΡΧΗ
  3.   ΕΠΙΛΕΞΕ 1 > 0 ΚΑΙ 2 > 1
  4.     ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 1 > 0 Η 2 > 1
  5.       ΓΡΑΨΕ 'Ισχύει'
  6.   ΤΕΛΟΣ_ΕΠΙΛΟΓΩΝ
  7. ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
92
Από τις Πανελλαδικές του 2022 κάθε τμήμα θα επιλέγει συντελεστή βαρύτητας για κάθε μάθημα σε κάθε επιστημονικό πεδίο. Οι συντελεστές εκφράζουν την % βαρύτητα του μαθήματος και έχουν άθροισμα 100 με τον περιορισμό ότι κανένας συντελεστής δεν μπορεί να είναι μικρότερος του 20%. Για παράδειγμα, η Σχολή Ικάρων (ΣΙ) Έρευνας Πληροφορικής έχει ανακοινώσει ήδη τους παρακάτω συντελεστές:

(Πανελλαδικές: αλλάζουν οι συντελεστές βαρύτητας από το 2022)
93
Εντολή ΕΠΙΛΕΞΕ / Απ: Απορία στην ΕΠΙΛΕΞΕ
« Τελευταίο μήνυμα από Γιαννούλης Γιώργος στις 27 Ιουν 2021, 01:55:43 μμ »
Η επίλεξε μπορεί να έχει σύνθετες λογικές εκφράσεις;;;

H επίλεξε μπορεί να έχει σύνθετες λογικές εκφράσεις μόνο δεξιά από το επίλεξε, όχι στις περιπτώσεις.

Π.χ.
Κώδικας: [Επιλογή]
ΕΠΙΛΕΞΕ χ>0 ΚΑΙ ψ>0
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΛΗΘΗΣ
  ΓΡΑΨΕ 'ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΘΕΤΙΚΟΙ'
ΠΕΙΠΤΩΣΗ ΑΛΛΙΩΣ
  ΓΡΑΨΕ 'ΟΧΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΘΕΤΙΚΟΙ'
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΙΛΟΓΩΝ
94
Εξετάσεις 2020-2021 / Απ: Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός
« Τελευταίο μήνυμα από P.Tsiotakis στις 26 Ιουν 2021, 11:00:31 πμ »

Κώστα, έβαλαν ποίημα στη Φυσική ή στη Χημεία;
95
Linux / Συζητήσεις στο matrix αντί του IRC
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις 26 Ιουν 2021, 08:13:19 πμ »
Αντιγραφή από https://ts.sch.gr/wiki/Matrix:

Το matrix.org είναι λογισμικό ανοικτού κώδικα για ομαδικές συζητήσεις με κείμενο, ήχο ή εικόνα, παραπλήσιο με τα Slack, Google Chat, Discord, IRC κλπ. Είναι προσβάσιμο είτε μέσω browser είτε μέσω ειδικών εφαρμογών.

Η Υπηρεσία Τεχνικής Στήριξης έχει δημιουργήσει ένα δωμάτιο matrix στο οποίο μπορείτε να απευθύνεστε για υποστήριξη σχετικά με τη λύση Ubuntu/LTSP/Epoptes/sch-scripts. Για να συμμετάσχετε, ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο και δημιουργήστε έναν δωρεάν λογαριασμό:


Για κάποιο χρονικό διάστημα θα είναι παράλληλα διαθέσιμο και το κανάλι IRC της Τεχνικής Στήριξης, το οποίο δεν απαιτεί εγγραφή αλλά δεν υποστηρίζει πολυμεσικό υλικό. Οι δύο αυτοί χώροι συζητήσεων είναι συζευγμένοι (bridged) μεταξύ τους, με κοινό περιεχόμενο.
96
Μπορώ να δεχθώ την υποκειμενικότητα ως προς την θεώρηση του επιπέδου δυσκολίας, αλλά αυτό μπορεί να συμβεί μέχρι κάποιου ορίου το οποίο μοιάζει να το υπερβαίνουμε πολύ γρήγορα.

τα στοιχεία έχουν αντληθεί από την σελίδα του Υπουργείου
Το 2016, το σύνολο των επιτυχόντων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ήταν 4006 από τους 9411 υποψήφιους που δήλωσαν συμμετοχή.
Το 2020 οι επιτυχόντες ανήρθαν στους 6024 από τους 14269.
(οι αριθμοί αναφέρονται στην γενική κατηγορία ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΕΠΑΛ, υπάρχουν κάποιες προσαυξήσεις για τους υποψήφιους προηγούμενων ετών καθώς και τους εισαχθέντες από τις επαναληπτικές εξετάσεις)
Ουσιαστικά παρέμεινε σταθερή η αναλογία, όμως το 2016, οι υποψήφιοι διεκδίκησαν μια θέση μόνο στα Ανώτατα Τεχνολογικά Ιδρύματα.
Πλέον οι υποψήφιοι διεκδικούν θέσεις σε όλα τα ιδρύματα.

Η αύξηση των βάσεων εισαγωγής είναι χαώδης σε πλείστες περιπτώσεις.  Η διαδικασία οφείλει -ιδανικά- να διαχωρίζει τους υποψήφιους βάσει της δυναμικότητας τους. Δεν υπάρχει κάποιος παιδαγωγικός στόχος που πρέπει να επιτευχθεί. Οι στόχοι περιγράφονται στο αναλυτικό πρόγραμμα. Το αναλυτικό πρόγραμμα όμως δεν περιλαμβάνει την περιγραφή της εξεταστικής διαδικασίας.

Το ξανάγραψα στην αντίστοιχη περσινή συζήτηση. Δεν χρειάζεται και δεν πρέπει να χαίρουν ειδικής μεταχείρισης οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ.

Τελευταία σημείωση, οι υποψήφιοι δεν είναι μαθητές αποκλειστικά.

Θα κλείσω με ερώτηση:
εκτός από τα θέματα της Έκθεσης (ή όπως ονομάζεται), σε ποιό άλλο μάθημα τα θέματα αντιστοιχούν σε τρίωρη εξέταση;

97
Η δυσκολία ή η ευκολία των θεμάτων αξιολόγησης για οποιοδήποτε λόγο είναι κάτι σχετικό: με τους μαθητές που έχεις απέναντί σου ως άτομα, με τη λειτουργικότητα μίας τάξης ως σύνολο, με τις ιδιαιτερότητες της βαθμίδας, με τις συνθήκες της χρονιάς που διανύεις, με τον όγκο της ύλης, τους στόχους κ.α.
Μπορούν όμως να έχουν  αντικειμενικά χαρακτηριστικά ανεξάρτητα του βαθμού "δυσκολίας τους": (Σαφήνεια εκφωνήσεων, έλλειψη επιστημονικών αστοχιών, διαβάθμιση, εύρος εξεταζόμενης ύλης, διατήρηση του πνεύματος του παρεχόμενου διδακτικού υλικού, των στόχων του μαθήματος κλπ)
Οι απόψεις, τα λεγόμενα, οι κρίσεις και τα γραφόμενα (και τα δικά μου βεβαίως) είναι διαφορετικές οπτικές και δε συνιστούν αντικειμενική αλήθεια (εάν αυτή υπάρχει) είναι χρήσιμες όλες πάντως, πιστεύω καλοπροαίρετες  και βοηθούν στην αυτοβελτίωση ατόμων και διαδικασιών.
Για την ιστορία  παραθέτω:
Τα τελευταία θέματα 2016 (ΕΠΑΛ-Pascal):
http://blogs.sch.gr/chatzipap/files/2016/11/Domimenos_2016.pdf
Το ενδεικτικό Διαγώνισμα του νέου βιβλίου (σελ 121 Python):
http://www.iep.edu.gr/images/IEP/EPISTIMONIKI_YPIRESIA/Epist_Monades/B_Kyklos/Tee/2017/2017_02-13_G_D_EPAL_ProgrammatismosHY_STbook.pdf

Καλά Αποτελέσματα !!!
98
Linux / Απ: Ρυθμίσεις δεύτερου εργαστηρίου πληροφορικής
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις 25 Ιουν 2021, 12:56:13 μμ »
Οι 100ρες θύρες θα περιορίσουν την ταχύτητα πρόσβασης στο υπόλοιπο σχολείο και στο Internet στα 100 Mbps, αλλά εφόσον ο server και οι clients είναι στο 16ρι switch, όλα καλά, επικοινωνούν μεταξύ τους σε full gigabit χωρίς να περνάει από τον router η κίνηση.

Όμως από default οι υπολογιστές του 10.192.168.x θα μπορούν να προσπελάσουν το υποδίκτυο 10.152.x.y μέσω του dd-wrt gateway. Αν αυτό σου δημιουργεί προβλήματα ασφαλείας κλπ, θα πρέπει να κόψεις αυτό το route μέσω του dd-wrt.
99
Linux / Απ: Ρυθμίσεις δεύτερου εργαστηρίου πληροφορικής
« Τελευταίο μήνυμα από thegoul στις 25 Ιουν 2021, 12:28:38 μμ »
Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση Άλκη. Πράγματι θέλω να απομονώσω το δεύτερο εργαστήριο γιατί εκεί θα μπένει και το απογευματινό σχολείο (ΣΔΕ). Οι τάξεις θα μπένουν πάντα στο ίδιο εργαστήριο οπότε δεν με ενδιαφέρει επίσης να υπάρχουν όλοι οι λογαριασμοί και στα δυο εργαστήρια ούτε να κάνω διαμοίραση εκτυπωτών. Το κάθε εργαστήριο θα έχει τον δικό του εκτυπωτή.
Να αναφέρω επίσης ότι ο ρουτερ με το dd-wrt έχει 100άρες θύρες. Αυτό μπορεί να είναι πρόβλημα; Ευχαριστώ.
100
Linux / Απ: Πυρήνες low latency
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις 25 Ιουν 2021, 12:24:11 μμ »
Οι kernels κατατάσσονται ανά έκδοση και όχι ανά ημερομηνία εγκατάστασης. Έτσι ο 5.10 θα είναι πάντα πριν τον 5.4, ακόμα κι αν εγκαταστάθηκε πιο πριν.

Το κανονικό Ubuntu με το Pulseaudio είναι υπεραρκετό για στήριξη πολυμέσων. Το Ubuntu Studio είναι για επαγγελματίες που θέλουν να μην χάσουν ...bit ήχου κατά την ηχογράφηση με επαγγελματικά μικρόφωνα σε μονωμένο περιβάλλον κλπ. Δεν έχει νόημα να ασχοληθούμε με αυτό στην εκπαίδευση, εκτός ίσως από μουσικά σχολεία που θέλουν οι μαθητές να το εγκαταστήσουν και στο σπίτι.

Οι περισσότερες Debian-based διανομές παίζουν με LTSP, αλλά στα ελληνικά σχολεία θέλουμε να επιλέξουμε μία ώστε να λύνουμε όσο το δυνατόν περισσότερα προβλήματα, αυτοματοποιημένα για όλα τα σχολεία μέσω sch-scripts και αποθετηρίων.
Η επιλεχθείσα διανομή (με παλιότερη ψηφοφορία εδώ στο Στέκι) προς το παρόν είναι το Ubuntu MATE.

Σίγουρα δεν είναι κακό να πειραματιζόμαστε και να λύνουμε προβλήματα άλλων διανομών, αλλά ο μέσος καθηγητής που θα έρθει να ψάξει στο Στέκι για "reset panel", δεν θα θέλει να δει 3 θέματα για KDE, 2 για Mint, 4 για GNOME και 5 για MATE, και να μην ξέρει ποια εντολή να επιλέξει.
Γι' αυτό και στις οδηγίες του πίνακα Linux προτείνουμε τα πιο ψαγμένα ή πιο άσχετα με την εκπαίδευση, να συζητούνται σε άλλες κοινότητες, π.χ. στο ubuntu-gr.org.
Σελίδες: 1 ... 7 8 9 [10]